abonnement Unibet Coolblue
pi_111904984
Meteen de laatste keer dat ik een hunt ga volgen. Vind i Bood de laatste tijd helemaal niks meer :')
  dinsdag 22 mei 2012 @ 22:43:12 #277
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_111905098
Dit was waardeloos het enige wat ik echt tof vond was die tablet die na 4 seconden weg was :r
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_111905519
..Laat maar, niet goed gelezen :')
  dinsdag 22 mei 2012 @ 22:56:20 #279
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_111906131
pff.. ben ik blij dat ik te lui was om deze hunt te volgen..
niets gezien waarvan ik dacht: dat wil ik..
Geen box?

_O- _O- _O- _O- _O-
pi_111906806
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:56 schreef JamFlava het volgende:
pff.. ben ik blij dat ik te lui was om deze hunt te volgen..
niets gezien waarvan ik dacht: dat wil ik..
Geen box?

_O- _O- _O- _O- _O-
Geen box+kut artikelen die ze niet kwijtraken
Wat een kuttopic :')
pi_111908625
Epische hunt! Was ech vet met al die bazenartikelen, heb als een malle gescoord.

Chapeau chapeau iBOOD _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 22 mei 2012 @ 23:39:53 #282
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_111908729
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
Epische hunt! Was ech vet met al die bazenartikelen, heb als een malle gescoord.

Chapeau chapeau iBOOD _O_
Vertelvertel!
Geen box iig lijkt me? :9
  woensdag 23 mei 2012 @ 13:17:02 #283
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111923522
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef drumstickNL het volgende:
Wil de shiz wel volgen maar ik zie toch nooit wat dat mij interesseert. :@
:D Mij volgen is altijd een goed idee. En ik heb de hunt helemaal niet gevolgd (was unsubbed, kom nu om opnieuw te subben en polshoogte nemen van de aftermath). Maar, waarom niet? Nou... :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 19:18 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Als er de afgelopen tijd iets bijzat om te kopen, dan had ik het toen wel voor die prijs gekocht. Dingen waarover je twijfelde zijn dan opeens wel interessant als ze nog een stuk goedkoper zijn, maar dat zijn ze dus niet (als je spullen wilt dumpen, doe het dan ook tegen dumpprijzen). De meeste waarde voor je geld krijg je als je een box in huis haalt, maar die is dan altijd weer binnen no-time weg en zit misschien spul in waaraan je niks hebt. Dus kortom: tijdverspilling om daarvoor 24 (of 48, laatste BE en DE/AT hunt waren twee dagen) uur voor op te blijven. Bovendien kan ibood die hele afhandeling vaak niet adequaat aan, dus loop je je daar ook nog eens aan te ergeren.

Ze missen de laatste tijd het punt van waar het nu eigenlijk om draait: aanbiedingen neerzetten van spullen die interessant zijn voor een prijs die ze nog interessanter maakt. Vroeger kwam er eens per maand nog wel iets leuks voorbij, nu al maanden niet. Maar alles imho uiteraard. ;)
Had mooi gelijk dat het niks was behalve verspeelde tijd/energie. :D Maar als mensen toch nog items hebben gescoord waar ze voorheen te laat achter kwamen: proficiat!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111930628
Ik ben het toch niet helemaal met je eens.

De hunt is niet alleen maar om goedkope shit te kopen.
Ik vind dat de hunt ook leuk is voor bijvoorbeeld dit forum.
Ik vermaak me altijd tijdens de hunt, de mensen die je leert kennen op het forum omdat je uren achter elkaar, met elkaar loopt te posten over wat er dan wel niet allemaal gebeurd.

Maar dit is uiteraard persoonlijk.
Kijk bijvoorbeeld 2 hunts terug. Ik had persoonlijk iets van 1400 posts op 1 dag, alleen door de hunt.
Dat is voor mij fun omdat ik voor het eerst nr1 op fok was :P
Tuurlijk maakt dit geen reet uit, en is het voor 1 dag leuk en is het voor de rest niks waard, maar toch.

En natuurlijk, het draait allemaal om de box en de chaos die daar bij komt kijken.
Komt er een error, was je op tijd, zat je net toevallig op de wc etc.

