abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_114905060
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 17:40 schreef Gray het volgende:
Klaag dan ook niet als je het verdomt zelf wat bij te dragen, want je maakt je immers net zo schuldig aan de situatie door geen stappen te ondernemen voor verbetering.
Eigenlijk is het omgekeerd ...
Hoe meer je bijdraagt hoe slechter het wordt ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_114905184
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 18:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Eigenlijk is het omgekeerd ...
Hoe meer je bijdraagt hoe slechter het wordt ...
Er zijn meerdere manieren om bij te dragen, ook positieve of in ieder geval verzachtende. Zo lees ik net nog hoe nota bene SpecialK en Vogeltjesdans het met elkaar eens zijn geworden. Wonderlijk! :)
pi_114905317
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 17:55 schreef UncleScorp het volgende:
Kijk krijg ik net weer een reactie tegen mijn persoon :D
Gotta love this forum !

[..]

Je noemt 'm dan ook lachwekkend. Verwachtte je dat ie je hartelijk zou bedanken daarvoor?
  dinsdag 31 juli 2012 @ 18:12:22 #254
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114905366
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 17:54 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Geef eens linkje naar het betreffende topic. :)
En of ik hier vaker kom of niet is geen criteria om mij al dan niet serieus te nemen. :)
Lijkt mij vrij zinloos om moeite te doen voor een dergelijk vooringenomen persoon.

Het topic is te treurig om er een punt verder van te maken. TRU users hoeven er niet te komen zonder bezeken te worden, dit is gewoon vertier. *O*
Nee het dan raar vinden dat je er niet serieus wilt komen posten maar er wel een klacht over hebt. :')

Rot toch op met je serieus nemen.
The truth was in here.
pi_114905412
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 18:11 schreef Gray het volgende:
Je noemt 'm dan ook lachwekkend. Verwachtte je dat ie je hartelijk zou bedanken daarvoor?
Just for the record ... dat was een andere user
Maar h geen probleem
Hier is op korte tijd weer een en ander duidelijk geworden
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_114905482
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 18:12 schreef Bastard het volgende:

[..]

Lijkt mij vrij zinloos om moeite te doen voor een dergelijk vooringenomen persoon.

Het topic is te treurig om er een punt verder van te maken. TRU users hoeven er niet te komen zonder bezeken te worden, dit is gewoon vertier. *O*
Nee het dan raar vinden dat je er niet serieus wilt komen posten maar er wel een klacht over hebt. :')

Wat ik zo vermakelijk vind aan dat topic is hoe het vol sceptici zit die weddenschappen willen afsluiten met mensen die helemaal niet aangegeven hebben dat ze het eens zijn met de OP. De sceptici zijn de grootste mafkezen in dat topic. Dat zij dat niet zien begrijp ik, al valt het me tegen dat jij dat niet ziet.
pi_114905521
quote:

[..]

De enige die weer vooringenomen bent, ben jij.
Ik wil serieus kijken, maar blijkbaar is dat te min voor de "grote" bastard.
Je begrijpt nu zelf ook wel dat je jezelf op deze manier geen plezier doet tegenover de mods en fa's enzovoorts.
Of denk je dat men je nu nog serieus gaat nemen als je weer eens wat te klagen hebt?
Rust zacht lieve Koof. Ik ga je missen. xxx
  dinsdag 31 juli 2012 @ 18:21:20 #258
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114905671
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 18:15 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat ik zo vermakelijk vind aan dat topic is hoe het vol sceptici zit die weddenschappen willen afsluiten met mensen die helemaal niet aangegeven hebben dat ze het eens zijn met de OP. De sceptici zijn de grootste mafkezen in dat topic. Dat zij dat niet zien begrijp ik, al valt het me tegen dat jij dat niet ziet.
Ik zie het en tegelijk verbaasd het mij. Het is ook nier het eerste topic waar de afgelopen dagen onzin of troll opmerkingen blijven staan of aangemoedigd . Mag hopen dat het niet de norm word, en dat is waar ik mij druk om maak. Klaar mee verder.
The truth was in here.
pi_114905761
quote:

[..]

