abonnement Unibet Coolblue
pi_113408056
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:04 schreef xminator het volgende:
Ibood stelt niks meer voor tegenwoordig. Overigens mijd ik ze ook als het gaat om aanbiedingen voor hardware. Meestal zijn ze wel goedkoper maar dan heb je altijd problemen:
-buitenlandse import
-refurbished etc.

Overigens zijn ze ook vaak meestal goedkoper, maar een aantal weken later worden de producten blijvend in prijs verlaagt. Wat schiet je er dan mee op? Niks. Slechtere klantenservice en garantieafhandeling.
Mijn Blaupunkt draadloze koptelefoon is hagelnieuw hoor!
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 26 juni 2012 @ 13:07:21 #102
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_113408452
Ik heb een scheerapparaat, die kwam van de Italiaanse markt.
Ik heb een onderwatercamera, refurbished, die moest 1x terug vanwege pixeltroubles.
Iedereen weet denk ik wel van het Cinderella-'drama' af waarbij de items niet overeenkwamen met de afbeeldingen en het ging om zogenaamde 'bulk'-hoofdkussens.

't Zijn toch wel vaak van die goedkoop opgekochte restpartijen. Daar heeft 'ie gelijk.
Vroeger zaten er voor mijn idee meer interessante producten tegen interessante prijzen bij.
Maar zo eens in de zoveel tijd koop ik wel weer eens wat dat dan wel een goede deal oogt. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_113412580
Cameraatje van vandaag is wel grappig! Doet qua specs niet onder voor een Gopro Hero HD 2, en is toch zo de helft goedkoper. Weinig reviews over de beeldkwaliteit, maar ik ga hem denk ik eens proberen.
pi_113413196
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 14:46 schreef Tjado het volgende:
Cameraatje van vandaag is wel grappig! Doet qua specs niet onder voor een Gopro Hero HD 2, en is toch zo de helft goedkoper. Weinig reviews over de beeldkwaliteit, maar ik ga hem denk ik eens proberen.
Er staan inderdaad alleen een paar filmpjes bij helaas. Maar voor dit geld vond ik het een no-brainer eigenlijk :) Raak je wel weer kwijt voor dat geld anders.
pi_113441055
Is die Onkyo set wat die op ibood staat? Qua prijs wel goed als ik het zo eens vergelijk maar weet iemand wat over de kwaliteit van deze set?
pi_113446521
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 00:10 schreef Lyza666 het volgende:
Is die Onkyo set wat die op ibood staat? Qua prijs wel goed als ik het zo eens vergelijk maar weet iemand wat over de kwaliteit van deze set?
Ik heb een vergelijkbare set, ook bij ibood gekocht, alleen met andere speakers. Maar ben er erg blij mee!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_113447490
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 00:10 schreef Lyza666 het volgende:
Is die Onkyo set wat die op ibood staat? Qua prijs wel goed als ik het zo eens vergelijk maar weet iemand wat over de kwaliteit van deze set?
Prima prijs, en redelijke set. Verwacht geen super geluid voor de die hard audiofiel, maar voor het geld is het echt prima.

De terminals voor de speakers zijn in vergelijking met de duurdere modellen simpeler (klem ipv schroef), het vermogen is minder, etc. Maar als je gewoon 5.1 geluid wilt voor films en niet te fancy kan ik em zeker aanraden.

Bij Correct had ik de HT-S5405 set gehaald afgelopen week, ook 350 euro. Redelijk vergelijkbaar. Daar hebben ze trouwens nu ook nog de HT-S3505 staan voor 250 euro. Ook een 5.1 set, maar dan wel met een passieve subwoofer ipv een actieve (de set op ibood is ook actief).
pi_113453066
Dank voor de antwoorden, heb ik wat aan! Ik denk dat ik 'm wel koop, ben geen enorme audiofiel en prijs is oke. Het 'als er wat mee is ben je de lul bij ibood' principe neem ik dan maar op de koop toe.
pi_113453424
Ik heb hem ook bestels.
Ben benieuwd hoelang het verzenden nu duurt :')
pi_113456448
Domme vraag, maar kan ik hier ook een usb stick in duwen en mijn films bekijken?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_113456660
nope
pi_113459501
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb hem ook bestels.
Ben benieuwd hoelang het verzenden nu duurt :')
Ha ha ik moet nog steeds mijn laatste artikel van de hunt krijgen. Ik heb er pas een stuk of 12 keer over gebeld.
pi_113464846
quote:
17s.gif Op woensdag 27 juni 2012 14:34 schreef lisa het volgende:

[..]

