Hey ,
Ik heb laatst een boek bij de bibliotheek geleent en ik wilde hem even met jullie delen.
boek info:
Als het negatieve je pad kruist. Wat dan?
Auteurs:
William Gijsen, Joke Dewael, Harry van Erum
Materiaalsoort:
Boek
PIM:
Geestelijk leven
(Spiritisme)
Onderwerp:
Spiritisme
Taal:
Nederlands
Uitgever:
Eeserveen : Akasha
Jaar:
cop. 2011
Samenvatting:
Gechannelde informatie over hoe om te gaan met negatieve entiteiten en hoe men zich daartegen kan beschermen.
Dit boek gaat vooral over Reïncarnatie , en wat er in de geesten wereld allemaal gebeurd
Over je eigen persoonlijke code en goede en slechte indentiteiten.
Hoe je er mee om moet gaan en wat het doel van het leven is.
De uitgevers hebben het op een manier uitgebracht dat ze vragen aan een persoon stellen.
Volgens de schrijvers vragen ze de vragen aan een persoon uit het hiernamaals die al in de hogere sferen zit.
Verder leggen ze in het boek ook uit hoe er gedacht word in het hier namaals over donors en abortus en meer van dit soort zaken.
en ook of je beter begraven of gecremeerd kan worden.
Ik heb het boek zelf gelezen en ik had het binnen 2 uur uit het is echt een boek dat je wilt doorlezen en het maakt je wel aan het denken.
Ik heb het opgezocht en hij is onderandere te koop bij
bol.comik heb hier nog een kleine uitleg over het boek via
bol.com:
Beschrijving
Alleen ware kennis over de geesteswereld en tot wat ze in staat is, kan ervoor zorgen dat we door positieve krachten worden beschermd en dat het negatieve ons niet schaadt. Contacten met de positieve geesteswereld geven vaak wonderbaarlijke ervaringen. Maar ook uitingen van de negatieve geesteswereld, zoals klopgeesten, voodoo, bezetenheid en vervloekingen, komen voor. Meester Anthon, die de auteurs al vaak heeft geinspireerd voor hun boeken, wil met dit boek de lezer aanzetten ook oog te hebben voor uitingen van de negatieve geesteswereld en geeft aan hoe zich hiertegen te beschermen. Hopelijk hebben jullie hier wat aan!
Ciaao.