SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks- De OP -
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 20:21 schreef Klipnap het volgende:Oh nee, nu denkt iedereen dat dit het Spangas topic is
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 20:21 schreef Frey het volgende:Ik ken dat hele Spangas niet eens.
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef loezzzje het volgende:Spangas is toch zo'n tiener serie op nl 3 of iets?
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef roos85 het volgende:[..]Is best prima vermaak op de zondagochtend
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 20:25 schreef ZaZoe het volgende:Zit ik hier in het GTST Topic?
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 20:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:Anton en koken.
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 20:28 schreef ZaZoe het volgende:Hoe makkelijk ze iemand verdenken
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 20:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:Is er niet een Modje die de TT even kan veranderen naar een normale TT ?
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 20:28 schreef Frey het volgende:Dit muziekje ben ik ook wel klaar mee.
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 20:30 schreef Renesite het volgende:Hahahahaha ik vind die Maya best leuk met Deef !!!
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:Die Yvon spoort echt niet heur.
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 20:37 schreef vincerusso het volgende:moslimlove
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 20:37 schreef Madame_Paon het volgende:Die ogen van Amy.
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 20:38 schreef fotostarter het volgende:Zal wel iemand binnenkomen zodat ze alvast een smoesje klaar heeft
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 20:38 schreef datisstom het volgende:[..]Net die foto van Bing uit de OP.
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 20:39 schreef BeyondTheGreen het volgende:Ik hoop het niet. Ze moeten nu eens doorkrijgen dat amy het is, het duurt allemaal weer veel te lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ben je gelovig? Bid. Je gaat een gevecht aan met krachten waarvan je het bestaan niet eens vermoedt.
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 20:42 schreef Sannne het volgende:Ze krijgen allemaal dezelfde mimiek-training..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef Crohnjurist het volgende:[..]Dat is het thema dit seizoen, wist je dat nog niet?
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 20:46 schreef Gulmez het volgende:ewa ik dacht dat het een spannende aflevering zou worden omdat het de 4500'e aflevering was ofzo, maar ik vond het nou niet echt heel spannend, en die amy vind ik nou ook niet echt met kwaliteit acteren, vroeger was gtst best spannend, maar zelfs bij het wurg gedoe, was er niet echt veel spanning in, zijn er anderen managers ofzo die gtst maken
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 20:49 schreef Klipnap het volgende:[..]Dit was niet 4500...
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 20:50 schreef Frey het volgende:[..]Nee, dit was 4490.
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 20:44 schreef Frey het volgende:Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke bron is dat?
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 21:52 schreef Jojoortje het volgende:[..]Welke bron is dat?
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 21:56 schreef Frey het volgende:[..]De shortie zoals er staat.
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 20:44 schreef Frey het volgende:Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat? /人 ◕ ‿‿ ◕ 人\ zanger petro is een hottie ik heb al zn postuhrs xxxx savannahh je bestie xXxTEAM PETRO ALL THE WAY!xXx
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 20:24 schreef Madame_Paon het volgende:Ik vind GTST nog steeds veel minder slecht dan SpangaS.SpangaS. ZOOP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Een heer met stijl
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 02:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. GTST spoilers - GTST en meer! - Nikon D3100 - Tamron AF 18-200mm F3.5 -6.3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. GTST spoilers - GTST en meer! - Nikon D3100 - Tamron AF 18-200mm F3.5 -6.3
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 09:11 schreef loezzzje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. /人 ◕ ‿‿ ◕ 人\ zanger petro is een hottie ik heb al zn postuhrs xxxx savannahh je bestie xXxTEAM PETRO ALL THE WAY!xXx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. /人 ◕ ‿‿ ◕ 人\ zanger petro is een hottie ik heb al zn postuhrs xxxx savannahh je bestie xXxTEAM PETRO ALL THE WAY!xXx
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 00:18 schreef datisstom het volgende:[..]Meid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ Bericht 1% gewijzigd door PeterKelder op 19-05-2012 12:28:44 ] Een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weetDe toekomst houdt zoveel voor jou verborgenEn al droom je soms van gisterenJe weet, je leeft vandaag
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 12:19 schreef PeterKelder het volgende:Spoilers voor 4 t/m 8 juni:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Zo boterig als maar kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Zo boterig als maar kan
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 12:22 schreef Frey het volgende:Wat zijn dat nou weer voor vage spoilers.
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 12:27 schreef Poesopstokje het volgende:Dit lijken mij ook fakespoilers.. Vreemd verhaal iig
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 02:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Your Native American Name Is: Mausi Chepi Your name means: Flower Plucking Fairyvrijdag 27 april 2012 19:44 schreef zoem het volgende:[/b]Ben je boos, pluk een roos85.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Your Native American Name Is: Mausi Chepi Your name means: Flower Plucking Fairyvrijdag 27 april 2012 19:44 schreef zoem het volgende:[/b]Ben je boos, pluk een roos85.
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 12:46 schreef Frey het volgende:Zie daar de bron:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Fokker sinds 1/12/2003is dit nu kubisme? :'(
quote:Hallo beste kijkers!,hieronder de Spoilers van 4 t/m 8 Juni! Waarin ik terug zal komen Maxime zoekt weer dom de confrontatie op waarop ik mijn pistool trek en haar de 3e keer neerschiet! Onrealistisch he Maar goed dat is in GTST altijd zo, trouwen huwelijk kapot steeds belachelijkere verhaallijnen.
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 13:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:Dex komt terug voor een ruige sexscene met Lucas [ afbeelding ][ afbeelding ]Enig koppeltje toch ?
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 13:02 schreef Frey het volgende:Ik hoop overigens niet dat dit de zomercliff wordt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Your Native American Name Is: Mausi Chepi Your name means: Flower Plucking Fairyvrijdag 27 april 2012 19:44 schreef zoem het volgende:[/b]Ben je boos, pluk een roos85.
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 13:46 schreef Poesopstokje het volgende:Ik heb ergens gehoord dat de cast hun vakantie al gehad heeft, en dus nu bezig zijn met het nieuwe seizoen. Dus lijkt me niet dat dat Bing verhaal met de cliffhanger heeft te maken. Hopelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "It's me bitches..!!! "**he**-ho-le-bi-Remember ...............Every Need Has An Ego To Feed..............
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 15:53 schreef ThunderBitch het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weetDe toekomst houdt zoveel voor jou verborgenEn al droom je soms van gisterenJe weet, je leeft vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weetDe toekomst houdt zoveel voor jou verborgenEn al droom je soms van gisterenJe weet, je leeft vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voortdurend onderweg naar morgen..
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 16:07 schreef Moofasah het volgende:Waar slaat dit gedoe met die Amy allemaal op. Hoe ziet dat kind dat voor zich. Nina dood op haar bed, en dan..? Alsof zij niet meteen de hoofdverdachte is dan
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 15:53 schreef ThunderBitch het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Yes, it's me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Yes, it's me.
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 16:45 schreef LetsGame het volgende:Ik mis GTST van vroeger, niet alleen de verhaallijnen waren beter, maar ook de personages.
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 19:47 schreef JamFlava het volgende:Gtst begint steeds meer op Dragonball Z te lijken..verhalen zijn langdradig..
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:Kwamen de schrijvers maar onder Bing zijn wielen.
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 20:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:[..]Jhhooaaa DBZ die Android Saga, tering wat was die lang, net zoals met Cell
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 20:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:[..]Maar wel spannend! Kunnen we van GTST de laatste tijd niet zeggen
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 20:49 schreef Poesopstokje het volgende:[..] Zeg dat nóóit weer!
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 21:00 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:[..]18, pass 'm een Destructo Disc
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 22:40 schreef Frey het volgende:Bing als Mr. Popo.
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 22:57 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:Aysen als psycho Launch
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:Ik vond de afleveringen waarin Piccolo Gohan trainde toch het leukste.
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 23:00 schreef Poesopstokje het volgende:[..]Ik ken DB niet, maar heeft die Launch ook niet een goede persoonlijkheid? Beetje schizo ofzo?
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 20:00 schreef Frey het volgende:2 Weken voor de zomercliff is er een bom die over 5 minuten ontploft en dat rekken ze dan tot de cliff zelf.
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:[..]Stiekeme homo verhaalijn.
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 23:02 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:[..]Ja, klopt. Lieve Launch is die met het paarse haar. Maar zodra ze niest verandert ze in een blondharige psychobitch met mitrailleur
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 23:04 schreef Poesopstokje het volgende:[..][..]Nou da's dus geen Aysen, die heeft geen lieve kant Aysen is prinses Snake
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 23:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:[..]Vind ik meer iets voor Maxime. Aysen als Fasha! (saiyan vrouw)
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 23:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:Aysen is gewoon een vieze Freeza !!!
quote: Op zondag 20 mei 2012 02:57 schreef Klipnap het volgende:Zagen jullie dat trouwens? In de Koning verkochten ze "friet"!Schandalig
quote: Op zondag 20 mei 2012 10:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:Het is toch frites ?!Gore pauper regie / scenarioschrijvers. De verhaallijn is net zo slecht als hun taalbegrip .
quote: Op zondag 20 mei 2012 11:57 schreef Frey het volgende:Doe mij maar oude beelden. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weetDe toekomst houdt zoveel voor jou verborgenEn al droom je soms van gisterenJe weet, je leeft vandaag
quote: Op zondag 20 mei 2012 12:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:Wie weet, maar het wordt eerder tijd dat deze meneer en mevrouw eens wat appeltjes gaan schillen.[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 13:48 schreef Klipnap het volgende:Iedereen speculeren dat Aysen lesbo is
quote: Op zondag 20 mei 2012 13:36 schreef fotostarter het volgende:[..]Alsof stefano een echte sanders is. Dat was meer de loverboy van GTST. Althans, kan me niets spectaculairs bedenken.
quote: Op zondag 20 mei 2012 13:52 schreef Frey het volgende:Stefano was in ieder geval meer Sanders dan dat Jack ooit Van Houten zal zijn.[ afbeelding ]
quote: Op zondag 20 mei 2012 13:08 schreef PeterKelder het volgende:[..]Wat voor een appeltje heeft Stefano dan te schillen
quote: Op zondag 20 mei 2012 13:15 schreef PeterKelder het volgende:Het is overigens niet te hopen dat al die gasten van het GTST Forum hier naartoe komen als dat forum gesloten is
quote: Op zondag 20 mei 2012 15:27 schreef Klipnap het volgende:[..]Wat? Sluiten?
