abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 september 2000 @ 20:03:24 #1
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_335414
Mag er van mij tot het eind in blijven.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 september 2000 @ 20:18:24 #2
862 Arcee
Look closer
pi_335465
Van mij ook. Hoewel ik 'r niet meer zo lief vind als in 't begin. Maar dat komt omdat ze eigenlijk nog maar nauwelijks aan 't woord is geweest. Hoe ze Diana geruststelde die bij haar op schoot zat vond ik wel heel sterk.

Anyway: ze mag zeer zeker tot het eind blijven van mij

pi_339312
Katty is voor mij iets te 'oke'.
Er steeds als de kippen bij om te 'troosten'.
Ze was wel sterk in haar confrontatie met Koen. Alleen dat ze behoorlijk over Koen oordeelt bevalt me niet. Wat heeft zij ermee te maken als hij zijn vriendin bedriegt. Gaat haar geen MOER aan, zou ik zeggen. Als ze niet tegen dit soort dingen kan, dan moet je niet in een groep gaan leven. Ieder zijn eigen moraal. Zolang ze er geen direct nadeel of last van heeft, waar bemoeit ze zich dan mee
Dat Koen geen rekening houdt met de gevoelens van zijn 'vriendin' (voorzover dat iets voorstelt) pleit natuurlijk niet in zijn voordeel Wat een eikel om af te spreken elkaar trouw te blijven en op de 1e de beste dag al je charmes op het vrouwvolk te gaan testen. Voor het oog van de camera nog wel

Katty moet eruit. Veel te saaaaaaaaaaaai

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  woensdag 13 september 2000 @ 15:19:21 #4
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_339353
quote:
Op 13 september 2000 14:57 schreef tiki het volgende:
Alleen dat ze behoorlijk over Koen oordeelt bevalt me niet. Wat heeft zij ermee te maken als hij zijn vriendin bedriegt. Gaat haar geen MOER aan, zou ik zeggen. Als ze niet tegen dit soort dingen kan, dan moet je niet in een groep gaan leven
Of: als Koen niet trouw kan zijn moet 'ie niet aan een relatie beginnen?

Ik vind het onzin wat je zegt, Tiki. Volgens jouw theorie zou niemand in de Bus dan een mening over een ander mogen hebben, of daarover praten, en dan zou er dus helemaal geeneens een programma worden gemaakt omdat er dan niet gebeurt. De buspassagiers zitten in een groep waarvan het doel juist IS meningen over elkaar te hebben, mekaar te be- en veroordelen, en op basis daarvan elke zoveel weken te kiezen wie je eruit wilt kinkelen. Dat doe je door anderen af te zetten tegen je eigen normen en waarden.
Dat doet Katty dus ook, en zelfs nog eerlijk ook, recht in zijn smoelwerk.

Niks mis mee...

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_339695
Het doel van de bus is voor de meeste passagiers toch in de 1e plaats 1 miljoen winnen en/of in de picture staan (op t.v. komen/bn'er worden). Het doel van de bus voor de programmamakers is ook gewoon GELD verdienen. Het is geen commune waarin men op therapeutische wijze mekaar dient te becommentarieren. Wel: hoe houden we het zo lang mogelijk met (of zonder) elkaar uit. Daarvoor kan het soms slimmer zijn je muil te houden over de mening die je hebt over anderen.
Ben het wel met je eens, Verbal, dat natuurlijk iedereen (meestal wel) een mening over iedereen heeft. Maar of we er nou zoveel mee opschieten die 'zomaar' te ventileren naar die ander is voor mij de vraag??
Persoonlijk ben ik wel hypocriet, want ik vind het leuk als iemand in de Bus zijn (ongezouten) mening over de ander en/of diens gedrag geeft, ook al heeft hij/zij niks met dat gedrag te maken.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  woensdag 13 september 2000 @ 21:08:48 #6
3542 Gia
User under construction
pi_339900
Natuurlijk mag Katty best commentaar geven op het gedrag van Koen, maar ze moet zich er verder niet teveel van aantrekken.

Op deze manier vult ze haar dagen met zich op lopen te winden over het gedrag van de andere passagiers, waardoor ze zelf niet leuk in beeld kan komen.

Ik vind Katty voorlopig nog wel oke.

Mariska eruit!

pi_340102
Go Katty!

(Effe een steuntje in de rug na haar eerste traantjes...)

“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 13 september 2000 @ 23:28:22 #8
3878 Vork
Manisch creatief
pi_340105
Katty roelt wel.. in tegenstelling tot een aantal anderen...
  donderdag 14 september 2000 @ 00:41:18 #9
5785 VanDattum
Van dittum en van dattum...
pi_340176
Ik denk ook dat Katty nog ver zal komen. Ze bijt lekker van zich af en lijkt alles goed te kunnen relativeren. Eén huilbuitje, okee. Maar al die jankpartijen van die andere wijven????? OPZOUTE!!! Get a life!!!
Je moet gewoon jezelluf blijve...!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')