abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 mei 2012 @ 22:04:05 #1
123170 alors
zlata1234
pi_111643787
quote:
Gouden Kooi Amanda zwanger van Afrojack

van onze redactie
AMSTERDAM - De Nederlandse dj Afrojack en zijn vriendin Amanda Balk, die eerder te zien was in de Gouden Kooi en Echte meisjes in de jungle, krijgen samen een kindje.

De dj, echte naam Nick van de Wall, en zijn vriendin zijn door het dolle heen. "Hoewel wij allebei pas 23 jaar zijn, is de zwangerschap helemaal gepland", laat Amanda weten aan RTL Boulevard. "We zijn dolgelukkig."
Amanda en Afrojack zijn inmiddels twee jaar samen. Hun eerste kindje wordt in maart verwacht.
Dat was toen...maar nu werd zojuist naar buiten gebracht bij RTL Blvd dat hij haar onlangs zwanger en wel uit het huis heeft gezet...haar verklaring zou zijn dat hij erg kwaad op haar is geworden omdat zij uit haar dak was gegaan nadat hij aan haar had bekend dat hij was vreemdgegaan begrijpu.

Bij gebrek aan een opener. Deel vijf. Waarin Afrojack many nights in Paris te wachten staat en de verschrikkelijk zwangere Amanda met haar dochtertje genegeerd achterblijft.

Gossip On!

En het de laatste smeuïge berichten uit de media (hun commnunicatiemiddel):

Afgelopen dinsdag in het AD:

Hoogzwangere ex-vriendin Afrojack in geldnood

quote:
Amanda Balk (23), de hoogzwangere ex-vriendin van dj Afrojack zit in ernstige geldnood. Volgens haar komt Afrojack zijn belofte niet na om haar tot de bevalling in februari financieel te ondersteunen.

Via haar advocaat probeert Balk - ooit deelneemster aan de realityserie de Gouden Kooi - haar voormalige levenspartner er al tijden van te overtuigen dat hij toch weer geld aan haar overmaakt. Die roep om hulp bleef tot nu toe onbeantwoord. Dat meldt het AD vandaag.

'Ik krijg niets meer'
Nadat Balk in september na een knallende ruzie door de 24-jarige Afrojack met al haar bezittingen op straat werd gezet, kreeg ze via zijn management een geldbedrag om de eerste maanden mee door te komen. Om hoeveel geld het gaat, wil ze niet zeggen. Wel dat het pertinent niet zo is dat ze er in korte tijd een klein fortuin doorheen heeft gejaagd. 'Hij zou tot de geboorte van zijn dochter blijven betalen. Nu krijg ik al een hele tijd niets meer. Gelukkig springt mijn familie bij, anders zou ik niet weten hoe ik de huur moet betalen,' aldus de 31 weken zwangere vrouw. 'Godzijdank zit mijn dochter nog veilig in mijn buik en maakt ze niks mee van deze toestand.'

Afrojack stelde kort na de breuk in een officiële verklaring zich te distantiëren van negatieve uitspraken die Amanda over hem deed. Ook benadrukte hij in het statement zijn verantwoordelijkheid voor honderd procent te nemen en ervoor te zorgen dat zijn ex zich 'de komende tijd geen zorgen hoefde te maken'. Gisteren waren Nick van de Wall en zijn management niet bereikbaar voor commentaar op de jongste ontwikkelingen.

'Recht op paar honderd euro per maand'
Sinds de breuk heeft Amanda Nick nooit meer gezien of gesproken. 'Ook van zijn familie heb ik niks meer gehoord. Er is dus, omdat er geen contact is, nog niks duidelijk over een eventuele co-ouderschapsregeling.' Amanda Balk en Afrojack waren niet getrouwd en hadden geen samenlevingscontract. Formeel hoeft hij haar dus niet te betalen. 'Wettelijk heeft mijn dochter wel recht op een paar honderd euro per maand.'
Vervolgens een dag later in het AD:

quote:
Advocaten praten over toekomst baby Afrojack

De advocaten van Amanda Balk (23) en haar ex-vriend dj Afrojack, de 24-jarige Nick van de Wall uit Spijkenisse, voeren overleg over regelingen die moeten worden getroffen als voormalig Gouden Kooi-deelneemster Balk in februari bevalt van Afrojacks dochtertje. Dat stelt Hugo Langras, de manager van de wereldberoemde producer en dj.

Of de juridische onderhandelingen gaan over een financiële bijdrage aan moeder en kind, of om een eventuele co-ouderschapregeling is onduidelijk. Langras en ook Nick van de Wall willen geen commentaar geven op de beschuldiging van Amanda Balk dat haar ex zijn belofte niet is nagekomen om haar tot en met de bevalling financieel te ondersteunen.

Afrojack zette gisteren wel een korte reactie op Twitter: Liars Suck. Onzeker is of hij daarmee doelt op Amanda's uitlatingen. Na hun knallende ruzie in september, waarbij Balk met al haar bezittingen door Afrojack op straat werd gezet, kreeg de jonge vrouw via het management van de dj een onbekend geldbedrag om elders opnieuw te beginnen.

Dat geld ging, aldus Balk, snel op aan het inrichten van een babykamer en het bewoonbaar maken van haar Amsterdamse flatje. Balk moet nu een beroep doen op financiële steun van haar familie om het hoofd boven water te houden. Ze probeert Afrojack ervan te overtuigen met extra middelen over de brug te komen. Afrojack heeft altijd gezegd zijn verantwoordelijkheden voor honderd procent te zullen nemen. Afrojack zou nu een verhouding hebben met hotelerfgename Paris Hilton. (Redactie)
En nog een artikel:

quote:
do 26 apr 2012, 19:46
Afrojack heeft geen tijd voor dochter

van onze redactie
AMSTERDAM - Dj Afrojack heeft zijn bijna zes weken oude dochter Vegas nog niet in levenden lijve kunnen bewonderen. De dj, die in het echt Nick van de Wall heet, heeft het momenteel te druk met zijn werk.

"Ik heb haar nog niet vast mogen houden, maar ik heb wel filmpjes en foto's gezien van haar", vertelt de wereldberoemde dj aan RTL Boulevard. "Maar ze lijkt wel op me. Ik ben heel trots."
Afrojack verklaart waarom hij de baby die hij heeft met Amanda Balk, nog niet heeft gezien: zijn werkschema laat een bezoek aan Vegas simpelweg niet toe. "Maar volgende week ga ik haar zien. Ik denk niet dat een baby het verschil merkt of ik haar nu zie, volgende week of volgend jaar. Er komt veel bij kijken, maar ik probeer mijn verantwoordelijkheid te nemen."
Overigens blijft de dj vaag over zijn vermeende romance met de steenrijke Paris Hilton. Eerder deze maand lekte een foto uit waarop de twee intiem te zien zijn. Afrojack: "In een club is het donker en kan je elkaar niet goed horen. Dus dan praat je in iemands oor."
En uiteraard nog een ontroerende blik :'( op de babykamer van Amanda.... aan het aantal schoenen te zien zal het kind wel Imelda gaan heten:
http://www.shownieuws.tv/video/amanda-klaar-voor-komst-baby/
---------------------------------------------------------------------------------------------

Dit schitterende moment overtreft al mijn dromen!!

Op Vrijdag 16 maart is mijn prachtige prinsesje om 23.35 uur geboren.

Ze woog bij de geboorte 3322 gram.

Haar naam is Vegas.

Na een zware bevalling is ze uiteindelijk met een keizersnede geboren.

Ik ben intens gelukkig met mijn klein meisje, we maken het samen goed en genieten intens van elkaar.

XX Amanda
know'm sayin?
×
word? word.
pi_111644729
nu kunnen we weer verder
  woensdag 16 mei 2012 @ 22:25:37 #3
593 sjak
Juffie Bloem
pi_111644750
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:57 schreef julia22 het volgende:

[..]

Doet me echt denken aan zo'n moeder die d'r kind loopt te pushen. Je kunt als moeder niet zorgen dat je kind een goede carrière gaat maken, dat moet het kind zelf doen.
Pushen is één ding maar je kunt je kind wel sturen en advies geven.
Lekker douchen!
pi_111644888
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:25 schreef sjak het volgende:

[..]

Pushen is één ding maar je kunt je kind wel sturen en advies geven.
Tuurlijk..dat hoort er zeker bij. Maar ik vind dat niet echt de algehele definitie van een goede moeder.

[ Bericht 0% gewijzigd door julia22 op 16-05-2012 23:14:23 ]
pi_111646240
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:25 schreef sjak het volgende:

[..]

