donderdag 31 mei 2012 @ 20:25:12 #26
45 SiGNe
Oranje boven!
pi_112279733
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
5s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:44 schreef Bakakame het volgende:
Ik vond 'n paar dagen geleden een hele interessante theorie..

Zal de link in spoilers zetten voor degenen die er niks mee van doen willen hebben, maar wat zijn jullie gedachten erover?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer plausibel inderdaad, ben het op alle punten eignelijk wel eens met de schrijver.
pi_112287615
quote:
5s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:44 schreef Bakakame het volgende:
Ik vond 'n paar dagen geleden een hele interessante theorie..

Zal de link in spoilers zetten voor degenen die er niks mee van doen willen hebben, maar wat zijn jullie gedachten erover?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou dit dan toch ineens relevant zijn? Moff zei dat het een foutje was, maar de Moff liegt. :P
Perhaps if we knew his name, we might have a clue to all this.
  donderdag 31 mei 2012 @ 22:58:16 #28
45 SiGNe
Oranje boven!
pi_112288984
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:38 schreef Breuls het volgende:

[..]

Zou dit dan toch ineens relevant zijn? Moff zei dat het een foutje was, maar de Moff liegt. :P
Fouten kan ie later alsnog omzetten in keyplots..

Ik dacht alleen...
SPOILER
pi_112289505
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:38 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wat is precies de fout?
pi_112289875
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 23:06 schreef Young_David het volgende:

[..]

Wat is precies de fout?
Kaart issued in 1990, toen was Rory echt nog niet oud genoeg om al in dienst van het ziekenhuis te zijn.
pi_112290707
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:58 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Fouten kan ie later alsnog omzetten in keyplots..

Ik dacht alleen...
SPOILER
Misschien kan zijn versie van timelord wel ouder worden qua uiterlijk. Melody kan dat tenslotte ook. Maar als hij het echt zo heeft uitgekozen en gepland dan ... euh wacht. Brainfreeze! Ik had een idee maar nu niet meer ):O

Oh wat leuk om eindelijk ook met jullie mee te kunnen conspiracyen!
Deer God, thank you for the venison.
There's a puma in the kitchen.
pi_112291025
Ik heb m weer. Geloof ik. Ik wilde zeggen dat hij dan zijn regeneratie heeft gepland, zijn lichaam zeg maar van te voren heeft uitgekozen. En als dat kan is dat wel weer interessant natuurlijk. Ik snap alleen niet helemaal hoe je regenereert tot een jongetje die bevriend raakt met een meisje en daar vervolgens mee gaat trouwen en er een halve timelord mee uitbroedt.
pi_112291875
De vraag is, als het waar is, waarom we er nog niets van gezien hebben tot nu toe.
SPOILER
  vrijdag 1 juni 2012 @ 00:11:17 #34
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_112292642
SPOILER
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_112298747
Waarom praten jullie in spoilers? Het gaat toch gewoon om een theorie in dit geval?
pi_112298812
Geruchten die wel eens waar zouden kunnen zijn worden als spoilers gezien. Maar je hebt gelijk: we spoilen niks, we gokken een beetje. :)
pi_112298888
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom praten jullie in spoilers? Het gaat toch gewoon om een theorie in dit geval?
De reden dat ik 't in spoilers zette was omdat ik niet zeker wist of mensen überhaupt erin geïnteresseerd waren, dus voor degenen die liever gewoon alleen de afleveringen kijken en niet speculeren :)
Better safe than sorry ;)
pi_112300216
* WheeleE heeft vandaag de eerste issue van de DW/Star Trek-comic besteld.
Ben benieuwd :Y
"You know what? A reminder: I owns that guppy mouth. Those trouty Aerosmith lips belong to me." - Santana
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswalt
pi_112300370
pi_112300653
quote:
Die ja ^O^. Ik laat de review nog even links liggen, ik vind het leuker om onbevooroordeeld in de comic te duiken.
"You know what? A reminder: I owns that guppy mouth. Those trouty Aerosmith lips belong to me." - Santana
pi_112303449
quote:
Die heb ik al!! :P
pi_112303999
Ik ben overigens niet te spreken over de kwaliteit (zowel qua verhaal als tekeningen) van Doctor Who comics, dus ik heb niet echt interesse om deze te gaan lezen, mede omdat ik helemaal niks met Star Trek heb. :)
pi_112305316
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 12:57 schreef Breuls het volgende:
Ik ben overigens niet te spreken over de kwaliteit (zowel qua verhaal als tekeningen) van Doctor Who comics, dus ik heb niet echt interesse om deze te gaan lezen, mede omdat ik helemaal niks met Star Trek heb. :)
Noob! :+
pi_112305361
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Noob! :+
Dude...niet zo trollen. Smaken verschillen nou eenmaal.
Jij hebt zeker met alles iets?
pi_112342330
Het is raar om je te beseffen dat Arthur Darvill en Karen Gillan hun laatste scènes voor Doctor Who reeds hebben opgenomen, en wij nog een half jaar moeten wachten voordat we het kunnen zien.
pi_112342912
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:09 schreef Breuls het volgende:
Het is raar om je te beseffen dat Arthur Darvill en Karen Gillan hun laatste scènes voor Doctor Who reeds hebben opgenomen, en wij nog een half jaar moeten wachten voordat we het kunnen zien.
Overigens, met dit in het achterhoofd, lijkt me die theorie die ik eerder postte niet werkbaar.. Helaas ;(
pi_112342976
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:30 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Overigens, met dit in het achterhoofd, lijkt me die theorie die ik eerder postte niet werkbaar.. Helaas ;(
Tenzij ze bedoelen
SPOILER
pi_112343052
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:30 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Je weet toch niet wát ze hebben opgenomen? :P
pi_112343210
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:35 schreef Breuls het volgende:

[..]

Je weet toch niet wát ze hebben opgenomen? :P
Nee oké, maar 1. zie de post erna en 2. het lijkt me nogal stom als
SPOILER
pi_112343303
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:40 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Nee oké, maar 1. zie de post erna en 2. het lijkt me nogal stom als
SPOILER
Dat kan nog steeds. :)

Maar we zullen het wel zien. Het is een beetje tasten in het duister zo.

Wat wel opvallend is: de kerstaflevering is waarin de nieuwe companion verschijnt, maar die moet nog (af)geschreven worden. Dat betekent dus dat Amy en Rory er vóór kerst al uit zijn. We krijgen dus nog maar maximaal vijf afleveringen met ze.

Overigens waren Murray Gold en Ben Foster van de week bezig met muziekopnames voor aflevering 2 en 3. Gold is dus weer van de partij. *O*

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')