abonnement Unibet Coolblue
  Grootste baggeraar 2022 zondag 20 mei 2012 @ 20:52:15 #101
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_111800826
Heb je toevallig addons geinstalleerd?

Type “iexplore -extoff” and then click OK.

If IE opens up, then it’s probably an add-on problem preventing you from opening it normally and you will need to disable the offending add-on.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_111801023
Internet Explorer wordt momenteel zonder invoegtoepassingen uitgevoerd
Nee dus geen addons

Ik ga ff dit proberen: explorer terug zetten
http://windows.microsoft.(...)-Internet-Explorer-9

[ Bericht 56% gewijzigd door mousy31 op 20-05-2012 20:59:56 ]
pi_111801804
Gelukt t is weer goed. *O* Ik weet bij god niet waar ik op gedrukt heb zo straks maar ik kan weer normaal posten.
Thx voor het oppperen om het ff in een andere browser te proberen Vogel zo weet ik tenminste dat t aan mijn instellingen ligt en niet aan fok.
edit: Dm doet inmiddels ook weer normaal zn werk.
  Grootste baggeraar 2022 zondag 20 mei 2012 @ 21:08:54 #104
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_111802148
Doe maar een biertje dan 8-)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_111802418
*gooit halve liter heineken naar vogel, vang*
pi_111840038
Algemeen bigPharma topic #12 Vaccinprik of in het gevang
weer op de man gepik, k weet niet welke mod over dat gedeelte gaat...dus zet t ff hier t is in BNW

edit: heb t gemeld in t BNW FB

[ Bericht 4% gewijzigd door mousy31 op 21-05-2012 18:25:35 ]
pi_111842536
Dat laatste is het verstandigst ja... Alleen in extreme gevallen wordt er gegastmod. :P
  maandag 4 juni 2012 @ 19:38:27 #108
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_112437984
Wellicht ten overvloede, maar 'dingen' die me misselijk maken keer ik de rug toe.
Voel je aangesproken of niet.. de 'dingen' die geraakt worden snappen het wel.
Ik had meer verwacht van een TRU, helaas :)
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 19:51:40 #109
249559 crew  Lavenderr
pi_112438743
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:38 schreef Blaadje11 het volgende:
Wellicht ten overvloede, maar 'dingen' die me misselijk maken keer ik de rug toe.
Voel je aangesproken of niet.. de 'dingen' die geraakt worden snappen het wel.
Ik had meer verwacht van een TRU, helaas :)
Lekker laten waaien dan maar he? ;)
  Grootste baggeraar 2022 maandag 4 juni 2012 @ 21:18:18 #110
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_112444486
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:38 schreef Blaadje11 het volgende:
Wellicht ten overvloede, maar 'dingen' die me misselijk maken keer ik de rug toe.
Voel je aangesproken of niet.. de 'dingen' die geraakt worden snappen het wel.
Ik had meer verwacht van een TRU, helaas :)
Waar gaat het nu over, want ik volg even niet waar je het over hebt :{
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 13:13:38 #111
8372 Bastard
Persona non grata
pi_113094241
Zeg je moet me wel hebben de laatste tijd, noten, bannen . :)

Maakt niet uit, ik weet de weg naar FB wel te vinden en ik heb het toch even rustig.

Draaiende spiraal gezien in de lucht in Israel
Waarom is dit iemand belachelijk maken.

En dit spaghetti monster
Sean Stone over einde der tijden met Adnan Oktar
Is satire wat oproept tot zelfreflectie.

Ik zie het verschil misschien niet helder maar als post 1 een berisping krijgt dan post 2 toch zeker ook wel?
The truth was in here.
pi_113094772
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 13:13 schreef Bastard het volgende:
Zeg je moet me wel hebben de laatste tijd, noten, bannen . :)

Maakt niet uit, ik weet de weg naar FB wel te vinden en ik heb het toch even rustig.

Draaiende spiraal gezien in de lucht in Israel
Waarom is dit iemand belachelijk maken.

En dit spaghetti monster
Sean Stone over einde der tijden met Adnan Oktar
Is satire wat oproept tot zelfreflectie.