En ook al heb ik deze hunt voor het grootste gedeelte gemist, toch heb ik nog gister middag een paar aanbiedingen mee kunnen pikken (als in gezien) en uiteindelijk ook nog 1 ding gekocht.

Maar goed, ik snap dat voor de meeste mensen die de hunt volhouden het puur en alleen doen om goedkope dingen te scoren die ze normaliter niet zullen kopen omdat het net iets te duur is of omdat ze het eigenlijk niet eens nodig hebben. Ook zullen er mensen bij zitten die het doen om geld te verdienen, af en toe komt er eens iets langs dat echt goedkoop is en dat dan kopen om weer te verkopen. Dit laatste boeit mij dan weer helemaal niet.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_111934066
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:06 schreef bambino het volgende:
Ik ben het toch niet helemaal met je eens.

De hunt is niet alleen maar om goedkope shit te kopen.
Ik vind dat de hunt ook leuk is voor bijvoorbeeld dit forum.
Ik vermaak me altijd tijdens de hunt, de mensen die je leert kennen op het forum omdat je uren achter elkaar, met elkaar loopt te posten over wat er dan wel niet allemaal gebeurd.

Maar dit is uiteraard persoonlijk.
Kijk bijvoorbeeld 2 hunts terug. Ik had persoonlijk iets van 1400 posts op 1 dag, alleen door de hunt.
Dat is voor mij fun omdat ik voor het eerst nr1 op fok was :P
Tuurlijk maakt dit geen reet uit, en is het voor 1 dag leuk en is het voor de rest niks waard, maar toch.

En natuurlijk, het draait allemaal om de box en de chaos die daar bij komt kijken.
Komt er een error, was je op tijd, zat je net toevallig op de wc etc.

En ook al heb ik deze hunt voor het grootste gedeelte gemist, toch heb ik nog gister middag een paar aanbiedingen mee kunnen pikken (als in gezien) en uiteindelijk ook nog 1 ding gekocht.

Maar goed, ik snap dat voor de meeste mensen die de hunt volhouden het puur en alleen doen om goedkope dingen te scoren die ze normaliter niet zullen kopen omdat het net iets te duur is of omdat ze het eigenlijk niet eens nodig hebben. Ook zullen er mensen bij zitten die het doen om geld te verdienen, af en toe komt er eens iets langs dat echt goedkoop is en dat dan kopen om weer te verkopen. Dit laatste boeit mij dan weer helemaal niet.
Ik ben het hier 100% mee eens :)
pi_111935695
De rugtas van de Hunt is nu al verstuurd, netjes! :o
PS4 online: micro_nl
pi_111936179
quote:
14s.gif Op woensdag 23 mei 2012 17:57 schreef guitarist het volgende:
De rugtas van de Hunt is nu al verstuurd, netjes! :o
vanmiddag mijn ding ook al verstuurd, had ik 10 min na het begin van de hunt besteld ofzo :)
pi_111938022
Hunt artikelen worden altijd snel verstuurd, het is namelijk altijd restvoorraad wat ze nog hebben liggen. Normale dagaanbiedingen moeten eerst besteld worden na de dag.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 23 mei 2012 @ 18:54:19 #289
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_111938047
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 18:53 schreef delano.888 het volgende:
Hunt artikelen worden altijd snel verstuurd, het is namelijk altijd restvoorraad wat ze nog hebben liggen. Normale dagaanbiedingen moeten eerst besteld worden na de dag.
Tijdens een hunt komen ook vaak nieuwe producten.
pi_111938466
quote:
14s.gif Op woensdag 23 mei 2012 17:57 schreef guitarist het volgende:
De rugtas van de Hunt is nu al verstuurd, netjes! :o
same here :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_111938825
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 18:54 schreef MrBaas het volgende:

[..]