Pushen is één ding maar je kunt je kind wel sturen en advies geven.
en motiveren en zelf een goed vorbeeld gedrag neerzetten
pi_111647427
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:53 schreef Deisyy het volgende:

[..]

In het Arabisch :Y
:D
  donderdag 17 mei 2012 @ 13:47:37 #8
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_111663384
Ik vind ze leuk samen!
  donderdag 17 mei 2012 @ 13:55:15 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111663670
Friends with benefits, hooguit.

En ongezien. Jammer, want het was feest hier.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_111664000
wat een ontzettende haat zeg in het vorige topic :{
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_111664072
Het moet voor Amanda gister een beetje geweest zijn alsof zij achter deuren mocht kijken wat zij niet gewonnen had.

"Wat heeft zij niet gewonnen, Pierre?"
"Achter deur 1: Afrojack! Met een zwembad van 38 graden met uitzicht op de Hollywood Hills!"
"Achter deur2: Paris Hilton! Met honderden schilderijen en foto's van haarzelf aan de muur en een feestje met een paar duizend van haar beste vrienden in Las Vegas!"
"Wat heeft zij dan wel gewonnen, Pierre?"
"Achter deur 3: een huilende baby die een schone luier nodig heeft!"
  donderdag 17 mei 2012 @ 14:07:30 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111664093
Ik zou er bijna medelijden mee krijgen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_111664109
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Het moet voor Amanda gister een beetje geweest zijn alsof zij achter deuren mocht kijken wat zij niet gewonnen had.

"Wat heeft zij niet gewonnen, Pierre?"
"Achter deur 1: Afrojack! Met een zwembad van 38 graden met uitzicht op de Hollywood Hills!"
"Achter deur2: Paris Hilton! Met honderden schilderijen en foto's van haarzelf aan de muur en een feestje met een paar duizend van haar beste vrienden in Las Vegas!"
"Wat heeft zij dan wel gewonnen, Pierre?"
"Achter deur 3: een huilende baby die een schone luier nodig heeft!"
:D_!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 17 mei 2012 @ 14:18:54 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111664392
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Het moet voor Amanda gister een beetje geweest zijn alsof zij achter deuren mocht kijken wat zij niet gewonnen had.

"Wat heeft zij niet gewonnen, Pierre?"
"Achter deur 1: Afrojack! Met een zwembad van 38 graden met uitzicht op de Hollywood Hills!"
"Achter deur2: Paris Hilton! Met honderden schilderijen en foto's van haarzelf aan de muur en een feestje met een paar duizend van haar beste vrienden in Las Vegas!"
"Wat heeft zij dan wel gewonnen, Pierre?"
"Achter deur 3: een huilende baby die een schone luier nodig heeft!"
_O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 17 mei 2012 @ 16:15:28 #15
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_111668029
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Het moet voor Amanda gister een beetje geweest zijn alsof zij achter deuren mocht kijken wat zij niet gewonnen had.

"Wat heeft zij niet gewonnen, Pierre?"
"Achter deur 1: Afrojack! Met een zwembad van 38 graden met uitzicht op de Hollywood Hills!"
"Achter deur2: Paris Hilton! Met honderden schilderijen en foto's van haarzelf aan de muur en een feestje met een paar duizend van haar beste vrienden in Las Vegas!"
"Wat heeft zij dan wel gewonnen, Pierre?"
"Achter deur 3: een huilende baby die een schone luier nodig heeft!"
:D

Ik zit het net even te kijken, maar ik vind m wel relaxt. Leuker dan verwacht in elk geval. Maar is hij zo verkouden of helemaal doorgesnoven?
pi_111668925
quote:
7s.gif Op donderdag 17 mei 2012 13:55 schreef Copycat het volgende:
Friends with benefits, hooguit.

En ongezien. Jammer, want het was feest hier.
Dat sowieso want Paris heeft toch om de zoveel maanden een andere lover. Volgens mij is ze sinds september alleen maar met Afro?
  donderdag 17 mei 2012 @ 16:59:49 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111669859
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 16:38 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Dat sowieso want Paris heeft toch om de zoveel maanden een andere lover. Volgens mij is ze sinds september alleen maar met Afro?
Dat laatste ja. Dit valt wel buiten het normale Paris-ritme van vriendjes wisselen alsof het jurkjes zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 17 mei 2012 @ 17:01:19 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111669936
Wanneer komt haar album uit?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_111670718
quote:
5s.gif Op donderdag 17 mei 2012 17:01 schreef Copycat het volgende:
Wanneer komt haar album uit?
ik hoop van niet!
pi_111673743
Afrojack is een fuckbuddy én een dj-buddy, Paris gaat binnenkort voor het eerst draaien, dus ze helpen elkaar echt op een productieve manier :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_111673850
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Het moet voor Amanda gister een beetje geweest zijn alsof zij achter deuren mocht kijken wat zij niet gewonnen had.

"Wat heeft zij niet gewonnen, Pierre?"
"Achter deur 1: Afrojack! Met een zwembad van 38 graden met uitzicht op de Hollywood Hills!"
"Achter deur2: Paris Hilton! Met honderden schilderijen en foto's van haarzelf aan de muur en een feestje met een paar duizend van haar beste vrienden in Las Vegas!"
"Wat heeft zij dan wel gewonnen, Pierre?"
"Achter deur 3: een huilende baby die een schone luier nodig heeft!"
_O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2012 @ 19:30:01 #22
135305 beequeen
Lost.
pi_111675929
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Het moet voor Amanda gister een beetje geweest zijn alsof zij achter deuren mocht kijken wat zij niet gewonnen had.

"Wat heeft zij niet gewonnen, Pierre?"
"Achter deur 1: Afrojack! Met een zwembad van 38 graden met uitzicht op de Hollywood Hills!"
"Achter deur2: Paris Hilton! Met honderden schilderijen en foto's van haarzelf aan de muur en een feestje met een paar duizend van haar beste vrienden in Las Vegas!"
"Wat heeft zij dan wel gewonnen, Pierre?"
"Achter deur 3: een huilende baby die een schone luier nodig heeft!"
_O-
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 17 mei 2012 @ 19:41:36 #23
208890 June.
Seriously?
pi_111676560
quote:
7s.gif Op donderdag 17 mei 2012 13:55 schreef Copycat het volgende:
Friends with benefits, hooguit.

En ongezien. Jammer, want het was feest hier.
Inderdaad dat denk ik ook.
Shine bright like a diamond.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 17 mei 2012 @ 23:31:39 #24
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_111688606
quote:
5s.gif Op donderdag 17 mei 2012 17:01 schreef Copycat het volgende:
Wanneer komt haar album uit?
ze wordt nu dj :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_111688857
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 16:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat laatste ja. Dit valt wel buiten het normale Paris-ritme van vriendjes wisselen alsof het jurkjes zijn.
Dat valt an sich wel mee toch? Volgens mij heeft zij best wel een aantal lagere relaties gehad toch?

Ze is nooit lang alleen daarentegen, maar ik dacht toch niet dat zij elke week een ander vriendje had?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 18 mei 2012 @ 18:59:42 #26
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_111713773
Het is bij haar elke keer zo dat wanneer de man een wat serieuzere relatie wil, en de volgende stap wil zetten zij 'cold feet' krijgt volgens mij. Want haar vorige vriend had ook trouwplannen volgens mij, en die doug ( die ook in the hills te zien was) werd ook ineens gedumpt
  Moderator vrijdag 18 mei 2012 @ 21:06:54 #27
184769 crew  Deisyy
pi_111719681
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 18:59 schreef purebliss het volgende:
Het is bij haar elke keer zo dat wanneer de man een wat serieuzere relatie wil, en de volgende stap wil zetten zij 'cold feet' krijgt volgens mij. Want haar vorige vriend had ook trouwplannen volgens mij, en die doug ( die ook in the hills te zien was) werd ook ineens gedumpt
En als Paris cold feet heeft is het echt klaar. Zulke voeten _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 21:20:18 #28
92279 N.icka
Windforce 11
pi_111720273
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 21:06 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En als Paris cold feet heeft is het echt klaar. Zulke voeten _O-
Wat een vreselijk onorigineel grapje ....
pi_111722622
ik vond hem leuk
  Moderator vrijdag 18 mei 2012 @ 22:21:47 #30
184769 crew  Deisyy
pi_111723108
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 21:20 schreef N.icka het volgende:

[..]

Wat een vreselijk onorigineel grapje ....
O sorry, jij hebt ook maat 43? :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_111724554
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:21 schreef Deisyy het volgende:

[..]

