zaterdag 26 mei 2012 @ 02:33:06 #76
78228 zhe-devilll
Yeah,But,No,But,Yeah,But
pi_112043350
registreer om deze reclame te verbergen
Wel eens een glazenwasser met iq gezien?
Eh, eh eeh.....
I love..LittleBritain
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_112044206
Als hovenier vragen we gewoon heel netjes aan de klant of we even van het toilet mogen gebruiken of zoeken wel een bossage op, maar zorgen ten alle tijden dat niemand last van ons urineren heeft.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 07:59:20 #78
180580 WRH
www.jeroenenmaya.nl
pi_112044351
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 22:38 schreef IrCute het volgende:
Wij hadden een glazenwasser die 1x in de maand langskwam ofzo, bleek achteraf een junk te zijn die inmiddels ook aan een overdosis is overleden.

Maar in het begin niks mis mee, gewoon aardige kerel, toen kwam hij steeds vaker en met zielige verhalen dat zijn hond geopereerd moest worden en dat hij geld nodig had, mijn broer had em een keer weggestuurd omdat hij onderhand iedere week kwam en hij werd gelijk gewurgd en bedreigd :')

Dus uiteraard hij was niet meer welkom, heeft hij een paar weken later samen met een andere junk mijn hondje uit de tuin gestolen. Die heb ik wel uiteindelijk een week later teruggekregen (na 250 euro te betaald hebben :') :') ) Politie deed niks.

Kutvolk die glazenwassers.
wat erg! hoop dat je hondje wel nog iets te eten heeft gekregen in die week?!
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 08:00:53 #79
180580 WRH
www.jeroenenmaya.nl
pi_112044362
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 07:16 schreef mongolio123 het volgende:
Als hovenier vragen we gewoon heel netjes aan de klant of we even van het toilet mogen gebruiken of zoeken wel een bossage op, maar zorgen ten alle tijden dat niemand last van ons urineren heeft.
en dat vind ik dan ook heel normaal, iedereen die ooit bij ons aan het werk is geweest kan dat ook, of het nu het toilet gebruiken is, of een kop koffie of een eitje op je broodje, maakt mij niet uit.
vind het daarom ook raar dat hij niet bij zijn eigen klanten aanbelt als hij zo nodig moet. (of inderdaad verderop naar het tankstation gaat)
wonen hier in een kindvriendelijke buurt, spelen heel veel erg kleine kinderen en dan staat daar zo zo'n onbekende vent met zijn broek op zijn knieën, vind ik best wel raar.
pi_112044371
Ik had jullie allebei doodgemarteld. Zullen we nou krijgen zeg :(
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_112044375
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 02:33 schreef zhe-devilll het volgende:
Wel eens een glazenwasser met iq gezien?
Ach, de meeste fokkers zijn zo dom als het achterend van een glazenwasser.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
  zaterdag 26 mei 2012 @ 08:03:24 #82
173887 cablegunmaster
Ja Ja en ook Nee nee
pi_112044377
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Bel dat bedrijf en klaag bij de manager. En als die man eigen baas was mag je hem mooi aangeven bij de politie
  zaterdag 26 mei 2012 @ 08:08:16 #83
375692 Dylan0418
0418 Dubstepcrew
pi_112044407
die glazenwasser was ik denk ik..
pi_112044421
Hoe durf je er wat van te zeggen TS
360:Toek85 // PS3-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
LIF / Hartpatiënten op FOK! #2
Nieuwe fotootjes van Toek
pi_112044493
Meestal staat er wel een telefoonnummer op zo'n bestelbusje. En als die glazenwasser bij jou de ramen doet krijg je een bon waar meestal wel een foonnr op staat.
Ik zou het bedrijf bellen met dit zeikverhaal.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 08:33:21 #86
188813 de_boswachter
Boegbeeld / Fenomeen
pi_112044559
Ik zou ook niet zomaar iemand binnen laten om van het toilet gebruik te maken. Ik ken een verhaal van ene die een collectant gebruik liet maken van zijn toilet. Twee uur later toen hij zelf gebruik moest maken van de pot bleek dat ze op de rand had gescheten of iets dergelijks. Echt vatsig.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 08:41:35 #87
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_112044610
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 08:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zou ook niet zomaar iemand binnen laten om van het toilet gebruik te maken. Ik ken een verhaal van ene die een collectant gebruik liet maken van zijn toilet. Twee uur later toen hij zelf gebruik moest maken van de pot bleek dat ze op de rand had gescheten of iets dergelijks. Echt vatsig.
Dit. Iedereen zegt het wel, netjes aanbellen. Maar daar zit je al helemaal niet op te wachten. Ik heb liever iemand die in de tuin pist dan dat ik een vreemde man bij mij naar de wc laat. Tenminste: als het nou een goed verhaal is. Maar zoiets alledaags als een glazenwasser die moet pissen ja dan blijf je bezig. Bij veel bedrijven mag je zoiets ook niet vragen omdat dat slecht is voor het imago. Maar ja in iemands tuin pissen is dan ook niet zo slim. Hij had gewoon z'n wagen goed moeten parkeren en uit het zicht over z'n wiel moeten zeiken. Dat is gewoon netjes.
Mijn nieuwe ondertitel
  zaterdag 26 mei 2012 @ 08:46:48 #88
30961 Knaller
knalt er op los
pi_112044644
Als je moet dan moet je. :+

