pi_111668555
registreer om deze reclame te verbergen
Haaaai!

Sinds een tijdje heb ik last van af en toe een 'lam' gevoel in mijn bovenbenen. Ze voelen dan heel erg vemoeid, slap en lam tijdens het bewegen. De dag erna is het lamme gevoel weg, maar dan is er een verschrikkelijke spierpijn voor in de plaats gekomen! Gisteren had ik dus weer dat lamme gevoel, en vandaag mega-spierpijn in mijn bovenbenen. Ik heb de afgelopen dagen geen rare of overdreven bewegingen gemaakt ofzo. Ook doe ik niet aan een sport, dus daar kan het niet aan liggen.
Herkent iemand dit, of kan iemand me misschien vertellen wat het kan zijn? Denken jullie dat het slim is om er even mee langs de huisarts te gaan?

Alvast bedaaankt!
  donderdag 17 mei 2012 @ 16:29:46 #2
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_111668593
lamme tak ga sporten
I could have been wild and I could have
been free
But Nature played this trick on me
  donderdag 17 mei 2012 @ 16:31:00 #3
311574 DeRakker.
Rent poesjes achterna.
pi_111668638
squat-franco-colombu-arnold-schwarzenegger-ken-waller.jpg

Ik heb dat na het trainen van mn benen... dus beetje raar dat je dat hebt nadat je niks doet.
Ruikt graag aan konten.
  donderdag 17 mei 2012 @ 16:42:27 #4
271192 Lindgren.
naakt badmintonnen met GJE
pi_111669067
Misschien dat je juist wél moet sporten omdat je dagelijkse loopje naar de koelkast al pijn doet aan je benen?
Hier schreef Toefjes het volgende:
Maar misschien zijn wij net als een spookrijder, die zich verbaast waarom iedereen op de verkeerde baan rijdt.
pi_111669119
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 16:28 schreef liefs_zonneschijn het volgende:
Ook doe ik niet aan een sport, dus daar kan het niet aan liggen.

Of het ligt juist daar aan ;)
Hax Pax Max Deus Adimax
pi_111669231
't is niet zo dat ik 24/7 op mn luie reet zit dames en heren :) Ik wandel sowieso elke dag een uur en fietsen doe ik ook heel regelmatig. Dansen heb ik een lange tijd gedaan, maar ben er de laatste tijd niet echt actief meer mee bezig.

Met 'ik sport niet' bedoel ik dat ik niet actief aan een sport doe, zoals bijvoorbeeld 4x per week volleyballen ofzo :)
pi_111670208
Sja, het klinkt sowieso een beetje dubieus dat je 'zomaar' een lam gevoel krijg. Aan de andere kant, wandelen klinkt niet echt als een actieve sport. En ik gok dat je ook op een 'normaal' tempo fiets? Je kan proberen of het verdwijnt als je wat actiever je bovenbeenspieren traint (door te joggen/hard fietsen bijv.) Anders weet ik het ook niet. Eet je gezond (als in, krijg je alle benodigde voedingsstoffen binnen)?
God didn't create us, we created God!

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')