abonnement Unibet Coolblue
pi_112025428
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:06 schreef Rechten_Student het volgende:

[..]

Wow, wat een blunder van me ;(
Wat dacht je dan dat ze aandelen aan hun personeel betalen en dat ook reserveren.

'rechtenstudent' :')
pi_112025437
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:08 schreef FirefoxNB het volgende:
SOWIESO is dit jaar ons diploma meeer waard.... vele worden eruit gefilterd, want echt bijna elke toets is niet-veel-theorie afhankelijk en ook nog moeilijkere examens...
Helaas moet ik je uit die droom helpen, want dat is totaal niet zo:

1. De mensen die het dit jaar niet hebben gehaald, zullen het volgend jaar gewoon halen en werkgevers kijken amper naar je havo diploma, laat staan kijken in welk jaar je diploma is behaald.
pi_112025439
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:08 schreef FokNederland het volgende:

[..]

Hoop je, je kunt niet op voorhand uitspraken doen die nog niet waar zijn.
ik zei iig, maar heb al 2 zevens afgerond en engels belooft ook wel een goed cijfer.... voor mno heb ik rond de 4-4.4
pi_112025444
Ik kan niet meer quoten dus, ik bedoel wat heb je fout gedaan?
pi_112025446
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:09 schreef Chillerd het volgende:

[..]

Wat dacht je dan dat ze aandelen aan hun personeel betalen en dat ook reserveren.

'rechtenstudent' :')
Wow....sorry, ik wist niet dat fouten niet mochten :')
pi_112025461
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:09 schreef Rechten_Student het volgende:

[..]

Helaas moet ik je uit die droom helpen, want dat is totaal niet zo:

1. De mensen die het dit jaar niet hebben gehaald, zullen het volgend jaar gewoon halen en werkgevers kijken amper naar je havo diploma, laat staan kijken in welk jaar je diploma is behaald.
intrinsiek , niet hoe jij het bedoeld.
pi_112025476
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:10 schreef FokNederland het volgende:
Ik kan niet meer quoten dus, ik bedoel wat heb je fout gedaan?
Oh, hoofdzakelijk zijn 't doorreken fouten waardoor ik de punten niet scoor, de vraagstelling was heel erg kut...Maarja ik ben denk ik tevreden met een 4.3 als ik engels een 6.7 haal, want dan ben ik ook geslaagd zonder een herkansing te hoeven doen, en anders doe ik wiskunde
pi_112025514
Kijk, dat ze de toetsen moeilijker maken begrijp ik nog wel, maar die 5.5 norm stoort mij enorm. Het grappige is dat ze dit in 2 jaar tijd hebben gepland, zonder ook maar iets van kwaliteitsverbetering toe te passen, doen ze het alleen maar strenger :')
pi_112025522
Doorrekenfout, telt maar een keer fout, maar ik reken het ook fout hoor anders heb ik 58 punten.
pi_112025551
Alle hoop op engels *O*

Worden we waarschijnlijk ook opeens mee genaaid door allerlei termen te gebruiken die zelfs de Engelsen niet kennen :p Maar he, blijven hopen
pi_112025555
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:12 schreef FokNederland het volgende:
Doorrekenfout, telt maar een keer fout, maar ik reken het ook fout hoor anders heb ik 58 punten.
Nee maar ik bedoel dat ik 1 fout heb gemaakt in een som, en dat je een som later diezelfde gegevens moet weer toepassen...Daarom heb ik dus veel fout :')
pi_112025563
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:11 schreef Rechten_Student het volgende:

[..]

Oh, hoofdzakelijk zijn 't doorreken fouten waardoor ik de punten niet scoor, de vraagstelling was heel erg kut...Maarja ik ben denk ik tevreden met een 4.3 als ik engels een 6.7 haal, want dan ben ik ook geslaagd zonder een herkansing te hoeven doen, en anders doe ik wiskunde
fout gedaan? in de toets? veel weet ik niet uit me hoofd.

als je qua vakken bedoeld.... uhm wis rond 5 en economie rond 5.5 nederlands rond 5.5
pi_112025565
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:13 schreef Just_10ja het volgende:
Alle hoop op engels *O*