Ik zie het verschil misschien niet helder maar als post 1 een berisping krijgt dan post 2 toch zeker ook wel?
Bannen daar ga ik niet over. Je note over die geposte tieten was terecht. Dat vond je zelf ook.
De vergelijking van een niet onderbouwd dogma met een fictief opperwezen is satyrisch, maar wel legitiem.
Anders dan iemand die over een persoonlijke ervaring post en uitgelachen wordt.

Ik snap niet zo goed dat je het verschil tussen niet helder ziet. Daarbij gaat het in de posts die aanhaalt niet eens over jou. Dus wat is het probleem?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 14:02:01 #113
8372 Bastard
Persona non grata
pi_113096305
Nee het ging niet over mij. Het had evengoed wel zo kunnen wezen, maar dat is het punt niet.

Ik begrijp nog steeds niet waarom jouw verbastering van iemand zijn open visie en geloof zo tot nonsens verklaard mag worden maar dat als er vervolgens een keer een gekke scheet gelaten word diegene op zijn vingers getikt kan worden.
Blijkbaar komen we dat dus niet helder overeen.
Punt is nu wel zoals ik het dus zie, dat je achter ieder visie ongestoord kan reageren met roze olifantjes omdat het slechts satire is, maar die user WorldPeaceLeader hebben we daarna overigens niet meer terug gezien!
Vind ik persoonlijk jammer om te zien dat iemand niet meer terugkeert.
The truth was in here.
pi_113096751
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:02 schreef Bastard het volgende:
Nee het ging niet over mij. Het had evengoed wel zo kunnen wezen, maar dat is het punt niet.

Ik begrijp nog steeds niet waarom jouw verbastering van iemand zijn open visie en geloof zo tot nonsens verklaard mag worden maar dat als er vervolgens een keer een gekke scheet gelaten word diegene op zijn vingers getikt kan worden.
Blijkbaar komen we dat dus niet helder overeen.
Punt is nu wel zoals ik het dus zie, dat je achter ieder visie ongestoord kan reageren met roze olifantjes omdat het slechts satire is, maar die user WorldPeaceLeader hebben we daarna overigens niet meer terug gezien!
Vind ik persoonlijk jammer om te zien dat iemand niet meer terugkeert.
Het is geen verbastering. Er wordt duidelijk gemaakt dat een geloof op een aanname berust.
Maar het ging dus en niet over jou en je ziet dus ook dat je vergelijking niet correct is. Ik zou dat wel 'verbastering' willen noemen. Vergeef me de woordspeling. :)
Ik weet niet op WPL wegblijft omdat hij niet tegen kritiek kan. Dat is ook maar een aanname. Ik heb hem dat niet gevraagd.
Als dat zo is, is dat jammer, maar wel zijn eigen keuze. Het is een beetje flauw om mij daarvan de schuld te willen geven.
pi_113097359
Overigens, als je de postgeschiedenis van WPL bekijkt dan zie je dat hij sporadisch post. Het is dus echt wel spijkers op laag water zoeken. Daarvoor die tietenpost, daarvoor zou ik een 'flame' maar liefst 5 uur lang hebben laten staan. (en toen bleek het om het woord 'geraaskal' te gaan, ofzo.)
En nu dit weer..
Het lijkt erop dat je mij moet hebben ipv. andersom.
Waarom?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 14:44:12 #116
8372 Bastard
Persona non grata
pi_113097962
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het is geen verbastering. Er wordt duidelijk gemaakt dat een geloof op een aanname berust.
Maar het ging dus en niet over jou en je ziet dus ook dat je vergelijking niet correct is. Ik zou dat wel 'verbastering' willen noemen. Vergeef me de woordspeling. :)
Ik weet niet op WPL wegblijft omdat hij niet tegen kritiek kan. Dat is ook maar een aanname. Ik heb hem dat niet gevraagd.
Als dat zo is, is dat jammer, maar wel zijn eigen keuze. Het is een beetje flauw om mij daarvan de schuld te willen geven.
Nee dat zie ik niet, anders zou dit vrij zinloos wezen van mij om daar helderheid in te krijgen!
Het enige wat ik helder wil krijgen is waarom kan je hier in TRU iemand zijn geloof ridiculiseren door er een fantasie tegenover te zetten (spaghetti monsters, roze olifanten), en daar de goedkeuring van krijgen van desbetreffende mod :?
En maak je ergens een halfzachte opmerking wordt je wel op de vingers getikt?
Ik heb daar denk ik terecht vraagtekens bij gezet, en vergeef je de woordspeling dan ook niet.