Ha ha ik moet nog steeds mijn laatste artikel van de hunt krijgen. Ik heb er pas een stuk of 12 keer over gebeld.
Mijn laatste bestelling bij ibood was vorig jaar augustus tijdens de hunt.
Toevallig ook een receiver met boxen, maar na enkele weken was die nog niet verzonden toen geannuleerd en toen nog 1 maand ofzo op mijn geld moeten wachten :')
pi_113490724
quote:
8s.gif Op woensdag 27 juni 2012 16:17 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Mijn laatste bestelling bij ibood was vorig jaar augustus tijdens de hunt.
Toevallig ook een receiver met boxen, maar na enkele weken was die nog niet verzonden toen geannuleerd en toen nog 1 maand ofzo op mijn geld moeten wachten :')
Vorige hunt konden ze ook al iets niet leveren. Duurde zeker 2 maanden voordat ze dat eindelijk toegaven, en het heeft toen ook nog zeker een maand geduurd voordat ik mijn geld terug had. Ik weet niet bij hoeveel mensen die voorkomt (zou wel erg toevallig zijn dat het alleen bij mij al 2 x is), maar is leuk rente vangen zo.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 17:05:07 #115
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113721322
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 00:36 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zes op een rij. :P
Vandaag binnen, in plaats van een Samsung schijf een Seagate :)
Type: ST31000528AS

De productexpert had aagngeven dat er een Samsung green @5400 in zat (wel leuk voor in mijn syno, zuinig). Maar blijkbaar heeft hij om 12.50 een post gemaakt dat er ook andere schijven bij komen/
Ach deze past ook prima in mijn Syno (gelukkig :D), helaas dan wel iets minder zuinig.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 3 juli 2012 @ 17:14:56 #116
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_113721774
www.dagopdag.nl

Heb deze gekocht :D Krijg ik hier spijt van :( ?
pi_113722344
Mijn persoonlijke mening is dat oordopjes sowieso kut zijn.

Maar ik ben dan ook een enorme zeikerd wat betreft geluid. Als je het goed wilt doen moet je sowieso een over ear koptelefoon hebben die groot genoeg is dat ie om heel je oren heen past zodat ie buitengeluiden goed isoleert.
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:16:51 #118
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113724396
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:25 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn persoonlijke mening is dat oordopjes sowieso kut zijn.

Maar ik ben dan ook een enorme zeikerd wat betreft geluid. Als je het goed wilt doen moet je sowieso een over ear koptelefoon hebben die groot genoeg is dat ie om heel je oren heen past zodat ie buitengeluiden goed isoleert.
Heb niet altijd een koptelefoon mee, maar oortjes gaan prima (mits je wat fatsoenlijks koopt :P)

Zo had ik laatst deze: http://www.mp4nation.net/brainwavz-m1-iem-earphones Bevielen prima :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_113725180
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:25 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn persoonlijke mening is dat oordopjes sowieso kut zijn.

Maar ik ben dan ook een enorme zeikerd wat betreft geluid. Als je het goed wilt doen moet je sowieso een over ear koptelefoon hebben die groot genoeg is dat ie om heel je oren heen past zodat ie buitengeluiden goed isoleert.
Is een goede headphone beter dan een goede in-ear?
pi_113725232
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:39 schreef Sjappel het volgende:

[..]

Is een goede headphone beter dan een goede in-ear?
Uhuh, maar je bent toch geen hipster/mongooltje dat je met een headphone buiten gaat zitten lopen?
pi_113725563
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:41 schreef xminator het volgende:

[..]

Uhuh, maar je bent toch geen hipster/mongooltje dat je met een headphone buiten gaat zitten lopen?
Dat vind ik inderdaad geen gezicht. Ik vroeg het mij af om technische redenen, want volgens mij was dat een paar jaar geleden andersom (in-ear > headphone).
pi_113729989
Wat is jullie ervaring met de verzending door iBood? Mijn pakketje moet donderdag de deur uit gaan, wanneer zou ik het dan hebben?

Tijdje geleden alweer dat ik er iets besteld heb.. :P
pi_113730240
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 20:20 schreef OverRated het volgende:
Wat is jullie ervaring met de verzending door iBood? Mijn pakketje moet donderdag de deur uit gaan, wanneer zou ik het dan hebben?

Tijdje geleden alweer dat ik er iets besteld heb.. :P
Vrijdag
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 3 juli 2012 @ 21:24:02 #124
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_113733298
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 20:20 schreef OverRated het volgende:
Wat is jullie ervaring met de verzending door iBood? Mijn pakketje moet donderdag de deur uit gaan, wanneer zou ik het dan hebben?

Tijdje geleden alweer dat ik er iets besteld heb.. :P
Het mijne had een week ofzo geleden al verstuurd moeten worden, toen uitgesteld naar morgen en nu WEER een week uitgesteld :| . Ik weet niet maar erg klant gericht zijn ze iig niet met alle excuses die ze maken :( .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_113733356
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:41 schreef xminator het volgende:

[..]

Uhuh, maar je bent toch geen hipster/mongooltje dat je met een headphone buiten gaat zitten lopen?
Je bent pas een "mongooltje" als je zittend gaat lopen.
Doe normaal man. Hou het even gezellig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')