Zo, terug van de cursus bij M-gineering, in Kiel-Windeweer. Heel leerzaam, heel hands-on, uitleg en ga dan maar zelf met het gereedschap los. Hij had ook een paar schaalmodellen gemaakt van hout, om de werking van de deraileur heel versimpeld uit te leggen. Ik dacht dat ik wel wist hoe dat zat, maar als iemand het zo goed uitlegt, blijk je nog een heleboel te leren te hebben! Zelf nu assen gesteld, spaken vervangen, en nog veel meer!
We hadden het even over shifters, en hij begon over Suntour, dus ik van hee, ik ken iemand van internet, die is verslaafd aan oude sun shifters, koopt ze altijd op ebay, Marten van: heet hij soms Ivo? Ik

ja ik geloof het wel....
Klein wereldje...die man heeft echt een soort efteling voor fietsfanaten, een gigantische boerderij, en overal fietsen, onderdelen...je kan toch zien, dat het een vrijgezel is. Hij doet eigenlijk alles wat wij zouden doen, als er geen vrouwen/vriendinnen ons vertelde dat je niet 20 fietsen in de woonkamer mag hebben
Geweldige vent.
ESF fan. Vader van een baletdanser. Recreatief wielrenner(ongeschoren), enthousiast vakantiefietser. ABBA en Slayer op dezelfde dag, waarom niet? Dropkick Murphy's. Dichter en Bluesmens.