vrijdag 18 mei 2012 @ 12:47:04 #1
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_111700668
registreer om deze reclame te verbergen
Tijdje terug liep een user zo'n heel geloofwaardig filmpje te spammen waarin eens goed werd uitgelegd welke 13 families er de opperführer zijn in de wereld.

Iemand de link nog?

[ Bericht 4% gewijzigd door Hans_van_Baalen op 18-05-2012 12:53:05 ]
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:50:49 #2
287079 Gray
Grrrrrray!
pi_111700793
Lekkere uitnodiging om mensen iets voor je te laten doen. :')
"Our thoughts produce words, our words produce actions, our actions produce habits, our habits produce character, our characters produce culture." - B.T. Swami
  vrijdag 18 mei 2012 @ 13:05:32 #3
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_111701260
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_111715268
Deze misschien?

Ik vind hem altijd zo moeilijk praten in het openbaar, meer alsof hij alles van een papiertje leest. Dit komt trouwens uit de serie Prophecy Club lezingen, ik kan je ook zeker die over aliens aanraden, ik moest er best om lachen zelf.

Verder... tja... er zullen vast families zijn die elkaar helpen en hand boven het hoofd houden enzo, maar ik heb toch vaak de indruk dat ze maar wat families erbij slepen om op de 13 uit te komen.
De failie Van Duyn... oh ja... zeeeer bekend..
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 01:52:57 #5
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_112004767
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 19:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
(..) Verder... tja... er zullen vast families zijn die elkaar helpen en hand boven het hoofd houden enzo, maar ik heb toch vaak de indruk dat ze maar wat families erbij slepen om op de 13 uit te komen.
De failie Van Duyn... oh ja... zeeeer bekend..
Dat is hét bewijs dat de beste man uit z'n nek loopt te kletsen idd. Z'n boek staat overigens integraal online en daar zijn in Ch 13. The Van Duyn Bloodline o.m. de volgende pareltjes te lezen:
quote:
I had expected to find the town of Duyn from which the Van Duyn would have taken their name, but none of the maps so far have shown it. I had expected to find more important Van Duyns in the Netherlands and in the U.S. Instead, I only found a Hidde Hendrick Van Duym, who came over from the Netherlands and became a state educational official. Clearly, I have only broken the surface in trying to understand the Dutch connection in the Illuminati.

(..) It has been theorized by others that at the top of the Illuminati are unknown superiors, so this should not scare anyone that I don’t have all the details, and that the family is unknown.

(..)With some more clues to pursue, I hope to discover some more about this top Illuminati family which has gone to such great lengths to be hidden. It is clear that they have kept their money and businesses well hidden, via holding companies and other gimmicks.
http://www.whale.to/b/sp/blood.html#The_Van_Duyn_Bloodline_
Het gebrek aan bewijs bewijst maar weer eens hoe geheimzinnig en machtig ze zijn! :D. Fritz Springmeier is een zwetser eersteklas.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:23:58 #6
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_112015464
There was a young man who said though, it seems that I know that I know, what I would like to see is the I that knows me when I know that I know that I know."
pi_112456945
The Evil Goals of the 13 illuminati bloodlines
pi_112639623
"I have only broken the surface in trying to understand the Dutch connection in the Illuminati."
Fam Oranje misschien?
Schroevendraaier, baksteen en een stuk touw
pi_112769528
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:47 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Tijdje terug liep een user zo'n heel geloofwaardig filmpje te spammen waarin eens goed werd uitgelegd welke 13 families er de opperführer zijn in de wereld.

Iemand de link nog?
Je had toch een keer een topic aangemaakt waarin je zei dat die 13 families helemaal niet de macht in de wereld hebben? Maar dat er een groep mensen zijn die boven deze 13 families staan..
pi_113680537
Mijn favoriet is de wereldberoemde Van Duyn bloedlijn van heerschende Illuminatie-families aand e Top van de Wereldheerschappij.

2170384-300-297-scale.jpg

André van Duyn, de enige invloedrijke Van Duyn-telg die me zo eventjes te binnen schiet :P
Sij comen bij paren | Om te vergaren | In Den Haegh | Sij sijn ’er so graegh.
Sij drinken een glas | Sij pissen een plas | En laten de saak soo als hij was.
pi_113681538
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 17:58 schreef RM-rf het volgende:
Mijn favoriet is de wereldberoemde Van Duyn bloedlijn van heerschende Illuminatie-families aand e Top van de Wereldheerschappij.

[ afbeelding ]

André van Duyn, de enige invloedrijke Van Duyn-telg die me zo eventjes te binnen schiet :P
Wel jammer dat hij geen nakomelingen heeft.
Grappige mensen kunnen we nooit genoeg van hebben nietwaar?
'Three can keep a secret, if two of them are dead'
Benjamin Franklin
pi_113734449
Ongeloofwaardig filmpje, Dries Roelvink wordt totaal genegeerd.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')