quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 22:52 schreef Hamerke het volgende:Dat maakt het juist zo moeilijk, wat is bv RIM servers?
Kortom, waar moet ik nu zijn om mijn Blackberry functioneel te maken?
Ik ben niet goed thuis in de installatie van computers en telefoons, en dergelijke afkortingen zeggen me niets.
Oke, dan moet je gewoon geen voor jou nutteloze info hebben als RIM servers etc, je moet gewoon naar de KPN toko gaan en dan zeggen 'luister, ik heb bij jullie dit abo afgesloten, op jullie aanraden, en daarbij een BlackBerry toestel genomen, om er vervolgens achter te komen dat ik iets van Blackberry Internet nodig heb om volledig gebruik te kunnen maken van mijn telefoon.
Dan moet je natuurlijk even moeilijk doen, want zij hadden jou dat direct moeten zeggen, want je hebt nu weliswaar wel een internetbundel bij je abo, maar straks ook Blackberry bundel, en dan betaal je eigenlijk 2x voor internet, 1x in je gewone i-net bundel en 1x in je bb-bundel, dus misschien dat je daar nog wat kunt regelen.
Het is in ieder geval zaak dat je een blackberry bundel erbij krijgt. Je 'gewone internetbundel' ja, ik weet niet hoe ze dat oplossen.
De reden dat jij niet kunt pingen, e-mail kunt ontvangen/versturen en niet kunt whatsappen (aangezien je die laatste moet downloaden uit BB app world waar je alleen maar toegang toe krijgt als je ook BB internet hebt) is omdat je geen blackberry bundel bij je abo hebt.
Regel dus die BB bundel, en al je problemen zijn opgelost. Overigens heb ik zelf ook de 9790.