quote:
Op maandag 21 mei 2012 21:47 schreef Daddysfirst het volgende:Voor het nieuwe tijdschrift ‘Daddy’s 1st’ zijn we opzoek naar een aantal mooie quotes van ouders, met name over vrijheid. Hier willen we één grote, positieve pagina van maken.
Ik snap dat het samenstellen van één pagina vol positiviteit mb.t. ouderschap en vrijheid een verdomd moeilijke opgave is, waarvoor een grote online-coommunity ingeschakeld moet worden. Hoe is het met de rest van het blad, is dat gewoon realistisch negatief?
quote:
Als u wilt meewerken, willen we u vragen de volgende vragen te beantwoorden:
- Wat voor positieve invloed heeft uw kind op uw leven?
Vooruit, laat ik helpen:
Sinds de komst van Henkje kijkt mijn vrouw niet meer raar op als ik met m'n warhammer-collectie wil spelen. Dat heet 'voorbereiden op zijn toekomstige speelmomenten'. Ik vind het best, zolang Henkje er maar met z'n tengels van afblijft.
quote:
- Wat voor invloed heeft uw kind op uw vrijheid?
Aangezien het vrouwtje Henkje niet alleen wil laten,kan ik weer gewoon met m'n maten de kroeg in, zonder dat zij mee moet.
quote:
- Uw voornaam, leeftijd en beroep.
Peter, IT-nerd, 40
quote:
Met ons tijdschrift willen we kersverse vaders een steun in de rug geven. Alvast hartelijk bedankt voor uw hulp hierbij!
[ Bericht 0% gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 22-05-2012 15:22:22 (Leeftijd vergeten) ]