O sorry, jij hebt ook maat 43? :+
*proest* :D
  zaterdag 19 mei 2012 @ 09:21:11 #32
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_111733379
Niet zo onaardig! Het moet vreselijk zijn om per se je schoenen op maat te moeten laten maken en soms vriendjes te hebben met een gelijke of kleinere schoenmaat! Arm ding! XD
  zaterdag 19 mei 2012 @ 09:39:05 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111733578
Mwah, als Paris een maatje 40 had kocht ze ook geen schoenen bij Scapino, dus zo'n drama is dat op maat gemaakte niet, al even afgezien van het feit dat er wel damesschoenen in die maat te koop zijn.

Misschien is het wel waarom Nick langer in de gratie blijft; hij heeft iig grotere voeten :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 19 mei 2012 @ 10:18:11 #34
111260 Charmian
a little joy
pi_111734094
Ter lering ende vermaak: AJ zit tegenwoordig in een spotje van Remia. Of wisten we dat al?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 19 mei 2012 @ 10:48:10 #35
16715 Mylene
*schatje*
pi_111734650
Ondertussen is Paris Hilton in het nieuws vanwege een huisfeestje en klagende buren vanwege geluidsoverlast. Ze vierde het feestje met Lindsay Lohan en haar ex Samantha Ronson, en douchebag Brandon Davis.

klik hier voor foto's en filmpje
  zaterdag 19 mei 2012 @ 11:56:45 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_111736327
Is die Brandon niet degene die - in gezelschap van een gierende Paris - LiLo voor de ogen van de paparazzi uitmaakte voor Fire Crotch?

Keep your friends close and your enemies closer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 19 mei 2012 @ 15:06:12 #37
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_111741622
Paris is ondertussen alweer geland in Europa.
Via Frankfurt naar Cannes. Wat een globetrottertje!

ParisHilton twitterde op zaterdag 19-05-2012 om 14:34:38 Just landed in Nice! So excited to rock Cannes! #YES! reageer retweet
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_111767035
As I speak een clip van Sjek op Mtv. Een of andere gast steeds bij hem die een ding met Vegas erop in zn handen had. Opvallend vond ik dat.
En het eindigt met een naambord oid van de stad Vegas.
Don't you love her madly?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 20 mei 2012 @ 20:15:19 #39
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_111797968
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2012 00:34 schreef Lovechild het volgende:
As I speak een clip van Sjek op Mtv. Een of andere gast steeds bij hem die een ding met Vegas erop in zn handen had. Opvallend vond ik dat.
En het eindigt met een naambord oid van de stad Vegas.
één of andere gast :o dat is Steve Aoki _O_

en de clip is volgens mij van ergens in vorig jaar.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  † In Memoriam † zondag 20 mei 2012 @ 21:26:14 #40
135305 beequeen
Lost.
pi_111803353
Het is echt een mix van Amanda en Afrojack.



Mooi kindje.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 20 mei 2012 @ 21:54:19 #41
123170 alors
zlata1234
pi_111805312
prachtig meiske
know'm sayin?
×
word? word.
pi_111806952
O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 21 mei 2012 @ 11:08:33 #43
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_111822898
quote:
4s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 10:18 schreef Charmian het volgende:

Ter lering ende vermaak: AJ zit tegenwoordig in een spotje van Remia. Of wisten we dat al?
Las het in vorige topic.

quote:
17s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:58 schreef charmed_angel het volgende:

Wel grappig dat je VEGAS ziet in de reclame! En Spijkenisse :+
  maandag 21 mei 2012 @ 13:13:09 #44
111260 Charmian
a little joy
pi_111827272
Ah die had ik dus gemist Tuinfluiter :)
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 21 mei 2012 @ 13:18:33 #45
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_111827463
zooo heb net even dat filmpje van yolanthe :r op 3 gekeken! Wat een verschrikkelijk mens is dat zeg! getsiederrie!(maar dat vond ik al langer hahhah)

volgens mij was parushh niet zo blij met der cadeautje, oooh mooi! propt het weer in de tas en pleurt het ergens neer! whahhaha
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:04:20 #46
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_111914591
ahhhhhh zijn der geen roddels/geruchten/uitspraken meer over mannie en veggie?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 29 mei 2012 @ 18:48:58 #47
22592 crew  Ole
pi_112179441
*******BREAKING NEWS *******************

quote:
Paris Hilton en DJ Afrojack uit elkaar?
BEWAAR
Door: redactie
29-5-12 - 17:58
© photo news.
Het gaat niet goed tussen Paris Hilton en DJ Afrojack. De hotelerfgename en de deejay uit Spijkenisse zijn sinds eind vorig jaar samen, maar vrienden van het koppel beweren nu dat hun relatie op sterven na dood is. Nick van de Wall, Afrojacks echte naam, zou het naar verluidt zo druk hebben waardoor de twee langzaam maar zeker uit elkaar zijn gegroeid.
'Afrojack heeft het extreem druk. Hij reist het hele land af om in discotheken te draaien, en Paris is niet van plan om hem overal als een groupie achterna te gaan', vertelt een bron aan entertainmentwebsite RadarOnline.

Volgens de insider is Paris bovendien jaloers op haar voormalige boezemvriendin Kim Kardashian en haar vriend Kanye West. 'Paris vind het niet zo leuk dat Kim meer aandacht krijgt omdat ze met Kanye samen is. Paris en DJ Afrojack zijn al een tijdje samen, maar hij is bijlange niet zo bekend als Kanye. De liefde tussen hen is serieus bekoeld.' De bron voegt er aan toe dat Paris zonder Afrojack naar Cannes is gegaan en dat ze ook op Memorial Day alleen in Las Vegas was terwijl hij in Atlantic City aan het werk was.

Vol lof
DJ Afrojack was onlangs nog vol lof over zijn vriendin. Zo vertelde hij dat Paris 'een van de meest getalenteerde artiestes' is die hij kent: 'Ze is dan wel geen Celine Dion, maar ze weet wel hoe ze op een podium moet staan. Ze kan wel degelijk zingen, geloof het of niet.'

'Toen ik voor de eerste keer in de studio stond met haar wist ik niet goed wat ik er van moest verwachten, maar dat meisje kan zingen. Ze houdt bovendien van dance en we hebben samen hele leuke muziek gemaakt. We hebben veel plezier beleefd. Het belangrijkste is dat je plezier maakt met de mensen die je leuk vindt', aldus Afrojack.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:52:04 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112179568
Nu ze uit elkaar zouden zijn hadden ze wel een relatie? :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_112179603
Misschien komt het dan toch nog goed tussen Mannie & Nickie.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:58:54 #50
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_112179902
Hahah dit is hilaaaaarisch! ze hadden toch helemaal geen relatie?

Sjonge dus ze hebben nou verzonnen dat ze een relatie hebben zodat ze kunnen zeggen dat het uit is! Dussss
  Moderator dinsdag 29 mei 2012 @ 19:01:30 #51
184769 crew  Deisyy
pi_112180018
Nee, ze hebben gezegd dat ze geen relatie hebben, zodat ze niet hoeven te zeggen dat het uit is, want daar hebben ze hun vrienden voor :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_112180134
Ondertussen geniet Amanda van het zomerweer


Aan de Ruysdaelkade ter hoogte van waar er nog een paar 'ramen' zijn. :X
  Moderator / Miss SHO woensdag 30 mei 2012 @ 16:39:58 #54
22592 crew  Ole
pi_112222502
quote:
'Afrojack zet Paris Hilton bij grofvuil'
Showbizz • Geschreven door Novum op 30-05-2012 @ 16:24

Afrojack en Paris Hilton zijn niet langer een setje. De Nederlandse dj, die zijn relatie met de Amerikaanse hotelerfgename nooit officieel bevestigde, heeft een einde gemaakt aan de romance. Dat beweren ingewijden tegenover de Amerikaanse entertainmentsite Radar Online.

"Afrojack is eerder dit jaar ingetrokken bij Paris en het werd erg snel serieus", verklapt de bron. "Paris was echt dol op hem, maar Afrojack wil gewoon lol trappen en heeft geen zin in een relatie." De Nederlander, die een kind heeft met voormalig Gouden Kooi-bewoonster Amanda Balk, is volgens de ingewijde nog niet klaar voor een serieuze relatie.

Paris wil daarentegen niets liever dan trouwen en kinderen. "Ze zou het geweldig vinden om een gezin te stichten, ze praat nergens anders meer over", doet een andere bron uit de doeken. "Maar ze heeft haar prins op het witte paard nog steeds niet gevonden en de klok begint te tikken."

