zaterdag 26 mei 2012 @ 16:01:54 #26
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_112052826
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:58 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

En je tuin dan? Dat gras moet toch echt hoognodig gemaaid, en die heg is ook wel aan een beurt toe.
Pak de schoffel maar uit de schuur.....
We hebben geen gras en wel een tuinman.
One tequila, two tequila, three tequila, floor.
pi_112052837
Nu met de iPad en een grote mok Cappuccino in de tuin, beetje internetten.....
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:02:22 #28
342435 Life2.0
One less car
pi_112052841
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:54 schreef Cigarette het volgende:

[..]

Goed plan, maar in zo'n pak word ik niet echt bruin :(

[ afbeelding ]
hij wel, probeer het!
..heet stiekem micha kat
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:02:26 #29
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_112052843
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:01 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Van zonnen krijg ik altijd last van mijn knar.
Zwemmen kan heel verraderlijk zijn, je verbrandt bijzonder snel in het water. Dus voorzichtigheid is daar wel mee geboden.
Je moet wel die chille pekken kennen. Die half in de zon half onder een boom spots. En gewoon die waterproof zonnebrand mee en af en toe ff bijsmeren, komt goed!
Mijn nieuwe ondertitel
pi_112052847
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:01 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Van zonnen krijg ik altijd last van mijn knar.
Zwemmen kan heel verraderlijk zijn, je verbrandt bijzonder snel in het water. Dus voorzichtigheid is daar wel mee geboden.
Maar je bruint ook bijzonder snel.

Echt serieus als kind kon ik van de Nederlandse zon zo snel bruin worden, kon me de hele dag vermaken in het badje in de tuin.
Op maandag 24 september 2012 21:00 schreef Fascination het volgende:
"Die vrouw die net beviel, die had een kale vagina. Wat een slet. :{"
pi_112052907
Maak je geen zorgen, zij lopen later allemaal rond met huidkanker.. dat zal ze leren!
pi_112052910
Ik snap het ook niet..
pi_112052941
Nah, liever zwemmen dan uren liggen bakken in de zon. En dan een lekker koud colaatje. :Y
pi_112052943
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:05 schreef Kola het volgende:
Maak je geen zorgen, zij lopen later allemaal rond met huidkanker.. dat zal ze leren!
:')

Het zijn juist de hele witte mensen met rood haar, die zich continu insmeren en huidkanker krijgen.
Zonnebrandcreme is hartstikke slecht voor je huid. Allemaal troep die ze erin stoppen.
  Moderator zaterdag 26 mei 2012 @ 16:06:31 #35
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_112052950
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:02 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar je bruint ook bijzonder snel.

Echt serieus als kind kon ik van de Nederlandse zon zo snel bruin worden, kon me de hele dag vermaken in het badje in de tuin.
Zelfde. Ik verbrand zelden en wordt binnen de korste keren bruin. Vind het ook altijd grappig om te zien hoe snel je haar gaat verkleuren; in de winter ben ik gewoon blond maar na de zomer is het meer goudkleurig, dat gaat vreselijk snel.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:02 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Je moet wel die chille pekken kennen. Die half in de zon half onder een boom spots. En gewoon die waterproof zonnebrand mee en af en toe ff bijsmeren, komt goed!
Ja precies ja. Dat je af en toe ook in de schaduw kunt zitten. Gewoon alleen op het strand zonder al te veel mogelijkheden om voor de zon te schuilen wordt ik binnen het uur al gek en houd ik het niet meer uit. Ik ga ook liever naar meertjes dan naar het strand zelf.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_112053010
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:06 schreef sthomass het volgende:

[..]

:')

Het zijn juist de hele witte mensen met rood haar, die zich continu insmeren en huidkanker krijgen.
Zonnebrandcreme is hartstikke slecht voor je huid. Allemaal troep die ze erin stoppen.
Haha ja en mensen die zich nooit insmeren zullen nergens last van krijgen. :')
pi_112053038
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:08 schreef Kola het volgende:

[..]

Haha ja en mensen die zich nooit insmeren zullen nergens last van krijgen. :')
Ze worden bruin, en maken genoeg vitamine D aan. De zon is hartstikke gezond.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:10:03 #38
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_112053054
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:06 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ja precies ja. Dat je af en toe ook in de schaduw kunt zitten. Gewoon alleen op het strand zonder al te veel mogelijkheden om voor de zon te schuilen wordt ik binnen het uur al gek en houd ik het niet meer uit. Ik ga ook liever naar meertjes dan naar het strand zelf.
Strand is daarom als het echt warm is wel klote altijd. Of je moet een parasol hebben liggen in je auto maar dat is ook zoveel gedoe :') Je bent ook altijd zo gaar en duf en in alle kieren zit zand als je later weer weggaat.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_112053059
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:09 schreef sthomass het volgende:

[..]

