quote: Op zaterdag 26 mei 2012 18:08 schreef Frank_Drebin het volgende:[..]Zo.... Ik voel me beledigd.
quote: Op zaterdag 26 mei 2012 18:09 schreef rosepetals het volgende:[..]Ik deed er nog wel een emoticon bij. Niets mis met jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
quote: Op zaterdag 26 mei 2012 18:08 schreef Meloewa het volgende:[..]Wtf als dat geen killer is voor de huid
quote: Op zaterdag 26 mei 2012 18:10 schreef Frank_Drebin het volgende:[..]Godverdomme, wat is iedereen scherp op eens vandaag zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "What's in a name? That which we call a roseBy any other name would smell as sweet."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote: Op zaterdag 26 mei 2012 18:11 schreef Frank_Drebin het volgende:[..]We wachten nog steeds op jouw huid...
quote: Op zaterdag 26 mei 2012 18:13 schreef Meloewa het volgende:[..]ik heb mijn lelijke zon-bikini aan met een niet matchend boven n onderstuk.
quote: Op zaterdag 26 mei 2012 18:18 schreef rosepetals het volgende:Wel een vooruitgang Frank, je komt nu openlijk uit voor je liefde voor Meloewa. Ik kan mij nog wel anders herinneren.
quote: Op zaterdag 26 mei 2012 18:20 schreef Twiitch het volgende:Drebin is schaamteloos aan het flirten, ik lees liever z'n gevatte reacties.
quote: Op zaterdag 26 mei 2012 18:19 schreef sthomass het volgende:[..]Tsja, in het begin kwam ze ook nogal dom over met sommige janktopics. Haar uiterlijk zal waarschijnlijk alles goedmaken.
quote: Op zaterdag 26 mei 2012 18:20 schreef Frank_Drebin het volgende:[..]Och, over liefde nog echt geen sprake hoor. Gewoon een gezonde, objectieve vleeskeuring. Als je wilt mag je ook in de rij gaan staan hoor; hier sneeuwt wat dat betreft niemand onder.
quote: Op zaterdag 26 mei 2012 18:23 schreef chroestjov het volgende:[..]Maar het vlees is al gekeurd en goed bevonden, en het topje past echt niet bij het onderbroekje, gewoon te erg
quote: Op zaterdag 26 mei 2012 18:23 schreef rosepetals het volgende:[..]Ja jij mag haar bekijken, nu weten we het wel. Pics.
quote: Op zaterdag 26 mei 2012 18:25 schreef sthomass het volgende:[..]Anders jij eerst, dan komt meloewa wel opdraven met d'r foto's.
quote: Op zaterdag 26 mei 2012 18:26 schreef rosepetals het volgende:[..]Al gedaan!