Paris en Afrojack, die in Spijkenisse werd geboren als Nick van de Wall, leerden elkaar kennen in de studio. De Nederlander helpt het Amerikaanse rijkeluiskindje met haar nieuwe album, dat later dit jaar moet verschijnen. Haar eerste album Paris, dat zes jaar geleden verscheen, flopte. "Afrojack heeft veel kritiek gekregen omdat hij met haar werkt, maar hij gelooft echt dat ze talent heeft."

Bron: Novum

Had hij Amanda niet ook al bij het grofvuil gezet?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:42:32 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112222670
Hoe maken we van niets nog minder?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 mei 2012 @ 16:46:12 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112222906
Lol Paris was de serieuze van het stel
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:47:25 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112222981
Als Paris nou ook maar niet zwanger blijkt te zijn...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO woensdag 30 mei 2012 @ 16:49:39 #58
22592 crew  Ole
pi_112223115
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:47 schreef Leandra het volgende:
Als Paris nou ook maar niet zwanger blijkt te zijn...
:D!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_112223361
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:47 schreef Leandra het volgende:
Als Paris nou ook maar niet zwanger blijkt te zijn...
Ja, dan moet-ie daar over anderhalf jaar ook weer op kraambezoek terwijl hij het al zo druk heeft.
  Moderator / Miss SHO woensdag 30 mei 2012 @ 16:57:55 #60
22592 crew  Ole
pi_112223584
Wie zal de volgende zijn? GaGa?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_112224111
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:57 schreef Ole het volgende:
Wie zal de volgende zijn? GaGa?
LiLo.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_112224356
Oh ik hoop zo dat ze bezwangerd is door hem!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Miss SHO woensdag 30 mei 2012 @ 17:17:54 #63
22592 crew  Ole
pi_112224513
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh ik hoop zo dat ze bezwangerd is door hem!
Arm kind....
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_112225018
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:17 schreef Ole het volgende:

[..]

Arm kind....
ik denk dat een kind van Paris het niet zo arm zal hebben als het kind van Amanda :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Miss SHO woensdag 30 mei 2012 @ 17:31:51 #65
22592 crew  Ole
pi_112225156
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:28 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

ik denk dat een kind van Paris het niet zo arm zal hebben als het kind van Amanda :+
Maar ook een vader die zijn kind nauwlijks ziet
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_112227196
En wij nog meer om te bashen in dit topic :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 mei 2012 @ 21:30:38 #67
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112237580
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:31 schreef Ole het volgende:

[..]

Maar ook een vader die zijn kind nauwlijks ziet
ach met Paris heeft dat kind vast genoeg surrogaatvaders
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:20:20 #68
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_112252998
Dat word dan een getint kindje met heeeeule grote voeten!

Hoe zullen ze hem/haar noemen? Spijkenisse? Of L.A? Haha

Nouja het is niet te hopen dat parischhh preg is! Dan moet ze daar ook maar een villa voor laten bouwen in haar achtertuin! Net als voor haar andere baby... Uhh hondjes
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2012 @ 09:44:54 #69
135305 beequeen
Lost.
pi_112253518
quote:
Exclusive: Rep: Paris Hilton Dumped By Afrojack Reports "100 Percent Not Accurate"

Paris Hilton and Afrojack haven't broken up -- because they were never together!

On Wednesday, reports claimed Hilton, 31, was dumped by Afrojack, 24, (real name: Nick van de Wall), but Hilton's rep tells Us Weekly the stories are "100 percent not accurate and are coming from inaccurate sources."

"Paris and Afrojack are best friends and love and support each other very much," her rep adds. "Nothing has changed."

Afrojack's rep also tells Us the stories are "not true and nothing has changed between them."

Paris Hilton tweeted Wednesday, "DJ Afrojack is 1 of my best friends & always will be. Must be a slow news week that the media keeps making up these ridiculous stories. Lol."

"Zzzz media's at it again…" DJ Afrojack wrote on his Twitter account. "Me and Paris Hilton have been best friends for almost a year, still are, listen to my words next time!"

A source close to the pals tell Us, "They've never said that they're in a relationship. They've never said they're together. They've always expressed that they are good friends. They are sort of laughing off reports they broke up because there was never a boyfriend/girlfriend relationship to begin with."
Bron.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:48:19 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112253587
Almost a year....
Paris zat dus al in de weg toen Amanda an Nick uit elkaar gingen, zou dus prima de reden van de break-up kunnen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:49:28 #71
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_112253615
Ze zijn nog samen O+
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:52:15 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112253683
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 09:49 schreef Marrije het volgende:
Ze zijn nog samen O+
Neehee....
Ze zijn alleen maar best friends, for almost a year :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:52:31 #73
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_112253689
'I`m boning Paris for over a year now' had er moeten staan.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:53:45 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112253724
Het is ook bijna een jaar geleden dat Amanda zwanger werd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 donderdag 31 mei 2012 @ 11:37:32 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_112256926
AMSTERDAM - Dj Afrojack en Paris Hilton blijven de gemoederen ook in Amerika bezighouden. Volgens de laatste geruchten heeft de dj de steenrijke blondine gedumpt.

Hoewel Afrojack (24), echte naam Nick van de Wall, en Paris (31) nooit hebben bevestigd dat ze een relatie hebben, schrijft RadarOnline woensdag dat de twee na zes maanden daten uit elkaar zijn.

"Afrojack is eerder dit jaar bij Paris in Beverly Hills gaan wonen en hun relatie begon steeds serieuzer te worden", onthult een anonieme bron. "Paris was stapelverliefd op hem en adoreerde zijn werk. Maar Afrojack wilde alleen maar lol maken. Hij is niet klaar om zich te settelen, Paris wel."

De Hilton-erfgename zou het moeilijk hebben met de breuk. "Paris wil dolgraag trouwen en kinderen krijgen. Dat is het enige waar ze over praat. Maar ze is de prins op het witte paard nog niet tegengekomen en ze wordt er ook niet jonger op."

RadarOnline wist eerder deze week al te melden dat Afrojack en Paris uit elkaar waren gegroeid waren door Afrojacks drukke werkschema.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_112258517
Neee, wat een nieuws!!! Een echte scoop hoor, Tong80.
Don't you love her madly?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 mei 2012 @ 13:05:10 #77
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112260093
tong leest nooit terug :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 13:15:54 #78
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_112260524
't Is al netjes dat-ie geen nieuw topic opent. :P
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Trouwste user 2022 donderdag 31 mei 2012 @ 14:06:26 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_112262972
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:15 schreef Gert het volgende:
't Is al netjes dat-ie geen nieuw topic opent. :P
:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator zaterdag 2 juni 2012 @ 20:16:46 #80
184769 crew  Deisyy
pi_112356301
quote:
Amanda Balk

Ben sinds kort begonnen met een personal trainer te sporten. Heb zoveel spierpijn :( maja hoort erbij. Deze zomer weer Ibiza maar dit keer met mijn prinsesje.Zo leuk! Heb er zin in!
Vind ik leuk · Delen · Gisteren om 16:39 in de buurt van Amsterdam
Zo arm heeft Amanda het dus niet.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 21:35:59 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112360955
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 20:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zo arm heeft Amanda het dus niet.
Dit ja. Een personal trainer kost al net zoveel als een vakantie op Ibiza. en zij doet het allebei.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 22:24:08 #82
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_112363677
tja, of ze krijgt wel allimentassieee
  zaterdag 2 juni 2012 @ 22:27:55 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112363877
Ja, de kans is groot dat ze alimentatie krijgt, niet heel vreemd lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 2 juni 2012 @ 23:19:11 #84
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_112366307
Nee dat zeg ik toch ook niet,

Wat meer als grapje bedoeld, vind het gewoon grappig dat iemand die niet werkt wel een personal trainer en een vakantie kan betalen!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 23:36:10 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112367035
Er zijn meer vrouwen die een kind hebben van een man met een meer dan bovengemiddeld inkomen die in die positie zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_112390895
Werkt Amanda eigenlijk?
pi_112525230
Hij was weer even in Spijkenisse vandaag :P



