pi_111927851
Beste mensen,
Wij zijn 1e jaar HBO studenten aan de HvA Commerciële economie. Wij hebben een fictief product bedacht die onder deze topic valt .Het gaat namelijk om een product die u aan uw eigendommen kunt koppelen en dan via RFID techniek terug kunt vinden via uw smartphone. Om onderzoek te doen naar de doelgroep hebben wij een enquête gemaakt. Wij vragen u of u zo vriendelijk wilt zijn deze in te vullen. Dit zal maximaal 5 minuten van uw tijd in beslag nemen.
De enquête is te vinden onder deze link: http://www.thesistools.com/web/?id=268704.

Alvast bedankt!
met vriendelijke groeten het DWIMS projectteam
pi_111928307
Wat een slechte pauperenquête.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_111928676
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:01 schreef DWIMS het volgende:
Dit zal maximaal 5 minuten van uw tijd in beslag nemen.
En dan krijg je dit te zien als je de enquête opent: "Het invullen van de enquete duurt +/- 10 minuten." :')

Verder dit:
quote:
15s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:12 schreef donroyco het volgende:
Wat een slechte pauperenquête.
Als je vraag 1 nou zo doet dat die mensen die niet in de doelgroep vallen direct naar einde gaan, mensen die op vraag 2 nee antwoorden direct naar vraag 5 etc etc.
pi_111929281
Als ik jou was zou ik de enquête even herzien TS, vraag 2 alleen al:

quote:
Heeft u onlangs een van de volgende producten aangeschaft?

Tablet
Smartphone
3D televisie
Xbox Kinect
Mini beamer
Anders namelijk:
Anders, namelijk een broodrooster. Maar serieus, de rest van de vragen zitten ook wat vreemd in elkaar. Oh, en kom je nog terug om de resultaten te delen? Of te reageren op feedback?
Op vrijdag 1 maart 2013 15:34 schreef smegmanus het volgende:
Ik zag LH eens vechten met 3 zigeuners.
Naar verluidt is zo de zigeunersaus ontstaan.
Verdachte braadworsten!
pi_111953005
TS komt niet meer terug vermoed ik, slotje. We houden er namelijk wel van als iemand niet alleen zijn enquête komt spammen, maar ook feedback geeft. :W

Als je dat wel van plan bent kun je mij een DM/PM sturen en dan gooi ik hem weer open.
Op vrijdag 1 maart 2013 15:34 schreef smegmanus het volgende:
Ik zag LH eens vechten met 3 zigeuners.
Naar verluidt is zo de zigeunersaus ontstaan.
Verdachte braadworsten!

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')