eens, als het een glazenwasser was die bij mij de ramen had gedaan had hij niet alleen van mijn toilet gebruik kunnen maken maar nog een kop koffie erna gekregen, is normaal toch?
maar iemand die ik niet ken en waar ik niets mee te maken heb wordt een ander verhaal.
en inderdaad kwam hij tot 2 dagen achter elkaar met de auto zelfs compleet deze straat in rijden terwijl hij in andere straten aan het werk is, loopt de steeg in naast mijn huis en wandelt vervolgens naar de achterkant van mijn tuin om daar vol in het zicht te gaan staan pissen.
hij had ongetwijfeld niet eens door dat er iemand was omdat hier de grond heel ongelijk is; het huis staat op een terp en de steeg is dezelfde hoogte, de tuin is echter ongeveer een meter lager, dus je ziet ook geen mensen zitten, voor het oog lijkt het of ik dan in een zitkuil zit ofzo.
(kun je nagaan op welke hoogte ik dus zijn ding aankijk..die hoef ik van een ander echt niet te zien hoor)
en ik weet ook wel dat benzinepompen vies zijn maar dat is niet mijn schuld. ik ben ook wel eens onderweg geweest terwijl ik echt nodig moest, of hee, gooi er nog een leuke tegenaan, terwijl ik ongesteld was.
denk dat meneer de glazenwasser toch heel raar had staan kijken als ik een en ander in zijn tuin had 'opgelost'. (om maar even een dwarsstraat te noemen)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.