Foto van mijn neefje :P
pi_112525343
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:27 schreef Leandra het volgende:
Ja, de kans is groot dat ze alimentatie krijgt, niet heel vreemd lijkt me.
Hoezo eigenlijk, ze was toch niet getrouwd met Afrospek?
Of roomt ze het geld voor Vegas af?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:43:13 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112526479
quote:
11s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Hoezo eigenlijk, ze was toch niet getrouwd met Afrospek?
Of roomt ze het geld voor Vegas af?
Ik had het niet over partneralimentatie, maar kinderalimentatie lijkt me logisch.
Alleen door de hoogte van zijn inkomen zal dat wat meer zijn dan bij Jan Modaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_112526762
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:43 schreef Leandra het volgende:
Ik had het niet over partneralimentatie, maar kinderalimentatie lijkt me logisch.
Alleen door de hoogte van zijn inkomen zal dat wat meer zijn dan bij Jan Modaal.
Dat snap ik, maar dat geld zou dan bedoeld zijn voor Vegas toch, niet voor de personal trainer en vakantie van moeders?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_112527018
Vegas is nog wel een beetje te jong om alleen op vakantie te gaan, Amanda moet dus wel mee naar Ibiza.
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:57:45 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112527110
quote:
11s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar dat geld zou dan bedoeld zijn voor Vegas toch, niet voor de personal trainer en vakantie van moeders?
Dat geld is voor de levensstandaard van het kind, en in principe hoeft moeders daar niet van te gaan fitnessen, maar het is ook niet aan anderen (zelfs niet aan de alimentatiebetaler) om te zeggen wat ze er wel of niet mee mag doen, zolang het kind maar niets tekort komt op basis van de levensstandaard waar de alimentatie op gericht is.

Daarbij weten we niet wat voor financiële afspraken er tussen AJ en Amanda zijn, of wie haar verder van zakgeld voorziet, dat kan net zo goed haar moeder of een suikeroompje zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_112527264
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Vegas is nog wel een beetje te jong om alleen op vakantie te gaan, Amanda moet dus wel mee naar Ibiza.
Het kind (Vegas) moet verplicht naar Ibiza op vakaansie? ;).

Anyway, ze mot ook lekker doen wat ze wil, als Afrospek er voor wil betalen, moet ze die koe gewoon lekker blijven melken. B-).
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_112527324
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Het kind (Vegas) moet verplicht naar Ibiza op vakaansie? ;).

Natuurlijk, noblesse oblige. Ze is wel de dochter van een top-dj.
  woensdag 6 juni 2012 @ 17:04:24 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112527405
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Het kind (Vegas) moet verplicht naar Ibiza op vakaansie? ;).

Anyway, ze mot ook lekker doen wat ze wil, als Afrospek er voor wil betalen, moet ze die koe gewoon lekker blijven melken. B-).
Tuurlijk, papa AJ zal in de zomer ook wel op Ibiza zitten, dat is waar mensen met hun levensstijl de zomer doorbrengen :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_112527555
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tuurlijk, papa AJ zal in de zomer ook wel op Ibiza zitten, dat is waar mensen met hun levensstijl de zomer doorbrengen :+
Mama zal eerst nog wel even oostwaarts moeten reizen.

  woensdag 6 juni 2012 @ 17:11:44 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112527705
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Mama zal eerst nog wel even oostwaarts moeten reizen.

[ afbeelding ]
Ach hemel, hoe zou ze dat doen met de borstvoeding?
Zou Vegas meegaan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_112528000
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach hemel, hoe zou ze dat doen met de borstvoeding?
Zou Vegas meegaan?
Dat wordt kolven en stallen bij de zus die niet op de foto staat.

  woensdag 6 juni 2012 @ 17:20:27 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112528102
Yvonne Keeley?

Die heeft nooit op mijn moederlijstje gestaan!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 6 juni 2012 @ 17:21:14 #100
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_112528140
Pricilla ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 6 juni 2012 @ 17:22:01 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112528174
quote:
11s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:20 schreef Copycat het volgende:
Yvonne Keeley?

Die heeft nooit op mijn moederlijstje gestaan!
Nee, die zag ik ook niet aankomen :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_112528230
quote:
11s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:20 schreef Copycat het volgende:
Yvonne Keeley?

Die heeft nooit op mijn moederlijstje gestaan!
Yvonne is haar tante, denk ik :X
  woensdag 6 juni 2012 @ 17:51:39 #103
251975 kissaa
fka: kissa
pi_112529309
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Yvonne is haar tante, denk ik :X
Dus is Patricia Paay haar moeder?

:o
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 juni 2012 @ 17:57:23 #104
163650 Greys
pi_112529518
quote:
11s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:20 schreef Copycat het volgende:
Yvonne Keeley?

Die heeft nooit op mijn moederlijstje gestaan!
Niet? :P

quote:
11s.gif Op zaterdag 8 maart 2008 15:54 schreef Copycat het volgende:
Ik zie er opeens de zus van Patricia Paay in, Yvonne Keeley of zo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_112529581
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet? :P

[..]

den tering wat een geheugen heb jij! :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 juni 2012 @ 18:01:59 #106
163650 Greys
pi_112529681
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:59 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

den tering wat een geheugen heb jij! :D
Toeval, ik Googlede op 'Amanda Balk Yvonne Keeley' en kwam toen daar terecht :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_112529781
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Toeval, ik Googlede op 'Amanda Balk Yvonne Keeley' en kwam toen daar terecht :D
:D _O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_112531304
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach hemel, hoe zou ze dat doen met de borstvoeding?
Zou Vegas meegaan?
Zo te zien is het een prima borstvoedingsjurkje :Y
Don't you love her madly?
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:49:05 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112531372
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet? :P

[..]

;(
Alzheimer light hits home ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:50:31 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112531426
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet? :P

[..]

:D _O-
Terwijl je Bella Bettien had moeten zien :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_112531482
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

;(
Alzheimer light hits home ...
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_112532706
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

;(
Alzheimer light hits home ...
troost je het is een post van ruim 4 jaar geleden, je bent nog niet helemaal afgeschreven :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_112563354
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pricilla ?
dat dus!! dat zijn toch echt 2 tegenpolen??
  donderdag 7 juni 2012 @ 12:43:04 #114
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_112563482
Priscilla was laatst ook heel even te zien in GTST, toen Mike dronken was en in Dansatoria meiden probeerde te versieren.

Is die blonde met dat rare hoofd Josh Veldhuizen?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_112605528
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Priscilla was laatst ook heel even te zien in GTST, toen Mike dronken was en in Dansatoria meiden probeerde te versieren.

Is die blonde met dat rare hoofd Josh Veldhuizen?
Oh dat heb ik dan weer gemist ;)
pi_112687837


Verse foto :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 10 juni 2012 @ 12:52:24 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112689370
Oeh, wat kijkt ze serieus :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_112712917
OMG OMG!

Vegas poseert op een foto met een andere baby die naar de naam Givenchy luistert!!!! _O-

(facebook)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 10 juni 2012 @ 21:51:06 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112713005
Ik ben toch zo benieuwd hoe ze dat uitspreken....
Kind van d'r zus?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zondag 10 juni 2012 @ 22:03:53 #120
184769 crew  Deisyy
pi_112713966
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:51 schreef Leandra het volgende:
Ik ben toch zo benieuwd hoe ze dat uitspreken....
Kind van d'r zus?
Vegas en Kiefenzie :)

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_112714057
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 22:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Vegas en Kiefenzie :)

[ afbeelding ]
Vast lieve kinderen....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 10 juni 2012 @ 22:16:26 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112714794
Ze ziet ze al bijna 15 zijn hè; Blackberry,Uggs, Nickelson jas ;( :'(
En zichzelf dan de BUNnies noemen :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_112715450
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 22:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Kiefenzie :)

Wtf _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator zondag 10 juni 2012 @ 22:29:37 #124
184769 crew  Deisyy
pi_112715652
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 22:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Vast lieve kinderen....
Dat kan, maar dat weten we natuurlijk niet, misschien janken ze de hele dag door.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_112726201
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:50 schreef mascara-klodder het volgende:
OMG OMG!