Dat de user verdwenen is, de exact rede zal onbekend blijven, ik kan er naar gissen en zie een verband, feit is wel dat hij hier niet meer terug is gekomen, dat kun je je aantrekken of niet maar ik denk dat het met jou gestelde beleid te maken heeft.
The truth was in here.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 14:48:48 #117
8372 Bastard
Persona non grata
pi_113098185
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Overigens, als je de postgeschiedenis van WPL bekijkt dan zie je dat hij sporadisch post. Het is dus echt wel spijkers op laag water zoeken. Daarvoor die tietenpost, daarvoor zou ik een 'flame' maar liefst 5 uur lang hebben laten staan. (en toen bleek het om het woord 'geraaskal' te gaan, ofzo.)
En nu dit weer..
Het lijkt erop dat je mij moet hebben ipv. andersom.
Waarom?
Wij hebben denk ik een slechte vibe met elkaar. Lijkt mij duidelijk.
Maar dit FB topic is denk ik meer bedoeld om beleid te bespreken dan de ban die je me liet geven.
The truth was in here.
pi_113098629
Dan zou ik maar ophouden met op de man te spelen, met verzonnen klachten en verdachtmakingen als excuus, vooral als die ban de oorzaak is van je onvrede.
Die edit was terecht, je verdachtmaking over WPL slaat nergens op en als jij niet snapt wat een hyperbolische vergelijking inhoudt en wat baggeren is, dan kan ik dat ook niet helpen.

Ten overvloede: die ban heb je niet aan mij te danken. Dus dat 'ik je die liet geven' is een aperte leugen.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:08:00 #119
8372 Bastard
Persona non grata
pi_113099051
Het zijn geen verzonnen klachten en vragen, ik wil iets helder hebben want zoals het nu gesteld is door je staat openlijk trollen niks in de weg,
Maar ik zie het al, het is bek houden en opzouten.

Succes er mee.
The truth was in here.
pi_113099456
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 13:13 schreef Bastard het volgende:

Draaiende spiraal gezien in de lucht in Israel
Waarom is dit iemand belachelijk maken.
Dit heeft idd niets met belachelijk maken te maken. Het is gewoon een courante verklaring voor dit fenomeen, net zoals een ufo meestal een weerballon genoemd wordt.

quote:
En dit spaghetti monster
Sean Stone over einde der tijden met Adnan Oktar
Is satire wat oproept tot zelfreflectie.

Ik zie het verschil misschien niet helder maar als post 1 een berisping krijgt dan post 2 toch zeker ook wel?
Daarbij: een vergelijking met het vliegende spaghettimonster is een prachtige satire die inderdaad tot nadenken stemt over de eigen principes.
En dit vind ik ook totaal geen gepaste opmerking voor een TRU-mod ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_113099862
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:44 schreef Bastard het volgende:

Nee dat zie ik niet, anders zou dit vrij zinloos wezen van mij om daar helderheid in te krijgen!
Het enige wat ik helder wil krijgen is waarom kan je hier in TRU iemand zijn geloof ridiculiseren door er een fantasie tegenover te zetten (spaghetti monsters, roze olifanten), en daar de goedkeuring van krijgen van desbetreffende mod :?
En maak je ergens een halfzachte opmerking wordt je wel op de vingers getikt?
Ik heb daar denk ik terecht vraagtekens bij gezet, en vergeef je de woordspeling dan ook niet.
Goed punt.
pi_113099897
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:15 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dit heeft idd niets met belachelijk maken te maken. Het is gewoon een courante verklaring voor dit fenomeen, net zoals een ufo meestal een weerballon genoemd wordt.

[..]

Daarbij: een vergelijking met het vliegende spaghettimonster is een prachtige satire die inderdaad tot nadenken stemt over de eigen principes.
En dit vind ik ook totaal geen gepaste opmerking voor een TRU-mod ...
- Ehm.. Nee, het was een opmerking van Atmos, waar iemand lollig over moest doen.

- Want? TRU en zelfreflectie gaan niet samen, volgens jou?
pi_113100143
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

- Ehm.. Nee, het was een opmerking van Atmos, waar iemand lollig over moest doen.

