pi_112013404
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:19 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Prachtig, ''al 18 jaar''. Als we dat al oud gaan vinden. Tot 23 jaar kan iedereen nog grote sprongen maken.

[..]

Een nieuw aanbod?
Dat lijkt me niet.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_112013447
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:23 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Maar jij vond Leonardo zelfs geen geweldig talent, dus wat dat betreft zegt dat niet zoveel toch? ;)
Nogmaals; in de huidige eredivisie een "ONGEKEND TALENT WAJOOWWWWWWW", in die tijd één van de velen (Robben, Persie, Ono et cetera). Derhalve: mwah, toen was het een net-boven-het-gras-uitstekend talentje.
Zeljko Petrovic-award
De babbelzieke user/user met de langste niet-rullevante posts.
1. Helpmefok (9)
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:29:39 #153
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_112013492
Zonder blessure zou hij allang bij de 1e selectie hebben gezeten. Joey Sleegers speelt nu op zijn plek in de A1 maar El Harouchi is zeker niet minder, ik denk wel beter maar door een blessure heeft hij een jaar niet kunnen spelen. El Harouchi is zeker Feyenoord 1 materiaal, erg goede speler.
RvP
Feyenoord
pi_112013578
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:29 schreef vandermar het volgende:
Zonder blessure zou hij allang bij de 1e selectie hebben gezeten. Joey Sleegers speelt nu op zijn plek in de A1 maar El Harouchi is zeker niet minder, ik denk wel beter maar door een blessure heeft hij een jaar niet kunnen spelen. El Harouchi is zeker Feyenoord 1 materiaal, erg goede speler.
You couldn't be more wrong. Ja Sleegers kan er niets van maar Harouchi maakt belachelijk veel verdedigende fouten op het middenveld. Die leidt verdomme nog meer balverlies dan Cabral, en dan ben ik nog serieus ook :').
Zeljko Petrovic-award
1. Helpmefok (9)
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:33:38 #155
321382 vandermar
pi_112013636
Sleegers kan er niets van :') LOL, uitstekende voetbal die fysiek mist maar voor de rest al erg goed is, scoort makkelijk, is snel, technisch goed, inzicht ook erg goed. Harouchi is zeker niet minder.
RvP
Feyenoord
pi_112013667
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nogmaals; in de huidige eredivisie een "ONGEKEND TALENT WAJOOWWWWWWW", in die tijd één van de velen (Robben, Persie, Ono et cetera). Derhalve: mwah, toen was het een net-boven-het-gras-uitstekend talentje.
_O-

Een van de velen maakt hem individueel als talent niet minder hoor...
Derksen award
User die zegt waar het op staat / altijd eerlijk is.
1. kapiteintje (14)
pi_112013741
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:33 schreef vandermar het volgende:
Sleegers kan er niets van :') LOL, uitstekende voetbal die fysiek mist maar voor de rest al erg goed is, scoort makkelijk, is snel, technisch goed, inzicht ook erg goed. Harouchi is zeker niet minder.
Je bent te positief over onze jeugd. De huidige opkomende jeugd heeft leuke ballers er tussen rondlopen maar hoogstens drie jongens die het niveau "Clasie / Vrij / et cetera" kan halen. De rest is niet veel, en de jeugdlichting die daarachter zit is echt d-r-a-m-a-t-i-s-c-h.
Zeljko Petrovic-award
1. Helpmefok (9)
pi_112013757
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:34 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

_O-

Een van de velen maakt hem individueel als talent niet minder hoor...
Dat heb je al vaker gezegd maar ik zie het nog steeds niet in 'm. Zó vaak dom balverlies op archiefbeelden :')

:6
Zeljko Petrovic-award
1. Helpmefok (9)
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:38:50 #159
329599 Typisch
that shit cray
pi_112013808
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:23 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Maar jij vond Leonardo zelfs geen geweldig talent, dus wat dat betreft zegt dat niet zoveel toch? ;)
Eens met hem. :@
When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.
pi_112013816
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat heb je al vaker gezegd maar ik zie het nog steeds niet in 'm. Zó vaak dom balverlies op archiefbeelden :')

:6
Ik moet echt lachen hier. :D
Derksen award
1. kapiteintje (14)
pi_112013839
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Eens met hem. :@
Dat mag, maar dat maakt het niet minder belachelijk. ;) Bruins ophemelen en Leonardo een doorsnee talent vinden gaat er bij mij niet in.
Derksen award
1. kapiteintje (14)
pi_112013840
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:39 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik moet echt lachen hier. :D
Jij wil zeggen dat hij nooit de bal verloor? :').
Zeljko Petrovic-award
1. Helpmefok (9)
pi_112013875
quote:

[..]

Dat mag, maar dat maakt het niet minder belachelijk. ;) Bruins ophemelen en Leonardo een doorsnee talent vinden gaat er bij mij niet in.
Gast: serieus; andere tijd :'). Je vergelijkt appels met peren, dat weet je zelf ook wel toch?

Leonardo NU: wereldtalent in de eredivisie z0mg!?!?
Leonardo toe: mwah er liepen zo 10 betere rond in de eredivisie.

