Hi volk,
Ik ben een behoorlijke muziekfanaat, weet niet alle exacte dingen van de installaties zelf, maar ik luister constant 24/7 muziek, het is geen moment stil in mijn kamer. Ook films en series kijk ik belachelijk veel. Nou heb ik een mooie muziek installatie bij elkaar gesprokkeld van oude speakers en subwoofer van mijn vader (dus rond de 50+ jaar oud), maar de versterker moet echt vernieuwt worden, dit is namelijk een middelmatig dolby ding uit een goedkope home cinema set gerukt.
Wat ik momenteel gebruik:
Jamo SW60 (Subwoofer)
Jamo Monitor One x2 (Speakers)
Een of andere Panasonic DVD Home Theater Sound System
Ook staan er nog twee lompe Philips kasten, die ik graag weg wil doen, omdat ik zulke lompigheid niet nodig heb in mijn kamer van 9 vierkante meter.
Ik ben zeer tevreden over mijn Jamo installatie, en dat houdt ik dus ook gewoon, alleen ik wil graag de grote Philips vervangen door mijn huidige Jamo Monitor One en vervolgens twee nieuwe Jamo speaker kopen. Dit is puur en alleen omdat de oude Jamo speakers nogal lelijk zijn na al die jaren, en niet mooi staan op mijn bureau (ben een perfectionist).
De speakers die ik wil kopen zijn:
http://tweakers.net/price(...)art%29.html#tab:infoNou zijn mijn vragen:
Waar moet ik op letten bij het kopen van een nieuwe versterker, wat moet het kunnen, wat voor ingang heeft hij nodig, moet het perse een nieuw duur ding zijn of is een dure state-of-the-art versterker bij mijn toepassing overbodig.
En nu ik toch bezig ben, zijn de speakers die ik wil kopen een goede optie, of is er iemand die zegt dat je voor hetzelfde bedrag iets veel beters kan krijgen.
Eigenlijk zijn de nieuwe speakers die ik wil kopen gewoon een vernieuwde versie van mijn huidige, en ik ben enorm tevreden over mijn huidige, dus ik denk dat dat wel goed zit, maar ik vraag het toch.
Heeft er verder nog iemand suggesties over wat goed zou zijn?
Hier foto's voor mijn huidige setup:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.