- Want? TRU en zelfreflectie gaan niet samen, volgens jou?
Gaan geloof en zelfreflectie samen voor jou?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:40:43 #124
8372 Bastard
Persona non grata
pi_113100585
Gelukkig, ik ben niet de enige die dat vreemd vind, begon al even te twijfelen of ik nog wel op het juiste forum zat.
The truth was in here.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 19 juni 2012 @ 15:45:47 #125
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_113100835
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 13:13 schreef Bastard het volgende:
Zeg je moet me wel hebben de laatste tijd, noten, bannen . :)

Maakt niet uit, ik weet de weg naar FB wel te vinden en ik heb het toch even rustig.

En dit spaghetti monster
Sean Stone over einde der tijden met Adnan Oktar
Is satire wat oproept tot zelfreflectie.

Ik zie het verschil misschien niet helder maar als post 1 een berisping krijgt dan post 2 toch zeker ook wel?
Je post zelf tieten, dus ban is geheel terecht.
Beetje zwak om daar een modje op aan te vallen.

En waar post Enne in dat topic?
Persoonlijke hetze aan het voeren?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:05:36 #126
8372 Bastard
Persona non grata
pi_113101707
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:45 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Je post zelf tieten, dus ban is geheel terecht.
Beetje zwak om daar een modje op aan te vallen.

En waar post Enne in dat topic?
Persoonlijke hetze aan het voeren?
Waarom wil iedereen het over die ban blijven hebben :?
Goed, ik post iets wat achteraf gezien niet mocht, eerlijk waar geen idee van en in dat kader is de ban terecht gezet. Maar editten, noten, en een PM sturen " foei dat is tegen de regels" had ook een optie kunnen wezen ipv een banaanvraag indienen. Had ik vriendelijker en welkom gevonden.
Helder zover waar die onvrede zit? Of waar mogelijk een persoonlijke hetze begint is ook beantwoord nu voor iedereen?

Mooi, wie is Enne? :?

En als bijkomende vraag, vind jij het correct om op iemand zijn geloofsovertuiging direct als eerste post een vergelijking te mogen maken met het spaghettimonster (of het roze olifantje of whatever materiaal om te ridiculiseren) Is dat dan A) Satire of B) Een poging tot trollen
Ik ga voor B en spreek mijn zorgen uit, het topic is zoals je dan ook mag verwachten, niet meer vlot te trekken. Zet dat beleid door en heel TRU is niet meer vlot te trekken.
The truth was in here.
pi_113102007
-edit-

[ Bericht 81% gewijzigd door Loppe op 19-06-2012 17:27:36 ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 19 juni 2012 @ 16:15:45 #128
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_113102125
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

Waarom wil iedereen het over die ban blijven hebben :?
Goed, ik post iets wat achteraf gezien niet mocht, eerlijk waar geen idee van en in dat kader is de ban terecht gezet. Maar editten, noten, en een PM sturen " foei dat is tegen de regels" had ook een optie kunnen wezen ipv een banaanvraag indienen. Had ik vriendelijker en welkom gevonden.
Helder zover waar die onvrede zit? Of waar mogelijk een persoonlijke hetze begint is ook beantwoord nu voor iedereen?

Mooi, wie is Enne? :?

En als bijkomende vraag, vind jij het correct om op iemand zijn geloofsovertuiging direct als eerste post een vergelijking te mogen maken met het spaghettimonster (of het roze olifantje of whatever materiaal om te ridiculiseren) Is dat dan A) Satire of B) Een poging tot trollen
Ik ga voor B en spreek mijn zorgen uit, het topic is zoals je dan ook mag verwachten, niet meer vlot te trekken. Zet dat beleid door en heel TRU is niet meer vlot te trekken.
1. als je vragen hebt over bans kan je een FA een pm sturen, jij moet als geen ander weten hoe het werkt.
2. Enne = Enneacanthus_Obesus. Had geen zin om z'n naam voluit te schrijven of te kopie/pasten.
3. Je kan dingen ook te zwaar opnemen zoals nu het geval. Ik raad je aan om de wiki te lezen omtrent het Vliegend Spaghettimonster. Er over door blijven "zuigen" zoals nu schiet niet uit.
Jij raakt gefrustreerd en de mods alhier ook waardoor de sfeer er niet beter op word.
En dat lijkt mij niet de bedoeling. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:24:31 #129
8372 Bastard
Persona non grata
pi_113102448
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:15 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