Maar het blijft enigszins aso ja.
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_112046006
Ik werk in een hotel. Elke ochtend wordt er vers brood gebracht door een bezorger van de bakker.
Heb al meer dan eens de bezorger betrapt die tegen 't embelage hok stond te zeiken.

Na de opmerking dat er binnen een WC is, redelijk grote smoel terug gekregen zoals verwacht over hard werkende mensen en blabla
Een ongeluk zit in een klein hoekje. Geluk zit in de rest.
pi_112046286
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 08:41 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Dit. Iedereen zegt het wel, netjes aanbellen. Maar daar zit je al helemaal niet op te wachten. Ik heb liever iemand die in de tuin pist dan dat ik een vreemde man bij mij naar de wc laat. Tenminste: als het nou een goed verhaal is. Maar zoiets alledaags als een glazenwasser die moet pissen ja dan blijf je bezig. Bij veel bedrijven mag je zoiets ook niet vragen omdat dat slecht is voor het imago. Maar ja in iemands tuin pissen is dan ook niet zo slim. Hij had gewoon z'n wagen goed moeten parkeren en uit het zicht over z'n wiel moeten zeiken. Dat is gewoon netjes.
Nou ja een vreemde, wel iemand die je in dienst neemt voor een klus of karwij (de glazenwasser zou bij een van z'n klanten moeten aanbellen, niet bij TS of zomaar een willekeurig huis). Als zo'n klus iets langer duurt, dan moet je ook zorgen dat degenen die hem uitvoeren naar de wc kunnen. Bij een serie hele korte klusjes (een bezorgings-dienst bijvoorbeeld), hoort zo iemand gewoon bij een tankstation te stoppen -zeker als er eentje vlakbij is zoals TS beschrijft. Of als het niet midden in de stad is, rij even een zijweggetje in en ga achter een boom waarvan geen twijfel bestaat dat 'ie niet deel uitmaakt van iemand's tuin. In de tuin pissen is echt heel goor, misschien zou jij het nog net prettiger vinden dan iemand binnenlaten maar ik niet, heb bijvoorbeeld ook keukenkruiden staan. :r :r
  zaterdag 26 mei 2012 @ 10:56:48 #91
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_112046324
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 10:54 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Nou ja een vreemde, wel iemand die je in dienst neemt voor een klus of karwij (de glazenwasser zou bij een van z'n klanten moeten aanbellen, niet bij TS of zomaar een willekeurig huis). Als zo'n klus iets langer duurt, dan moet je ook zorgen dat degenen die hem uitvoeren naar de wc kunnen. Bij een serie hele korte klusjes (een bezorgings-dienst bijvoorbeeld), hoort zo iemand gewoon bij een tankstation te stoppen -zeker als er eentje vlakbij is zoals TS beschrijft. Of als het niet midden in de stad is, rij even een zijweggetje in en ga achter een boom waarvan geen twijfel bestaat dat 'ie niet deel uitmaakt van iemand's tuin. In de tuin pissen is echt heel goor, misschien zou jij het nog net prettiger vinden dan iemand binnenlaten maar ik niet, heb bijvoorbeeld ook keukenkruiden staan. :r :r
Ben ik het ook mee eens hoor, sterker nog, hij mag niet eens je tuin betreden.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_112046432
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 10:56 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ben ik het ook mee eens hoor, sterker nog, hij mag niet eens je tuin betreden.
Als ik zelf een glazenwasser inhuur mag 'ie mijn tuin wel in hoor, anders kan 'ie niet bij de ramen aan de achterkant :) Zal bij veel huizen het geval zijn. En van wat ik van TS's post begrijp, kwam de man ook de tuin niet echt in maar piste door de heg/afscheiding de tuin in.

