pi_112013780
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:35 schreef -Spring het volgende:

[..]

Toch niet helemaal, zie ik net. Dit is een vakantiefoto van 2007. Na twee weken wijn en pasta. :Y) Het is dus eigenlijk alleen maar minder geworden.

[ afbeelding ]

Maar goed, harlopen dus. Hoevaak moet je minimaal per week lopen om resultaat te zien?
Waarom maak je je gezicht onherkenbaar ? Je vriend/man/vrijer heeft je toch wel door als hij de vakantiekiekjes tegen komt :P

Maar succes iig !
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:41:11 #27
206322 Seam
Pillz-E
pi_112013883
Goed figuur voor een jonge moeder, maar in tegenstelling tot wat een groot deel hier zegt kan het altijd beter. Daarbij hoef je er niet uit te zien als een graatmager model. De mensen die dat zeggen komen zelf nooit in een sportschool.

Goed bijhouden wat je eet en je moet proberen iets onder je onderhoud te eten. Daarnaast krachttraining voor je hele lichaam en na die training cardio doen. Kijk maar eens wat voor een figuur je dan hebt na een half jaartje, veel mooier en strakker dan als je geen krachttraining zou doen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:43:44 #28
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_112013979
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:25 schreef -Spring het volgende:
Als ik zou mogen kiezen had ik liever iets dikkere armen, benen (en tieten :P ) gehad. Dan waren de verhoudingen ook goed geweest. :)

Moeten wij even beoordelen?
pi_112013988
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:41 schreef Seam het volgende:
Goed figuur voor een jonge moeder, maar in tegenstelling tot wat een groot deel hier zegt kan het altijd beter. Daarbij hoef je er niet uit te zien als een graatmager model. De mensen die dat zeggen komen zelf nooit in een sportschool.

Goed bijhouden wat je eet en je moet proberen iets onder je onderhoud te eten. Daarnaast krachttraining voor je hele lichaam en na die training cardio doen. Kijk maar eens wat voor een figuur je dan hebt na een half jaartje, veel mooier en strakker dan als je geen krachttraining zou doen.
Dank! Weet jij of er een schemaatje op te stellen is met de spullen die ik in huis heb? In het kader van de bezuinigingen heb ik een tijdje geleden m'n abonnement op de sportschool stopgezet.
You don't want to be a penguin when you're walking away angry.
pi_112014041
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:43 schreef MrBaas het volgende:

[..]

Moeten wij even beoordelen?
Ga je gang dan maar. Dat kan best obv de foto's in de OP.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:48:23 #31
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_112014133
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:45 schreef -Spring het volgende:

[..]

Ga je gang dan maar. Dat kan best obv de foto's in de OP.
Gaat beter met die bh uit. :D
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:49:40 #32
206322 Seam
Pillz-E
pi_112014182
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:43 schreef -Spring het volgende:

[..]

Dank! Weet jij of er een schemaatje op te stellen is met de spullen die ik in huis heb? In het kader van de bezuinigingen heb ik een tijdje geleden m'n abonnement op de sportschool stopgezet.
Sportschool is wel effectiever natuurlijk, maar ik snap het niet altijd een optie is. Het best is namelijk (opnieuw in tegenstelling tot wat de menigte doet) trainen met zware gewichten en dan zul je al snel naar de gym moeten.
Je zou echter een paar halters (dumbells kopen) en oefeningen doen met lichaamgewicht. Je kan opdrukken, optrekken met lichaamsgewicht. Met de halters kun je dan je schouders, biceps, triceps en lunges voor de benen doen. Gewoon 3x per week trainen (zowel KT als cardio) in setjes van 3/4*8. Probeer in ieder geval rustig op te bouwen en iedere week iets zwaarder pakken of meer herhalingen (max 12).
10/12/14 kg dumbells zijn een eenmalige investering dus voor die tientjes kun je het prima doen.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:04:25 #33
100126 Maraca
Impossibru is nothing
pi_112014712
@TS Als je meer wilt weten over hardlopen is er dit topic: Hardlopen voor beginners #97 - Die zag ik niet aankomen ... *O*
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
pi_112015666
Vraagje aan de kenners: kan zo'n buik(je) het gevolg zijn van diastase? En is het niet zo dat daar niets aan te doen valt, behalve de buikspieren chirurgisch 'goed' laten zetten?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_112015776
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:30 schreef Claudia_x het volgende:
Vraagje aan de kenners: kan zo'n buik(je) het gevolg zijn van diastase? En is het niet zo dat daar niets aan te doen valt, behalve de buikspieren chirurgisch 'goed' laten zetten?
Volgens mij is daar niks aan te doen op natuurlijk front, omdat door de zwangerschap die 2 helften van elkaar zijn gescheurd/of te ver zijn uitgerekt. Volgens mij kan het alleen verholpen worden door een chirurgische ingreep
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:34:40 #36
206322 Seam
Pillz-E
pi_112015799
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:30 schreef Claudia_x het volgende:
Is geen diastase, ziet er totaal anders uit.
pi_112015827
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:34 schreef Seam het volgende:

