abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 mei 2012 @ 09:21:09 #51
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_112156792
Inderdaad
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_112157249
OK, dat denk ik inderdaad ook. Ik denk trouwens wel dat een vervanger voor Schone belangrijker is dan een goeie spits
pi_112170444
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 09:46 schreef depsycholoog het volgende:
OK, dat denk ik inderdaad ook. Ik denk trouwens wel dat een vervanger voor Schone belangrijker is dan een goeie spits
En is waarschijnlijk ook nog eens goedkoper
pi_112206599
Ik ben benieuwd of de huidige beleid invloed heeft op de investeerders en sponsoren. Een club die in categorie 3 zit en nu een aantal seizoenen winst heeft gemaakt op transfers is natuurlijk aantrekkelijker dan een ploeg die in cat 1 of 2 zit.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_112206816
wat dat betreft kunnen we inderdaad trots zijn op NEC. Ik volg het voetbal nog niet zo lang, heeft er iemand een idee van wie Schone zou kunnen vervangen als spelmaker? Heeft Koolwijk nog groeipotientieel bijvoorbeeld?
  woensdag 30 mei 2012 @ 11:28:29 #56
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112207726
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef depsycholoog het volgende:
wat dat betreft kunnen we inderdaad trots zijn op NEC. Ik volg het voetbal nog niet zo lang, heeft er iemand een idee van wie Schone zou kunnen vervangen als spelmaker? Heeft Koolwijk nog groeipotientieel bijvoorbeeld?
Ik zou Bruins halen. Die gaat opbloeien bij nec, zonder twijfel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112209131
Die lijkt me ook wel interessant ja. Die zal toch wel liever bij NEC willen voetballen dan bij VVV lijkt me zo
pi_112209230
Dat zou een hele goede keus zijn voor NEC. :Y
pi_112209989
Toen ikBruins opperde in dit topic werd gezegd dat Roorda al de vervanger was?
pi_112210314
Selectie volgend seizoen:

DM: Babos, Smits, 1 of 2 keepers nodig.

VR: Will, mogelijk Szelesi transfervrij.
VC: Van Eijden, Nuytinck, Cmovs, mogelijk Szelesi transfervrij.
VL: Conboy, Amieux.

CM: Roorda, Koolwijk, Van der Velden, Loen, mogelijk Vadocz transfervrij.
AM: Foor, mogelijk Alberg of Bruins erbij.

RA: George, Foor eventueel, Van der Velden eventueel.
SP: Ten Voorde, Platje, Van den Meiracker.
LA: Ten Voorde eventueel, Latupeirissa

Dan heb je nog Grootfaam, Bajrovic, De Looijer en Fejzullahu in de selectie waarvan ik niet weet wat de plannen zijn met deze spelers. Vergeet ik iemand?

Sowieso nog een aanvaller erbij. Vleminckx huren?

Mogelijke opstelling:

Babos

Will - Van Eijden - Nuytinck - Conboy

Roorda - Koolwijk

Foor

George - Aankoop - Ten Voorde
pi_112210332
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Toen ikBruins opperde in dit topic werd gezegd dat Roorda al de vervanger was?
Je komt ff je gelijk halen :P
pi_112210640
Duh :P.

En Ten Voorde nu al verkrachten op een buiten positie???
pi_112210773
Heeft ie volgens mij bij RKC ook veel gestaan. In de spits kan ook, maar dan moet er een goede linksbuiten komen. Die zijn wat moeilijker te vinden over het algemeen. Bovendien kan NEC wel wat meer scorend vermogen gebruiken voorin. Maar dat is mijn mening als supporter. :D
  woensdag 30 mei 2012 @ 12:48:41 #64
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_112210840
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:46 schreef Nimma024 het volgende:
Heeft ie volgens mij bij RKC ook veel gestaan. In de spits kan ook, maar dan moet er een goede linksbuiten komen. Die zijn wat moeilijker te vinden over het algemeen. Bovendien kan NEC wel wat meer scorend vermogen gebruiken voorin. Maar dat is mijn mening als supporter. :D
Op Vleminckx na was dit altijd al ons manco.
Geen scorend vermogen, want: te duur.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_112210960
Foor en George zullen niet boven de 6 goals per seizoen uit komen. Schöne kon dat wel (weliswaar mede door strafschoppen). Daar lever je dus in. Als je Ten Voorde op links hebt en er komt een spits die ook doelpunten maakt, dan heb je er in ieder geval twee met scorend vermogen. Platje blijft wat mij betreft een invaller. Van den Meiracker moeten we niet te veel van verwachten, het is een grote stap van de topklasse naar de Eredivisie.

