quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 15:54 schreef Klipnap het volgende:[..]
Wanko's tetten zijn juist een minpunt voor mij

Het leuke? Hmm ik wil nog wel weten wat er met Rea gaat gebeuren en haar gestoorde pedovader.
Als Sankarea door een studio die niet DEEN heette geproduceerd was zou ik vinden dat ze zich zouden moeten schamen voor de fanservice in Sankarea. Maar DEEN dit is een van de minst schadelijke dingen die ze in een tijdje gedaan hebben dus... ja.
Hmm, ik wil ook wel weten hoe het met Rea afloopt en wat voor lachwekkend obsessieve dingen haar vader gaat doen... Misschien maar doen wat ik ook met guilty Crown deed, gewoon alle spoilers die ik tegenkom over de serie lezen in de hoop dat het nog iets wordt met deze serie.
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 16:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:[..]
Wat dacht je van Furuya's opa? Wie ''Sada'' eigenlijk is (volgens mij Furuya's moeder, en die opa heeft van haar ook een zombie gemaakt want hij heeft dat drankje uitgevonden). Zo zijn er nog wel meer dingen. Ik vind het gewoon leuk dat ik over dit soort dingen kan nadenken en met vrienden een beetje kan speculeren wat er evt. kan gebeuren.

Opa had een harem net als kleinzoon, voorspel ik, maar wat jij zojuist noemde is een aanknopingspunt: na alles wat je tot nu toe van Sankarea gezien hebt, durf je er op te vertrouwen dat de schrijver van Sankarea daar iets zinnigs mee kan doen, ik niet.