[..]

Is geen diastase, ziet er totaal anders uit.
Zit dat hoger?
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:45:39 #38
206322 Seam
Pillz-E
pi_112016209
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Zit dat hoger?
Nee dezelfde plaats, maar het ziet er anders uit. Dit is gewoon duidelijk vet, eventueel met een Anterior Pelvic Tilt (bekken kantelt te ver naar voren).
diastasis1.jpg
Veel overtollig is het overigens niet, dus wat met cardio zal het er redelijk snel vanaf gaan.
pi_112016410
Maar kun je meer vetopslag bij je buik hebben na je zwangerschap door je zwangerschap? Hoe ziet dat verband er dan uit?

Ik informeer puur uit eigenbelang. :+ Ik ben sowieso nog wat te zwaar, dus ik heb ook een buik (van een buikje kan ik niet spreken). Ik vermoed dat het vooral vet is, maar vraag me daarnaast af of het niet ook een kwestie van verslapte buikspieren is.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:52:01 #40
103012 Nies
Die hekse
pi_112016412
Buikvet is het lastigste weg te krijgen van al. Je kan jezelf doodhongeren en kapotsporten, totdat je een wandelende spriet bent, dan zal daarna je buikvet er aan gaan. Je zal eerst de rest van je reserves opgebruiken voordat je aan je buik toe bent.
Je kan kijken hoe ver je komt met goede evenwichtige voeding met minder vet en wat cardio en hardlopen, maar voor een vrouw die (percentueel gezien) toch al meer buikvet heeft dan de gemiddelde man en dan ook nog na een zwangerschap denk ik niet dat er veel mis is met je buik!
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_112016430
ik vind een klein vrouwenbuikje juist sexy.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:54:20 #42
206322 Seam
Pillz-E
pi_112016498
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:51 schreef Claudia_x het volgende:
Maar kun je meer vetopslag bij je buik hebben na je zwangerschap door je zwangerschap? Hoe ziet dat verband er dan uit?

Ik informeer puur uit eigenbelang. :+ Ik ben sowieso nog wat te zwaar, dus ik heb ook een buik (van een buikje kan ik niet spreken). Ik vermoed dat het vooral vet is, maar vraag me daarnaast af of het niet ook een kwestie van verslapte buikspieren is.
Diastase na zwangerschap kan inderdaad wel, maar dan ziet er anders dan in de OP. Dat vetopslag kan inderdaad (indirect) door de zwangerschap komen, maar het onzin dat je die kilo's 'blijvend' houdt (gewoon eraf trainen dus ;))
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:52 schreef Nies het volgende:
Buikvet is het lastigste weg te krijgen van al. Je kan jezelf doodhongeren en kapotsporten, totdat je een wandelende spriet bent, dan zal daarna je buikvet er aan gaan. Je zal eerst de rest van je reserves opgebruiken voordat je aan je buik toe bent.
Je kan kijken hoe ver je komt met goede evenwichtige voeding met minder vet en wat cardio en hardlopen, maar voor een vrouw die (percentueel gezien) toch al meer buikvet heeft dan de gemiddelde man en dan ook nog na een zwangerschap denk ik niet dat er veel mis is met je buik!
Over het algemeen gaat het vet op de benen bij vrouwen als laatste weg, niet het buikvet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:52 schreef okiokinl het volgende:
ik vind een klein vrouwenbuikje juist sexy.
Verschrikkelijk sexy inderdaad, vetcellen.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:54:29 #43
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_112016504
Hoe kom ik aan zo'n buikje?

