abonnement Unibet Coolblue
pi_112122399
Stil nou dat was mijn geheim :o
pi_112124545
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:01 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Snow heeft die linksonder als tatoeage, maar ze wil maar niet zeggen waar :+
Pics!
Children of the night. What music they make.
  maandag 28 mei 2012 @ 14:22:40 #253
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_112125390
Ik dacht de middelste bovenste rij op haar voorhoofd getatoeëerd.. :{
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_112125597
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:22 schreef Rave_NL het volgende:
Ik dacht de middelste bovenste rij op haar voorhoofd getatoeëerd.. :{
Mwehehe _O-
Children of the night. What music they make.
pi_112130888
quote:
7s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:22 schreef Rave_NL het volgende:
Ik dacht de middelste bovenste rij op haar voorhoofd getatoeëerd.. :{
:o :(!
  maandag 28 mei 2012 @ 17:35:09 #256
332030 TheFastOne
Moeiteloos
pi_112132239
Ben bezig om de quest voor de Dark Brotherhood te doen, kom ik een assasin van hen tegen die de opdracht van ene Astrid had gekregen mij te killen :')
pi_112133045
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:35 schreef TheFastOne het volgende:
Ben bezig om de quest voor de Dark Brotherhood te doen, kom ik een assasin van hen tegen die de opdracht van ene Astrid had gekregen mij te killen :')
Niks persoonlijks, puur zaken
pi_112134059
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:35 schreef TheFastOne het volgende:
Ben bezig om de quest voor de Dark Brotherhood te doen, kom ik een assasin van hen tegen die de opdracht van ene Astrid had gekregen mij te killen :')
PC of console?
  maandag 28 mei 2012 @ 23:09:40 #259
332030 TheFastOne
Moeiteloos
pi_112148591
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:30 schreef Snowbells het volgende:

[..]

PC of console?
Console. M'n pc kan het niet aan.
pi_112148745
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:09 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Console. M'n pc kan het niet aan.
;(

Skyrim is een nieuwe pc waard. Mods en alles.
Children of the night. What music they make.
pi_112149547
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:11 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

;(

Skyrim is een nieuwe pc waard. Mods en alles.
Op de bank chillend gamen heeft z'n voordelen.
  maandag 28 mei 2012 @ 23:26:17 #262
332030 TheFastOne
Moeiteloos
pi_112149753
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:11 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

;(

Skyrim is een nieuwe pc waard. Mods en alles.
Ik ben maar een arm afwassertje :D En Lowlands was ook een prioriteit.
pi_112150155
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:26 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Ik ben maar een arm afwassertje :D En Lowlands was ook een prioriteit.
Herkenbaar. :')
pi_112150353
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:26 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Ik ben maar een arm afwassertje :D En Lowlands was ook een prioriteit.
En je was je handen al tijdens het plassen, kijkt me aan, weet precies hoe laat is het is, BAKSTEEN, de rest is geschiedenis!
  maandag 28 mei 2012 @ 23:45:58 #265
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_112151134
Ik verliet een huis in Whiterun die ik aan het trespassen was, toen er een mage naar me toe kwam die mij belachelijk maakte en voor een duel uitdaagde.. Dat is me nog nooit overkomen! :o

Dus ik conjurede meteen een bounded sword en alterade ironflesh om direct daarna een duo dremora lords te summonen, en net als ik op het punt sta om ze te laten verschijnen verschijnt er een guard achter me...

Waar ik allemaal niet mee bezig was, zo laat op de avond bij vreemden door het huis struinen...

De vijandelijke mage boort ijspegel na ijspegel in mijn fragiele edoch modebewuste outfit (het mooie bontje van de archmage-robes gecombineerd met een enchantede combinatie van fijne kleren in frisse lentekleuren) terwijl de guard loopt te verkondigen dat ik 5 goud moet overhandigen als boete..

Terwijl de vorst via mijn benen de weg vind naar mijn kern en de rillingen over mijn rug lopen schreeuw ik naar de beste vent dat ik de thane van Whiterun ben en dat ik gvd zelf wel uitmaak waar ik loop, als zijn leven hem lief is.

Met tegenzin biedt de guard die uiteindelijk ook maar gewoon zijn werk doet zijn excuses aan, en wil al mijn aandacht weer focussen op mijn uitdager.

En net op het moment dat ik me omdraai is het topje van een gigantische ijspegel het laatste wat ik zie, voor hij via mijn iris de weg van de minste weerstand op weg naar een uitgang in de achterkant van mijn schedelkap.

Mors en morsdood.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_112151246
wat
pi_112151405
quote:
9s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:45 schreef Rave_NL het volgende:
Ik verliet een huis in Whiterun die ik aan het trespassen was, toen er een mage naar me toe kwam die mij belachelijk maakte en voor een duel uitdaagde.. Dat is me nog nooit overkomen! :o

Dus ik conjurede meteen een bounded sword en alterade ironflesh om direct daarna een duo dremora lords te summonen, en net als ik op het punt sta om ze te laten verschijnen verschijnt er een guard achter me...

Waar ik allemaal niet mee bezig was, zo laat op de avond bij vreemden door het huis struinen...

De vijandelijke mage boort ijspegel na ijspegel in mijn fragiele edoch modebewuste outfit (het mooie bontje van de archmage-robes gecombineerd met een enchantede combinatie van fijne kleren in frisse lentekleuren) terwijl de guard loopt te verkondigen dat ik 5 goud moet overhandigen als boete..

Terwijl de vorst via mijn benen de weg vind naar mijn kern en de rillingen over mijn rug lopen schreeuw ik naar de beste vent dat ik de thane van Whiterun ben en dat ik gvd zelf wel uitmaak waar ik loop, als zijn leven hem lief is.