Worden we waarschijnlijk ook opeens mee genaaid door allerlei termen te gebruiken die zelfs de Engelsen niet kennen :p Maar he, blijven hopen
Dit sluit ik zeker weten niet uit
pi_112025574
Wat ik zeg dat rekenen ze maar een keer fout, maar ik reken datzelf ook fout, maar wss wordt dat gewoon goed gerekend.
pi_112025676
Naja als dat 't geval is denk ik dat ik wel wat puntjes hoger heb, maar dat ook niet bijster veel. Ik hoop dat de norm minimaal een 1.4 wordt.
pi_112025694
bij mno zat er telkens een vliegje bij me en dan ook nog is een pen die wat inkt op me horloge af gaf... en dan nog zo'n toets... ik was wel gekillt maar voor engels ga ik gwn hoge cijfer halen.
pi_112025741
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:17 schreef Rechten_Student het volgende:
Naja als dat 't geval is denk ik dat ik wel wat puntjes hoger heb, maar dat ook niet bijster veel. Ik hoop dat de norm minimaal een 1.4 wordt.
als het moeilijker dan voorgaande jaren was.. en ik zag volgens mij een mno N met 1.4... dan zal dit wel 1.7 zijn ofzo...iedereen heeft echt laag moet wel
pi_112025756
Ik hoop dat Engels wel gewoon wat makkelijker is dan de andere toetsen.
pi_112025765
Ik vind het gewoon kut.. Ik stress me dood voor de 5.5 norm, niet omdat ik het niet kan maar er ligt zo'n druk op. En dan maken ze de toetsen ook nog eens moeilijker waardoor de druk nog hoger wordt. En dan te bedenken dat iedereen sowieso al strest voor het examen (de meeste van ons dan).

Zo.
pi_112025779
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:19 schreef FirefoxNB het volgende:

[..]

als het moeilijker dan voorgaande jaren was.. en ik zag volgens mij een mno N met 1.4... dan zal dit wel 1.7 zijn ofzo...iedereen heeft echt laag moet wel
Ik verwacht M&O rond de 1,4 a 1,6. Ondanks dat ik hem goed heb gemaakt heb velen hem verknalt.
pi_112025807
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:20 schreef Just_10ja het volgende:
Ik vind het gewoon kut.. Ik stress me dood voor de 5.5 norm, niet omdat ik het niet kan maar er ligt zo'n druk op. En dan maken ze de toetsen ook nog eens moeilijker waardoor de druk nog hoger wordt. En dan te bedenken dat iedereen sowieso al strest voor het examen (de meeste van ons dan).

Zo.
ze willen de zwakke eruit filteren.. om het zo maar te zeggen.. 5.5norm + moeilijkere examens..
pi_112025867
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:20 schreef FokNederland het volgende:

[..]

Ik verwacht M&O rond de 1,4 a 1,6. Ondanks dat ik hem goed heb gemaakt heb velen hem verknalt.
dan heb ik een 4 -+ kan ik wel hebben opzich.. hoe het er nu uit ziet
pi_112025927
Ja dat snap ik op zich nog wel, maar dan moeten de SE's ook aan dat niveau voldoen. Ik sta voor al mijn SE's zevens, behalve wiskunde dat is een 5.2. Dan ga je ervan uit dat je de stof redelijk beheert toch. Misschien ligt dat ook gewoon aan mijn school. Hoe dan ook, dan zou eerst de kwaliteit van het onderwijs verbetert moeten worden en niet het iedereen op 2 manieren opeens moeilijk gaan maken.

Kan iemand me vertellen hoe ik kan quoten?
pi_112025963
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 18:19 schreef Rechten_Student het volgende:
Ik hoop dat Engels wel gewoon wat makkelijker is dan de andere toetsen.
ja dat, maar ook al zou het moeilijk zijn.... bereid je daarop voor
ik ga examens met hoge N oefenen.... times nieuws lezen :')

engels kunnen ze niet veel moeilijker maken dan het is.. lijkt me en anders wordt het wel een N die daarbij past
pi_112025964
Ik ben op z'n minst al blij dat dit hele gedoe grotendeels voorbij is, ik ga nu naar buiten een beetje chillen. Fijne dag jongens, en niet zoveel stressen kijk 't weer :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')