Wou vandaag aspirine scoren bij de supermarkt. Na een kwartier in de rij te hebben gestaan blijkt dat ze alleen paracetamol hebben. Nee kk hoer ik heb aspirine nodig omdat dat beter helpt bij mn verkoudheid altijd.
Vervolgens de apotheek binnengedoken. Toen ik dus om aspirine vroeg pakte de slet een pakje paracetamol; aah deze moet je hebben volgens mij.
Ik zeg neen, ik wil aspirine. Kijkt die doos me opeens raar aan en begint te stamelen. Ze vroeg wie mijn huisarts is. Ik zei dat ik geen idee had ( srsly, ben nooit ziek ). Daarna moest ik een heel vragenlijst invullen omtrent de risico's van het gebruik van aspirine. ( me like wtf ?!)
Na boos het blaadje teruggeven te hebben ging de zeug naar achteren om het nogmaals met haar leidinggevende erover te hebben. Inmiddels waren er 20 fockin minuten verstreken voordat ik eindelijk groen sein kreeg om af te rekenen. Dit ging gepaard met een preek dat het zogenaamd bloed verdunnend zou zijn en ik er absoluut geen ander medicatie bij mag gebruiken.
Echt, domme hoer. Alsof ik dat niet weet lol. Wil gewoon van me keel ontsteking af en daar hielp dit me altijd goed bij.
Klacht: shit is moeilijker te krijgen dan cocaine. Moet toch niet gekker worden.