Met tegenzin biedt de guard die uiteindelijk ook maar gewoon zijn werk doet zijn excuses aan, en wil al mijn aandacht weer focussen op mijn uitdager.

En net op het moment dat ik me omdraai is het topje van een gigantische ijspegel het laatste wat ik zie, voor hij via mijn iris de weg van de minste weerstand op weg naar een uitgang in de achterkant van mijn schedelkap.

Mors en morsdood.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ook!
pi_112151936
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:11 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

;(

Skyrim is een nieuwe pc waard. Mods en alles.
Ik zit er ook al een tijd aan te denken om weer een nieuwe pc aan te schaffen.
Maar aan de ene kant vind ik het wel weer een beetje zonde, om alleen voor Skyrim een brute pc te kopen. Want dat is nu nog maar de enige game die ik speel op de pc.

En om eerlijk te zijn is een console ook wel weer relax. Gewoon onderuit gezakt gamen, geen gezeur met installaties etc etc. Nee hup gewoon gamen. ^O^
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:09:17 #269
178710 Colonia
Viva Colonia !!
pi_112152186
quote:
9s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:45 schreef Rave_NL het volgende:
Ik verliet een huis in Whiterun die ik aan het trespassen was, toen er een mage naar me toe kwam die mij belachelijk maakte en voor een duel uitdaagde.. Dat is me nog nooit overkomen! :o

Dus ik conjurede meteen een bounded sword en alterade ironflesh om direct daarna een duo dremora lords te summonen, en net als ik op het punt sta om ze te laten verschijnen verschijnt er een guard achter me...

Waar ik allemaal niet mee bezig was, zo laat op de avond bij vreemden door het huis struinen...

De vijandelijke mage boort ijspegel na ijspegel in mijn fragiele edoch modebewuste outfit (het mooie bontje van de archmage-robes gecombineerd met een enchantede combinatie van fijne kleren in frisse lentekleuren) terwijl de guard loopt te verkondigen dat ik 5 goud moet overhandigen als boete..

Terwijl de vorst via mijn benen de weg vind naar mijn kern en de rillingen over mijn rug lopen schreeuw ik naar de beste vent dat ik de thane van Whiterun ben en dat ik gvd zelf wel uitmaak waar ik loop, als zijn leven hem lief is.

Met tegenzin biedt de guard die uiteindelijk ook maar gewoon zijn werk doet zijn excuses aan, en wil al mijn aandacht weer focussen op mijn uitdager.

En net op het moment dat ik me omdraai is het topje van een gigantische ijspegel het laatste wat ik zie, voor hij via mijn iris de weg van de minste weerstand op weg naar een uitgang in de achterkant van mijn schedelkap.

Mors en morsdood.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben hem gisteren ook tegengekomen in Whiterun, vlak nadat ik Arch-Mage was geworden. Hij betwijfelde mijn magic-kunsten, dus heb ik hem dual-wield met 2 zwaarden afgeslacht. Hij had redelijk wat geld op zak, voor de rest leverde het niets op. Ook de guards waren niet erg geinteresseerd in onze korte maar hevige battle...
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:19:43 #270
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_112152638
quote:
Je bent een toffe user maar waarom is dit de 2e keer vandaag dat je doet alsof ik een digibeet ben die totaal oblivious is van het bestaan van sites zoals nzbindex of de nexus? :')
De vraag was: heeft er iemand persoonlijk nog pareltjes gevonden die niet erg bekend zijn?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_112153197
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 00:19 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Je bent een toffe user maar waarom is dit de 2e keer vandaag dat je doet alsof ik een digibeet ben die totaal oblivious is van het bestaan van sites zoals nzbindex of de nexus? :')
De vraag was: heeft er iemand persoonlijk nog pareltjes gevonden die niet erg bekend zijn?
Lol _O-

Het is absoluut niet mijn bedoeling geweest om je dat idee te geven. :N

Maar dit vroeg je gister: ''Nog goede mods gevonden iemand?'', dat is toch wel een algemene vraag vind ik. Daarom heb ik je de top 100 van Nexus aangeraden, zonder dat ik ook enigszins wist dat je al van het bestaan wist.

Als je nou vroeg wat je nu net omschreef: ''heeft er iemand persoonlijk nog pareltjes gevonden die niet erg bekend zijn?''. Ja dan begreep ik je me meteen en zocht je dus echt de ''pareltjes''.

Maar het is zeker niet mijn bedoeling om je als digibeet neer te zetten. ;( ;(
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:16:14 #272
332030 TheFastOne
Moeiteloos
pi_112171993
Nu zit ik dus bij de Dark Brotherhood, en ik vind die quests heel leuk. Maar wat schiet ik ermee op?
  Moderator dinsdag 29 mei 2012 @ 16:16:47 #273
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_112172017
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef TheFastOne het volgende:
Nu zit ik dus bij de Dark Brotherhood, en ik vind die quests heel leuk. Maar wat schiet ik ermee op?
Geld, en het einde is tof :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_112172084
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef TheFastOne het volgende:
Nu zit ik dus bij de Dark Brotherhood, en ik vind die quests heel leuk. Maar wat schiet ik ermee op?
Shrouded Armor en Blade of Woe. En snel geld.
pi_112172085
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:16 schreef TheFastOne het volgende:
Nu zit ik dus bij de Dark Brotherhood, en ik vind die quests heel leuk. Maar wat schiet ik ermee op?
Dikke gear, dikke wapens, geld, je moordzucht koelen, bad mofo worden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')