quote:AMSTERDAM - Lauren Verster is tijdens de opnames van haar programma De Bob door een man in haar borst geknepen.Foto: BLAUW, ABDit onthulde de presentatrice woensdagochtend in Koffietijd. Lauren, die een relatie heeft met Jort Kelder, ligt er niet wakker van. "Dat is de enige keer dat ik ben aangeraakt en dat was niet eens erg."De blondine vertelt ook dat ze haar taxirit met acteur Tygo Gernandt heel bijzonder vond. "Hij zei dat hij bij een psychiater loopt, omdat hij niet weet wanneer het acteren begint en ophoudt. Hij was zo open en kwetsbaar."Bron: Telegraaf.nl
quote: Op maandag 21 mei 2012 23:33 schreef LostFormat het volgende:Das dan ook het enige waar ze goed voor is.
quote: Op maandag 21 mei 2012 23:34 schreef Shispeed het volgende:ik wist niet dat ze met Jort Kelder ging, ik kon hem al waarderen, maar nu al helemaal, wat een baas
quote:"Hij zei dat hij bij een psychiater loopt, omdat hij niet weet wanneer het acteren begint en ophoudt. Hij was zo open en kwetsbaar."
quote: Op maandag 21 mei 2012 23:34 schreef MrGuma het volgende:Hoe de fock kan dit nieuwsbericht waardig zijn?
quote: Op maandag 21 mei 2012 23:43 schreef aspirantspierbundel het volgende:Ze is zo knap man, niet te geloven
quote: Op maandag 21 mei 2012 23:31 schreef ArnieAlberts het volgende: [..."Dat is de enige keer dat ik ben aangeraakt en dat was niet eens erg."...]