quote:
Ik weet niet precies, gefaald ofzo? In ieder geval echt gekwetst.
Het eerste jaar na de middelbare gingen we nog vaak met elkaar om. Maar in het 2e jaar moest ik stage lopen en toen hebben we elkaar bijna niet meer gezien, toen was ik best wel een beetje depressief/burn out whatever en toen is het een beetje misgegaan.
Vanuit haar heb ik toen ook niets gehoord en zelf was ik in die periode daar dus gewoon laks mee

Toen heb ik haar nog 1x gezien in de zomervakantie daarna en toen had ik al besloten om te gaan werken. Daar heb ik toen een hele rare reactie op gekregen en daarna heb ik haar nog 1 dus met carnaval gezien.
Toen zei ze nog: Jaaa volgend jaar kom je in Tillie studeren (dat was toen mijn plan wat mislukt is

) en dan kunnen we weer afspreken enzo. Maar ze kwam ook niet op mijn verjaardag, ben niet voor haar verjaardag gevraagd en andere keren als ik iets wilde afspreken kon ze ook niet.
Voor mij was het gewoon het idee dat ik opeens niet meer goed genoeg was omdat ik stopte met mijn opleiding + zij had minder tijd ivm dispuut en alles.
En daar voel ik mij dus nog steeds kut over en mijn self-esteem (kom even niet op het Nederlandse woord) is ook echt 0,0 mede daardoor. Ik maak moeilijk contact en maak bijna geen afspraken met mijn vrienden omdat ik denk "dat ik hen tot last ben".
Dit heb ik misschien al vaker getypt maar ik vind het gewoon nog steeds echt super kut en ben er weer misselijk van.