Weet je wat ook zou helpen, niet tegen het buikje an sich, maar het minder zichtbaar maken. Op de foto sta je met een wat holle rug en je schouders naar achter leunend.
Als je je bekken wat naar achteren kantelt ipv naar voren, je schouders omlaag trekt en je navel intrekt, is je houding mooier en lijkt je buik ook een stuk platter.
pi_112016626
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:54 schreef Seam het volgende:

[..]

Diastase na zwangerschap kan inderdaad wel, maar dan ziet er anders dan in de OP. Dat vetopslag kan inderdaad (indirect) door de zwangerschap komen, maar het onzin dat je die kilo's 'blijvend' houdt (gewoon eraf trainen dus ;))

[..]

Over het algemeen gaat het vet op de benen bij vrouwen als laatste weg, niet het buikvet.

[..]

Verschrikkelijk sexy inderdaad, vetcellen.
nee spierweefsel, dat is sexy..
pi_112016676
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:57 schreef okiokinl het volgende:

[..]

nee spierweefsel, dat is sexy..
Alsof vrouwen die met wat gewichten zeulen er direct uitzien als Arnold Swarzenegger :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_112017389
mooie buik niks aan doen :9
http://www.youtube.com/watch?v=1Qggn-YEM1o
pi_112017730
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:49 schreef Seam het volgende:

[..]

Sportschool is wel effectiever natuurlijk, maar ik snap het niet altijd een optie is. Het best is namelijk (opnieuw in tegenstelling tot wat de menigte doet) trainen met zware gewichten en dan zul je al snel naar de gym moeten.
Je zou echter een paar halters (dumbells kopen) en oefeningen doen met lichaamgewicht. Je kan opdrukken, optrekken met lichaamsgewicht. Met de halters kun je dan je schouders, biceps, triceps en lunges voor de benen doen. Gewoon 3x per week trainen (zowel KT als cardio) in setjes van 3/4*8. Probeer in ieder geval rustig op te bouwen en iedere week iets zwaarder pakken of meer herhalingen (max 12).
10/12/14 kg dumbells zijn een eenmalige investering dus voor die tientjes kun je het prima doen.
Dumbells heb ik. 12.5 kilo. En enkelgewichtjes oid, die je kunt vastmaken met klitteband.

Thanks again. Ik duik Google eens in om oefeningen te zoeken.

En het hardlooptopic. Natuurlijk. :)

Edit: waarom trouwens hardlopen ná de spierversterkers?
pi_112017766
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:54 schreef Silmarwen het volgende:
Hoe kom ik aan zo'n buikje?

Weet je wat ook zou helpen, niet tegen het buikje an sich, maar het minder zichtbaar maken. Op de foto sta je met een wat holle rug en je schouders naar achter leunend.
Als je je bekken wat naar achteren kantelt ipv naar voren, je schouders omlaag trekt en je navel intrekt, is je houding mooier en lijkt je buik ook een stuk platter.
Ik probeer er natuurlijk sowieso al wel rekening mee te houden, maar dat is geen oplossing, vind ik. Ik wil gewoon een strak buikje, ook als ik zit. :)
pi_112017817
Dit vind ik mooi. Slank en toch vrouwelijk.

strakke_buik.jpg
pi_112017862
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:35 schreef -Spring het volgende:

[..]

Toch niet helemaal, zie ik net. Dit is een vakantiefoto van 2007. Na twee weken wijn en pasta. :Y) Het is dus eigenlijk alleen maar minder geworden.

[ afbeelding ]

Maar goed, harlopen dus. Hoevaak moet je minimaal per week lopen om resultaat te zien?
Lazise _O_ _O_ _O_
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')