quote: Op maandag 21 mei 2012 14:26 schreef Stormqueen het volgende:[..]Gaat veel beter en sneller in je eentje
quote: Op maandag 21 mei 2012 14:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:[..]Daarom willen wij voorlopig geen kinderen Neuken
quote: Op maandag 21 mei 2012 14:30 schreef Incantrix het volgende:[..]Ja man, je moet ook wel echt graag kinderen willen hoor..Skjoe, jij bent nog niet getrouwd, dus het was vast fijn, even doorsmeren
quote: Op maandag 21 mei 2012 14:22 schreef Stormqueen het volgende:We hebbenh gisteren wel sexy time gehad, als twee egeltjes Duurde ook maar 3 minuten, want het was al bekant 2 maanden geleden
quote: Op maandag 21 mei 2012 14:24 schreef Nagelschaartje het volgende:[..]Het gaat om het orgasme zeggen ze, dat kan ook heul in je eentje
quote: Op maandag 21 mei 2012 14:32 schreef Lindytje het volgende:[..]Dat is een hoax, is maar iets van 15 kcal...
quote: Op maandag 21 mei 2012 14:31 schreef PriemGirl het volgende:Owjah ik ben getrouwd nu ! GEDVERDERRIE SEX tze horror
quote: Op maandag 21 mei 2012 14:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:[..]Ja jonge heb ik net mijn tarzan afgestoft
quote: Op maandag 21 mei 2012 14:33 schreef Lindytje het volgende:[..]Leg maar weer terug
quote: Op maandag 21 mei 2012 14:20 schreef Stormqueen het volgende:[..]Dat ligt er aan waar het bot weg is. Ik zou iig even een second opinion gaan halen
quote: Op maandag 21 mei 2012 14:34 schreef Incantrix het volgende:Ohja, en wb Priemke
quote: Op maandag 21 mei 2012 14:36 schreef Nagelschaartje het volgende:[..]Doe mij eens in de waan laten jonge!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb haar blij gemaakt jonge A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker Being perfect may be okay with Barbie, But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote: Op maandag 21 mei 2012 14:37 schreef Mss het volgende:Mannen die niet durven
quote: Op maandag 21 mei 2012 14:40 schreef rosakai het volgende:swarte, zet anders op marktplaats.
quote: Op maandag 21 mei 2012 14:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb haar blij gemaakt jonge je hebt geld gegeven aan lipglans? Liek, why? Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.I have serious issues
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb haar blij gemaakt jonge
quote: Op maandag 21 mei 2012 14:42 schreef SwarteEarrebarre het volgende:[..]wat op marktplaats?