1. als je vragen hebt over bans kan je een FA een pm sturen, jij moet als geen ander weten hoe het werkt.
2. Enne = Enneacanthus_Obesus. Had geen zin om z'n naam voluit te schrijven of te kopie/pasten.
3. Je kan dingen ook te zwaar opnemen zoals nu het geval. Ik raad je aan om de wiki te lezen omtrent het Vliegend Spaghettimonster. Er over door blijven "zuigen" zoals nu schiet niet uit.
Jij raakt gefrustreerd en de mods alhier ook waardoor de sfeer er niet beter op word.
En dat lijkt mij niet de bedoeling. :)
1. Ik heb daar geen vragen meer over, de afwikkeling vond ik zeer onwelkom, onnodig, daar kan een FA weinig aan doen.
2. Nee Enne (ook wel EO genoemd) heeft daar niet gepost maar vind een dergelijke reactie prima, daar stel ik vragen over in het FB topic, helemaal volgens de geldende regels.
3. Ja nu neem ik het te zwaar op natuurlijk. Ik word niet gefrustreerd of begin op de man te spelen vlgs mij, maar ik begrijp je stille hint wel. "laat rusten anders krijg je een ban voor zuigen".

Kan verkeren.
The truth was in here.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 19 juni 2012 @ 16:29:49 #130
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_113102644
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:24 schreef Bastard het volgende:

[..]

1. Ik heb daar geen vragen meer over, de afwikkeling vond ik zeer onwelkom, onnodig, daar kan een FA weinig aan doen.
2. Nee Enne (ook wel EO genoemd) heeft daar niet gepost maar vind een dergelijke reactie prima, daar stel ik vragen over in het FB topic, helemaal volgens de geldende regels.
3. Ja nu neem ik het te zwaar op natuurlijk. Ik word niet gefrustreerd of begin op de man te spelen vlgs mij, maar ik begrijp je stille hint wel. "laat rusten anders krijg je een ban voor zuigen".

Kan verkeren.
1. Je weet ons te vinden, hoeft niet in een FB topic besproken te worden, waar dan ook.
2. Weet ik dan ook weer. :) Ik vind die reactie ook prima en had 'm ook lekker laten staan.
3. Je kan het er mee oneens zijn, is je goed recht, maar accepteer dan ook de beslissing van de betreffende mods, net als dat users jou beslissingen hebben moeten accepteren toen jij mod was.
En die stille hint heb ik niet gegeven, dus geen rare kronkels hier posten die werkelijk nergens op slaan. Valt me vies van je tegen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:42:04 #131
8372 Bastard
Persona non grata
pi_113105561
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:29 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

1. Je weet ons te vinden, hoeft niet in een FB topic besproken te worden, waar dan ook.
2. Weet ik dan ook weer. :) Ik vind die reactie ook prima en had 'm ook lekker laten staan.
3. Je kan het er mee oneens zijn, is je goed recht, maar accepteer dan ook de beslissing van de betreffende mods, net als dat users jou beslissingen hebben moeten accepteren toen jij mod was.
En die stille hint heb ik niet gegeven, dus geen rare kronkels hier posten die werkelijk nergens op slaan. Valt me vies van je tegen.
Jammer dat je het toch niet kan laten persoonlijk te moeten worden.
Voor de rest, prima. Het beleid op TRU en de zorgen vanuit FOK! voor het forumonderdeel vallen mij ook vies tegen, call it even.
The truth was in here.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 19 juni 2012 @ 17:46:54 #132
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_113105783
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Jammer dat je het toch niet kan laten persoonlijk te moeten worden.
Voor de rest, prima. Het beleid op TRU en de zorgen vanuit FOK! voor het forumonderdeel vallen mij ook vies tegen, call it even.
Gast, diegene die het persoonlijk maakt ben jij met "mijn stille hint".
Jammer.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_113134211
Er wordt blijkbaar veel aan zelfreflectie gedaan op TRU want er wordt bijna niet meer gepost ...
:)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:01:46 #134
8372 Bastard
Persona non grata
pi_113134589
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 10:52 schreef UncleScorp het volgende:
Er wordt blijkbaar veel aan zelfreflectie gedaan op TRU want er wordt bijna niet meer gepost ...
:)
Wat het dan ook is, het is treurig om te zien dat het SC topic de meeste posts op een dag heeft.
Er zou eens kritisch bekeken moeten worden waar dat aan ligt en hoe dat te verbeteren is.
Maar goed, als dit gekozen beleid is, wie ben ik om daar verder nog mij zorgen om te maken?

