Mistlampen mogen toch alleen aan worden gezet bij slecht zicht? Of hoeven nieuwe auto's niet mee te doen aan deze regel? Ikzelf maak er niet zo'n probleem van, aangezien (indien goed ingesteld) mistlampen niet echt verblinden, mij in ieder geval niet.. maar ik zie eigenlijk continu nieuwere auto's die zowel de mistlampen als dimlichten aanhebben. gezien BMW en Volvo ook runninglights erbij voeren, lijkt het mij dat dit overal zo moet worden toegepast dat, indien je mistlampen + runninglights voor de extra zichtbaarheid hebt laten installeren, er geen probleem met de politie moet ontstaan, immers;
zij rijden ook in de volvo's met runninglights
en ja, ook vaak zat met mistlampen aan
ik weet toevallig bij de golf 6 dat dit automatisch geregeld wordt als je je verlichting op auto zet (dan gaan idd ook de mistlampen erbij aan) maar waarom de een wel en de ander niet.. als je niemand verblind zou er geen probleem moeten zijn toch.. hoe meer zichtbaarheid hoe beter. nu snap ik dat neon en alles heel ander beeld kan brengen, maar bij de tijd blijven met een wat oudere auto moet toch geen gezeur opleveren lijkt me..
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.