quote: Op vrijdag 18 mei 2012 11:37 schreef Dr.Pringles het volgende:[..]Pringles snorretje FTW.
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 11:37 schreef Nick-GizMo het volgende:Ja ik mag die Broshit wel, die kerel weet waar ie het over heeftMr [ afbeelding ]
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 11:41 schreef Nick-GizMo het volgende:[..]deed ik eigenlijk niet bewust , deed gewoon moustache
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 11:40 schreef Dr.Pringles het volgende:Snooki-alike -- Savagely KICKED In Face During Rockfest BrawlOh shit, wordt zij even gelanceerd.
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 11:42 schreef Michhas het volgende:[..]Check mijn Facebook, heb dat plaatje al weken als banner
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 11:43 schreef Dr.Pringles het volgende:[..]Sure mattie, maar dat is eigenlijk hipstersnor.
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 11:31 schreef KneusTeun het volgende:[..]Eigenlijk is er geen SP. SP is namelijk ook online en kunnen vrienden bij in droppen.Je moet van het genre houden.Ik twijfelde eerst ook nog, maar nu is het aan en verslavend als een malle.
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:[..]Ah ouders met kind op hun rug even kijken wat er aan de hand is [..]Haha bewust ?[..]Jij bent ook een beetje hip he
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 11:50 schreef Bozz187 het volgende:Halalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 11:46 schreef Dr.Pringles het volgende:[..]Is gewoon een chick. Je ziet dr bh-strap.Ja, hip als in cool alles. Niet als die instagram hipsters.
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 11:55 schreef Nick-GizMo het volgende:[..]Snooki alike deed het hem . Maar vond apart dat zo'n vent met zijn kind op zijn rug naar de gevecht gaat staan kijken .En sowieso hoe die gast dat wijf trapt
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 11:56 schreef Dr.Pringles het volgende:[..]Dat kind op die gozer zn rug is gewoon een chick, geen klein kind.
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 11:58 schreef Nick-GizMo het volgende:[..]Oh really? damn, ik ben dus echt scheel
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 11:14 schreef Dr.Pringles het volgende:[..]Bij Maurice zijn dat dus munten.
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 12:00 schreef Michhas het volgende:Oeeeeh Rohit, I'm hot just like an oven. I need some loving.
quote:Vrouwen die geen aandacht krijgen van hun man omdat hij Diablo 3 aan het spelen is, kunnen van het Franse Abaloo een gratis vibrator krijgen. Dat staat op de Facebook-pagina van het bedrijf.Wanneer een man liever op jacht gaat naar XP-punten in Diablo 3 dan naar de G-spot van hun partner, helpt Abaloo ze met een kleine vibrator, aldus het bedrijf. Vrouwen moeten een foto van zichzelf met de Diablo 3-verpakking op de Facebook-pagina van het Franse Abaloo plaatsen, om de vibrator te kunnen bemachtigen.
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 12:01 schreef Rossdale het volgende:[..]Ze passen dus beter bij elkaar dan dat Tams wil toegeven
quote: Op vrijdag 18 mei 2012 12:02 schreef Dr.Pringles het volgende:[..][..]