vrijdag 25 mei 2012 @ 11:40:52 #226
67670 Skv
Cynist.
pi_112011454
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:35 schreef padlarf het volgende:

[..]

Heerlijk, wat nuance in een storm van gehaat over en weer. Wil je bij een vereniging? Prima, doen. Wil je niet bij een vereniging, om wat voor reden dan ook? Prima, doe je het niet. Een vereniging kan een leuke toevoeging zijn aan je studententijd, maar het is absoluut niet nodig voor een volwaardige studententijd. Maar laat iedereen toch eens gewoon in zijn waarde.
Hou eens op met je gerelativeer. Dit is fok, hier geeft niemand ook maar een millimeter toe en eindigt het altijd in snotneuzen en gemekker.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 11:42:32 #227
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_112011525
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:40 schreef Skv het volgende:

[..]

Hou eens op met je gerelativeer. Dit is fok, hier geeft niemand ook maar een millimeter toe en eindigt het altijd in snotneuzen en gemekker.
Er zal inderdaad nooit iemand toegeven, en ik maak me daar zelf ook wel eens schuldig aan. Dus, FUCK YOU! ALS IK WIL RELATIVEREN DAN DOE IK DAT, JIJ VUIGE EXTREMIST!!!!!1111!
ponies
  vrijdag 25 mei 2012 @ 11:46:08 #228
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_112011682
Mooi, nog zo'n topic. Het kan niet op.

Knorren die zich druk maken over 'ontgroeningen'. Blijft een merkwaardig fenomeen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 11:47:23 #229
67670 Skv
Cynist.
pi_112011726
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:42 schreef padlarf het volgende:

[..]

Er zal inderdaad nooit iemand toegeven, en ik maak me daar zelf ook wel eens schuldig aan. Dus, FUCK YOU! ALS IK WIL RELATIVEREN DAN DOE IK DAT, JIJ VUIGE EXTREMIST!!!!!1111!
STOMME ONWETENDE MONGOOL, JIJ SNAPT ER OOK NIKS VAN JE MOET NIET RELATIVEREN WANT DAN HAAL JE DE HELE FOK-SUBCULTUUR ONDERUIT. JE SNAPT ER OOK GEEN ZAK VAN HE? STOMME NEWBIE. ROT OP, TERUG NAAR JE SJAARSVAK. BIER HALEN.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 11:48:07 #230
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_112011753
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:47 schreef Skv het volgende:

[..]

STOMME ONWETENDE MONGOOL, JIJ SNAPT ER OOK NIKS VAN JE MOET NIET RELATIVEREN WANT DAN HAAL JE DE HELE FOK-SUBCULTUUR ONDERUIT. JE SNAPT ER OOK GEEN ZAK VAN HE? STOMME NEWBIE. ROT OP, TERUG NAAR JE SJAARSVAK. BIER HALEN.
:D
ponies
pi_112012040
quote:

[..]

:')x100000
  vrijdag 25 mei 2012 @ 11:58:19 #232
67670 Skv
Cynist.
pi_112012170
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:55 schreef HSG het volgende:

[..]

:')x100000
Je moeder op sterk water.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 11:58:22 #233
38323 EDMAN-
prof. ir.
pi_112012174
Was laatste op bezoek bij een maat in Leiden, zat ook bij een dispuut.
Om te kotsen zo triest! :r
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_112012340
Dat Kriminele feest was wel grappig bij DHC.
Allemaal dikke buiken verkleed enzo. Goede sfeer heerschte er wel.
pi_112012364
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:58 schreef Skv het volgende:

[..]

Je moeder op sterk water.
Kopt, ze is net Jezus. Gewoon er overheen lopen.
pi_112013430
edit

zinloos nevermind

[ Bericht 57% gewijzigd door Seamonkey- op 25-05-2012 12:34:37 ]
You are my centre when i spin away
pi_112030281
Ik dacht dat het gezamenlijk vernederd worden een band moest smeden tussen de nieuwelingen onderling; in de zin dat er een groepsgevoel ontstaat als je samen hetzelfde 'lot' ondergaat.

Ik heb twee universitaire studies gedaan, maar heb me nooit aan studentenverenigingen opgehouden. Wel een studievereniging en de organisatie van een wetenschapscafé. Veel leuker en zonder al die poespas...
Better to reign in hell than to serve in Heaven...
pi_112030444
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 07:44 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

precies.
Het is meer voor mensen die geen vrienden hebben in een nieuwe stad en zo makkelijk nieuwe contacten kunnen krijgen.
Mensen die zat vrienden en feesten hebben is het zonde van je tijd.
Dit.
pi_112030780
quote:

[..]