En ja ik weet dat er toen al op Leonardo gegeilt werd, heeft hij lekker waargemaakt hé?

* Helpmefok in before "UWUWUWU KNIEBLESSURE UWUWUWUW MENTALITEITSISSUE"

NEIN NEIN NEIN. Gewoon niet goed genoeg.
Zeljko Petrovic-award
1. Helpmefok (9)
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:41:21 #164
329599 Typisch
that shit cray
pi_112013896
quote:

[..]

Ik bedoelde eens met jou, maar dat stond er blijkbaar niet helemaal duidelijk :+
When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:43:24 #165
321382 vandermar
pi_112013963
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:36 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je bent te positief over onze jeugd. De huidige opkomende jeugd heeft leuke ballers er tussen rondlopen maar hoogstens drie jongens die het niveau "Clasie / Vrij / et cetera" kan halen. De rest is niet veel, en de jeugdlichting die daarachter zit is echt d-r-a-m-a-t-i-s-c-h.
Ik kijk niet positief, ik kijk realistisch. De B lichting is niet goed inderdaad (Robbert de Vos gaat het denk ik wel halen) maar daarachter is er voldoende aanwas (voor zover je dat kan zien) We zijn op het moment teveel verwend en dat is nu voor velen de maatstaf. Harouchi kan zeker niveau Clasie wel halen of dat van Bakkal.

Boetius (terug van zware blessure) gaat het zeker halen, snelle makkelijk scorende buitenspeler
Sleegers (16?) Heeft alleen zijn fysiek wat tegen maar gaat het ook halen
Woudenberg sobere hardwerkende niet verzakende back, zeker niet minder dan Leerdam in de toekomst.
Harouchi (hele seizoen geblesseerd geweest) goede nummer 10 die het makkelijk moet kunnen halen.

Er is voldoende aanwas en een lichting overslaan (1 a 2 jaar) is geen probleem, het is niet altijd feest.
RvP
Feyenoord
pi_112014017
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:40 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gast: serieus; andere tijd :'). Je vergelijkt appels met peren, dat weet je zelf ook wel toch?

Leonardo NU: wereldtalent in de eredivisie z0mg!?!?
Leonardo toe: mwah er liepen zo 10 betere rond in de eredivisie.

En ja ik weet dat er toen al op Leonardo gegeilt werd, heeft hij lekker waargemaakt hé?

* Helpmefok in before "UWUWUWU KNIEBLESSURE UWUWUWUW MENTALITEITSISSUE"

NEIN NEIN NEIN. Gewoon niet goed genoeg.
Dus in jouw ogen zit het zo:

Talent X (18jr): buitensporige kwaliteiten ---> na 10 jaar speler van wereldklasse
Talent Y (18jr): veel kwaliteiten --> na 10 jaar speler bij Europese subtop
Talent Z (18jr): amper kwaliteiten --> na 10 jaar speler bij de Graafschap

En andersom:
Speler van wereldklasse --> was op 18jr een talent met buitensporige kwaliteiten
Speler bij Europese subtop --> was op 18jr speler met veel kwaliteiten
Speler bij de Graafschap --> was op 18jr speler met amper kwaliteiten

Gewoon een simpele optelsom van z'n specifieke kwaliteiten en wat er in die 10 jaar gebeurt doet er niet toe? :')
Derksen award
1. kapiteintje (14)
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:47:43 #167
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112014103
Het is gewoon een mentaliteitsissue.
Op de motor van Nederland naar Griekenland, en weer terug:
Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons. Volg me op www.thirteenreasons.nl !
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:49:32 #168
277865 Sejt
= cool
pi_112014177
Niet weer deze discussie ;(
Haslev, i det grønne!
pi_112014188
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:44 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dus in jouw ogen zit het zo:

Talent X (18jr): buitensporige kwaliteiten ---> na 10 jaar speler van wereldklasse
Talent Y (18jr): veel kwaliteiten --> na 10 jaar speler bij Europese subtop
Talent Z (18jr): amper kwaliteiten --> na 10 jaar speler bij de Graafschap

Gewoon een simpele optelsom van z'n specifieke kwaliteiten en wat er in die 10 jaar gebeurt doet er niet toe? :')
Nee natuurlijk niet maar als jij doet alsof Leonardo god op aarde was en alleen 'pech had' anders was het de nieuwe Cruijff, dan noem ik hem een talentloos onbenul en is enkel talent noodzakelijk voor de top :').

Leonardo had - ook zonder blessures en een goede mentaliteit - NOOIT het niveau van Van Persie, Robben, Ono kunnen bereiken. En het bijzondere? Zélfs al die gasten hebben nooit écht het niveau van een wereldster gehaald. Dat geloven we in Nederland graag, maar is echt niet zo.

