Ik ga regelmatig uit met een maat en 2 dames die we nog van vaktantie kennen.
De eerste avond tijdens vakantie heb ik het contact gelegd en beetje geschuurt, gezoent etc.
Niks bijzonders.
Uit eindelijk kwamen ze bij ons vakantiehuisje langs om ons op te halen voor stappen.
Ze vond toen duidelijk mijn maat leuk en heb er ook mee gezoend op de dansvloer.
Nu gaan wel regelmatig nog samen uit en we vinden haar allebei erg leuk.
Ze stuurt mij regelmatig foto's van zichzelf in lingerie e.d. en we houden contact via ping etc.
Dat doet ze niet met mijn maat die spreekt ze alleen met uitgaan.
Tijdens laatste keer uitgaan vroeg ze of me maat van onze gesprekken afwist. Ik zei nee wat ook zo is en daar leek ze blij mee. (dat vraag je alleen als je wat met hem wil tog? zou ze mij leuk vinden boeit het tog niet wie het weet?)
Ik vind het erg lastig. Ik wil niet iemand anders versieren omdat ik bang ben dat ze me toch leuk vind. en dan hard een blauwtje loop als ik iemand anders zoen.
Maar ik wil ook niet uit blijven gaan terwijl ze mischien mijn maat leuk vind en bang is dat ze mij voor me kop stoot.
Wat zal ik doen? als ik haar vraag hoe het zit loopt het contact mischien heel raar wat ik jammer zou vinden want het zijn erg leuke ping gesprekken.
Zeg ik niks baal ik iedere keer als ik met ze uitga...