M'n keukenkruiden staan trouwens sowieso in de achtertuin en niet langs 't randje van de voortuin vlak naast de stoep, want honden. Die hoor je ook niet in andermans tuin te laten pissen/poepen, maar ik zou nooit 100% van de hondeneigenaren vertrouwen daar ook op te letten. Zitten vast mensen bij die, vooral 'savonds laat, te lui zijn naar de bosrand een paar honderd meter verderop te lopen en 't eerste bosje/struikje wel okay vinden!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 11:07:26 #93
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_112046466
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:04 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Als ik zelf een glazenwasser inhuur mag 'ie mijn tuin wel in hoor, anders kan 'ie niet bij de ramen aan de achterkant :) Zal bij veel huizen het geval zijn. En van wat ik van TS's post begrijp, kwam de man ook de tuin niet echt in maar piste door de heg/afscheiding de tuin in.

M'n keukenkruiden staan trouwens sowieso in de achtertuin en niet langs 't randje van de voortuin vlak naast de stoep, want honden. Die hoor je ook niet in andermans tuin te laten pissen/poepen, maar ik zou nooit 100% van de hondeneigenaren vertrouwen daar ook op te letten. Zitten vast mensen bij die, vooral 'savonds laat, te lui zijn naar de bosrand een paar honderd meter verderop te lopen en 't eerste bosje/struikje wel okay vinden!
Ja als de glazenwasser er voor jou huis is dan is het logisch. Maar TS had er niks mee te maken. Als je voedsel in je tuin hebt zou ik het wel in een aparte bak zetten niet aan de rand van je tuin. En van die netjes eroverheen tegen dieren.

Sowieso is binnen de bebouwde kom pissen gewoon tokkie. En als je het doet moet je het op een goede plek doen.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_112046627
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:07 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ja als de glazenwasser er voor jou huis is dan is het logisch. Maar TS had er niks mee te maken. Als je voedsel in je tuin hebt zou ik het wel in een aparte bak zetten niet aan de rand van je tuin. En van die netjes eroverheen tegen dieren.

Sowieso is binnen de bebouwde kom pissen gewoon tokkie. En als je het doet moet je het op een goede plek doen.
Achter komt niemand, alleen die klussers die een enkele keer wel worden ingehuurd (glazenwasser, schilder of loodgieter ofzo indien nodig). Gelukkig heb ik 't nog nooit gemerkt dat een van hen in de tuin ging staan pissen, zou er ook niet aan gedacht hebben als ik 't topic nu niet gelezen had dat mensen zoiets zouden doen! En inderdaad er speciaal voor bij TS's tuin stoppen terwijl er een tankstation vlakbij is, is helemaal krankzinnig, zelfs als ik het goed begrepen heb dat hij de tuin niet daadwerkelijk inliep maar aan de rand bleef staan.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 11:18:11 #95
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_112046655
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 19:15 schreef WRH het volgende:
ik laat zelf altijd iedereen netjes binnen die in huis of in de tuin moet klussen; de meteropnemer kan bij mij naar het toilet, voor de klussers bak ik eitjes, breng altijd iedereen koffie en dan komt er opeens zo'n glazenwasser die ik echt nooit gezien heb (ik lap mijn ramen zelf) en die begint me compleet uit te kafferen omdat ik alleen maar zeg dat ik het een beetje raar vind dat hij niet bij zijn klanten aanbelt ipv bij mij in de tuin te staan, dan gaat hij toch lekker in de tuin pissen van zijn klanten als hij daar niet naar het toilet mag?
Bij alle grote onderhoudsprojecten komen alle bouwvakkers altijd bij 'die man op nummer 4' (ik dus), 'want die heeft lekkere koffie'.
tip: pis in een emmertje (of je vriend), en bewaar dat emmertje voor als hij weer langskomt. Neem het dan ook nog even op en knal het op joetoeb.
[ alle babes / op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 23/04/2013]
pi_112046719
In deze tijd is het zo dat niemand meer een vreemdeling in z,n huis neemt voor toiletbezoek. Ook wel begrijpelijk hoor daar niet van.
Die glazenwasser is dus niet te benijden. Ik begrijp wel dat de beste man geen zijn heeft om zich voor ieder plasje naar zo,n smerige benzinepomp toilet te begeven.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 11:29:13 #97
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_112046876
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:16 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Achter komt niemand, alleen die klussers die een enkele keer wel worden ingehuurd (glazenwasser, schilder of loodgieter ofzo indien nodig). Gelukkig heb ik 't nog nooit gemerkt dat een van hen in de tuin ging staan pissen, zou er ook niet aan gedacht hebben als ik 't topic nu niet gelezen had dat mensen zoiets zouden doen! En inderdaad er speciaal voor bij TS's tuin stoppen terwijl er een tankstation vlakbij is, is helemaal krankzinnig, zelfs als ik het goed begrepen heb dat hij de tuin niet daadwerkelijk inliep maar aan de rand bleef staan.
Ja het is ook logisch dat als ze voor jou komen ze naar de wc kunnen gaan. Maar in vreemde bouwvakkers, tuinmannen, glazenwassers etc heeft niemand zin.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:21 schreef WethouderHekking het volgende:
In deze tijd is het zo dat niemand meer een vreemdeling in z,n huis neemt voor toiletbezoek. Ook wel begrijpelijk hoor daar niet van.
Die glazenwasser is dus niet te benijden. Ik begrijp wel dat de beste man geen zijn heeft om zich voor ieder plasje naar zo,n smerige benzinepomp toilet te begeven.
Benzinepompen zijn ook goor ja. Gewoon mooie bosjes zoeken. En niet in iemands tuin. Of je wagen ervoor zetten en over je wiel zeiken.
Mijn nieuwe ondertitel
  zaterdag 26 mei 2012 @ 12:01:26 #98
180580 WRH
www.jeroenenmaya.nl
pi_112047464
eens, als het een glazenwasser was die bij mij de ramen had gedaan had hij niet alleen van mijn toilet gebruik kunnen maken maar nog een kop koffie erna gekregen, is normaal toch?
maar iemand die ik niet ken en waar ik niets mee te maken heb wordt een ander verhaal.