Kan je nagaan welke toekomst Leonardo had gehad. Schalke 04, Valencia, Athletico: dat niveau. :Y
Zeljko Petrovic-award
1. Helpmefok (9)
pi_112014199
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:49 schreef Sejt het volgende:
Niet weer deze discussie ;(
Jawel. Er is toch niks om over te lullen.
Derksen award
1. kapiteintje (14)
pi_112014271
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet maar als jij doet alsof Leonardo god op aarde was en alleen 'pech had' anders was het de nieuwe Cruijff, dan noem ik hem een talentloos onbenul en is enkel talent noodzakelijk voor de top :').

Leonardo had - ook zonder blessures en een goede mentaliteit - NOOIT het niveau van Van Persie, Robben, Ono kunnen bereiken. En het bijzondere? Zélfs al die gasten hebben nooit écht het niveau van een wereldster gehaald.

Kan je nagaan welke toekomst Leonardo had gehad. Schalke 04, Valencia, Athletico: dat niveau. :Y
Dit is puur speculatie. Het enige waar we over kunnen oordelen waren z'n kwaliteiten toen hij nog als talent te boek stond. Die waren er zeker, gewoon een snelle, supertechnische pingelaar met een relatief goed schot. Was gewoon een groot talent, net als Robben, net als van Persie. Dat die laatste 2 het verder geschopt hebben maakt Leonardie niet met terugwerkende kracht minder of hun met terugwerkende kracht betere talenten op die leeftijd.
Derksen award
1. kapiteintje (14)
  vrijdag 25 mei 2012 @ 12:52:52 #172
338915 zoekeenleven
Michiel mag het weten
pi_112014302
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Leonardo had - ook zonder blessures en een goede mentaliteit - NOOIT het niveau van Van Persie, Robben, Ono kunnen bereiken. En het bijzondere? Zélfs al die gasten hebben nooit écht het niveau van een wereldster gehaald. Dat geloven we in Nederland graag, maar is echt niet zo.

Van persie geen wereldster? hou toch op man
Doorgaan met "kankeren" na waarschuwing. Vervelend en levert vier dan een ban op.
pi_112014315
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:43 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ik kijk niet positief, ik kijk realistisch. De B lichting is niet goed inderdaad (Robbert de Vos gaat het denk ik wel halen) maar daarachter is er voldoende aanwas (voor zover je dat kan zien) We zijn op het moment teveel verwend en dat is nu voor velen de maatstaf. Harouchi kan zeker niveau Clasie wel halen of dat van Bakkal.

Boetius (terug van zware blessure) gaat het zeker halen, snelle makkelijk scorende buitenspeler
Sleegers (16?) Heeft alleen zijn fysiek wat tegen maar gaat het ook halen
Woudenberg sobere hardwerkende niet verzakende back, zeker niet minder dan Leerdam in de toekomst.
Harouchi (hele seizoen geblesseerd geweest) goede nummer 10 die het makkelijk moet kunnen halen.

Er is voldoende aanwas en een lichting overslaan (1 a 2 jaar) is geen probleem, het is niet altijd feest.
Ik ben het met niet met je eens. Van Boetius verwacht ik veel; loopt als een homo en we zien allemaal wat voor effect dat heeft bij Robben _O-. Hij komt zijn mannetje wel voorbij.

Sleegers vind ik té licht en ik zou niet weten hoe die jongen ooit nog uit moet gaan dijen. Ja hij is jong, ja hij kan nog groeien maar zelfs het talent van deze jongen acht ik niet groot genoeg om het eerste van Feijenoord te halen.

Harouchi op 10 is een drama zoals ik zei: die gast verliest zó vaak de bal, dan krijg je dus nóg meer balverlies op die positie dan Bakkal. Juist een jongen als Immers wordt door Van Geel aangetrokken om op die plek in het elftal een enkelbijtertje te hebben die bij balverlies ook af en toe een assisterende rol kan vervullen en niet alles op het dak van Ahmadi en Clasie laat komen.

Woudenberg ken ik niet :@.
Zeljko Petrovic-award
1. Helpmefok (9)
pi_112014342
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Van persie geen wereldster? hou toch op man
Beste speler van de PL dit seizoen. Dan ben je wereldster idd lijkt me...
Derksen award
1. kapiteintje (14)
pi_112014350
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 12:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik ben het met niet met je eens. Van Boetius verwacht ik veel; loopt als een homo en we zien allemaal wat voor effect dat heeft bij Robben _O-. Hij komt zijn mannetje wel voorbij.

Sleegers vind ik té licht en ik zou niet weten hoe die jongen ooit nog uit moet gaan dijen. Ja hij is jong, ja hij kan nog groeien maar zelfs het talent van deze jongen acht ik niet groot genoeg om het eerste van Feijenoord te halen.

Harouchi op 10 is een drama zoals ik zei: die gast verliest zó vaak de bal, dan krijg je dus nóg meer balverlies op die positie dan Bakkal. Juist een jongen als Immers wordt door Van Geel aangetrokken om op die plek in het elftal een enkelbijtertje te hebben die bij balverlies ook af en toe een assisterende rol kan vervullen en niet alles op het dak van Ahmadi en Clasie laat komen.

Woudenberg ken ik niet :@.
:D _O- Ik moest lachen.
Derksen award
1. kapiteintje (14)

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')