Vegas poseert op een foto met een andere baby die naar de naam Givenchy luistert!!!! _O-

(facebook)
het is gewoon een standaard italiaanse naam wat is daar nu weer raar aan
  maandag 11 juni 2012 @ 08:50:47 #126
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_112726419
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 08:25 schreef sherezade het volgende:

[..]

het is gewoon een standaard italiaanse naam wat is daar nu weer raar aan
nouja de babymommy dacht waarschijnelijk toen ze naar haar parfumflesje keek, hee verrek! das een leuke naam! En niet omdat die naar uit Italie kwam:P
pi_112726477
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 08:50 schreef purebliss het volgende:

[..]

nouja de babymommy dacht waarschijnelijk toen ze naar haar parfumflesje keek, hee verrek! das een leuke naam! En niet omdat die naar uit Italie kwam:P
dat inderdaad ja...maar dat is altijd met dat tokkie-kamp volk hier in Nederland... en dan nog die rare gewoontes om overal een D'' voor te plakken
  maandag 11 juni 2012 @ 08:56:57 #128
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_112726517
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 08:54 schreef sherezade het volgende:

[..]

dat inderdaad ja...maar dat is altijd met dat tokkie-kamp volk hier in Nederland... en dan nog die rare gewoontes om overal een D'' voor te plakken
of er zoveel mogelijk h's en y's is te verwerekn, zodat een gewone hollandse naam ineens volledig onleesbaar word:P
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 16:52:26 #129
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_112743181
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 08:25 schreef sherezade het volgende:

[..]

het is gewoon een standaard italiaanse naam wat is daar nu weer raar aan
Een niet zo standaard Franse achternaam zul je bedoelen. Alsof je je kind de voornaam Vos, De Vries, Kosters of Govers ofzo geeft.
(Irausquiiiiin, eten!)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_112744363
Even for real, gaat die miniManda een Klingon spelen in de toekomst?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_112745416
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:52 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Een niet zo standaard Franse achternaam zul je bedoelen. Alsof je je kind de voornaam Vos, De Vries, Kosters of Govers ofzo geeft.
(Irausquiiiiin, eten!)
ja inderdaad belachelijke namen maar de naam Vos heb ik anders al gehoord, net zoals Vlinder, Meyer, Musje, Beertje :r
Er woont hier zelf een gezin waarvan de ouders ruzie hadden over de naam van hun jongste zoon, dus hebben ze hem maar dezelfde naam gegeven als hun achternaam :')

Dus ja tegenwoordig kijk ik nergens meer van op, net zoals die paupernamen'' beautifull'' ''Star'' '' Sunshine- Rose '' 8)7
pi_112745522
Als zo'n kind een luier volgepoept heeft _O-

"Wat ruik ik?"
"Da's Givenchy."
"Nee hoor, da's duidelijk een poeplucht."
  dinsdag 12 juni 2012 @ 07:34:31 #133
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_112774619
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:45 schreef sherezade het volgende:

[..]

ja inderdaad belachelijke namen maar de naam Vos heb ik anders al gehoord, net zoals Vlinder, Meyer, Musje, Beertje :r
Er woont hier zelf een gezin waarvan de ouders ruzie hadden over de naam van hun jongste zoon, dus hebben ze hem maar dezelfde naam gegeven als hun achternaam :')

Dus ja tegenwoordig kijk ik nergens meer van op, net zoals die paupernamen'' beautifull'' ''Star'' '' Sunshine- Rose '' 8)7
bickel krabbé
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  dinsdag 12 juni 2012 @ 10:10:30 #134
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_112777379
Maakt vegas wat jongensachtig, dat haar omhoog, zonde.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:48:01 #135
3185 Adelante
To let it go now
pi_112809587
Die afrojack remia commercial :') de huiselijkheid straalt er van af :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 22:06:46 #136
184769 crew  Deisyy
pi_112810834
"Wat een feest hè" :')
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:24:02 #137
111260 Charmian
a little joy
pi_112811990
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 22:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Vegas en Kiefenzie :)

[ afbeelding ]
ik moet zeggen dat ik Sjievensie er schattiger uit vind zien dan Vegas
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_112968725
Amanda is klaar voor de zomer (en een nieuwe lover?) *O*







Op de tweede foto lijkt ze een volle luier van Vegas te ruiken. ):O
pi_112968926
Hahaha, je ziet haast de stuwing dat truitje uitschieten :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_112969165
heeft ze dezelfde visagiste als Yo ? jeetje wat een shitload aan make up
  zaterdag 16 juni 2012 @ 15:26:01 #141
123170 alors
zlata1234
pi_112969388
Ik snap die foto's niet helemaal, maar mooi figuurtje heeft ze weer hoor :)
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 15:36:28 #142
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_112969638
Die laatste pic is wel dramatisch. Qua kop dan, kudo's voor de lijf.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 15:41:47 #143
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_112969784
Wat ik me wel afvraag, heeft ze haar lippen ingespoten, of hoe heet zoiets?!
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_112969840
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 15:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat ik me wel afvraag, heeft ze haar lippen ingespoten, of hoe heet zoiets?!
Gewoon even Amanda als FB-vriendinnetje toevoegen, dan kun je het haar zelf vragen. Andere mensen hebben ook al gevraagd naar het merk van haar jeans, haar schoenen en (geloof het of niet) het merk van het haar op d'r hoofd.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 16:02:13 #145
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_112970312
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Gewoon even Amanda als FB-vriendinnetje toevoegen, dan kun je het haar zelf vragen. Andere mensen hebben ook al gevraagd naar het merk van haar jeans, haar schoenen en (geloof het of niet) het merk van het haar op d'r hoofd.
Geen behoefte aan. Ik Fok! nog liever. _O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_112971737
dat heeft ze goed gedaan hoor, ziet er weer aardig strak uit zo kort na de bevalling
  zaterdag 16 juni 2012 @ 16:53:31 #147
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_112971901
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 16:47 schreef JaneDoe het volgende:
dat heeft ze goed gedaan hoor, ziet er weer aardig strak uit zo kort na de bevalling
Zeker.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_112971979
Dat mondje half open op de laatste foto, ze is weer stijlvol bezig he? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_112973509
zij was trouwens toch via keizersnede bevallen? dan mag je ook nog eens de eerste 6 weken niet sporten
nogmaals, ik vind t knap zoals ze er uitziet!
  zaterdag 16 juni 2012 @ 18:16:50 #150
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_112974559
Zeker een goed figuur. :Y
Maar die make-up ...

En ze trekt nogal rare gezichten ... al denkt ze waarschijnlijk dat dat sexy is. :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Moderator zaterdag 16 juni 2012 @ 21:35:15 #151
184769 crew  Deisyy
pi_112981755
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Gewoon even Amanda als FB-vriendinnetje toevoegen, dan kun je het haar zelf vragen. Andere mensen hebben ook al gevraagd naar het merk van haar jeans, haar schoenen en (geloof het of niet) het merk van het haar op d'r hoofd.
Dat laatste las ik ook _O-

Mannie ziet er inderdaad goed uit, maar het is alsof ze zichzelf met deze foto's in de aanbieding gooit :{
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 17 juni 2012 @ 06:56:16 #152
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_112995329
Ik krijg een beetje een Oostblok-catalogus gevoel van deze foto's..
pi_112995471
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 06:56 schreef Livra het volgende:
Ik krijg een beetje een Oostblok-catalogus gevoel van deze foto's..
Ik ook.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 17 juni 2012 @ 08:08:03 #154
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_112995480
Wel sympathiek om te zien dat de alimentatie van Afrojack in ieder geval niet opgaat aan haar eigen kleding.
pi_112997847
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 08:08 schreef Livra het volgende:
Wel sympathiek om te zien dat de alimentatie van Afrojack in ieder geval niet opgaat aan haar eigen kleding.
nee die gaat op aan verf, plamuur, & extensions
  zondag 17 juni 2012 @ 11:31:37 #156
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112997944
Ze heeft in ieder geval wèl een zwembad in de tuin, dat kan ik niet zeggen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 20 juni 2012 @ 00:32:31 #157
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_113126638
pi_113126650
Groot voorhoofd is groot.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_113128923
Dat trekt nog wel bij.
Ik vind haar een mooi babietje :)

Op haar fb nog meer foto's eerder, kan ze helaas niet posten met mijn foon.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_113128967
Wat ik me eigenlijk afvraag is wie die zgn sexy bedoelde foto's van Amanda maakt?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 20 juni 2012 @ 06:04:39 #161
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_113129443
Ik vind het ook een mooie baby.
Blue Ivy van Beyonce en Jay-Z vind ik ook al zo'n mooi meisje en dat terwijl ik zulke jonge baby's meestal niet mooi vind.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_113137941
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 02:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag is wie die zgn sexy bedoelde foto's van Amanda maakt?
haar pauper vriendinnetjes uit de bijlmer,
pi_113197291
Amanda leert haar dochter The Duckface


En Amanda maakt rare foto's van Vegas
pi_113197321
Die onderste is heel CSI-esk :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 22 juni 2012 @ 19:16:07 #165
111260 Charmian
a little joy
pi_113246752
Net AJ met een jurkje aan op die laatste foto :D
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 27 juni 2012 @ 09:09:34 #166
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_113447931
Dit is echt zo'n kindje waarvan ik heeeeeeeel benieuwd ben hoe ze er later uitziet
  woensdag 27 juni 2012 @ 11:12:57 #167
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_113451503
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Amanda leert haar dochter The Duckface
[ afbeelding ]

En Amanda maakt rare foto's van Vegas
[ afbeelding ]
Het lijkt wel alsof er iets mis is met het hoofdje van die kleine? Het ziet er veel te groot en hoog uit. Amanda ziet er idd goed uit alleen die wenkbrauwen :X konden ze nog hoger en faker?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 27 juni 2012 @ 12:04:43 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113453626
Babies hebben verhoudingsgewijs nou eenmaal een groot hoofd, daarom hebben kinderkleertjes ook knoopjes op de schouders, zodat het allemaal wel gewoon aankan zonder dat de hals halverwege de buik hangt.

