pi_112007764
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:29 schreef Perruche het volgende:

[..]
Vik, een aardappelscheermesje ja?
Dat is voor harig geworden aardappels, jeweets :D.

Thanks voor de jompels O+. Nu ben ik blij dat ik verlof heb (ik denk dat ik minstens een week nodig heb om een beetje bij te komen) maar ik ga ongetwijfeld mijn collega's en dagelijkse routine missen :'). Ik doe het niet zo goed zonder structuur.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112007835
Good luck Vik :p

Ik denk dat ik geen startnummer meer ga krijgen voor de urbanathlon :( het is al vrijdag, maar nog niets gehoord.

Misschien moet ik me dan maar focussen op een andere race, dan heb ik wat om naartoe te werken!

Een van de slankies een tip, of die zelf ook meedoet met een wedstrijd ergens in september?
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  vrijdag 25 mei 2012 @ 09:45:52 #253
357322 ElDinosaur
eldinosaur
pi_112007863
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:36 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ga weg.
En nu maar hopen dat ik niet verdwaal :D. Fiets gewoon richting Voorburg en hoop daar ergens een fietspad/bordjes tegen te komen. Anders heb ik Google Maps nog bij me 8-). Garmin gaat mee, dus jullie kunnen mijn gefaal straks nog volgen ook _O-.

* Viking84 gaat op wereldreis B-)
Stukje A12 meepakken? :P

Morgen betaald op het strand liggen. *O* :')
You only live once, but if you do it right, once is enough.
pi_112007879
Hoera voor je verlof, Phaidra!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_112007897
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:45 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Stukje A12 meepakken? :P

Morgen betaald op het strand liggen. *O* :')
:D met je collega's?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 25 mei 2012 @ 09:49:49 #256
93603 V1z0R
You scared!
pi_112007966
In september weet ik niet, Novem. Maar slacker_nl had laatst een link naar soortgelijk iets geplaatst, moet je anders even googlen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:33 schreef LieLie het volgende:

[..]

Dat lijkt mij wel ja. Klonk mij nog niet direct als heel veel in de oren?
Ik wist niet wat veel was, dus even andere biologische zooi bekeken, maar 10gr per 100gr valt nog mee ja!
* V1z0R verbaast is over biologische muesli's met bijna 40gr suiker per 100gr
I'm not saying I'm wrong, I'm just saying I'm an asshole...
  vrijdag 25 mei 2012 @ 09:52:43 #257
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_112008039
:W internet doet het thuis niet. Eigenlijk is het al een beetje weekend, maar toch op het werk. Zometeen gaat een collega promoveren. En dan straks naar Berlijn, de duutser en vrienden van hem zien!
pi_112008042
Biologisch betekent niet perse gezond, al denk ik dat veel mensen dat wel denken als ze zon mueslireep naar binnen werken :P

Eat natural yoghurt/apricot *kwijl

Iets dat zo lekker en zoet is kan nooit goed zijn :P

Edit: ja slacker deed mee met een army run ofzo, zal even googelen!
  vrijdag 25 mei 2012 @ 09:54:47 #259
357322 ElDinosaur
eldinosaur
pi_112008099
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:47 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D met je collega's?
Moet standby staan in het geval van problemen en binnen 10 min in kunnen loggen. Aangezien ik 5 min van het strand woon.. Profit! :P
You only live once, but if you do it right, once is enough.
pi_112008122
Klinkt relaxed Dino!
pi_112008161
*mompelt iets over zelfbruiner en dat er een afprijssticker over *dark* heen zat geplakt*
Heel egaal is het niet geworden :')
crap in = crap out
pi_112008232
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:57 schreef loveli het volgende:
*mompelt iets over zelfbruiner en dat er een afprijssticker over *dark* heen zat geplakt*
Ah shit! :D Paar keer scrubben dan vandaag,gaat wel weg als het goed is.
  Moderator vrijdag 25 mei 2012 @ 10:02:07 #263
162870 motorbloempje
Make that the cat wise...
pi_112008264
Oei :')!
Op donderdag 18 oktober 2012 00:02 schreef Prissor het volgende:
Motorbloempje of hor dan ook jij bent de meest waardeloze admin op heel het internet.
Wolve en ik hebben een huis gekocht in Yorkshire!
  vrijdag 25 mei 2012 @ 10:02:51 #264
93603 V1z0R
You scared!
pi_112008287
_O- loveli
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:54 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Moet standby staan in het geval van problemen en binnen 10 min in kunnen loggen. Aangezien ik 5 min van het strand woon.. Profit! :P
}:|
:P

quote:
And in case those fragrances building up at the gym are less than ideal, throw some dry tea bags in running shoes or a smelly bag when not in use. The tea bags will help absorb the musky scents while imparting some of their own — more pleasant — aroma.
:o zulke tips hebben we wat aan!
I'm not saying I'm wrong, I'm just saying I'm an asshole...
pi_112008299
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:57 schreef loveli het volgende:
En wat Novem zegt.
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:54 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

*O* dat is het betere werk!
  vrijdag 25 mei 2012 @ 10:05:43 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112008344
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 09:36 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ga weg.
En nu maar hopen dat ik niet verdwaal :D. Fiets gewoon richting Voorburg en hoop daar ergens een fietspad/bordjes tegen te komen. Anders heb ik Google Maps nog bij me 8-). Garmin gaat mee, dus jullie kunnen mijn gefaal straks nog volgen ook _O-.

