abonnement Unibet Coolblue
pi_335763
Het huilmiepje trok het allemaal niet meer. Nadat ze met poedel Ton heeft gesproken is ze er uit gestapt. Vliegend in de armen van Pa, Ma en broertje riep ze nog uit:

Ik ben zo blij dat ik weer naar huis kan

Pfff waar zijn de echte doorzetters gebleven

I'm getting too old for this....
pi_335925
En ik ben blij dat ze weg is
Wat heb je nou aan zo'n doos ?
she-devil
  maandag 11 september 2000 @ 22:06:22 #3
3480 Warlord
niet nieuwsgierig wel benieuwd
pi_335935
Ze zal wel een fotosessie bij Aktueel regelen. Kan ze haar broertje die 10 mille teruggeven
Stelling: hoe heter de dagen, des te korter de rokjes
pi_335953
quote:
Op 11 september 2000 22:06 schreef Warlord het volgende:
Ze zal wel een fotosessie bij Aktueel regelen. Kan ze haar broertje die 10 mille teruggeven
Had ze het er al niet over dat de Playboy een optie was?

Mijn hormonen vinden het wel jammer dat ze de Bus uit is..... Maar inderdaad, weinig ruggegraat

Pecunia Non Olet
  maandag 11 september 2000 @ 22:12:08 #5
3480 Warlord
niet nieuwsgierig wel benieuwd
pi_335974
Ik ken meer mensen die in de Playboy wilden en vervolgens in de Aktueel terechtkwamen

Ene Esmeralda geloof ik

Stelling: hoe heter de dagen, des te korter de rokjes
pi_336045
Ben benieuwd waar ze allemaal opduikt deze week.
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
pi_336102
ze zei : ik zoek nog een creatieve manier om het geld terug te verdienen!!!
misschien kan zij in het bordeel van mirrorman gaan werken!!!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 september 2000 @ 23:10:46 #8
862 Arcee
Look closer
pi_336142
quote:
Op 11 september 2000 22:06 schreef Warlord het volgende:
Ze zal wel een fotosessie bij Aktueel regelen.
Ik hoop 't

Wat gaf ze Zoë een heerlijke trap na zeg! Wat kunnen vrouwen toch ontzettende krengen zijn onderling

Jammer dat ze eruit is, want dat het nog een prima bitchfight tussen die twee kunnen worden

pi_336145
quote:
Op 11 september 2000 23:10 schreef Arcee het volgende:
Jammer dat ze eruit is, want dat het nog een prima bitchfight tussen die twee kunnen worden
Ach er zijn nog genoeg overgebleven. Tussen Animata en Mariska botert het ook niet echt.
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
  maandag 11 september 2000 @ 23:29:26 #10
5457 Cardan
I think i'm paranoid
pi_336172
quote:
Op 11 september 2000 22:12 schreef Warlord het volgende:
Ik ken meer mensen die in de Playboy wilden en vervolgens in de Aktueel terechtkwamen

Ene Esmeralda geloof ik


het verschil zit um in de cupmaten bij die twee bladen Warlord
  maandag 11 september 2000 @ 23:45:19 #11
3480 Warlord
niet nieuwsgierig wel benieuwd
pi_336204
Tja, ben ik toch bang voor haar dat t de aktueel wordt...

Overigens, Zoe zat vandaag ook niet lekker in haar vel. Zou me niet verbazen als dat de volgende afvaller is.

Kunnen ze met z'n tweeen...

Stelling: hoe heter de dagen, des te korter de rokjes
  dinsdag 12 september 2000 @ 00:01:06 #12
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_336233
Opgerot staat netjes, eerst zeiken dat ze zo sterk is en vervolgens blijven huilen. Als je er al na 1 week niet meer tegen kan doen dan ook niet mee aan zo'n programma.
  dinsdag 12 september 2000 @ 13:03:54 #13
3542 Gia
User under construction
pi_336985
Ik ben blij dat ze weg is, nu Mariska nog.

Nou ja, een weekje hou ik dat nog wel vol.

pi_337094
quote:
Op 11 september 2000 22:54 schreef laffer het volgende:
ze zei : ik zoek nog een creatieve manier om het geld terug te verdienen!!!
misschien kan zij in het bordeel van mirrorman gaan werken!!!
Ja peeskamer 1 is nog leeg
Ik ben online
  dinsdag 12 september 2000 @ 20:25:08 #15
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_338014
quote:
Op 11 september 2000 23:10 schreef Arcee het volgende:

Wat gaf ze Zoë een heerlijke trap na zeg! Wat kunnen vrouwen toch ontzettende krengen zijn onderling

Jammer dat ze eruit is, want dat het nog een prima bitchfight tussen die twee kunnen worden


Shit, heb ik weer gemist. Ik zag ineens dat ze weg was. Wat heeft ze dan nog gezegd???????????? (ben helemaal niet nieuwsgierig ofzo)
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 12 september 2000 @ 20:44:37 #16
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_338061
Ja, ben ik ook errug benieuwd naar. Kheb het ook gemist . hadden ze zo'n verschrikkelijke ruzie dan?
Hallo...?
pi_338074
diana mocht zoe niet en zei dat ff duidelijk tijdens de liveuitzending toen ze bij ton aan de bank zat.