Dat komt nog wel goed.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_113453907
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:04 schreef Leandra het volgende:
Babies hebben verhoudingsgewijs nou eenmaal een groot hoofd, daarom hebben kinderkleertjes ook knoopjes op de schouders, zodat het allemaal wel gewoon aankan zonder dat de hals halverwege de buik hangt.

Dat komt nog wel goed.
Ja, een in totaal groot hoofd, verhoudingsgewijs. Als dit voorhoofd zo blijft (ook verhoudingsgewijs) kan Vegas het later gaan verhuren als billboard. Amanda heeft in verhouding ook een hoog voorhoofd.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 27 juni 2012 @ 12:41:19 #170
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_113454909
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:04 schreef Leandra het volgende:
Babies hebben verhoudingsgewijs nou eenmaal een groot hoofd, daarom hebben kinderkleertjes ook knoopjes op de schouders, zodat het allemaal wel gewoon aankan zonder dat de hals halverwege de buik hangt.

Dat komt nog wel goed.
Mijn nichtje heeft ook een baby van een paar maandjes maar die heeft niet zo'n groot voorhoofd als die kleine van Amanda, ik vind dit wel extreem hoor. Zal wel door de logge genen van Sjek komen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_113455024
Maar die haargrens gaat toch nog wel wat naar voren? Dan valt dat mega grote voorhoofd ook minder op.
pi_113455211
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mijn nichtje heeft ook een baby van een paar maandjes maar die heeft niet zo'n groot voorhoofd als die kleine van Amanda, ik vind dit wel extreem hoor.
Heeft ook niks met het algemene hoofd van een baby te maken, ze heeft gewoon een groot voorhoofd, ja :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 27 juni 2012 @ 12:52:25 #173
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_113455264
Het lijkt wel of ze een dikke buil op dr hoofdje heeft :o
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
  woensdag 27 juni 2012 @ 13:07:52 #174
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_113455836
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:44 schreef Markeerstift het volgende:
Maar die haargrens gaat toch nog wel wat naar voren? Dan valt dat mega grote voorhoofd ook minder op.
Vast wel. En ja, ze heeft dat hoofd van haar vader. Het is dat het is meisje is, anders was het echt een mini-me van AJ.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 27 juni 2012 @ 13:10:55 #175
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_113455959
Ach ja, Tyra Banks en Keisha Buchanan (ex-Sugababe) hebben ook een groot voorhoofd.
Gewoon een pony erover (tenzij Vegas het "geluk" heeft om het haar van Afrojack te krijgen).
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_113463240
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 13:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Ach ja, Tyra Banks en Keisha Buchanan (ex-Sugababe) hebben ook een groot voorhoofd.
Gewoon een pony erover (tenzij Vegas het "geluk" heeft om het haar van Afrojack te krijgen).
Nee, ze heeft geluk als ze het haar van Amanda heeft... Een leven vol stijltangen, extensions en pruiken is toch ook niet tof?
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_113463358
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Amanda ziet er idd goed uit
Echt niet, hoe erg kunnen smaken toch verschillen.
Amanda ziet er goor, oud, pauperig, nep en sletterig uit en dan druk ik mij nog mild uit. Dat lichaam kan er mee door, maar is verpest door silliconen.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_113463710
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:43 schreef Kentoet het volgende:

[..]

Nee, ze heeft geluk als ze het haar van Amanda heeft... Een leven vol stijltangen, extensions en pruiken is toch ook niet tof?
Van nature heeft Amanda gewoon een bos goed haar, volgens mij. Het is dat ze het zelf helemaal naar de filistijnen heeft geholpen.
pi_113477810
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:

En Amanda maakt rare foto's van Vegas
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas dat strikje op haar hoofd :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_113577556
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Amanda leert haar dochter The Duckface
[ afbeelding ]

En Amanda maakt rare foto's van Vegas
[ afbeelding ]
serieus die wenkbrauwen ook :') hoever wil je ze laten doorlopen
  Moderator vrijdag 29 juni 2012 @ 23:02:17 #181
184769 crew  Deisyy
pi_113577634
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 23:00 schreef sherezade het volgende:

[..]

serieus die wenkbrauwen ook :') hoever wil je ze laten doorlopen
Als ze haar wenkbrauwen op haar voorhoofd tekent lijkt haar voorhoofd minder groot......... denkt ze :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_113577767
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 23:02 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Als ze haar wenkbrauwen op haar voorhoofd tekent lijkt haar voorhoofd minder groot......... denkt ze :o
_O- _O- ik zie het nu pas ja, lekker de boel wegscheren en 2 etages hoger je nieuwe wenkbrauwen aanleggen
  Moderator vrijdag 29 juni 2012 @ 23:07:28 #183
184769 crew  Deisyy
pi_113577912
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 23:04 schreef sherezade het volgende:

[..]

_O- _O- ik zie het nu pas ja, lekker de boel wegscheren en 2 etages hoger je nieuwe wenkbrauwen aanleggen
2 etages hoger _O-

Is bij Mannie nog niet halverwege :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_113578384
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 23:07 schreef Deisyy het volgende:

[..]

2 etages hoger _O-

Is bij Mannie nog niet halverwege :o
nee inderdaad,




:') :')
  vrijdag 29 juni 2012 @ 23:24:32 #185
208890 June.
Seriously?
pi_113578826
Het zal vast wel een erg lief kind zijn..
Shine bright like a diamond.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 11:16:22 #186
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_113588309
  zaterdag 30 juni 2012 @ 17:20:10 #187
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_113598558
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 23:00 schreef sherezade het volgende:

[..]

serieus die wenkbrauwen ook :') hoever wil je ze laten doorlopen
Ze zitten toch op de gewone plaats?!
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 30 juni 2012 @ 17:20:56 #188
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_113598586
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 23:24 schreef June. het volgende:
Het zal vast wel een erg lief kind zijn..
:? Ik vind Vegas een mooie baby.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 30 juni 2012 @ 19:05:52 #190
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_113601673
quote:
Was toch al bekend?
http://www.showbiznewz.nl(...)-hilton-gedumpt.html

Heb ook al een tijd niets meer over hen samen geheurd.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Admin zaterdag 30 juni 2012 @ 19:53:02 #191
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_113603317
Heeft die sukkel nu pas door dat ze hem gebruikt heeft?
Het is niet echt een helder lampje hè.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_113603986
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 19:53 schreef yvonne het volgende:
Heeft die sukkel nu pas door dat ze hem gebruikt heeft?
Het is niet echt een helder lampje hè.
niet echt nee :P
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2012 @ 20:21:37 #193
135305 beequeen
Lost.
pi_113604392
Oordeel zelf. Paris is een soort Brian. :+

http://www.telegraaf.nl/f(...)tafel__.html?cid=rss

Hoi Lays. :)
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † zaterdag 30 juni 2012 @ 20:25:34 #194
135305 beequeen
Lost.
pi_113604545
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 19:53 schreef yvonne het volgende:
Heeft die sukkel nu pas door dat ze hem gebruikt heeft?
Het is niet echt een helder lampje hè.
Kwartjes vallen soms wat laat, zeker in zo'n hol vat.

