quote: Op dinsdag 22 mei 2012 12:55 schreef Tauchmeister het volgende:Limburg [ afbeelding ]
quote: Op dinsdag 22 mei 2012 12:09 schreef Jor_Dii het volgende:Komt er vanavond nog onweer?
quote: Op dinsdag 22 mei 2012 13:44 schreef Frutsel het volgende:[..]Ik zou meer op morgen inzetten/gokken Lokaal zware buien met hagelstenen van 2-3 cm niet uitgesloten
quote:CAPE between 500 and 1000 J/kg over Bulgaria, Romania, Eastern Hungary and Slovakia. Consequently, also the risk of large hail grows. The best conditions for widespread storm formation seem to arise in the early to mid afternoon over Bulgaria
quote:Goedemorgen allemaal,Ik hoop dat iedereen alweer een beetje van de schrik bekomen is.Ik wens iedereen een betere dag dan de afgelopen nacht!Ik wil iedereen vragen vandaag een beetje extra rekening met elkaar elkaar te houden, we hebben allemaal een slechte nachtrust gehad.
quote: Op dinsdag 22 mei 2012 14:24 schreef Dven het volgende:E-mail van kantoor [..]
quote: Op dinsdag 22 mei 2012 13:50 schreef MaLo het volgende:[..]Lokaal in de zin van Twente?
quote:Het is hier in ons kantoor nu 29 graden Ik functioneer dus niet zo best meer
quote: Op dinsdag 22 mei 2012 14:31 schreef Drassss het volgende:Esto komt ook met een kleine onweerskans voor oost-Nederland.
quote: Op dinsdag 22 mei 2012 14:49 schreef Frutsel het volgende:[..]Rommelt nog flink na daar...gelukkig lijkt schade mee te vallen.. paar lichtgewonden las ik