quote:[Sticky] Sluiting GTST forumHallo dames en heren. Helaas heb ik iets minder nieuws. Dit forum van GTST gaat dicht. Het forum heeft jaren lang goed gedraaid maar het is verouderd. Het was gezellig maar soms waren er ook roerige tijden. Net een echte GTST, alleen dan online. Ik wil iedereen bedanken voor zijn/haar bijdrage aan het forum. Eind deze maand gaat het forum dicht. Met vriendelijke groet, The mod squad
quote:Inb4 "jammer dat edwin doot is!!1!!"
quote: Op zondag 20 mei 2012 16:06 schreef PeterKelder het volgende:[..]Yep:[..][..]Dat soort reacties idd, en hoe "geweldig spannend" het huidige GTST wel niet is
quote: Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef Frey het volgende:Bleken ze later mijn post verwijderd te hebben, omdat het teveel over Ludo ging.
quote: Op zondag 20 mei 2012 18:16 schreef Klipnap het volgende:[..]Wat zijn dat voor regels daar?
quote: Op zondag 20 mei 2012 18:52 schreef PeterKelder het volgende:[..]Regels voor een zooitje ongeregeld met het geestelijk denkvermogen van een vijfjarige
quote: Op zondag 20 mei 2012 18:53 schreef Dr.Mikey het volgende:[..]Voor en door Peter
quote:Marjolein Keuning: ‘GTST veranderde mijn leven’Marjolein Keuning vindt het heerlijk dat haar personage Maxime Sanders een vast verblijf heeft gekregen in Goede Tijden Slechte Tijden-dorp Meerdijk. Dat vertelt de actrice in weekblad Story. Het heeft Keuning behoorlijk veel rust gegeven. “Goede Tijden Slechte Tijden heeft mijn leven positief veranderd. Als je actrice bent, geeft het een geruststellend gevoel als je een klus hebt voor langere tijd. Financieel, maar ook om je beter in te leven in het karakter dat je speelt“, legt ze uit.Dagelijks werken past goed bij Keuning. “Ik vind het prettig om een vast ritme te hebben. Ik bedoel: wel aan het werk, maar niet ‘s avonds pas laat thuis en dan uitgeteld op de bank.”Ze had nooit verwacht dat GTST een vaste klus zou worden. “Mijn karakter zou in eerste instantie maar een paar maanden blijven. Maar iedereen was meteen enthousiast. Maximes rol werd uitgebreid, en ze is inmiddels niet meer weg te denken uit Meerdijk. Ik had het niet verwacht, maar ben er uiteraard blij mee!”Keuning ziet de toekomst vol plezier tegemoet. “Let maar op: er komen een paar verrassende dingen aan! De vonken vliegen er straks weer vanaf in Huize Sanders.“
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 23:20 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:Oke, ontopic:Bing Aysen Sjors Zwitserland (vanwege Sjors)Jack Nina Amy Nuran Yvon
quote: Op zondag 20 mei 2012 18:58 schreef PeterKelder het volgende:[..]Bron: Mediacourant.nlNu moet ik zeggen dat ik het personage positief veranderd vind sinds ze meer optrekt met personages als Jef en Rik, maar wat mij betreft mag ze er toch zo snel mogelijk uit.
quote: Op zondag 20 mei 2012 19:24 schreef loezzzje het volgende:Bing die een vliegticket naar Zwitserland wil boeken maar er zijn geen stoelen meer over Dan bel je toch een andere maatschappij? Alsof er maar 1 vliegtuig naar Zwitserland gaat
quote: Op zondag 20 mei 2012 18:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:Als al die users van GTST forum hier alvast even een Perm. Ban krijgen .Gewoon preventief. Net zoiets als een vaccinatie .
quote: Op zondag 20 mei 2012 19:51 schreef James1988 het volgende:[..]Hoho, niet haten op Zwitserland. Zwitserland is tof [..]
quote: Op zondag 20 mei 2012 20:07 schreef Computerfluisteraar het volgende:[..]Is het daar een beetje wat? Ben er nog nooit geweest.
quote: Op zondag 20 mei 2012 20:27 schreef Klipnap het volgende:[..]Niets tegen Maxime! Goed acteerwerk, en zoals je zei positief veranderd. Als er iemand uit moet zijn het wel Aysen en Nuran.
quote: Op zondag 20 mei 2012 21:17 schreef Klipnap het volgende:Ik heb nu zin om een kloon aan te maken genaamd RaynorLovexx en te doen alsof ik van het GTST-forum kom
quote: Op zondag 20 mei 2012 20:27 schreef Klipnap het volgende:[..]Niets tegen Maxime! Goed acteerwerk,
quote: Op zondag 20 mei 2012 20:27 schreef Klipnap het volgende:[..]Niets tegen Maxime! Goed acteerwerk, en zoals je zei positief veranderd. Als er iemand uit moet zijn het wel Aysen, Nuran, Jack en Bing.
quote: Op maandag 21 mei 2012 09:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:Sjors is best oké, zonder Bing. Het probleem is dat ze al jaren verhaallijnen heeft over kindjes en zwanger zijn. Totaal geen variatie...
quote: Op maandag 21 mei 2012 11:48 schreef BeyondTheGreen het volgende:Ja, sneu hè. Als je het verhaal een onverwachte wending geeft, doe dan tenminste een geloofwaardige.
quote: Op maandag 21 mei 2012 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:Edwin moet terug komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ Bericht 5% gewijzigd door static op 21-05-2012 16:45:59 ]
quote: Op maandag 21 mei 2012 14:39 schreef Blondgirl21 het volgende:
quote: Op maandag 21 mei 2012 14:48 schreef Frey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even een trap na.. Fokker sinds 1/12/2003is dit nu kubisme? :'(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [quote][b]Op zondag 14 maart 2010 20:51 schreef Cue_ het volgende:[/b]Ik vind haar krankjorum ja O+
quote: Op maandag 21 mei 2012 15:47 schreef LaLouchi het volgende:Waarom zou Rikkie die loten hebben gepikt En ik vind het raar sat niemand bewijs kon vinden wie nou die medicijnen had vervangen, maar dat Janine er wel achter komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (ner)ronslekiE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (ner)ronslekiE
quote: Op maandag 21 mei 2012 16:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. /人 ◕ ‿‿ ◕ 人\ zanger petro is een hottie ik heb al zn postuhrs xxxx savannahh je bestie xXxTEAM PETRO ALL THE WAY!xXx maandag 21 mei 2012 @ 16:41:27 #228 Frey Ludo Sanders quote: Op maandag 21 mei 2012 16:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ben je gelovig? Bid. Je gaat een gevecht aan met krachten waarvan je het bestaan niet eens vermoedt. maandag 21 mei 2012 @ 16:43:27 #229 Heer_van_Bartolhoven Een Baron Het lijkt me hoe dan ook de moeite waard om die aflevering te kijken Een heer met stijl Redactie Games maandag 21 mei 2012 @ 16:44:06 #230 Dr.Mikey GamesCrew van het jaar 2012 Welke datum is het ? Fokker sinds 1/12/2003is dit nu kubisme? :'( maandag 21 mei 2012 @ 16:46:33 #231 BeyondTheGreen quote: Op maandag 21 mei 2012 16:41 schreef Frey het volgende:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maandag 21 mei 2012 @ 16:56:34 #232 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. quote: Op maandag 21 mei 2012 16:16 schreef Klipnap het volgende:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 17:05:38 #233 Klipnap Petrowh <3 quote: Op maandag 21 mei 2012 16:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. /人 ◕ ‿‿ ◕ 人\ zanger petro is een hottie ik heb al zn postuhrs xxxx savannahh je bestie xXxTEAM PETRO ALL THE WAY!xXx maandag 21 mei 2012 @ 17:25:17 #234 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. Oei dat is dan niet zo best.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 18:04:41 #235 Blondgirl21 quote: Op maandag 21 mei 2012 15:18 schreef VeerEli het volgende:[..]Jemeg anders knal je dit even onder een spoiler ofzo!Ja sorry!! had er even niet aan gedacht zal er voortaan beter opletten maandag 21 mei 2012 @ 18:12:37 #236 loezzzje SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maandag 21 mei 2012 @ 18:20:22 #237 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. Ik heb in het GTST forum een post geplaatst met een verzoek allemaal hier een account te komen maken. Ik heb ze allemaal een hartelijk welkom geheten SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 18:21:08 #238 Klipnap Petrowh <3 quote: Op maandag 21 mei 2012 18:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:Ik heb in het GTST forum een post geplaatst met een verzoek allemaal hier een account te komen maken. Ik heb ze allemaal een hartelijk welkom geheten SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrok! /人 ◕ ‿‿ ◕ 人\ zanger petro is een hottie ik heb al zn postuhrs xxxx savannahh je bestie xXxTEAM PETRO ALL THE WAY!xXx maandag 21 mei 2012 @ 18:22:50 #239 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. quote: Op maandag 21 mei 2012 18:21 schreef Klipnap het volgende:[..]Ik schrok! Hahahaha [ Bericht 56% gewijzigd door GibsonLesPaul88 op 21-05-2012 18:28:05 ] (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 18:29:10 #240 LetsGame Het is mij, Robbert! SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 18:29:57 #241 Frey Ludo Sanders Mensen die Everon de beste acteur van de serie vinden, kan ik bij voorbaat al niet serieus nemen. Ben je gelovig? Bid. Je gaat een gevecht aan met krachten waarvan je het bestaan niet eens vermoedt. maandag 21 mei 2012 @ 18:30:07 #242 Poesopstokje Poesssss niet poep! Ik schrok ook Lijkt me toch wel interessant die 1juni spoilers. Ben benieuwd of ze er daadwerkelijk wat van maken! Mem fan it moaiste jonkjeS.N. XXVII - XI - MMXII maandag 21 mei 2012 @ 18:37:04 #243 LetsGame Het is mij, Robbert! SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 18:38:28 #244 PeterKelder Voortdurend Onderweg quote: Op maandag 21 mei 2012 18:37 schreef LetsGame het volgende: SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weetDe toekomst houdt zoveel voor jou verborgenEn al droom je soms van gisterenJe weet, je leeft vandaag maandag 21 mei 2012 @ 18:40:43 #245 LetsGame Het is mij, Robbert! quote: Op maandag 21 mei 2012 18:38 schreef PeterKelder het volgende:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe weet jij dat?! Het is een schande! Al vanaf de 1500e aflevering werden jubileumaflevering SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 18:43:20 #246 PeterKelder Voortdurend Onderweg quote: Op maandag 21 mei 2012 18:40 schreef LetsGame het volgende:[..]Hoe weet jij dat?! Het is een schande! Al vanaf de 1500e aflevering werden jubileumaflevering SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weetDe toekomst houdt zoveel voor jou verborgenEn al droom je soms van gisterenJe weet, je leeft vandaag maandag 21 mei 2012 @ 18:43:51 #247 LetsGame Het is mij, Robbert! quote: Op maandag 21 mei 2012 18:43 schreef PeterKelder het volgende:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een schande! Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 18:44:53 #248 Frey Ludo Sanders quote: Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef Poesopstokje het volgende:[..]Mr Popo is lievv Bing als Guildo Ben je gelovig? Bid. Je gaat een gevecht aan met krachten waarvan je het bestaan niet eens vermoedt. maandag 21 mei 2012 @ 18:45:14 #249 PeterKelder Voortdurend Onderweg quote: Op maandag 21 mei 2012 18:43 schreef LetsGame het volgende:[..]Het is een schande! Inderdaad. Ontzettend zonde Een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weetDe toekomst houdt zoveel voor jou verborgenEn al droom je soms van gisterenJe weet, je leeft vandaag maandag 21 mei 2012 @ 18:45:24 #250 Frey Ludo Sanders quote: Op maandag 21 mei 2012 18:43 schreef LetsGame het volgende:[..]Het is een schande! Zit Ludo er eindelijk weer eens in, is het geen dubbele. Ben je gelovig? Bid. Je gaat een gevecht aan met krachten waarvan je het bestaan niet eens vermoedt. maandag 21 mei 2012 @ 18:47:35 #251 LetsGame Het is mij, Robbert! quote: Op maandag 21 mei 2012 18:45 schreef Frey het volgende:[..]Zit Ludo er eindelijk weer eens in, is het geen dubbele. Geen één dubbele aflevering draaide toch echt om Ludo? In de 1500e en 2500e had hij inderdaad wel een onmisbare rol, maar meestal draaide ze toch om andere personages? Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 18:50:04 #252 PeterKelder Voortdurend Onderweg quote: Op maandag 21 mei 2012 18:43 schreef LetsGame het volgende:[..]Het is een schande! Proper is het volledig eens met LetsGame en eist dat de aflevering wordt herschreven en opnieuw wordt opgenomen, zodat het wel een dubbele speelduur krijgt. Een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weetDe toekomst houdt zoveel voor jou verborgenEn al droom je soms van gisterenJe weet, je leeft vandaag maandag 21 mei 2012 @ 18:56:21 #253 LetsGame Het is mij, Robbert! quote: Op maandag 21 mei 2012 18:50 schreef PeterKelder het volgende:[..][ afbeelding ]Proper is het volledig eens met LetsGame en eist dat de aflevering wordt herschreven en opnieuw wordt opgenomen, zodat het wel een dubbele speelduur krijgt.Gelukkig Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 18:58:06 #254 Frey Ludo Sanders Proper verliest zelfbeheersing. Ben je gelovig? Bid. Je gaat een gevecht aan met krachten waarvan je het bestaan niet eens vermoedt. maandag 21 mei 2012 @ 18:59:34 #255 PeterKelder Voortdurend Onderweg quote: Op maandag 21 mei 2012 18:58 schreef Frey het volgende:[ afbeelding ]Proper verliest zelfbeheersing. x 1000.0000.000.000000.00000 Een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weetDe toekomst houdt zoveel voor jou verborgenEn al droom je soms van gisterenJe weet, je leeft vandaag maandag 21 mei 2012 @ 19:03:57 #256 LetsGame Het is mij, Robbert! quote: Op maandag 21 mei 2012 18:59 schreef PeterKelder het volgende:[..] x 1000.0000.000.000000.00000 Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 19:15:05 #257 BeyondTheGreen Laat die gtst forummertjes nou komen, dan! Dan leren wij ze kritisch te kijken naar GTST ipv het de hemel in te prijzen. maandag 21 mei 2012 @ 19:26:11 #258 LetsGame Het is mij, Robbert! Ik ben nog steeds erg benieuwd naar de cover van seizoen 6 en 7. Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 19:47:48 #259 fotostarter C-W Hoop dat deze week boeiender gaat worden als de afgelopen week. Want het niveau is weer erg laag... GTST spoilers - GTST en meer! - Nikon D3100 - Tamron AF 18-200mm F3.5 -6.3 maandag 21 mei 2012 @ 19:51:31 #260 LetsGame Het is mij, Robbert! Toen was ze nog schattig .. GTST: PROMO 3421 Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 19:51:56 #261 BingFan Bing is lekker :$ Heey wat leuk dat jullie hier op fok oowk een gtst forum hebben Groetjes BingFan Als GTST gaat, ga ik ook :( maandag 21 mei 2012 @ 19:52:26 #262 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. quote: Op maandag 21 mei 2012 19:51 schreef BingFan het volgende:Heey wat leuk dat jullie hier op fok oowk een gtst forum hebben Groetjes BingFanWhut ?! (ner)ronslekiE Redactie Games maandag 21 mei 2012 @ 19:52:48 #263 Dr.Mikey GamesCrew van het jaar 2012 Amy ? George ? Janien ? Fokker sinds 1/12/2003is dit nu kubisme? :'( maandag 21 mei 2012 @ 19:52:57 #264 Frey Ludo Sanders Ben je gelovig? Bid. Je gaat een gevecht aan met krachten waarvan je het bestaan niet eens vermoedt. maandag 21 mei 2012 @ 19:53:23 #265 LetsGame Het is mij, Robbert! quote: Op maandag 21 mei 2012 19:51 schreef BingFan het volgende:Heey wat leuk dat jullie hier op fok oowk een gtst forum hebben Groetjes BingFanTROLL Voortdurend onderweg naar morgen.. Redactie Games maandag 21 mei 2012 @ 19:53:48 #266 Dr.Mikey GamesCrew van het jaar 2012 quote: Op maandag 21 mei 2012 19:51 schreef BingFan het volgende:Heey wat leuk dat jullie hier op fok oowk een gtst forum hebben Groetjes BingFanheey een cloown ! Beetje doorzichtig wel. Fokker sinds 1/12/2003is dit nu kubisme? :'( maandag 21 mei 2012 @ 19:53:50 #267 LetsGame Het is mij, Robbert! quote: Op maandag 21 mei 2012 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:Amy ? George ? Janien ?AmyJanine is nog steeds schattig Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 19:55:37 #268 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. Janine heeft nog steeds wel iets, alleen zij is 50+ volgens mij (ner)ronslekiE Redactie Games maandag 21 mei 2012 @ 19:55:54 #269 Dr.Mikey GamesCrew van het jaar 2012 Amy is ook wel een lief meisje. Fokker sinds 1/12/2003is dit nu kubisme? :'( maandag 21 mei 2012 @ 19:57:03 #270 BingFan Bing is lekker :$ Ik vind Amy gestoord kijken met dat kussen Als GTST gaat, ga ik ook :( maandag 21 mei 2012 @ 20:03:10 #271 DeLuna Adnaluna RIKKI WAAAROOOOOM Op zondag 26 februari 2012 00:14 schreef LompeHork het volgende:Luna is tof. Iedereen die iets tegen Luna heeft mag zich per direct melden voor billenkoek bij Ome Hork.[ http://swimandhealthyfoodaddict.tumblr.com/ ] maandag 21 mei 2012 @ 20:03:12 #272 Madame_Paon We're gonna die young. quote: Op maandag 21 mei 2012 19:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:Janine heeft nog steeds wel iets, alleen zij is 50+ volgens mij 31 juli wordt ze 50. maandag 21 mei 2012 @ 20:03:44 #273 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. quote: Op maandag 21 mei 2012 20:03 schreef DeLuna het volgende:RIKKI WAAAROOOOOM WHUT Rikki ?!!! (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 20:04:14 #274 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. quote: Op maandag 21 mei 2012 20:03 schreef Madame_Paon het volgende:[..]31 juli wordt ze 50.Is het het Ludo die zo oud is. (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 20:04:46 #275 DeLuna Adnaluna quote: Op maandag 21 mei 2012 20:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:[..]Is het het Ludo die zo oud is.Die is net 51. Op zondag 26 februari 2012 00:14 schreef LompeHork het volgende:Luna is tof. Iedereen die iets tegen Luna heeft mag zich per direct melden voor billenkoek bij Ome Hork.[ http://swimandhealthyfoodaddict.tumblr.com/ ] maandag 21 mei 2012 @ 20:05:19 #276 Murmeli buiten spelen whaahahaaa stomme amy! Zie het leven als een grote speeltuin... Je kunt er een beetje spelen, hangen, aanklooien, ouwehoeren met je vriendjes, en als je het ene niet meer leuk vindt, ga je wat anders doen maandag 21 mei 2012 @ 20:06:01 #277 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. quote: Op maandag 21 mei 2012 20:04 schreef DeLuna het volgende:[..]Die is net 51. Ik dacht dat zij veel ouder waren Hahaha wat een sukkel ben ik ook (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 20:06:11 #278 MissJ Dat dit kan!!! aha daar hebben we moslim love weer The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason. maandag 21 mei 2012 @ 20:06:36 #279 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. Ze wil een Islammietje (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 20:06:42 #280 vincerusso Vork in je reet en gaan !! quote: Op maandag 21 mei 2012 20:06 schreef MissJ het volgende:aha daar hebben we moslim love weer leuken muziekje bij deze scene maandag 21 mei 2012 @ 20:06:50 #281 Madame_Paon We're gonna die young. Wat beweegt het beeld weer raar. maandag 21 mei 2012 @ 20:06:57 #282 DeLuna Adnaluna "Hoi." Op zondag 26 februari 2012 00:14 schreef LompeHork het volgende:Luna is tof. Iedereen die iets tegen Luna heeft mag zich per direct melden voor billenkoek bij Ome Hork.