* Viking84 gaat op wereldreis B-)
Ik zal het I-woord niet noemen, maar ik moest er wel aan denken! :') :@.

Heb me al 2 dagen met blote benen in het openbaar vertoond. En dat is écht een overwinning voor me. En ben niet door de modepolitie van straat gehaald. Maar m'n benen zijn dit jaar voor het eerst ook niet heel erg gehavend. Maar dan nog. Ben 32 en loop voor het eerst sinds m'n 12e met blote benen rond.

:)
Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
V&A / [TK] Audi cabrio 1.8 uit 1999, donkerblauw metallic, weinig km's
pi_112008388
Stoer XM! Hoe kom je aan die littekens dan? Heeft het te maken met dat zachte huid aspect van EDS?
pi_112008420
XM, super!! *O* ^O^

Oei loveli.. Hopelijk trekt het nog wat bij met scrubben (maar ik moest wel even hardop lachen :@).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112008438
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 10:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Heb me al 2 dagen met blote benen in het openbaar vertoond. En dat is écht een overwinning voor me. En ben niet door de modepolitie van straat gehaald. Maar m'n benen zijn dit jaar voor het eerst ook niet heel erg gehavend. Maar dan nog. Ben 32 en loop voor het eerst sinds m'n 12e met blote benen rond.

Wist dat je pantyloos zou komen maar werkelijk ik heb niets kunnen ontdekken op je benen.
En we hebben ze toch goed geinspecteerd ;)
Dat zeg ik niet om het over te laten komen als je zeurt hé! Maar juist om aan te geven dat je dus echt wel pantyloos kunt rondlopen :*

En dat zegt degene die echt happy is met de spray tan (het hele erge is het putje in gegaan en zie er nu uit alsof op vakantie geweest O+ ).
pi_112008485
Oh dat is handig, van die theezakjes!
pi_112008486
Mijn humeur?! Wat doe je?!

Ik kan niet bij mijn spullen. Want er was een stroomstoring gister en nu kan ik dus niet in mijn locker. Nu doen de meeste lockers het wel, maar dat is dan tot nummer 57. En mijn spullen zitten in locker 63.
Dus nu zit ik op een gare desktop te werken waarop ik alles nog moet installeren. }:| }:| }:|

Owja, en in die locker bevindt zich ook mijn lepel. Dus ik kan ook nog niet mijn yoghurt met fruit en muesli opeten. }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:|

Owja, en of ik dan even met de helpdesk wilde bellen om te regelen dat alles goed geinstalleerd wordt op deze computer, want dat gaat natuurlijk ook niet echt vloeiend ofzo. }:| }:| }:| }:| }:| }:|

Ik heb zo'n zin in weekend he?!
Doe wat je niet durft.
pi_112008535
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 10:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oh wat goed! Hopelijk wordt het een heerlijke zomer waarin jij met luchtige jurkjes en rokjes shows kan stelen O+
pi_112008540
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 10:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn humeur?! Wat doe je?!

Ik kan niet bij mijn spullen. Want er was een stroomstoring gister en nu kan ik dus niet in mijn locker. Nu doen de meeste lockers het wel, maar dat is dan tot nummer 57. En mijn spullen zitten in locker 63.
Dus nu zit ik op een gare desktop te werken waarop ik alles nog moet installeren. }:| }:| }:|

Owja, en in die locker bevindt zich ook mijn lepel. Dus ik kan ook nog niet mijn yoghurt met fruit en muesli opeten. }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:|

Owja, en of ik dan even met de helpdesk wilde bellen om te regelen dat alles goed geinstalleerd wordt op deze computer, want dat gaat natuurlijk ook niet echt vloeiend ofzo. }:| }:| }:| }:| }:| }:|

Ik heb zo'n zin in weekend he?!
Thuis werken :P
  vrijdag 25 mei 2012 @ 10:16:36 #274
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112008607
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 10:08 schreef Novem het volgende:
Stoer XM! Hoe kom je aan die littekens dan? Heeft het te maken met dat zachte huid aspect van EDS?
Jup. En onzekerheid over de vorm van mn benen. In mn hoofd zijn ze humongous.
Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
V&A / [TK] Audi cabrio 1.8 uit 1999, donkerblauw metallic, weinig km's
pi_112008617
Henk, ik heb in een tight hardgelopen! Ik vond het er zelf nogal hilarisch uitzien, misschien kan het jou ook opvrolijken. :P

Nu snel op zoek naar mijn lange en losse sportbroek want ik voelde alles zo bewegen, ieuwig.

Bij het laatste stukje kreeg ik ineens enorme last van steken her en der. Ik wilde al de handdoek in de ring gooien, maar ben nog rustiger gaan lopen en toen ging het ineens super lekker. Moet het 10km/u willen lopen nog maar even uitstellen, verstandig zeg /vik

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')