quote:
quote:
Ik raak heel snel opgewonden van verkrachting, aanranding, sexual arousal enz. (liefst met kostuums) en de onderdanigheid die daarbij komt, alleen dan niet met (veel) geweld.
Ik heb bijvoorbeeld ook een japans schooluniformpje waar ik mijn vriend blij mee hoopte te maken en hoopte tot actie te zetten maar hij werd volgens mij een beetje bang van Ik vind het wel heel jammer want ik zou het echt geil vinden om (daarin) aangerand te worden en geneukt. Mijn vriend draagt vaak stropdassen, dus stiekem zie ik dat dan ook als uniform :$
quote:
Ik vroeg me toen het volgende af: stel je bent een jongen (of een meisje) en je hebt zelf zo'n gehandicapte broer (of zus), waar je ontzettend veel van houdt. Zou je dan in staat en bereid zijn om hem (of haar) regelmatig seksueel een handje te helpen door hem af te trekken (of haar te vingeren) als je ziet dat hij (of zij) erg lijdt onder dat gemis?
quote:
Over ongeveer anderhalve week komt mijn neefje een paar dagen over uit Spanje. En het lijkt me best geil om met hem af te trekken. Hij is een jaartje jongen. Maar hij is ook familie, is het dan raar om dit ook echt te doen? Weet ook nog helemaal niet hoe hij er over denkt, maar dat zoek ik dan wel uit.
quote:
Hey,
laatst las ik ergens op dit forum dat iemand een opdracht had gekregen om zijn penis in de grond te steken en die dan te "neuken".
Beetje vreemd misschien, maar misschien is het ook wel heel lekker.
Alleen ik vraag me af, is dat niet slecht voor je? Met al dat vuil enzo?
En zo ja, wat doe je ertegen?
quote:
[Seks] ik (13) en leraar wiskunde (26)
hij weet dat het strafbaar is om een relatie te hebben met een leerlinge, maar dat boeit hem echt niet.
wij houden van elkaar en willen seks hebben, maar het probleem: waar?!
en hoe?..........
please recties!
quote:
ik was laatst met mijn vriendin lekker bezig en toen viel me bij het voorzichtig inbrengen van mij vuist in haar vagina op dat haar plasgaatje best wijd was. het leek een beetje op een anusgaatje maar dan strakker.
in mij hoofd werd ik ineens heel geil bij het idee dat ik dat gaatje langzaam oprek en er op ten duur in kan met mijn penis (met een sterriele condoom natuurlijk)
heeft iemand hier ervaring mee?
quote:
Hi there,
Ik hoor de laatste tijd steeds meer verhalen over jongeren die op een boerderij wonen. Ik heb horen zeggen dat uit onderzoek is gebleken dat ongeveer 50% van de mannen/jongens die op een boerderij woont wel eens seksuele ervaringen heeft gehad met een dier. Dit aantal vind ik zelf best wel hoog. Dus mijn vragen waren: Zijn er mensen (die op een boerderij wonen) die hiermee ervaring hebben? En kunnen jullie bevestigen dat dit aantal echt zo hoog ligt? Kennen jullie bijvoorbeeld mensen waarvan je dit weet?
Thanks voor jullie reacties alvast!