[ http://swimandhealthyfoodaddict.tumblr.com/ ] maandag 21 mei 2012 @ 20:07:38 #283 vincerusso Vork in je reet en gaan !! Lekker rammen op die muis maandag 21 mei 2012 @ 20:08:32 #284 MissJ Dat dit kan!!! quote: Op maandag 21 mei 2012 20:06 schreef vincerusso het volgende:[..]leuken muziekje bij deze scenebeetje Arabisch klinkend. Maar ook wel een erg angstaanjagend muziekje vond ik Niet echt positief zeg maar The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason. maandag 21 mei 2012 @ 20:08:51 #285 Murmeli buiten spelen Ik wil dat die yvon ter plekke dood neervalt Zie het leven als een grote speeltuin... Je kunt er een beetje spelen, hangen, aanklooien, ouwehoeren met je vriendjes, en als je het ene niet meer leuk vindt, ga je wat anders doen maandag 21 mei 2012 @ 20:09:20 #286 vincerusso Vork in je reet en gaan !! quote: Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef MissJ het volgende:[..]beetje Arabisch klinkend. Maar ook wel een erg angstaanjagend muziekje vond ik Niet echt positief zeg maar Arabisch is ook iets wat je angst aanjaagt maandag 21 mei 2012 @ 20:10:40 #287 MissJ Dat dit kan!!! quote: Op maandag 21 mei 2012 20:09 schreef vincerusso het volgende:[..]Arabisch is ook iets wat je angst aanjaagtdit Conclusie: het muziekje was passend The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason. maandag 21 mei 2012 @ 20:10:54 #288 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. Als echte zusjes (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 20:11:36 #289 Madame_Paon We're gonna die young. Wat zei Amy?Blablablabla bitch? maandag 21 mei 2012 @ 20:11:52 #290 Klipnap Petrowh <3 Charlie denk ik.Amy en Nina /人 ◕ ‿‿ ◕ 人\ zanger petro is een hottie ik heb al zn postuhrs xxxx savannahh je bestie xXxTEAM PETRO ALL THE WAY!xXx maandag 21 mei 2012 @ 20:11:55 #291 vincerusso Vork in je reet en gaan !! quote: Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef MissJ het volgende:[..]dit Conclusie: het muziekje was passend ik zou weleens kabouter plop muziek bij haar willen horen maandag 21 mei 2012 @ 20:12:03 #292 Murmeli buiten spelen quote: Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:Wat zei Amy?Blablablabla bitch?sterf er dan ook maar, bitch! Zie het leven als een grote speeltuin... Je kunt er een beetje spelen, hangen, aanklooien, ouwehoeren met je vriendjes, en als je het ene niet meer leuk vindt, ga je wat anders doen maandag 21 mei 2012 @ 20:13:32 #293 Madame_Paon We're gonna die young. quote: Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef vincerusso het volgende:[..]ik zou weleens kabouter plop muziek bij haar willen horenZo van: plop, haar ogen ploppen uit haar oogkassen?quote: Op maandag 21 mei 2012 20:12 schreef Murmeli het volgende:[..]sterf er dan ook maar, bitch! Ze mogen wel vast een kamer klaarmaken in de TBS-kliniek waar Wiet zit ... maandag 21 mei 2012 @ 20:14:15 #294 MissJ Dat dit kan!!! quote: Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef vincerusso het volgende:[..]ik zou weleens kabouter plop muziek bij haar willen horenja, lijkt me leuk The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason. maandag 21 mei 2012 @ 20:17:47 #295 amaranta Alles Dasty! Ik had beter kunnen gaan hardlopen... maandag 21 mei 2012 @ 20:17:49 #296 vincerusso Vork in je reet en gaan !! quote: Op maandag 21 mei 2012 20:14 schreef MissJ het volgende:[..]ja, lijkt me leuk gewoon omdat ik haar eigenlijk niet serieus kan nemen maandag 21 mei 2012 @ 20:19:51 #297 fotostarter C-W Noud baas. GTST spoilers - GTST en meer! - Nikon D3100 - Tamron AF 18-200mm F3.5 -6.3 maandag 21 mei 2012 @ 20:20:47 #298 amaranta Alles Dasty! OMG, dus je gaat chatten en na 6 zinnen vraagt iemand, wil je afspreken. En je zus zegt. Ja dat moet je doen. maandag 21 mei 2012 @ 20:21:03 #299 fotostarter C-W quote: Op maandag 21 mei 2012 20:20 schreef amaranta het volgende:OMG, dus je gaat chatten en na 6 zinnen vraagt iemand, wil je afspreken. En je zus zegt. Ja dat moet je doen.het is net FOK! GTST spoilers - GTST en meer! - Nikon D3100 - Tamron AF 18-200mm F3.5 -6.3 maandag 21 mei 2012 @ 20:21:15 #300 Madame_Paon We're gonna die young. Nuran is Ronja2. maandag 21 mei 2012 @ 20:21:56 #301 vincerusso Vork in je reet en gaan !! miep GTST #427: Spangas » index» soaps, showbizz & sterren nieuwe topics registreren inloggen custom menu actieve topics ibood.comProefabo? SMS! Forum Opties Forumhop:Selecteer forumFOK! Feedback FOK!mededelingen FOK!features, Bugs & Development Tijdelijke Fora Examenforum Aftreden koningin Community General Chat Onzin voor je leven! Klaagbaak Vraag & Aanbod FOK!kers helpen FOK!kers FOK!Userfoto's Uitgaan & Vrije tijd Jong! Stad & Streek Memory Lane 40+ Kaaskoppen in het Buitenland Defensie Media & Glamour Film, Tv & Radio Muziek Soaps, Showbizz & Sterren Babes & Hunks Talentenjachten Eurovisie Songfestival Real Life Soaps & Streams Nieuws, Wetenschap & Cultuur Nieuws & Achtergronden Politiek Beurs & Economie Wetenschap & Technologie Filosofie & Levensbeschouwing Weer, Klimaat en Natuurrampen School & Studie Werk, Geldzaken & Recht The Truth is in Here... Brave New World Cultuur & Historie Theater, Taal & Kunst Mind, Body & Living Lifestyle Ouder(s) Relaties & Psychologie Klussen & Wonen Flora & Fauna Culinesse à gogo Seksualiteit Het Keldertje Hobbies Fotografie Sport Knutselen en Creativiteit Voetbal Travel Mens erger je niet Techniek & Computers Digital Corner Games & Consoles Planes, Trains & Automobiles Hop naar: (afkorting, bv 'KLB')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. /人 ◕ ‿‿ ◕ 人\ zanger petro is een hottie ik heb al zn postuhrs xxxx savannahh je bestie xXxTEAM PETRO ALL THE WAY!xXx
quote: Op maandag 21 mei 2012 16:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ben je gelovig? Bid. Je gaat een gevecht aan met krachten waarvan je het bestaan niet eens vermoedt.
quote: Op maandag 21 mei 2012 16:41 schreef Frey het volgende:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote: Op maandag 21 mei 2012 16:16 schreef Klipnap het volgende:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 17:05:38 #233 Klipnap Petrowh <3 quote: Op maandag 21 mei 2012 16:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. /人 ◕ ‿‿ ◕ 人\ zanger petro is een hottie ik heb al zn postuhrs xxxx savannahh je bestie xXxTEAM PETRO ALL THE WAY!xXx maandag 21 mei 2012 @ 17:25:17 #234 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. Oei dat is dan niet zo best.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 18:04:41 #235 Blondgirl21 quote: Op maandag 21 mei 2012 15:18 schreef VeerEli het volgende:[..]Jemeg anders knal je dit even onder een spoiler ofzo!Ja sorry!! had er even niet aan gedacht zal er voortaan beter opletten maandag 21 mei 2012 @ 18:12:37 #236 loezzzje SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maandag 21 mei 2012 @ 18:20:22 #237 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. Ik heb in het GTST forum een post geplaatst met een verzoek allemaal hier een account te komen maken. Ik heb ze allemaal een hartelijk welkom geheten SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 18:21:08 #238 Klipnap Petrowh <3 quote: Op maandag 21 mei 2012 18:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:Ik heb in het GTST forum een post geplaatst met een verzoek allemaal hier een account te komen maken. Ik heb ze allemaal een hartelijk welkom geheten SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrok! /人 ◕ ‿‿ ◕ 人\ zanger petro is een hottie ik heb al zn postuhrs xxxx savannahh je bestie xXxTEAM PETRO ALL THE WAY!xXx maandag 21 mei 2012 @ 18:22:50 #239 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. quote: Op maandag 21 mei 2012 18:21 schreef Klipnap het volgende:[..]Ik schrok! Hahahaha [ Bericht 56% gewijzigd door GibsonLesPaul88 op 21-05-2012 18:28:05 ] (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 18:29:10 #240 LetsGame Het is mij, Robbert! SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 18:29:57 #241 Frey Ludo Sanders Mensen die Everon de beste acteur van de serie vinden, kan ik bij voorbaat al niet serieus nemen. Ben je gelovig? Bid. Je gaat een gevecht aan met krachten waarvan je het bestaan niet eens vermoedt. maandag 21 mei 2012 @ 18:30:07 #242 Poesopstokje Poesssss niet poep! Ik schrok ook Lijkt me toch wel interessant die 1juni spoilers. Ben benieuwd of ze er daadwerkelijk wat van maken! Mem fan it moaiste jonkjeS.N. XXVII - XI - MMXII maandag 21 mei 2012 @ 18:37:04 #243 LetsGame Het is mij, Robbert! SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 18:38:28 #244 PeterKelder Voortdurend Onderweg quote: Op maandag 21 mei 2012 18:37 schreef LetsGame het volgende: SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weetDe toekomst houdt zoveel voor jou verborgenEn al droom je soms van gisterenJe weet, je leeft vandaag maandag 21 mei 2012 @ 18:40:43 #245 LetsGame Het is mij, Robbert! quote: Op maandag 21 mei 2012 18:38 schreef PeterKelder het volgende:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe weet jij dat?! Het is een schande! Al vanaf de 1500e aflevering werden jubileumaflevering SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 18:43:20 #246 PeterKelder Voortdurend Onderweg quote: Op maandag 21 mei 2012 18:40 schreef LetsGame het volgende:[..]Hoe weet jij dat?! Het is een schande! Al vanaf de 1500e aflevering werden jubileumaflevering SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weetDe toekomst houdt zoveel voor jou verborgenEn al droom je soms van gisterenJe weet, je leeft vandaag maandag 21 mei 2012 @ 18:43:51 #247 LetsGame Het is mij, Robbert! quote: Op maandag 21 mei 2012 18:43 schreef PeterKelder het volgende:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een schande! Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 18:44:53 #248 Frey Ludo Sanders quote: Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef Poesopstokje het volgende:[..]Mr Popo is lievv Bing als Guildo Ben je gelovig? Bid. Je gaat een gevecht aan met krachten waarvan je het bestaan niet eens vermoedt. maandag 21 mei 2012 @ 18:45:14 #249 PeterKelder Voortdurend Onderweg quote: Op maandag 21 mei 2012 18:43 schreef LetsGame het volgende:[..]Het is een schande! Inderdaad. Ontzettend zonde Een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weetDe toekomst houdt zoveel voor jou verborgenEn al droom je soms van gisterenJe weet, je leeft vandaag maandag 21 mei 2012 @ 18:45:24 #250 Frey Ludo Sanders quote: Op maandag 21 mei 2012 18:43 schreef LetsGame het volgende:[..]Het is een schande! Zit Ludo er eindelijk weer eens in, is het geen dubbele. Ben je gelovig? Bid. Je gaat een gevecht aan met krachten waarvan je het bestaan niet eens vermoedt. maandag 21 mei 2012 @ 18:47:35 #251 LetsGame Het is mij, Robbert! quote: Op maandag 21 mei 2012 18:45 schreef Frey het volgende:[..]Zit Ludo er eindelijk weer eens in, is het geen dubbele. Geen één dubbele aflevering draaide toch echt om Ludo? In de 1500e en 2500e had hij inderdaad wel een onmisbare rol, maar meestal draaide ze toch om andere personages? Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 18:50:04 #252 PeterKelder Voortdurend Onderweg quote: Op maandag 21 mei 2012 18:43 schreef LetsGame het volgende:[..]Het is een schande! Proper is het volledig eens met LetsGame en eist dat de aflevering wordt herschreven en opnieuw wordt opgenomen, zodat het wel een dubbele speelduur krijgt. Een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weetDe toekomst houdt zoveel voor jou verborgenEn al droom je soms van gisterenJe weet, je leeft vandaag maandag 21 mei 2012 @ 18:56:21 #253 LetsGame Het is mij, Robbert! quote: Op maandag 21 mei 2012 18:50 schreef PeterKelder het volgende:[..][ afbeelding ]Proper is het volledig eens met LetsGame en eist dat de aflevering wordt herschreven en opnieuw wordt opgenomen, zodat het wel een dubbele speelduur krijgt.Gelukkig Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 18:58:06 #254 Frey Ludo Sanders Proper verliest zelfbeheersing. Ben je gelovig? Bid. Je gaat een gevecht aan met krachten waarvan je het bestaan niet eens vermoedt. maandag 21 mei 2012 @ 18:59:34 #255 PeterKelder Voortdurend Onderweg quote: Op maandag 21 mei 2012 18:58 schreef Frey het volgende:[ afbeelding ]Proper verliest zelfbeheersing. x 1000.0000.000.000000.00000 Een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weetDe toekomst houdt zoveel voor jou verborgenEn al droom je soms van gisterenJe weet, je leeft vandaag maandag 21 mei 2012 @ 19:03:57 #256 LetsGame Het is mij, Robbert! quote: Op maandag 21 mei 2012 18:59 schreef PeterKelder het volgende:[..] x 1000.0000.000.000000.00000 Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 19:15:05 #257 BeyondTheGreen Laat die gtst forummertjes nou komen, dan! Dan leren wij ze kritisch te kijken naar GTST ipv het de hemel in te prijzen. maandag 21 mei 2012 @ 19:26:11 #258 LetsGame Het is mij, Robbert! Ik ben nog steeds erg benieuwd naar de cover van seizoen 6 en 7. Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 19:47:48 #259 fotostarter C-W Hoop dat deze week boeiender gaat worden als de afgelopen week. Want het niveau is weer erg laag... GTST spoilers - GTST en meer! - Nikon D3100 - Tamron AF 18-200mm F3.5 -6.3 maandag 21 mei 2012 @ 19:51:31 #260 LetsGame Het is mij, Robbert! Toen was ze nog schattig .. GTST: PROMO 3421 Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 19:51:56 #261 BingFan Bing is lekker :$ Heey wat leuk dat jullie hier op fok oowk een gtst forum hebben Groetjes BingFan Als GTST gaat, ga ik ook :( maandag 21 mei 2012 @ 19:52:26 #262 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. quote: Op maandag 21 mei 2012 19:51 schreef BingFan het volgende:Heey wat leuk dat jullie hier op fok oowk een gtst forum hebben Groetjes BingFanWhut ?! (ner)ronslekiE Redactie Games maandag 21 mei 2012 @ 19:52:48 #263 Dr.Mikey GamesCrew van het jaar 2012 Amy ? George ? Janien ? Fokker sinds 1/12/2003is dit nu kubisme? :'( maandag 21 mei 2012 @ 19:52:57 #264 Frey Ludo Sanders Ben je gelovig? Bid. Je gaat een gevecht aan met krachten waarvan je het bestaan niet eens vermoedt. maandag 21 mei 2012 @ 19:53:23 #265 LetsGame Het is mij, Robbert! quote: Op maandag 21 mei 2012 19:51 schreef BingFan het volgende:Heey wat leuk dat jullie hier op fok oowk een gtst forum hebben Groetjes BingFanTROLL Voortdurend onderweg naar morgen.. Redactie Games maandag 21 mei 2012 @ 19:53:48 #266 Dr.Mikey GamesCrew van het jaar 2012 quote: Op maandag 21 mei 2012 19:51 schreef BingFan het volgende:Heey wat leuk dat jullie hier op fok oowk een gtst forum hebben Groetjes BingFanheey een cloown ! Beetje doorzichtig wel. Fokker sinds 1/12/2003is dit nu kubisme? :'( maandag 21 mei 2012 @ 19:53:50 #267 LetsGame Het is mij, Robbert! quote: Op maandag 21 mei 2012 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:Amy ? George ? Janien ?AmyJanine is nog steeds schattig Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 19:55:37 #268 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. Janine heeft nog steeds wel iets, alleen zij is 50+ volgens mij (ner)ronslekiE Redactie Games maandag 21 mei 2012 @ 19:55:54 #269 Dr.Mikey GamesCrew van het jaar 2012 Amy is ook wel een lief meisje. Fokker sinds 1/12/2003is dit nu kubisme? :'( maandag 21 mei 2012 @ 19:57:03 #270 BingFan Bing is lekker :$ Ik vind Amy gestoord kijken met dat kussen Als GTST gaat, ga ik ook :( maandag 21 mei 2012 @ 20:03:10 #271 DeLuna Adnaluna RIKKI WAAAROOOOOM Op zondag 26 februari 2012 00:14 schreef LompeHork het volgende:Luna is tof. Iedereen die iets tegen Luna heeft mag zich per direct melden voor billenkoek bij Ome Hork.[ http://swimandhealthyfoodaddict.tumblr.com/ ] maandag 21 mei 2012 @ 20:03:12 #272 Madame_Paon We're gonna die young. quote: Op maandag 21 mei 2012 19:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:Janine heeft nog steeds wel iets, alleen zij is 50+ volgens mij 31 juli wordt ze 50. maandag 21 mei 2012 @ 20:03:44 #273 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. quote: Op maandag 21 mei 2012 20:03 schreef DeLuna het volgende:RIKKI WAAAROOOOOM WHUT Rikki ?!!! (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 20:04:14 #274 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. quote: Op maandag 21 mei 2012 20:03 schreef Madame_Paon het volgende:[..]31 juli wordt ze 50.Is het het Ludo die zo oud is. (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 20:04:46 #275 DeLuna Adnaluna quote: Op maandag 21 mei 2012 20:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:[..]Is het het Ludo die zo oud is.Die is net 51. Op zondag 26 februari 2012 00:14 schreef LompeHork het volgende:Luna is tof. Iedereen die iets tegen Luna heeft mag zich per direct melden voor billenkoek bij Ome Hork.[ http://swimandhealthyfoodaddict.tumblr.com/ ] maandag 21 mei 2012 @ 20:05:19 #276 Murmeli buiten spelen whaahahaaa stomme amy! Zie het leven als een grote speeltuin... Je kunt er een beetje spelen, hangen, aanklooien, ouwehoeren met je vriendjes, en als je het ene niet meer leuk vindt, ga je wat anders doen maandag 21 mei 2012 @ 20:06:01 #277 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. quote: Op maandag 21 mei 2012 20:04 schreef DeLuna het volgende:[..]Die is net 51. Ik dacht dat zij veel ouder waren Hahaha wat een sukkel ben ik ook (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 20:06:11 #278 MissJ Dat dit kan!!! aha daar hebben we moslim love weer The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason. maandag 21 mei 2012 @ 20:06:36 #279 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. Ze wil een Islammietje (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 20:06:42 #280 vincerusso Vork in je reet en gaan !! quote: Op maandag 21 mei 2012 20:06 schreef MissJ het volgende:aha daar hebben we moslim love weer leuken muziekje bij deze scene maandag 21 mei 2012 @ 20:06:50 #281 Madame_Paon We're gonna die young. Wat beweegt het beeld weer raar. maandag 21 mei 2012 @ 20:06:57 #282 DeLuna Adnaluna "Hoi." Op zondag 26 februari 2012 00:14 schreef LompeHork het volgende:Luna is tof. Iedereen die iets tegen Luna heeft mag zich per direct melden voor billenkoek bij Ome Hork.