Ik lees nu op het SV NEC Forum dat NEC deze week een gesprek heeft met Evander Sno. Wat mij betreft is ie welkom. Hij gaat kiezen tussen Roda JC en NEC. Als hij komt dan lijkt het mij dat Roorda op 10 gaat spelen, anders wordt het wel heel luxe op de controlerende posities. Echter denk ik dat ie voor Roda kiest vanwege Ruud Brood.
pi_112211239
Ik had in Sega Football Manager van de Meiracker gehaald bij Spijkenisse was het dacht ik en toen werd ik bijna ontslagen door het bestuur :') dat belooft niet al teveel goeds haha.
Platje is eigenlijk ook maar een beetje mislukt bij NEC. Daar waren wel andere verwachtingen over, of heb ik dat mis?
pi_112211440
Ja dat kwam vooral door hem zelf, hij zou er wel even vijftien maken. Zelfoverschatting. Hij heeft een paar mooie goals gemaakt, maar miste ook veel kansen. Daarnaast is hij zeer beperkt in het meevoetballen. Hij loopt ook bijzonder vaak buitenspel. Zeefuik was wat NEC nodig had, een spits die een bal kon vasthouden. Dat had Pastoor goed gezien.
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:06:38 #68
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_112211493
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:05 schreef Nimma024 het volgende:
Ja dat kwam vooral door hem zelf, hij zou er wel even vijftien maken. Zelfoverschatting. Hij heeft een paar mooie goals gemaakt, maar miste ook veel kansen. Daarnaast is hij zeer beperkt in het meevoetballen. Hij loopt ook bijzonder vaak buitenspel. Zeefuik was wat NEC nodig had, een spits die een bal kon vasthouden. Dat had Pastoor goed gezien.
NEC had eigenlijk een scorende en balvaste spits nodig die kon meevoetballen.
Maar aangezien Platje en Zeefuik maar weinig scoorden, moest er een aanspeelpunt voor Schone komen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_112212392
Maar die spitsen spelen bij betere clubs. Voor NEC is het één van beide kwaliteiten. :P
pi_112213332
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:05 schreef Nimma024 het volgende:
Ja dat kwam vooral door hem zelf, hij zou er wel even vijftien maken. Zelfoverschatting. Hij heeft een paar mooie goals gemaakt, maar miste ook veel kansen. Daarnaast is hij zeer beperkt in het meevoetballen. Hij loopt ook bijzonder vaak buitenspel. Zeefuik was wat NEC nodig had, een spits die een bal kon vasthouden. Dat had Pastoor goed gezien.
Platje heeft in totaal 1170 minuten gespeeld en 6x gescoord. Als je deze lijn zou doortrekken tot altijd basis en 90 minuten, kom je wel op 15 doelpunten uit. Maar dat is puur statistisch.
Ik ben het met je eens dat Platje zeer beperkt kan meevoetballen en geen bal kan vasthouden. Platje moet het niet hebben van techniek, maar van snelheid en kwaliteiten van medespelers.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:07:36 #71
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_112214262
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:51 schreef Nimma024 het volgende:
Ik lees nu op het SV NEC Forum dat NEC deze week een gesprek heeft met Evander Sno. Wat mij betreft is ie welkom.
Weet niet, hij ging dit seizoen eeen paar keer door het lint met rode kaarten en schorsingen tot gevolg. Dat zie ik liever niet.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_112214488
Racist!
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:27:08 #73
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_112215130
DeVinger heeft graag 11 Sno's :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_112215183
Sno en Roorda samen een 2 mans middenveld centraal?
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:47:20 #75
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_112216093
Nee, Koolwijk. DeVinger zal het met me eens zijn
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')