[TRU Feedback] Het is weer voorjaar!
The truth was in here.
pi_113136775
Open eens een mooi topic, zou ik zeggen! :P
pi_113140333
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Open eens een mooi topic, zou ik zeggen! :P
Daar ligt het niet aan, er zijn ook genoeg leuke topcis die open zijn, maar zodra die 'actief' worden komen de trollen/zeikerds aankakken. Ik word vrij moe van een aantal users, en Summers wil er nog wel wat aan doen (zoals vandaag), maar ik laat het lekker voor wat het is hier. Eigen beweging, eigen keuze, etc.
pi_113141201
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Daar ligt het niet aan, er zijn ook genoeg leuke topcis die open zijn, maar zodra die 'actief' worden komen de trollen/zeikerds aankakken. Ik word vrij moe van een aantal users, en Summers wil er nog wel wat aan doen (zoals vandaag), maar ik laat het lekker voor wat het is hier. Eigen beweging, eigen keuze, etc.
t4rt4rus begint wel irritant te worden ja..
Hij reageert zelf niet op argumenten, terwijl hij daar juist zo dol op zegt te zijn.
pi_113141276
Cockwhale kan er ook wat van. Alleen is minder aanwezig, en dus minder irritant.
pi_113141454
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:52 schreef Scrummie het volgende:
Cockwhale kan er ook wat van. Alleen is minder aanwezig, en dus minder irritant.
Ik zal ze in de peiling houden :P
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 21 juni 2012 @ 00:11:22 #140
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_113171303
Ik ben er weer eens even niet en het gaat weer volledig mis? Heeft TRU een "vogeltjesdansiserniet" radar? }:|
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_113179170
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 00:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ben er weer eens even niet en het gaat weer volledig mis? Heeft TRU een "vogeltjesdansiserniet" radar? }:|
Maar goed dat je er zo vaak bent! ^O^
pi_113225861
Buitenaards wezen neuken

Kan zo'n user niet de toegang het hele subfora TRU worden ontzegt?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 22 juni 2012 @ 10:49:13 #143
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_113226506
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 10:28 schreef Scrummie het volgende:
Buitenaards wezen neuken

Kan zo'n user niet de toegang het hele subfora TRU worden ontzegt?
Als die doorgaat wel ja, nu nog niet.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_113227102
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 10:49 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Als die doorgaat wel ja, nu nog niet.
Gebeurt er überhaupt iets met zo'n user?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 22 juni 2012 @ 11:08:50 #145
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_113227175
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 11:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Gebeurt er überhaupt iets met zo'n user?
Tuurlijk.
Z'n trollposts worden genote en verwijderd en als de teller "hoog" genoeg staat in zijn geval volgen er consequenties. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_113231517
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 11:08 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Z'n trollposts worden genote en verwijderd en als de teller "hoog" genoeg staat in zijn geval volgen er consequenties. :)
Goed bezig :)

En de volgende dient zich aan: De raadselachtige bobbernauten
pi_113232182
Daar zit al een mooi slotje op :P
  zaterdag 30 juni 2012 @ 10:56:32 #148
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_113587945
Kan die 2e post van summer2bird worden weggehaalt in wat komt er na de dood#2. Het is echt diep triest dat ik persoonlijk al dan niet op mijn naam wordt bejegend
pi_113588048
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 10:56 schreef Partyboy1991 het volgende:
Kan die 2e post van summer2bird worden weggehaalt in wat komt er na de dood#2. Het is echt diep triest dat ik persoonlijk al dan niet op mijn naam wordt bejegend
Ze zegt alleen maar dat zij deel 2 ging openen omdat jij dat niet deed.. Wat is daar erg aan?
  zaterdag 30 juni 2012 @ 11:20:17 #150
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_113588405
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 11:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ze zegt alleen maar dat zij deel 2 ging openen omdat jij dat niet deed.. Wat is daar erg aan?
zie de 2e post..ik ga haar toch ook geen......noemen of de naam veranderen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')