quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 11:04 schreef Rewimo het volgende:Felle tante toch wel, die Puk

Maar als ze went aan het tuigje kun je haar hopelijk makkelijker meenemen.
Ze heeft niet voor niets een aantekening 'Kan FEL reageren!' bij de DA, en die zijn wel wat gewend

(Iets met handschoenen, handdoeken, en zelfs een keer een vangstok. Die moesten ze nog zoeken, want die hadden ze al jaren niet gebruikt (en gebruiken ze ook liever niet).... )
Amper 3kg zwaar, maar er valt niet mee te spotten
Maar ik moet zeggen dat het me allemaal nog mee valt. Dit was pas de eerste keer dat ze met een nageltje uithaalde. En verder geen gegrom, geblaas, gebijt, etc.

Zelfs bij de DA viel het de laatste keer erg mee. En ze vergeeft het me nog elke keer, de schat
En het tuigje is denk ik wel erg fijn. Ik zou het ook niks vinden om hardhandig zo'n klein kooitje in gepropt te worden
Zo, en wat anders; ik heb afgelopen week een nieuwe spijkerbroek gekocht. (Mijn zusje werkt in een kledingwinkel. Niet bepaald goedkoop helaas, wel mooi spul en ze weet toch altijd een mooi model voor mijn wat bredere (boven)pootjes uit te zoeken.) Ik heb me er toch opeens een goede kont in zeg

(Mag je dat van jezelf zeggen? Zo niet; de broek lift de boel op en flatteert...dan mag het wel hè?

)
En het is nog organisch katoen ook.

Wilde het effe kwijt...