Tijdens een hunt komen ook vaak nieuwe producten.
Dat denk je, maar die zijn dan bijvoorbeeld op ibood.be al verkocht ;)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_111954983
Spannend, wat zal die nieuwe iBOOD van de dag zijn *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 24 mei 2012 @ 00:00:25 #293
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111955057
EEN NIEUWE HUNT !111!!! :o
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111955135
Wij hebben ook zo'n Mio dingetje voor in de 2e auto, werkt verassend goed voor die prijs.
pi_111955232
Mio navigatie ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_111958296
quote:
13s.gif Op donderdag 24 mei 2012 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
Mio navigatie ;(
De omschrijving gelezen? Verschrikkelijk slecht :')
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_111958884
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 07:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

De omschrijving gelezen? Verschrikkelijk slecht :')
Wat is dat voor kleuterbende achter die website?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_111959969
Waar ik echt een nare smaak van in mijn mond krijg bij Ibood is die censuur op het forum. Als het ook maar even niet in hun straatje past, wissen ze het of krijg je een ban voor het forum dan, want je mag natuurlijk altijd blijven bestellen. Ik voel me erg onvrij met deze mentaliteit dat ze onderbouwde kritiek niet eens durven laten staan. Waardoor ik dus stukken minder daar koop, omdat ik niet kan zien of iets echt goed is, of dat alle kritiek al is weggehaald.
pi_111960284
quote:
Meer informatie
Hee scheids! Scheids! Ik hoop dat je een Mio M413 FEU Navigatie met IQ routes hebt, want blijkbaar kun je nog geen grasspriet op dit veld vinden zonder gids! Ja, je hoort me wel, ik weet dat je me wel kunt horen. Ik heb het tegen jou scheids! Die jongen maakt een overtreding en ik wéét dat je het zag! Daar heb je echt geen 4.3 inch breedbeeld touchscreen voor nodig om dat te kunnen zien ... wat, maak je nou een grap? Hoe kun je daar nou voor vlaggen? Hij was nog een kilometer van de lijn! Weet je wat jij nodig hebt? Lifetime Map Updates! Dan weet je tenminste waar de lijnen van het veld liggen, in plaats van waar ze ergens in 1968 lagen. Ja, dat klopt! Ik heb het over jou scheids! Ik ben niet bang, want ik weet dat je me toch niet kunt vinden zonder navigatie! Je bent zo dom, dat je niet eens de superhandige 3D rijbaanbegeleiding zou snappen. Je bent zo dom, dat je zelfs met 44 kaarten, van alle landen van Europa, nog zou denken dat je in Australië bent! Zelfs met de gesproken straatnamen zou je nog verdwalen! Je kunt nog wat leren van de LearnMe Pro functie van deze Mio, die onthoudt tenminste je rijstijl en past z'n routes daar op aan. Boe! Boe! Ik gebruik mijn Mio M413 FEU wel om je huis te vinden, wat dacht je daar van! Je bent he-le-maal de weg kwijt scheids! O, hallo meneer agent, bedreigingen schreeuwen? Nee, nee, ik niet, dat komt door de akoestiek hier. De man die je zoekt zit daar, aan de andere kant van het stadion ja. Ik zat hier gewoon rustig te praten over hoe fijn deze Mio 4.3 inch navigatie met LifeTime Map Updates, IQ routes en kaarten van 44 landen wel niet is. Wilt u er ook één meneer agent? Nee joh, tuurlijk niet als omkoping, gewoon als vriendelijk geschenk. Deze navigatie komt namelijk bij uw werk prima van pas denk ik. En hij is helemaal compleet met een autolader en een voorruitbevestiging. Dus, ik leg hem hier neer, zodat u hem op kunt pakken, en dan loop ik rustig weg terwijl u net doet alsof u mij niet hoort roepen ..Auw Auw! Politiegeweld! Politiegeweld!
wtf is dit inderdaad :')
pi_111962491
quote:
17s.gif Op donderdag 24 mei 2012 09:33 schreef lisa het volgende:
Waar ik echt een nare smaak van in mijn mond krijg bij Ibood is die censuur op het forum. Als het ook maar even niet in hun straatje past, wissen ze het of krijg je een ban voor het forum dan, want je mag natuurlijk altijd blijven bestellen. Ik voel me erg onvrij met deze mentaliteit dat ze onderbouwde kritiek niet eens durven laten staan. Waardoor ik dus stukken minder daar koop, omdat ik niet kan zien of iets echt goed is, of dat alle kritiek al is weggehaald.
Doen ze dat?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')