pi_111670076
registreer om deze reclame te verbergen
Hoi,Ik moet mijn iPhone terugsturen voor reparatie.

Nu zit er in de iPhone zo'n micro sim die niet in een andere telefoon past. Omdat ik niks anders als een htc heb moet ik dit micro sim dus in een plastic buitenkant van een simkaart plaatsen om 'm in de htc te passen.

Heeft iemand toevallig nog zo'n plastic omhulsel van een micro simkaart liggen die die zo vriendelijk naar mij zou willen opsturen?

Bij voorbaat dank :)

Het gaat dus om de buitenkant van nummer 2:
microsim-t-mobile.jpg
pi_111670694
Optie om misschien even langs lokale Phone House, oid te gaan... Misschien dat die zoiets hebben liggen...
pi_111670840
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 17:20 schreef Nieuwskijker het volgende:
Optie om misschien even langs lokale Phone House, oid te gaan... Misschien dat die zoiets hebben liggen...
dat inderdaad .. of een oude sim pakken en zelf iets fabriceren daarvan... moet ook willen.
pi_111670887
Zal morgen eens vragen bij de telecomwinkeltjes of ze zo iets hebben liggen. thnx.

Zelf fabriceren lijkt me niet echt mogelijk, of je moet iets met zo'n simkaart knipper doen ofzo.
pi_111673862
ik heb er thuis nog wel 1 liggen, zoeen: http://microsim-shop.com/images/adapter_with_microsim.jpg
maar met hetzelfde gemak loop je langs een van de vele telecom winkels..
  donderdag 17 mei 2012 @ 23:04:26 #6
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_111686964
Laatst had ik hetzelfde, toen hadden ze bij de phonehouse niks liggen. Ik had het microsimkaartje gewoon in een simpele Nokia gestopt. Dat was wel zo'n systeem waarbij je de simkaart kon inklemmen van bovenaf, dat werkte prima.

Voor een inschuifsysteem gaat het denk niet lukken. Ik weet niet wat htc gebruikt.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_111688424
ik had hetzelfde probleem maar heb dit omhulsel gemaakt door met een standy mes de goede vorm uit een oud simkaartje te snijden, ben je zo'n 10 minuutjes mee bezig
pi_111712058
Bij de tmobile shop eentje gekregen! :)

*kuch* Wat een eikels bij de vodafone shop *kuch*

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')