Dacht dat je juist wat vrede en harmonie wilde in TRU? Niet goed bezig dan he? Vrede vind je van binnen, niet van buiten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 18:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Just for the record ... dat was een andere user
Je hebt gelijk, maar je ziet hoe hier een vorm van karma je terug pakt? ;)

quote:
Maar h geen probleem
Hier is op korte tijd weer een en ander duidelijk geworden
Dan kan je het laten rusten, ff kopje thee drinken, kijken naar de hemel, naar je zelf en dan naar anderen en zien hoe alles vol sterren is. ;)
pi_114906066
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 18:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik zie het en tegelijk verbaasd het mij. Het is ook nier het eerste topic waar de afgelopen dagen onzin of troll opmerkingen blijven staan of aangemoedigd . Mag hopen dat het niet de norm word, en dat is waar ik mij druk om maak. Klaar mee verder.
Het loopt sowieso plots storm in TRU de laatste paar dagen. Waar het vandaan komt weet ik niet, maar het verbaast me weinig dat er ook wat kutusers mee aangewaaid komen. We proberen dat in zo goed mogelijke banen te leiden, maar stellen geduld en positieve bijdragen zeker op prijs.

Maar je lijkt ook wat oudere frustraties te uiten, jegens NS, FOK! en anderen, dus ik begrijp dat het nu even moeilijk voor je is om harmonieus te zijn. Neem dan even afstand, of doe iets anders om jezelf weer te nivelleren, maar laat anderen niet het slachtoffer zijn van je frustraties. Jij bent de wereld en de wereld dat ben jij. Je raakt dus ook jezelf wanneer je anderen raakt. Karma. ;)
  dinsdag 31 juli 2012 @ 18:31:32 #261
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114906085
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 18:16 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

De enige die weer vooringenomen bent, ben jij.
Ik wil serieus kijken, maar blijkbaar is dat te min voor de "grote" bastard.
Je begrijpt nu zelf ook wel dat je jezelf op deze manier geen plezier doet tegenover de mods en fa's enzovoorts.
Of denk je dat men je nu nog serieus gaat nemen als je weer eens wat te klagen hebt?
Weet je waar ik niet goed tegen kan? Aankomen met die dreigende toon van jou dat je niet eens de users serieus gaat nemen maar puur afgaat op de mening van medemods als het gaat om twijfel bij objectiviteit. Dat geeft bij mij niet het idee dat "je er serieus naar wilt gaan kijken" .
Maar ik ben vooringenomen inderdaad, ik weet niet waar ik het over heb. Kom maar vast met die ban hoor.
The truth was in here.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 18:33:32 #262
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114906166
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 18:31 schreef Gray het volgende:

[..]

Het loopt sowieso plots storm in TRU de laatste paar dagen. Waar het vandaan komt weet ik niet, maar het verbaast me weinig dat er ook wat kutusers mee aangewaaid komen. We proberen dat in zo goed mogelijke banen te leiden, maar stellen geduld en positieve bijdragen zeker op prijs.

Maar je lijkt ook wat oudere frustraties te uiten, jegens NS, FOK! en anderen, dus ik begrijp dat het nu even moeilijk voor je is om harmonieus te zijn. Neem dan even afstand, of doe iets anders om jezelf weer te nivelleren, maar laat anderen niet het slachtoffer zijn van je frustraties. Jij bent de wereld en de wereld dat ben jij. Je raakt dus ook jezelf wanneer je anderen raakt. Karma. ;)
Sommige dagen zijn lontjes wat korter. Ook bij mij, vooral als je zo'n grote mond krijgt van mensen die geen idee hebben maar wel een mening uiten.
The truth was in here.
pi_114906227
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 18:31 schreef Bastard het volgende:
Kom maar vast met die ban hoor.
Ik zie hier ook ondertussen 3 users die op een vriendelijke manier de deur gewezen worden, terwijl je de TRU-posters nog op 1 hand kan tellen.
Blijkbaar primeert bij de posts kwantiteit boven kwaliteit
En de humor posters brengen natuurlijk meer binnen.
Dus het forum draait goed
  dinsdag 31 juli 2012 @ 18:35:48 #264
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114906272
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 18:34 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ik zie hier ook ondertussen 3 users die op een vriendelijke manier de deur gewezen worden, terwijl je de TRU-posters nog op 1 hand kan tellen.
Blijkbaar primeert bij de posts kwantiteit boven kwaliteit
En de humor posters brengen natuurlijk meer binnen.
Dus het forum draait goed
Het is geven en nemen, vandaag is een dag van geven.
The truth was in here.
pi_114906341
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 18:31 schreef Bastard het volgende:

[..]

Weet je waar ik niet goed tegen kan? Aankomen met die dreigende toon van jou dat je niet eens de users serieus gaat nemen maar puur afgaat op de mening van medemods als het gaat om twijfel bij objectiviteit. Dat geeft bij mij niet het idee dat "je er serieus naar wilt gaan kijken" .
Maar ik ben vooringenomen inderdaad, ik weet niet waar ik het over heb. Kom maar vast met die ban hoor.
Die "dreigende" toon zit voornamelijk tussen jouw oren.
Ik neem best users serieus alleen wel diegene die ik kies en niet andersom.
En ja, dat is heel oneerlijk maar dat zal dan veroorzaakt zijn door diegene zelf.
Tenzij diegene geen zelfreflectie kan doen natuurlijk, dan ligt het altijd aan de ander.
Welke ideen jij allemaal hebt weet ik niet, maar ik wil best minimaal 1 post van mij hier quoten met de serieuze vraag naar een link van het betreffende topic of TR.
Iets wat jij nalaat, maar daar in tegen mij weer persoonlijk probeert aan te vallen.
Iets wat weer niet lukt, net als vorige keer.
En dat je weer over een ban begint bevestigd bij mij alleen maar meer het beeld van een zielige poging tot een zuig actie, meer niet.
Rust zacht lieve Koof. Ik ga je missen. xxx
pi_114906394
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 18:33 schreef Bastard het volgende:

[..]

Sommige dagen zijn lontjes wat korter. Ook bij mij, vooral als je zo'n grote mond krijgt van mensen die geen idee hebben maar wel een mening uiten.
Een lage spirituele toestand zit je dan in. Als je daaraan wil werken moet je het in jezelf zoeken, niet bij een ander leggen. Plus, jij bent niet je lontje, maar het licht. Als je dat wil tenminste.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 18:38:34 #267
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114906404
Tot snel.
The truth was in here.
pi_114906499
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 18:38 schreef Bastard het volgende:
Tot snel.
:W

Wens je een goede vaart op je pad. :)
pi_114906842
Zegt het niet veel dat 3 users hier posten met allemaal dezelfde insteek, en dat is dat hier niet goed gaat, en dat 2/3 mods er niets mee (willen) doen? Wat mij betreft zegt het genoeg in elk geval.
pi_114906994
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 18:48 schreef Scrummie het volgende:
Zegt het niet veel dat 3 users hier posten met allemaal dezelfde insteek, en dat is dat hier niet goed gaat, en dat 2/3 mods er niets mee (willen) doen? Wat mij betreft zegt het genoeg in elk geval.
Rotte appels moeten uit de mand
pi_114908165
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 18:48 schreef Scrummie het volgende:
Drie tegen drie, terwijl we allemaal baat hebben bij een goed lopend vredig TRU. Wie heeft gelijk, de juiste weg?

We willen allemaal naar dezelfde bestemming zo te zien.
pi_114909912
De klant is koning toch? :D
pi_114910634
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 19:49 schreef Scrummie het volgende:
De klant is koning toch? :D
Netsplitter is een koning.
pi_114912765
ik heb dat topic eens doorgelezen.. mi. Wordt er zeker ook wel serieus in gereageerd hoor.
pi_114914139
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik heb dat topic eens doorgelezen.. mi. Wordt er zeker ook wel serieus in gereageerd hoor.
Jij was op vakantie. Hup hup.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')