pi_112000622
registreer om deze reclame te verbergen
Fragment:
Blijf het achterbaks vinden dat zij kansloos was voor uitvaardiging doordat John de Mol z'n The Voice stal ff ging uitmesten.
Game of Thrones.
Robb: “One time she told me, the sky is blue because we live in the eye of a blue eyed giant named Macumba.”
Bran: “Maybe we do.”
pi_112003609
Drug of Oblivion klinkt heel erg als een liedje dat zo door een Oostblokland uitgezonden had kunnen zijn. Goede kans dus, want erg onnederlands. Zou hier nooit de jury/publieksvoting hebben overleefd.
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 25 mei 2012 @ 00:53:32 #3
179949 Elfletterig
Zeventienletterig
pi_112003850
Tien keer beter dan dat suffe liedje van Joan Franka. Heb ik altijd al gevonden.
Van rechtse huilie met huichelachtige moraal tot vooringenomen naïeve, linkse provinciaal...
  vrijdag 25 mei 2012 @ 01:55:37 #4
179949 Elfletterig
Zeventienletterig
pi_112004800
missbrandiruss twitterde op donderdag 24-05-2012 om 23:32:09 So Nederland is not in The finals-- I'm sorry, but can I just say: Drug of Oblivion???? Xxx karma comes back to unfair games apparently reageer retweet
Niks aan toe te voegen.
Van rechtse huilie met huichelachtige moraal tot vooringenomen naïeve, linkse provinciaal...
pi_112004832
Nee, ik denk niet dat dit echt verder was gekomen eerlijk gezegd :) Tenenkrommend saai en nietszeggend.
One sushi a day keeps the doctor away
pi_112006198
Ondanks dat ik het nummer wel ok vind, denk ik dat dit het niet gehaald had hoor. Het is een nummer wat er niet echt uitspringt op zo'n lange avond.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 08:20:37 #7
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_112006262
Wat gaat WEL scoren?
De beste Comic Fantasy schrijver
Wie is er nog meer benieuwd waar Tong80 FOK! mee chanteert zodat hij wegkomt met al die bagger?
Ceterum censeo PVV delendam esse
pi_112063721
Denk het wel.
Hoe noem je een explosief wat niets durft?.. Dynamietje.
pi_112879041
Dit had op zijn minst op het Nationaal Songfestival moeten verschijnen. Of het dan had gewonnen van "You and Me" en beter had gepresteerd op het ESF hadden we dan kunnen zien. Ik vind het nog steeds echt een schande dat dit niet geselecteerd is en dat slappe hap als "Undercover Lover" of dat zeiknummer "Children of the World" wel op het NSF verschenen. Je kunt mij niet wijsmaken dat de open inzending serieus is genomen als een nummer van deze kwaliteit er niet doorheen komt. De selectie commissie had of poep in haar oren, of had belangen, anders dan de best mogelijke liedjes selecteren, hoger in het vaandel.
pi_112914775
Als Bulgarije de finale op een haar na kan missen, zou dit nummer het waarschijnlijk wel hebben gehaald. Maar, en dat geldt eigenlijk voor de meeste nummers voor Brandi, er mist wel iets aan om het echt te laten scoren.
De Sahara is zonder meer erg droog.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')