quote:
omdat hij al sinds ik terug ben onaardig doet tegen mij. of hij negeert me compleet.
als ik iets zeg dan is hij sowieso altijd al kort af oid.. ik dacht eerst dat hij gewoon chagrijnig was omdat misschien slecht sliep. maar dit gaat al vanaf maart.. lijkt me niet dat hij al die tijd chagrijnig is. het valt ook op dat hij naar andere helemaal niet zo doet.
ik begrijp vooral niet waarom........ hij maakt ook altijd rot opmerkingen overbepaalde mensen uit een bepaald dorp juist het dorp waar ik woon. bijv
ja de mensen uit blabla zijn meestal stoffig. of ja ik was in blabla en dat is me toch een vreemd volk
en zo gaat het door... als hij me een opdracht geeft en ik vraag iets dan zucht hij ook en schud hij nee en zegt, nee luister gewoon naar wat ik zeg. eigenlijk mag ik dus niets vragen en alleen ja zeggen en het vervolgens binnen 4 min doen.
goedemorgen en tot morgen kan er amper vanaf ook... als hij iets vraagd in het kantoor waar ik zit en ik geef antw en daarna iemand anders, gaat hij nooit op mijn antw in wel op die van een ander.
No matter what I do, I always forget to forget you.
[] <---- This box is mine. DON'T TOUCH IT!
Op je bolle pip snaar <3