[ http://swimandhealthyfoodaddict.tumblr.com/ ] maandag 21 mei 2012 @ 20:07:38 #283 vincerusso Vork in je reet en gaan !! Lekker rammen op die muis maandag 21 mei 2012 @ 20:08:32 #284 MissJ Dat dit kan!!! quote: Op maandag 21 mei 2012 20:06 schreef vincerusso het volgende:[..]leuken muziekje bij deze scenebeetje Arabisch klinkend. Maar ook wel een erg angstaanjagend muziekje vond ik Niet echt positief zeg maar The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason. maandag 21 mei 2012 @ 20:08:51 #285 Murmeli buiten spelen Ik wil dat die yvon ter plekke dood neervalt Zie het leven als een grote speeltuin... Je kunt er een beetje spelen, hangen, aanklooien, ouwehoeren met je vriendjes, en als je het ene niet meer leuk vindt, ga je wat anders doen maandag 21 mei 2012 @ 20:09:20 #286 vincerusso Vork in je reet en gaan !! quote: Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef MissJ het volgende:[..]beetje Arabisch klinkend. Maar ook wel een erg angstaanjagend muziekje vond ik Niet echt positief zeg maar Arabisch is ook iets wat je angst aanjaagt maandag 21 mei 2012 @ 20:10:40 #287 MissJ Dat dit kan!!! quote: Op maandag 21 mei 2012 20:09 schreef vincerusso het volgende:[..]Arabisch is ook iets wat je angst aanjaagtdit Conclusie: het muziekje was passend The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason. maandag 21 mei 2012 @ 20:10:54 #288 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. Als echte zusjes (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 20:11:36 #289 Madame_Paon We're gonna die young. Wat zei Amy?Blablablabla bitch? maandag 21 mei 2012 @ 20:11:52 #290 Klipnap Petrowh <3 Charlie denk ik.Amy en Nina /人 ◕ ‿‿ ◕ 人\ zanger petro is een hottie ik heb al zn postuhrs xxxx savannahh je bestie xXxTEAM PETRO ALL THE WAY!xXx maandag 21 mei 2012 @ 20:11:55 #291 vincerusso Vork in je reet en gaan !! quote: Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef MissJ het volgende:[..]dit Conclusie: het muziekje was passend ik zou weleens kabouter plop muziek bij haar willen horen maandag 21 mei 2012 @ 20:12:03 #292 Murmeli buiten spelen quote: Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:Wat zei Amy?Blablablabla bitch?sterf er dan ook maar, bitch! Zie het leven als een grote speeltuin... Je kunt er een beetje spelen, hangen, aanklooien, ouwehoeren met je vriendjes, en als je het ene niet meer leuk vindt, ga je wat anders doen maandag 21 mei 2012 @ 20:13:32 #293 Madame_Paon We're gonna die young. quote: Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef vincerusso het volgende:[..]ik zou weleens kabouter plop muziek bij haar willen horenZo van: plop, haar ogen ploppen uit haar oogkassen?quote: Op maandag 21 mei 2012 20:12 schreef Murmeli het volgende:[..]sterf er dan ook maar, bitch! Ze mogen wel vast een kamer klaarmaken in de TBS-kliniek waar Wiet zit ... maandag 21 mei 2012 @ 20:14:15 #294 MissJ Dat dit kan!!! quote: Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef vincerusso het volgende:[..]ik zou weleens kabouter plop muziek bij haar willen horenja, lijkt me leuk The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason. maandag 21 mei 2012 @ 20:17:47 #295 amaranta Alles Dasty! Ik had beter kunnen gaan hardlopen... maandag 21 mei 2012 @ 20:17:49 #296 vincerusso Vork in je reet en gaan !! quote: Op maandag 21 mei 2012 20:14 schreef MissJ het volgende:[..]ja, lijkt me leuk gewoon omdat ik haar eigenlijk niet serieus kan nemen maandag 21 mei 2012 @ 20:19:51 #297 fotostarter C-W Noud baas. GTST spoilers - GTST en meer! - Nikon D3100 - Tamron AF 18-200mm F3.5 -6.3 maandag 21 mei 2012 @ 20:20:47 #298 amaranta Alles Dasty! OMG, dus je gaat chatten en na 6 zinnen vraagt iemand, wil je afspreken. En je zus zegt. Ja dat moet je doen. maandag 21 mei 2012 @ 20:21:03 #299 fotostarter C-W quote: Op maandag 21 mei 2012 20:20 schreef amaranta het volgende:OMG, dus je gaat chatten en na 6 zinnen vraagt iemand, wil je afspreken. En je zus zegt. Ja dat moet je doen.het is net FOK! GTST spoilers - GTST en meer! - Nikon D3100 - Tamron AF 18-200mm F3.5 -6.3 maandag 21 mei 2012 @ 20:21:15 #300 Madame_Paon We're gonna die young. Nuran is Ronja2. maandag 21 mei 2012 @ 20:21:56 #301 vincerusso Vork in je reet en gaan !! miep GTST #427: Spangas » index» soaps, showbizz & sterren nieuwe topics registreren inloggen custom menu actieve topics ibood.comProefabo? SMS! Forum Opties Forumhop:Selecteer forumFOK! Feedback FOK!mededelingen FOK!features, Bugs & Development Tijdelijke Fora Examenforum Aftreden koningin Community General Chat Onzin voor je leven! Klaagbaak Vraag & Aanbod FOK!kers helpen FOK!kers FOK!Userfoto's Uitgaan & Vrije tijd Jong! Stad & Streek Memory Lane 40+ Kaaskoppen in het Buitenland Defensie Media & Glamour Film, Tv & Radio Muziek Soaps, Showbizz & Sterren Babes & Hunks Talentenjachten Eurovisie Songfestival Real Life Soaps & Streams Nieuws, Wetenschap & Cultuur Nieuws & Achtergronden Politiek Beurs & Economie Wetenschap & Technologie Filosofie & Levensbeschouwing Weer, Klimaat en Natuurrampen School & Studie Werk, Geldzaken & Recht The Truth is in Here... Brave New World Cultuur & Historie Theater, Taal & Kunst Mind, Body & Living Lifestyle Ouder(s) Relaties & Psychologie Klussen & Wonen Flora & Fauna Culinesse à gogo Seksualiteit Het Keldertje Hobbies Fotografie Sport Knutselen en Creativiteit Voetbal Travel Mens erger je niet Techniek & Computers Digital Corner Games & Consoles Planes, Trains & Automobiles Hop naar: (afkorting, bv 'KLB')
quote: Op maandag 21 mei 2012 16:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. /人 ◕ ‿‿ ◕ 人\ zanger petro is een hottie ik heb al zn postuhrs xxxx savannahh je bestie xXxTEAM PETRO ALL THE WAY!xXx maandag 21 mei 2012 @ 17:25:17 #234 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. Oei dat is dan niet zo best.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 18:04:41 #235 Blondgirl21 quote: Op maandag 21 mei 2012 15:18 schreef VeerEli het volgende:[..]Jemeg anders knal je dit even onder een spoiler ofzo!Ja sorry!! had er even niet aan gedacht zal er voortaan beter opletten maandag 21 mei 2012 @ 18:12:37 #236 loezzzje SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maandag 21 mei 2012 @ 18:20:22 #237 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. Ik heb in het GTST forum een post geplaatst met een verzoek allemaal hier een account te komen maken. Ik heb ze allemaal een hartelijk welkom geheten SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 18:21:08 #238 Klipnap Petrowh <3 quote: Op maandag 21 mei 2012 18:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:Ik heb in het GTST forum een post geplaatst met een verzoek allemaal hier een account te komen maken. Ik heb ze allemaal een hartelijk welkom geheten SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrok! /人 ◕ ‿‿ ◕ 人\ zanger petro is een hottie ik heb al zn postuhrs xxxx savannahh je bestie xXxTEAM PETRO ALL THE WAY!xXx maandag 21 mei 2012 @ 18:22:50 #239 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. quote: Op maandag 21 mei 2012 18:21 schreef Klipnap het volgende:[..]Ik schrok! Hahahaha [ Bericht 56% gewijzigd door GibsonLesPaul88 op 21-05-2012 18:28:05 ] (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 18:29:10 #240 LetsGame Het is mij, Robbert! SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 18:29:57 #241 Frey Ludo Sanders Mensen die Everon de beste acteur van de serie vinden, kan ik bij voorbaat al niet serieus nemen. Ben je gelovig? Bid. Je gaat een gevecht aan met krachten waarvan je het bestaan niet eens vermoedt. maandag 21 mei 2012 @ 18:30:07 #242 Poesopstokje Poesssss niet poep! Ik schrok ook Lijkt me toch wel interessant die 1juni spoilers. Ben benieuwd of ze er daadwerkelijk wat van maken! Mem fan it moaiste jonkjeS.N. XXVII - XI - MMXII maandag 21 mei 2012 @ 18:37:04 #243 LetsGame Het is mij, Robbert! SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 18:38:28 #244 PeterKelder Voortdurend Onderweg quote: Op maandag 21 mei 2012 18:37 schreef LetsGame het volgende: SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weetDe toekomst houdt zoveel voor jou verborgenEn al droom je soms van gisterenJe weet, je leeft vandaag maandag 21 mei 2012 @ 18:40:43 #245 LetsGame Het is mij, Robbert! quote: Op maandag 21 mei 2012 18:38 schreef PeterKelder het volgende:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe weet jij dat?! Het is een schande! Al vanaf de 1500e aflevering werden jubileumaflevering SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 18:43:20 #246 PeterKelder Voortdurend Onderweg quote: Op maandag 21 mei 2012 18:40 schreef LetsGame het volgende:[..]Hoe weet jij dat?! Het is een schande! Al vanaf de 1500e aflevering werden jubileumaflevering SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weetDe toekomst houdt zoveel voor jou verborgenEn al droom je soms van gisterenJe weet, je leeft vandaag maandag 21 mei 2012 @ 18:43:51 #247 LetsGame Het is mij, Robbert! quote: Op maandag 21 mei 2012 18:43 schreef PeterKelder het volgende:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een schande! Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 18:44:53 #248 Frey Ludo Sanders quote: Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef Poesopstokje het volgende:[..]Mr Popo is lievv Bing als Guildo Ben je gelovig? Bid. Je gaat een gevecht aan met krachten waarvan je het bestaan niet eens vermoedt. maandag 21 mei 2012 @ 18:45:14 #249 PeterKelder Voortdurend Onderweg quote: Op maandag 21 mei 2012 18:43 schreef LetsGame het volgende:[..]Het is een schande! Inderdaad. Ontzettend zonde Een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weetDe toekomst houdt zoveel voor jou verborgenEn al droom je soms van gisterenJe weet, je leeft vandaag maandag 21 mei 2012 @ 18:45:24 #250 Frey Ludo Sanders quote: Op maandag 21 mei 2012 18:43 schreef LetsGame het volgende:[..]Het is een schande! Zit Ludo er eindelijk weer eens in, is het geen dubbele. Ben je gelovig? Bid. Je gaat een gevecht aan met krachten waarvan je het bestaan niet eens vermoedt. maandag 21 mei 2012 @ 18:47:35 #251 LetsGame Het is mij, Robbert! quote: Op maandag 21 mei 2012 18:45 schreef Frey het volgende:[..]Zit Ludo er eindelijk weer eens in, is het geen dubbele. Geen één dubbele aflevering draaide toch echt om Ludo? In de 1500e en 2500e had hij inderdaad wel een onmisbare rol, maar meestal draaide ze toch om andere personages? Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 18:50:04 #252 PeterKelder Voortdurend Onderweg quote: Op maandag 21 mei 2012 18:43 schreef LetsGame het volgende:[..]Het is een schande! Proper is het volledig eens met LetsGame en eist dat de aflevering wordt herschreven en opnieuw wordt opgenomen, zodat het wel een dubbele speelduur krijgt. Een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weetDe toekomst houdt zoveel voor jou verborgenEn al droom je soms van gisterenJe weet, je leeft vandaag maandag 21 mei 2012 @ 18:56:21 #253 LetsGame Het is mij, Robbert! quote: Op maandag 21 mei 2012 18:50 schreef PeterKelder het volgende:[..][ afbeelding ]Proper is het volledig eens met LetsGame en eist dat de aflevering wordt herschreven en opnieuw wordt opgenomen, zodat het wel een dubbele speelduur krijgt.Gelukkig Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 18:58:06 #254 Frey Ludo Sanders Proper verliest zelfbeheersing. Ben je gelovig? Bid. Je gaat een gevecht aan met krachten waarvan je het bestaan niet eens vermoedt. maandag 21 mei 2012 @ 18:59:34 #255 PeterKelder Voortdurend Onderweg quote: Op maandag 21 mei 2012 18:58 schreef Frey het volgende:[ afbeelding ]Proper verliest zelfbeheersing. x 1000.0000.000.000000.00000 Een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weetDe toekomst houdt zoveel voor jou verborgenEn al droom je soms van gisterenJe weet, je leeft vandaag maandag 21 mei 2012 @ 19:03:57 #256 LetsGame Het is mij, Robbert! quote: Op maandag 21 mei 2012 18:59 schreef PeterKelder het volgende:[..] x 1000.0000.000.000000.00000 Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 19:15:05 #257 BeyondTheGreen Laat die gtst forummertjes nou komen, dan! Dan leren wij ze kritisch te kijken naar GTST ipv het de hemel in te prijzen. maandag 21 mei 2012 @ 19:26:11 #258 LetsGame Het is mij, Robbert! Ik ben nog steeds erg benieuwd naar de cover van seizoen 6 en 7. Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 19:47:48 #259 fotostarter C-W Hoop dat deze week boeiender gaat worden als de afgelopen week. Want het niveau is weer erg laag... GTST spoilers - GTST en meer! - Nikon D3100 - Tamron AF 18-200mm F3.5 -6.3 maandag 21 mei 2012 @ 19:51:31 #260 LetsGame Het is mij, Robbert! Toen was ze nog schattig .. GTST: PROMO 3421 Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 19:51:56 #261 BingFan Bing is lekker :$ Heey wat leuk dat jullie hier op fok oowk een gtst forum hebben Groetjes BingFan Als GTST gaat, ga ik ook :( maandag 21 mei 2012 @ 19:52:26 #262 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. quote: Op maandag 21 mei 2012 19:51 schreef BingFan het volgende:Heey wat leuk dat jullie hier op fok oowk een gtst forum hebben Groetjes BingFanWhut ?! (ner)ronslekiE Redactie Games maandag 21 mei 2012 @ 19:52:48 #263 Dr.Mikey GamesCrew van het jaar 2012 Amy ? George ? Janien ? Fokker sinds 1/12/2003is dit nu kubisme? :'( maandag 21 mei 2012 @ 19:52:57 #264 Frey Ludo Sanders Ben je gelovig? Bid. Je gaat een gevecht aan met krachten waarvan je het bestaan niet eens vermoedt. maandag 21 mei 2012 @ 19:53:23 #265 LetsGame Het is mij, Robbert! quote: Op maandag 21 mei 2012 19:51 schreef BingFan het volgende:Heey wat leuk dat jullie hier op fok oowk een gtst forum hebben Groetjes BingFanTROLL Voortdurend onderweg naar morgen.. Redactie Games maandag 21 mei 2012 @ 19:53:48 #266 Dr.Mikey GamesCrew van het jaar 2012 quote: Op maandag 21 mei 2012 19:51 schreef BingFan het volgende:Heey wat leuk dat jullie hier op fok oowk een gtst forum hebben Groetjes BingFanheey een cloown ! Beetje doorzichtig wel. Fokker sinds 1/12/2003is dit nu kubisme? :'( maandag 21 mei 2012 @ 19:53:50 #267 LetsGame Het is mij, Robbert! quote: Op maandag 21 mei 2012 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:Amy ? George ? Janien ?AmyJanine is nog steeds schattig Voortdurend onderweg naar morgen.. maandag 21 mei 2012 @ 19:55:37 #268 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. Janine heeft nog steeds wel iets, alleen zij is 50+ volgens mij (ner)ronslekiE Redactie Games maandag 21 mei 2012 @ 19:55:54 #269 Dr.Mikey GamesCrew van het jaar 2012 Amy is ook wel een lief meisje. Fokker sinds 1/12/2003is dit nu kubisme? :'( maandag 21 mei 2012 @ 19:57:03 #270 BingFan Bing is lekker :$ Ik vind Amy gestoord kijken met dat kussen Als GTST gaat, ga ik ook :( maandag 21 mei 2012 @ 20:03:10 #271 DeLuna Adnaluna RIKKI WAAAROOOOOM Op zondag 26 februari 2012 00:14 schreef LompeHork het volgende:Luna is tof. Iedereen die iets tegen Luna heeft mag zich per direct melden voor billenkoek bij Ome Hork.[ http://swimandhealthyfoodaddict.tumblr.com/ ] maandag 21 mei 2012 @ 20:03:12 #272 Madame_Paon We're gonna die young. quote: Op maandag 21 mei 2012 19:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:Janine heeft nog steeds wel iets, alleen zij is 50+ volgens mij 31 juli wordt ze 50. maandag 21 mei 2012 @ 20:03:44 #273 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. quote: Op maandag 21 mei 2012 20:03 schreef DeLuna het volgende:RIKKI WAAAROOOOOM WHUT Rikki ?!!! (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 20:04:14 #274 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. quote: Op maandag 21 mei 2012 20:03 schreef Madame_Paon het volgende:[..]31 juli wordt ze 50.Is het het Ludo die zo oud is. (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 20:04:46 #275 DeLuna Adnaluna quote: Op maandag 21 mei 2012 20:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:[..]Is het het Ludo die zo oud is.Die is net 51. Op zondag 26 februari 2012 00:14 schreef LompeHork het volgende:Luna is tof. Iedereen die iets tegen Luna heeft mag zich per direct melden voor billenkoek bij Ome Hork.[ http://swimandhealthyfoodaddict.tumblr.com/ ] maandag 21 mei 2012 @ 20:05:19 #276 Murmeli buiten spelen whaahahaaa stomme amy! Zie het leven als een grote speeltuin... Je kunt er een beetje spelen, hangen, aanklooien, ouwehoeren met je vriendjes, en als je het ene niet meer leuk vindt, ga je wat anders doen maandag 21 mei 2012 @ 20:06:01 #277 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. quote: Op maandag 21 mei 2012 20:04 schreef DeLuna het volgende:[..]Die is net 51. Ik dacht dat zij veel ouder waren Hahaha wat een sukkel ben ik ook (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 20:06:11 #278 MissJ Dat dit kan!!! aha daar hebben we moslim love weer The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason. maandag 21 mei 2012 @ 20:06:36 #279 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. Ze wil een Islammietje (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 20:06:42 #280 vincerusso Vork in je reet en gaan !! quote: Op maandag 21 mei 2012 20:06 schreef MissJ het volgende:aha daar hebben we moslim love weer leuken muziekje bij deze scene maandag 21 mei 2012 @ 20:06:50 #281 Madame_Paon We're gonna die young. Wat beweegt het beeld weer raar. maandag 21 mei 2012 @ 20:06:57 #282 DeLuna Adnaluna "Hoi." Op zondag 26 februari 2012 00:14 schreef LompeHork het volgende:Luna is tof. Iedereen die iets tegen Luna heeft mag zich per direct melden voor billenkoek bij Ome Hork.