Ik ben wel een heel klein beetje op de hoogte van het corporale wereldje...
Een paar van mijn beste vrienden zijn lid van het ASC, en zelf kom ik er ook zo nu en dan wel eens op leuke feesten, en die feesten zijn behoorlijk tof eerlijk gezegd...
Maar mensen zoals de TS zijn gewoon te vermoeiend voor woorden. Die vrienden van mij komen daar ook alleen maar een beetje om chicks te scoren en te kloten, maar ze vinden de mensen die de hele godganse dag in corporaal jargon lopen te praten ook gigantische mongolen en dat zijn het natuurlijk ook...
Beginnen ook meteen te smijten met het argument dat ''normale'' mensen jaloers zijn op het feit dat ze lid zijn van het corps. Een ding lijken ze dan te vergeten, en dat is dat het wel of geen lid worden een bewuste keuze is van iedereen, en 99% van de mensen die geen lid zijn, hebben daar ook helemaal geen behoefte aan...
Zelf zou ik er ook niet aan moeten denken om lid te zijn. Zonder dispuut heb ik al vrienden zat, zoals de meeste mensen overigens. Maar corpsballetjes denken dat alleen zij veel vrienden hebben omdat ze in een dispuut zitten
Als lid moet je het zelf ook een beetje als grap zien, helaas zijn er te veel die het allemaal veel te serieus nemen..