Ze worden bruin, en maken genoeg vitamine D aan. De zon is hartstikke gezond.
Niet als je midden op de dag volop in de zon ligt te "bakken"
  Moderator zaterdag 26 mei 2012 @ 16:13:50 #40
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_112053160
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:10 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Strand is daarom als het echt warm is wel klote altijd. Of je moet een parasol hebben liggen in je auto maar dat is ook zoveel gedoe :') Je bent ook altijd zo gaar en duf en in alle kieren zit zand als je later weer weggaat.
Je ziet inderdaad sommige mensen zoveel spullen mee nemen dat het lijkt alsof ze gaan kamperen. Daar heb ik ook niet zin in en ook zoals jij al zei een grafhekel aan dat zand overal. En dat zoute vind ik altijd goor. Nu woon ik gelukkig praktisch aan het strand dus ik kan zo weer terug als ik wil maar ideaal vind ik het niet; ik pak meestal de fiets om lekker in een zoet water meertje te kunnen zwemmen. Lekker onder een boom, pils erbij, muziekjes, bbq of iets dergelijks en verder van niemand last. Heerlijk.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_112053171
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:10 schreef Kola het volgende:

[..]

Niet als je midden op de dag volop in de zon ligt te "bakken"
Jawel, zolang je maar niet ineens gaat bakken, zonder de zon gezien te hebben dat jaar. Je moet al een beetje bruin zijn.
pi_112053195
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:13 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Je ziet inderdaad sommige mensen zoveel spullen mee nemen dat het lijkt alsof ze gaan kamperen. Daar heb ik ook niet zin in en ook zoals jij al zei een grafhekel aan dat zand overal. En dat zoute vind ik altijd goor. Nu woon ik gelukkig praktisch aan het strand dus ik kan zo weer terug als ik wil maar ideaal vind ik het niet; ik pak meestal de fiets om lekker in een zoet water meertje te kunnen zwemmen. Lekker onder een boom, pils erbij, muziekjes, bbq of iets dergelijks en verder van niemand last. Heerlijk.
Gewoon alleen je portemonnee, handdoek en een flesje water mee. Meer heb je niet nodig.
pi_112053201
Ik moet zeggen dat sinds het al een week zo mooi weer is, ik opperbest gehumeurd ben. Minder zorgen maken over alles, en gewoon lekker genieten van het weer en de natuur enzo...
Herkenbaar?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:15:12 #44
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_112053203
Een goede klacht
^O^
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:17:03 #45
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_112053263
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:13 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

_O_

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:15 schreef sthomass het volgende:

[..]

Gewoon alleen je portemonnee, handdoek en een flesje water mee. Meer heb je niet nodig.
Is toch wel chill als je een paar uurtjes gaat om er echt voor te gaan zitten, met muziekje, eten, drinken, bier, zonnebrand al die zooi om er wel ff een middagje te zitten. Anders gaan na een uurtje mensen alweer mekkeren met kom we gaan dit en dat doen.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_112053274
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik moet zeggen dat sinds het al een week zo mooi weer is, ik opperbest gehumeurd ben. Minder zorgen maken over alles, en gewoon lekker genieten van het weer en de natuur enzo...
Herkenbaar?
Ja, vooral nu die klamme hitte van het begin weg is en er een briesje staat. O+
pi_112053287
quote:
Herkenbaar?
Mensen zijn over het algemeen altijd wel meer depressief in de winter. Er zit inderdaad een verband tussen.
Er worden ook meer zelfdodingen gepleegd in het verre noorden, aangezien daar in de winter maar hele korte dagen zijn. De zon schijnt dan maar een paar uur.
pi_112053290
quote:
Herkenbaar?
Een mens is ook actiever als het lekker warm is. Je gaat naar een pretpark, een natuurpark, zwemmen, strand, stad etcetera. Dat maakt dat je beter gehumeurd bent.
pi_112053341
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:17 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Een mens is ook actiever als het lekker warm is. Je gaat naar een pretpark, een natuurpark, zwemmen, strand, stad etcetera. Dat maakt dat je beter gehumeurd bent.
Genoeg mensen die door de warmte de hele dag het liefst niets doen hoor.
pi_112053346
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:17 schreef sinepedraap het volgende:

Is toch wel chill als je een paar uurtjes gaat om er echt voor te gaan zitten, met muziekje, eten, drinken, bier, zonnebrand al die zooi om er wel ff een middagje te zitten. Anders gaan na een uurtje mensen alweer mekkeren met kom we gaan dit en dat doen.
Gewoon in de zon liggen en af en toe zwemmen. Ik hou het met m'n handdoek,portemonnee en een fles water makkelijk 6 uur uit. Zonder al te veel te bewegen en zonder muziek.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')