[ http://swimandhealthyfoodaddict.tumblr.com/ ] maandag 21 mei 2012 @ 20:07:38 #283 vincerusso Vork in je reet en gaan !! Lekker rammen op die muis maandag 21 mei 2012 @ 20:08:32 #284 MissJ Dat dit kan!!! quote: Op maandag 21 mei 2012 20:06 schreef vincerusso het volgende:[..]leuken muziekje bij deze scenebeetje Arabisch klinkend. Maar ook wel een erg angstaanjagend muziekje vond ik Niet echt positief zeg maar The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason. maandag 21 mei 2012 @ 20:08:51 #285 Murmeli buiten spelen Ik wil dat die yvon ter plekke dood neervalt Zie het leven als een grote speeltuin... Je kunt er een beetje spelen, hangen, aanklooien, ouwehoeren met je vriendjes, en als je het ene niet meer leuk vindt, ga je wat anders doen maandag 21 mei 2012 @ 20:09:20 #286 vincerusso Vork in je reet en gaan !! quote: Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef MissJ het volgende:[..]beetje Arabisch klinkend. Maar ook wel een erg angstaanjagend muziekje vond ik Niet echt positief zeg maar Arabisch is ook iets wat je angst aanjaagt maandag 21 mei 2012 @ 20:10:40 #287 MissJ Dat dit kan!!! quote: Op maandag 21 mei 2012 20:09 schreef vincerusso het volgende:[..]Arabisch is ook iets wat je angst aanjaagtdit Conclusie: het muziekje was passend The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason. maandag 21 mei 2012 @ 20:10:54 #288 GibsonLesPaul88 Ik doe het 1 keer voor. Als echte zusjes (ner)ronslekiE maandag 21 mei 2012 @ 20:11:36 #289 Madame_Paon We're gonna die young. Wat zei Amy?Blablablabla bitch? maandag 21 mei 2012 @ 20:11:52 #290 Klipnap Petrowh <3 Charlie denk ik.Amy en Nina /人 ◕ ‿‿ ◕ 人\ zanger petro is een hottie ik heb al zn postuhrs xxxx savannahh je bestie xXxTEAM PETRO ALL THE WAY!xXx maandag 21 mei 2012 @ 20:11:55 #291 vincerusso Vork in je reet en gaan !! quote: Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef MissJ het volgende:[..]dit Conclusie: het muziekje was passend ik zou weleens kabouter plop muziek bij haar willen horen maandag 21 mei 2012 @ 20:12:03 #292 Murmeli buiten spelen quote: Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:Wat zei Amy?Blablablabla bitch?sterf er dan ook maar, bitch! Zie het leven als een grote speeltuin... Je kunt er een beetje spelen, hangen, aanklooien, ouwehoeren met je vriendjes, en als je het ene niet meer leuk vindt, ga je wat anders doen maandag 21 mei 2012 @ 20:13:32 #293 Madame_Paon We're gonna die young. quote: Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef vincerusso het volgende:[..]ik zou weleens kabouter plop muziek bij haar willen horenZo van: plop, haar ogen ploppen uit haar oogkassen?quote: Op maandag 21 mei 2012 20:12 schreef Murmeli het volgende:[..]sterf er dan ook maar, bitch! Ze mogen wel vast een kamer klaarmaken in de TBS-kliniek waar Wiet zit ... maandag 21 mei 2012 @ 20:14:15 #294 MissJ Dat dit kan!!! quote: Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef vincerusso het volgende:[..]ik zou weleens kabouter plop muziek bij haar willen horenja, lijkt me leuk The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason. maandag 21 mei 2012 @ 20:17:47 #295 amaranta Alles Dasty! Ik had beter kunnen gaan hardlopen... maandag 21 mei 2012 @ 20:17:49 #296 vincerusso Vork in je reet en gaan !! quote: Op maandag 21 mei 2012 20:14 schreef MissJ het volgende:[..]ja, lijkt me leuk gewoon omdat ik haar eigenlijk niet serieus kan nemen maandag 21 mei 2012 @ 20:19:51 #297 fotostarter C-W Noud baas. GTST spoilers - GTST en meer! - Nikon D3100 - Tamron AF 18-200mm F3.5 -6.3 maandag 21 mei 2012 @ 20:20:47 #298 amaranta Alles Dasty! OMG, dus je gaat chatten en na 6 zinnen vraagt iemand, wil je afspreken. En je zus zegt. Ja dat moet je doen. maandag 21 mei 2012 @ 20:21:03 #299 fotostarter C-W quote: Op maandag 21 mei 2012 20:20 schreef amaranta het volgende:OMG, dus je gaat chatten en na 6 zinnen vraagt iemand, wil je afspreken. En je zus zegt. Ja dat moet je doen.het is net FOK! GTST spoilers - GTST en meer! - Nikon D3100 - Tamron AF 18-200mm F3.5 -6.3 maandag 21 mei 2012 @ 20:21:15 #300 Madame_Paon We're gonna die young. Nuran is Ronja2. maandag 21 mei 2012 @ 20:21:56 #301 vincerusso Vork in je reet en gaan !! miep GTST #427: Spangas » index» soaps, showbizz & sterren nieuwe topics registreren inloggen custom menu actieve topics ibood.comProefabo? SMS! Forum Opties Forumhop:Selecteer forumFOK! Feedback FOK!mededelingen FOK!features, Bugs & Development Tijdelijke Fora Examenforum Aftreden koningin Community General Chat Onzin voor je leven! Klaagbaak Vraag & Aanbod FOK!kers helpen FOK!kers FOK!Userfoto's Uitgaan & Vrije tijd Jong! Stad & Streek Memory Lane 40+ Kaaskoppen in het Buitenland Defensie Media & Glamour Film, Tv & Radio Muziek Soaps, Showbizz & Sterren Babes & Hunks Talentenjachten Eurovisie Songfestival Real Life Soaps & Streams Nieuws, Wetenschap & Cultuur Nieuws & Achtergronden Politiek Beurs & Economie Wetenschap & Technologie Filosofie & Levensbeschouwing Weer, Klimaat en Natuurrampen School & Studie Werk, Geldzaken & Recht The Truth is in Here... Brave New World Cultuur & Historie Theater, Taal & Kunst Mind, Body & Living Lifestyle Ouder(s) Relaties & Psychologie Klussen & Wonen Flora & Fauna Culinesse à gogo Seksualiteit Het Keldertje Hobbies Fotografie Sport Knutselen en Creativiteit Voetbal Travel Mens erger je niet Techniek & Computers Digital Corner Games & Consoles Planes, Trains & Automobiles Hop naar: (afkorting, bv 'KLB')
quote: Op maandag 21 mei 2012 15:18 schreef VeerEli het volgende:[..]Jemeg anders knal je dit even onder een spoiler ofzo!
quote: Op maandag 21 mei 2012 18:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:Ik heb in het GTST forum een post geplaatst met een verzoek allemaal hier een account te komen maken. Ik heb ze allemaal een hartelijk welkom geheten SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrok! /人 ◕ ‿‿ ◕ 人\ zanger petro is een hottie ik heb al zn postuhrs xxxx savannahh je bestie xXxTEAM PETRO ALL THE WAY!xXx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrok! /人 ◕ ‿‿ ◕ 人\ zanger petro is een hottie ik heb al zn postuhrs xxxx savannahh je bestie xXxTEAM PETRO ALL THE WAY!xXx
quote: Op maandag 21 mei 2012 18:21 schreef Klipnap het volgende:[..]Ik schrok!
quote: Op maandag 21 mei 2012 18:37 schreef LetsGame het volgende: SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weetDe toekomst houdt zoveel voor jou verborgenEn al droom je soms van gisterenJe weet, je leeft vandaag
quote: Op maandag 21 mei 2012 18:38 schreef PeterKelder het volgende:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe weet jij dat?! Het is een schande! Al vanaf de 1500e aflevering werden jubileumaflevering SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voortdurend onderweg naar morgen..
quote: Op maandag 21 mei 2012 18:40 schreef LetsGame het volgende:[..]Hoe weet jij dat?! Het is een schande! Al vanaf de 1500e aflevering werden jubileumaflevering SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Een weg bezaaid met lief en leed, waarvan je nog zo weinig weetDe toekomst houdt zoveel voor jou verborgenEn al droom je soms van gisterenJe weet, je leeft vandaag
quote: Op maandag 21 mei 2012 18:43 schreef PeterKelder het volgende:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een schande! Voortdurend onderweg naar morgen..
quote: Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef Poesopstokje het volgende:[..]Mr Popo is lievv Bing als Guildo
quote: Op maandag 21 mei 2012 18:43 schreef LetsGame het volgende:[..]Het is een schande!
quote: Op maandag 21 mei 2012 18:45 schreef Frey het volgende:[..]Zit Ludo er eindelijk weer eens in, is het geen dubbele.
quote: Op maandag 21 mei 2012 18:50 schreef PeterKelder het volgende:[..][ afbeelding ]Proper is het volledig eens met LetsGame en eist dat de aflevering wordt herschreven en opnieuw wordt opgenomen, zodat het wel een dubbele speelduur krijgt.
quote: Op maandag 21 mei 2012 18:58 schreef Frey het volgende:[ afbeelding ]Proper verliest zelfbeheersing.
quote: Op maandag 21 mei 2012 18:59 schreef PeterKelder het volgende:[..] x 1000.0000.000.000000.00000
quote: Op maandag 21 mei 2012 19:51 schreef BingFan het volgende:Heey wat leuk dat jullie hier op fok oowk een gtst forum hebben Groetjes BingFan
quote: Op maandag 21 mei 2012 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:Amy ? George ? Janien ?
quote: Op maandag 21 mei 2012 19:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:Janine heeft nog steeds wel iets, alleen zij is 50+ volgens mij
quote: Op maandag 21 mei 2012 20:03 schreef DeLuna het volgende:RIKKI WAAAROOOOOM
quote: Op maandag 21 mei 2012 20:03 schreef Madame_Paon het volgende:[..]31 juli wordt ze 50.
quote: Op maandag 21 mei 2012 20:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:[..]Is het het Ludo die zo oud is.
quote: Op maandag 21 mei 2012 20:04 schreef DeLuna het volgende:[..]Die is net 51.
quote: Op maandag 21 mei 2012 20:06 schreef MissJ het volgende:aha daar hebben we moslim love weer
quote: Op maandag 21 mei 2012 20:06 schreef vincerusso het volgende:[..]leuken muziekje bij deze scene
quote: Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef MissJ het volgende:[..]beetje Arabisch klinkend. Maar ook wel een erg angstaanjagend muziekje vond ik Niet echt positief zeg maar
quote: Op maandag 21 mei 2012 20:09 schreef vincerusso het volgende:[..]Arabisch is ook iets wat je angst aanjaagt
quote: Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef MissJ het volgende:[..]dit Conclusie: het muziekje was passend
quote: Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:Wat zei Amy?Blablablabla bitch?
quote: Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef vincerusso het volgende:[..]ik zou weleens kabouter plop muziek bij haar willen horen
quote: Op maandag 21 mei 2012 20:12 schreef Murmeli het volgende:[..]sterf er dan ook maar, bitch!
quote: Op maandag 21 mei 2012 20:14 schreef MissJ het volgende:[..]ja, lijkt me leuk
quote: Op maandag 21 mei 2012 20:20 schreef amaranta het volgende:OMG, dus je gaat chatten en na 6 zinnen vraagt iemand, wil je afspreken. En je zus zegt. Ja dat moet je doen.