Computerprobleem proberen na te doen :') x901
You set the tone Carter.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 20:25:45 #240
46830 LintuxCx
In het echt minder vierkant
pi_112030914
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:46 schreef Skv het volgende:
Neu. Maar dan heb ik wel tien jaar lang kunnen feesten terwijl al die idioten al aan heb burgeren waren. Gelukkig werkt ons pensioenstelsel zo dat je op een bepaalde leeftijd met pensioen kan, in plaats van dat je een aantal jaren gewerkt moet hebben. Ik lach me stuk als ik om 7 uur de kroeg uit kom en straalbezopen naar huis slinger terwijl mijn leeftijdsgenoten met een aktetas onder de schouder naar hun baan sloffen.
Ah, nou snap ik 't. Studentenverenigingen zijn voor mensen die verwachten dat ze een kutbaan krijgen later als ze groot zijn, eentje waar ze elke dag met frisse tegenzin naar toe komen.

Da's ook jammer dan eigenlijk. ;(
"I can't give you brains, but I can give you a diploma." -- The Wizard of OZ
  zondag 27 mei 2012 @ 15:41:18 #241
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_112090594
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 06:23 schreef Mainport het volgende:
En het is een mooie traditie, want iedereen in de tientallen jaren daarvoor heeft ook de inauguratie doorlopen.
Dat zeiden ze op het seminarie ook.
Where reason is lively, and mixes itself with some propensity, it ought to be assented to. Where it does not, it never can have any title to operate upon us.
  zondag 27 mei 2012 @ 16:14:29 #242
365860 AdoraBelle
prinses stampvoet
pi_112091540
Dat soort dingen willen doen om bij een dispuut te mogen :') .
pi_112091557
Als je onzeker bent en graag bij zo'n clubje wil moet je het vooral doen natuurlijk. Ik kan alleen maar smakelijk lachen om mensen die zich zo laten behandelen omdat ze ergens bij willen horen :D
Do you even lift?
  maandag 28 mei 2012 @ 12:37:32 #244
375778 Louter
Zuiver en onvervalst
pi_112121118
Ik begrijp oprecht niet waarom mensen een vereniging triest kunnen vinden. Wellicht ben je er zelf niet het type voor omdat je liever in je eentje achter de computer zit, maar triest? Mensen leren kennen (ja, ook als je al vrienden hebt) en deelnemen aan activiteiten met gelijkgestemden, dat is waar het om draait. Wordt er veel gezopen? Natuurlijk. Er zijn - afhankelijk van de vereniging - zo'n 2-5 borrelmogelijkheden per week & daarnaast zijn er de feesten. Maar vergeet niet dat je je daarnaast kunt ontwikkelen in vele commissies en subverenigingen (denk aan toneel, sport, reizen, muziek, almanakcommissie etc.) Iets wat zonder vereniging een stuk minder laagdrempelig althans een stuk duurder is.

En jawel, de KMT 'hoort er gewoon bij'. Natuurlijk ziet het er kut uit als je het zo bekijkt op je computertje, maar je ziet - zoals met veel andere zaken ook het geval is - de charme er pas van in als je het zelf hebt doorlopen. Is het niet immers niet vaker zo dat iets je kut lijkt als je er weinig vanaf weet en er geen tot weinig affiniteit/ervaring mee hebt? Pak een keer een open feest mee, en baseer op basis daarvan een gefundeerde mening. Een gemiddelde vereniging heeft 1000-1500 Leden. Vraag ik me af hoeveel de gemiddelde zeikerd op dit forum er nu écht persoonlijk kent. Nogmaals; wellicht pas je er zelf niet helemaal tussen, maar om dan direct het hele concept studentenvereniging & alle studenten die erbij zitten als 'kut' te bestempelen? Erg kortzichtig.
pi_112121323
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 11:27 schreef 9611Niels het volgende:
Niks mis met verenigingen en het principe daarvan, jammer alleen dat er voornamelijk gasten zitten die zichzelf net iets te leuk vinden. Verveelt zo snel :')
Inderdaad. :)
  maandag 28 mei 2012 @ 12:44:30 #246
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_112121383
quote:
3s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:37 schreef Louter het volgende:
Is het niet immers niet vaker zo dat iets je kut lijkt als je er weinig vanaf weet en er geen tot weinig affiniteit/ervaring mee hebt? Pak een keer een open feest mee, en baseer op basis daarvan een gefundeerde mening.
Wat schrijf jij beroerd.
Where reason is lively, and mixes itself with some propensity, it ought to be assented to. Where it does not, it never can have any title to operate upon us.
  maandag 28 mei 2012 @ 14:13:00 #247
308998 Fenomeno
The dwagon is back!
pi_112124961
Niet-leden die zich druk maken om leden en ontgroeningen :')