Tussendoor kwamen er beelden van zoe van dat moment, je zag het gezicht helemaal kwaad worden (ofzoiets).

En later zei zoe dat ze diana arrogant vond

pi_338075
diana mocht zoe niet en zei dat ff duidelijk tijdens de liveuitzending toen ze bij ton aan de bank zat.

Tussendoor kwamen er beelden van zoe van dat moment, je zag het gezicht helemaal kwaad worden (ofzoiets).

En later zei zoe dat ze diana arrogant vond

pi_338164
Triest zeg, na een weekje al het huis verlaten.....dat vond ik bij Tara ook al. Kom op zeg, om te weten of je het echt niet trekt moet je er toch op z'n minst een week of drie inzitten!

Wel een heerlijke trap na voor Zoë trouwens

pi_338840
quote:
Op 12 september 2000 20:44 schreef the Flex het volgende:
Ja, ben ik ook errug benieuwd naar. Kheb het ook gemist . hadden ze zo'n verschrikkelijke ruzie dan?
Ze vertelde dat ze vooral weg wou omdat ze zich zo verveelde en dat ze behalve hans geen "binding" had met de andere.
diana en zoe lagen elkaar voor geen meter , en hebben volgens mij minimaal met elkaar gesproken en mijdde elkaar een beetje , zover ik weet hebben ze dan ook geen ruzie gehad , daarom kan ik me die moordende blik van zoe goed voorstellen , want iemand nooit de waarheid vertellen wat je van haar vind en dan wel achter haar rug (want ik denk niet dat wist dat de mic openstond) , live op tv haar eventjes zwart maken komt op mij weer een beetje achterbaks over

zie ook
http://www.fokforum.nl/showtopic/18059/1

en
http://www.fokforum.nl/showtopic/18097

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 13 september 2000 @ 21:24:11 #21
5615 MrUgly
In search of Mrs Ugly
pi_339924
Dit stukje heb ik van de dagboeksite van "DeBus" gehaald. zoals je hieronder kan lezen is ZOE niet de enige die pissig werd:

</quote>
=========================================
geschreven door Katty DAGBOEK DAG 8

Het is een heel zwaar geladen dag vandaag. Gisteravond is de eerste live-uitzending; dus ook uitstemming geweest. Het is een relatief moeilijk moment geweest. Er zijn toch wel enkele verrassingen naar voren gekomen. Vooreerst was er de negativiteit die overkwam op ons wanneer Diana Zoë verweet van schijnheiligheid. Dat was gewoonweg 'LAAG' ! Eerst en vooral was het Diana die dolgraag het desbetreffende spelletje wilde spelen waarin iedereen de waarheid moest spreken op de vraag die hem of haar werd gesteld. En als het er dan op aankomt was het ook uitgerekend ZIJ die niet tegen die waarheid kon, en nog beter, dat dan nog niet eens in het gezicht van de desbetreffende persoon durft te weerleggen, maar Zoë aanvalt in volle uitzending waar zij niet eens meer de kans heeft haar te verdedigen. En da's LAAG !!! ZEER LAAG !!!
</quote>

It's better to be ugly and kind, than to be beautiful and nasty. .... I'm glad to be an Ugly Bastard
  woensdag 13 september 2000 @ 21:54:19 #22
5615 MrUgly
In search of Mrs Ugly
pi_339990
Hieronder ook een stukje dagboek van Aminata waaruit blijkt dat Diana niet correct is geweest....

</quote>
=======================================
Geschreven door Aminata DAGBOEK DAG 8

Persoonlijk vind ik het wel jammer want ik kon goed met haar opschieten, aan de andere kant weet ik dat ze nu happy is en weer haar zin kan doen, daarom ben ik blij voor haar. Het enige waar ik wel van geschrokken ben is dat ze tijdens de live-uitzending zo haar mening ventileerde over Zoë. Juist omdat Diana zo recht voor z'n raap is, had ik verwacht dat ze de confrontatie met Zoë wel zou aangaan als haar iets niet zinde. Het tweede dat ik maf vond, was dat ze niet terug is gekomen om gedag te zeggen..
<quote>

It's better to be ugly and kind, than to be beautiful and nasty. .... I'm glad to be an Ugly Bastard
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')