quote:
Op maandag 21 mei 2012 00:58 schreef dawg het volgende:[..]
weer? je kon hem al?
en dan denk ik nog steeds dat hij niet verliefd is. dat kan ik namelijk nergens in je tekst teruglezen. jij wel, als je het nog eens goed naleest?
Ja, ik kende hem al van toen hij nog wel getrouwd was en ja, toen was t liefde op t eerste gezicht maar hebben we er niks mee gedaan omdat we allebei die grens niet over wilden gaan. Ik wilde niet 'die andere vrouw' zijn en hij wilde zijn vrouw niet bedriegen. Dus toen besloten elkaar niet meer te zien of te contacten. Een jaar later kwamen we elkaar weer tegen en toen was hij bij zijn vrouw weg, woonde op zichzelf etc.
Hij heeft me heel vaak gezegd dat hij verliefd is en dat hij het nog nooit zo heeft meegemaakt, maar omdat hij nu geen enkele moeite voor mij doet en al 6 weken niks wil afspreken vroeg ik me idd af of hij me aan t lijntje houdt. Overigens zegt hij wel gewoon dat hij gek op me is, maar dat hij pas voor 100% voor me kan gaan als hij zichzelf heeft teruggevonden.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"