en inderdaad kwam hij tot 2 dagen achter elkaar met de auto zelfs compleet deze straat in rijden terwijl hij in andere straten aan het werk is, loopt de steeg in naast mijn huis en wandelt vervolgens naar de achterkant van mijn tuin om daar vol in het zicht te gaan staan pissen.
hij had ongetwijfeld niet eens door dat er iemand was omdat hier de grond heel ongelijk is; het huis staat op een terp en de steeg is dezelfde hoogte, de tuin is echter ongeveer een meter lager, dus je ziet ook geen mensen zitten, voor het oog lijkt het of ik dan in een zitkuil zit ofzo.
(kun je nagaan op welke hoogte ik dus zijn ding aankijk..die hoef ik van een ander echt niet te zien hoor)

en ik weet ook wel dat benzinepompen vies zijn maar dat is niet mijn schuld. ik ben ook wel eens onderweg geweest terwijl ik echt nodig moest, of hee, gooi er nog een leuke tegenaan, terwijl ik ongesteld was.
denk dat meneer de glazenwasser toch heel raar had staan kijken als ik een en ander in zijn tuin had 'opgelost'. (om maar even een dwarsstraat te noemen)
  zaterdag 26 mei 2012 @ 12:09:31 #99
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_112047604
Je kan ook nog stroop op de buitenkant van je schutting smeren, dan zijn er zo veel insecten dat hij daar echt niet meer gaat zeiken, straks prikt er nog een wesp in zijn tokus.
[ alle babes / op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 23/04/2013]
pi_112047816
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 12:01 schreef WRH het volgende:
en inderdaad kwam hij tot 2 dagen achter elkaar met de auto zelfs compleet deze straat in rijden terwijl hij in andere straten aan het werk is, loopt de steeg in naast mijn huis en wandelt vervolgens naar de achterkant van mijn tuin om daar vol in het zicht te gaan staan pissen.
hij had ongetwijfeld niet eens door dat er iemand was omdat hier de grond heel ongelijk is; het huis staat op een terp en de steeg is dezelfde hoogte, de tuin is echter ongeveer een meter lager, dus je ziet ook geen mensen zitten, voor het oog lijkt het of ik dan in een zitkuil zit ofzo.
Heb je hem sindsdien nog teruggezien? Als ik lees dat 't van zijn kant af echt onoverzichtelijk was, bedenk ik me ineens dat zijn lompe reactie ook uit schaamte/schrik geweest kan zijn. Sommige mensen kunnen echt totaal niet omgaan met zoiets en in plaats van 'sorry, sorry' te stamelen met een kop als een tomaat gaan ze dan maar schelden... maar dat soort luitjes blijven daarna wel weg omdat ze 't ook niet expres deden :@, terwijl een echte lamzak die gewoon overal maling aan heeft weer terug zal komen om even te pissen ook al hoefde hij eigenlijk helemaal niet, gewoon om te laten zien dat 'ie zich niet laat wegjagen. :(

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')