quote: Op dinsdag 22 mei 2012 10:00 schreef zoodan het volgende:Zijn er mensen voor bio bezig? Het valt me best tegen!
quote: Op dinsdag 22 mei 2012 09:56 schreef Shispeed het volgende:[..]nee dit is FOK!, hier haalt iedereen alleen maar 10'en, heeft iedereen een porsche en een piemel van +30cm
quote: Op dinsdag 22 mei 2012 10:01 schreef Unsub het volgende:[..]Ik ga dadelijk een examen maken. Heb de theorie een keer doorgenomen, en dat is allemaal in grote lijnen helder. 75% is gewoon goed met meneer Binas samenwerken.Welke methode gebruikten jullie voor bio?
quote: Op dinsdag 22 mei 2012 10:02 schreef Renn het volgende:[..]Gebruik je binas of biodata?
quote: Op dinsdag 22 mei 2012 10:02 schreef Winegummetje het volgende:[..]Hehe In dat geval gaat het misschien nog wel meevallen. En dan komt nog zo'n modje steeds aan dat de normering niet hoger gaat worden dan 0.8. Huilen met de pet op. Ja, biologie. Pff, ik weet niet hoe ik dat het beste kan aanpakken. Het is zoveel.
quote: Op dinsdag 22 mei 2012 10:03 schreef motorbloempje het volgende:Goeiemorgen!Heeft bio eigenlijk ook een soort onderwerpen (a la Geschiedenis)? Of is het een selectie uit algemene kennis?
quote: Op dinsdag 22 mei 2012 10:04 schreef motorbloempje het volgende:Owh, da's kut. Oppervlakkige meuk zuigt.
quote: Op dinsdag 22 mei 2012 10:07 schreef zoodan het volgende:Hoe kan ik het best deze onderwerpen leren; glycolyse, citroenzuurcyclus, oxidatieve fosforylering, stikstofkringloop, dissimilatie reacties, lichtreacties, membraanreacties, donkerreactiesVan die plaatjes in de binas wordt ik niet veel wijzer..
quote: Op dinsdag 22 mei 2012 10:09 schreef motorbloempje het volgende:Fuck yeah, de week die ik moet studeren wordt heerlijk:http://meteox.co.uk/forec(...)1&c=united%20kingdomDe ligstoel staat al in de zon
quote: Op dinsdag 22 mei 2012 10:04 schreef zoodan het volgende:De stof zelf vind ik niet heel erg lastig (op glycolyse, citroenzuurcyclus, oxidatieve fosforylering, stikstofkringloop, dissimilatie reacties, lichtreacties, membraanreacties, donkerreacties na )Maar die examens vind ik nog wel lastig