Leden die zich druk maken om niet-leden :')

Leven en laten leven O+
4/8/2012: Start of Machida Era 2.0
pi_112133322
Ik ben wel een heel klein beetje op de hoogte van het corporale wereldje...

Een paar van mijn beste vrienden zijn lid van het ASC, en zelf kom ik er ook zo nu en dan wel eens op leuke feesten, en die feesten zijn behoorlijk tof eerlijk gezegd...

Maar mensen zoals de TS zijn gewoon te vermoeiend voor woorden. Die vrienden van mij komen daar ook alleen maar een beetje om chicks te scoren en te kloten, maar ze vinden de mensen die de hele godganse dag in corporaal jargon lopen te praten ook gigantische mongolen en dat zijn het natuurlijk ook...

Beginnen ook meteen te smijten met het argument dat ''normale'' mensen jaloers zijn op het feit dat ze lid zijn van het corps. Een ding lijken ze dan te vergeten, en dat is dat het wel of geen lid worden een bewuste keuze is van iedereen, en 99% van de mensen die geen lid zijn, hebben daar ook helemaal geen behoefte aan...

Zelf zou ik er ook niet aan moeten denken om lid te zijn. Zonder dispuut heb ik al vrienden zat, zoals de meeste mensen overigens. Maar corpsballetjes denken dat alleen zij veel vrienden hebben omdat ze in een dispuut zitten :')

Als lid moet je het zelf ook een beetje als grap zien, helaas zijn er te veel die het allemaal veel te serieus nemen..
  maandag 28 mei 2012 @ 18:13:24 #249
363374 Regilio_
De enige echte Tuurrrr
pi_112133478
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:08 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik ben wel een heel klein beetje op de hoogte van het corporale wereldje...

Een paar van mijn beste vrienden zijn lid van het ASC, en zelf kom ik er ook zo nu en dan wel eens op leuke feesten, en die feesten zijn behoorlijk tof eerlijk gezegd...

Maar mensen zoals de TS zijn gewoon te vermoeiend voor woorden. Die vrienden van mij komen daar ook alleen maar een beetje om chicks te scoren en te kloten, maar ze vinden de mensen die de hele godganse dag in corporaal jargon lopen te praten ook gigantische mongolen en dat zijn het natuurlijk ook...

Beginnen ook meteen te smijten met het argument dat ''normale'' mensen jaloers zijn op het feit dat ze lid zijn van het corps. Een ding lijken ze dan te vergeten, en dat is dat het wel of geen lid worden een bewuste keuze is van iedereen, en 99% van de mensen die geen lid zijn, hebben daar ook helemaal geen behoefte aan...

Zelf zou ik er ook niet aan moeten denken om lid te zijn. Zonder dispuut heb ik al vrienden zat, zoals de meeste mensen overigens. Maar corpsballetjes denken dat alleen zij veel vrienden hebben omdat ze in een dispuut zitten :')

Als lid moet je het zelf ook een beetje als grap zien, helaas zijn er te veel die het allemaal veel te serieus nemen..
Nja KMT is niet mals hoor. Dat er dan mensen zijn die het te serieus nemen, verbaast me niet geheel. Wel jammer overigens. En ja ik heb het ook van binnen gezien.
Woman need a reason to have sex, men just need a room.
pi_112133973
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:13 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Nja KMT is niet mals hoor. Dat er dan mensen zijn die het te serieus nemen, verbaast me niet geheel. Wel jammer overigens. En ja ik heb het ook van binnen gezien.
Nja serieus nemen kan ik opzich wel begrijpen, maar blijf wel gewoon jezelf in plaats van het zoveelste ''dichtgetikte'' lid die daar nog trots op is ook..

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')