Btw: waarom neemt Amanda die foto's van Vegas van zo dichtbij? Dan is dat voorhoofd helemaal huge. :@
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 30 juni 2012 @ 20:34:44 #195
208890 June.
Seriously?
pi_113604893
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 17:20 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

:? Ik vind Vegas een mooie baby.
Haha ik totaal niet, wat kunnen inderdaad smaken verschillen ;)
Shine bright like a diamond.
pi_113604916
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 20:21 schreef beequeen het volgende:
Oordeel zelf. Paris is een soort Brian. :+

http://www.telegraaf.nl/f(...)tafel__.html?cid=rss

Hoi Lays. :)
:W
pi_113645282
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Van nature heeft Amanda gewoon een bos goed haar, volgens mij.
Net als Afrojack

  maandag 2 juli 2012 @ 15:53:38 #198
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_113675158
Omggg dat haaar! Geen wonder dat hij het afscheerd!
pi_113679298
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 15:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Van nature heeft Amanda gewoon een bos goed haar, volgens mij. Het is dat ze het zelf helemaal naar de filistijnen heeft geholpen.
Is dat zo ja? De enige foto die ik ken waar haar hooi in de (waarschijnlijk) meest natuurlijke staat op staat is onderstaande foto. En daar lijkt het ook niet echt relaxed haar.
Overigens is ze op die foto wel schattig en nog niet zo "classy" ( :') )



quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 15:53 schreef purebliss het volgende:
Omggg dat haaar! Geen wonder dat hij het afscheerd!
Hahaha hij lijkt wel zo'n schaakkampioen, die hebben ook vaak zulk haar.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_113680187
Screach van Saved by the bell :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_113682378
Vegas kijkt een beetje cameraschuw (of eigenlijk bang) op de meeste foto's
pi_113685056
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:48 schreef Markeerstift het volgende:
Vegas kijkt een beetje cameraschuw (of eigenlijk bang) op de meeste foto's
Amanda heeft daar minder last van, die heeft me toch weer een partij verschrikkelijke foto's van zichzelf op Facebook gezet :{
pi_113685174
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Amanda heeft daar minder last van, die heeft me toch weer een partij verschrikkelijke foto's van zichzelf op Facebook gezet :{
Ah, categorie attentionwhore zeker? :P
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_113685181
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:48 schreef Markeerstift het volgende:
Vegas kijkt een beetje cameraschuw (of eigenlijk bang) op de meeste foto's
Dat valt mij dus ook steeds op :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 2 juli 2012 @ 23:34:19 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113698387
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:48 schreef Markeerstift het volgende:
Vegas kijkt een beetje cameraschuw (of eigenlijk bang) op de meeste foto's
Ze is 3 maanden oud, wat verwacht je, een volleerde glimlach op commando?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:36:49 #206
251975 kissaa
fka: kissa
pi_113700930
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Amanda heeft daar minder last van, die heeft me toch weer een partij verschrikkelijke foto's van zichzelf op Facebook gezet :{
Kunnu ze hier ff neerpleuren dan? Bvd!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:39:16 #207
208890 June.
Seriously?
pi_113700993
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze is 3 maanden oud, wat verwacht je, een volleerde glimlach op commando?
Inderdaad, zoiets bestaat helemaal niet, een cameraschuwe baby :')
Shine bright like a diamond.
pi_113701426
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ah, categorie attentionwhore zeker? :P
Categorie Lang leve Photoshop ....



.... categorie Wat Yolanthe kan kan ik ook



en tenslotte de categorie Als je meer wil zien kun je maar beter bij een buitenlandse club voetballen



Zou het licht uitgaan in New York als Amanda de stekker uit het stopcontact trekt?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 07:27:28 #209
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_113704297
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze is 3 maanden oud, wat verwacht je, een volleerde glimlach op commando?
je mag het niet verwachten, maar sommige babys kunnen dat *)
pi_113704681
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze is 3 maanden oud, wat verwacht je, een volleerde glimlach op commando?
Dan kan ze wel nog steeds best geschrokken kijken hoor ;) maar zal ook wel deels aan de vorm van de ogen liggen....
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_113704708
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Categorie Lang leve Photoshop ....

[ afbeelding ]

.... categorie Wat Yolanthe kan kan ik ook

[ afbeelding ]

en tenslotte de categorie Als je meer wil zien kun je maar beter bij een buitenlandse club voetballen

[ afbeelding ]

Zou het licht uitgaan in New York als Amanda de stekker uit het stopcontact trekt?
Die laatste foto, het moederschap heeft haar idd goed gedaan :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 08:40:21 #212
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_113704780
Niet om het een of ander, maar die laatste foto, die buik! ^O^
pi_113704782
Overigens vond ik die gesoepte best leuk. Ik zie geen oogschaduw, eindelijk geen clowntje meer :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 08:44:01 #214
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113704820
Ze heeft daar wel een vreemd soepoog.
En waarom die ondergoedfoto voor dat fotobehang van de Action? Waarom???
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_113705062
wat een schreeuw om aandacht weer die foto's :r
pi_113706036
Milf.
pi_113708070
http://www.shownieuws.tv/(...)_source=home_oneline

serieus diegene die haar wenkbrauwen doet verdient een nekschot,, je blijft ze gewoon volgen
  dinsdag 3 juli 2012 @ 11:13:44 #218
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_113708085
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:



en tenslotte de categorie Als je meer wil zien kun je maar beter bij een buitenlandse club voetballen

Niet om het een of ander, Gullit is weer vrijgezel , ging zelfs met zijn kinderen naar
zwemles , kan goed stofzuigen , woont dichtbij Amanda . *;

pi_113709477
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:13 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, Gullit is weer vrijgezel , ging zelfs met zijn kinderen naar
zwemles , kan goed stofzuigen , woont dichtbij Amanda . *;

[ afbeelding ]
_O-

Misschien rammelt Gullit nog, kan ie lekker moederen over baby-zonder-vader-vegas. ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:02:10 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113709653
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

_O-

Misschien rammelt Gullit nog, kan ie lekker moederen over baby-zonder-vader-vegas. ^O^
Komen Ruud en Estelle elkaar achter de kinderwagen in de PC Hooft tegen.... :D
Hij met Vegas, zij met de dochter van Badr.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_113709966
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 08:44 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft daar wel een vreemd soepoog.

De sjopper heeft haar traanbuis verwijderd. :')
pi_113710358
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Komen Ruud en Estelle elkaar achter de kinderwagen in de PC Hooft tegen.... :D
Hij met Vegas, zij met de dochter van Badr.
Whehe. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:44:08 #223
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_113715315
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:02 schreef Leandra het volgende:

Komen Ruud en Estelle elkaar achter de kinderwagen in de PC Hooft tegen.... :D
Hij met Vegas, zij met de dochter van Badr.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:19:56 #224
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_113716644
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Net als Afrojack

[ afbeelding ]
Ziet er zo beter uit.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_113716755
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:44 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Veel leuker deze foto's dan die quasi sexy foto's in ondergoed. :Y Of wacht ze op een uitnodiging van FHM ofzo? ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:28:56 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113716988
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Veel leuker deze foto's dan die quasi sexy foto's in ondergoed. :Y Of wacht ze op een uitnodiging van FHM ofzo? ;)
Nog steeds, want Nena mocht ook in FHM toen ze uit DGK weg was :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_113717126
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nog steeds, want Nena mocht ook in FHM toen ze uit DGK weg was :D
Lol.
Nena, dat is toch die hele knappe blonde. Ja logisch :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:20:37 #228
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_113719158
nena? dat was toch die bff van amanda?
pi_113724902


O+ Nena O+
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  Moderator dinsdag 3 juli 2012 @ 20:03:06 #230
184769 crew  Deisyy
pi_113728986
Ik vond Vegas altijd een beetje triestig kijken op foto's, maar op de lacht ze wel.

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 20:20:37 #231
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_113729974
Aaaah
pi_113730119
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze is 3 maanden oud, wat verwacht je, een volleerde glimlach op commando?
Nee dat zeg ik toch ook niet. Ik bedoel dat ze zo'n bange afwachtende blik heeft. Wat Pisces al zei, kan komen door haar ogen maar dat viel me gewoon op.

cameraschuw is dan een verkeerd woord maar dat gebruikte ik omdat Amanda zo'n attentionwhore is als het om foto's gaat
pi_113730479
Vegas schiet waarschijnlijk (net als ik) in een stuip wanneer ze de krassende stem van Amanda hoort. "Lach eens naar mama!" :o
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2012 @ 22:10:22 #234
135305 beequeen
Lost.
pi_113735834
Wtf, ineens weer blond? Leuk nachtponnetje. :+

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator dinsdag 3 juli 2012 @ 22:13:48 #235
184769 crew  Deisyy
pi_113736012
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:10 schreef beequeen het volgende:
Wtf, ineens weer blond? Leuk nachtponnetje. :+

[ afbeelding ]
Die foto is van augustus 2010! :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2012 @ 22:17:19 #236
135305 beequeen
Lost.
pi_113736199
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:13 schreef Deisyy het volgende:

Die foto is van augustus 2010! :D
Shit, hij stond ineens op haar FB. Niet op de datum gelet, die ik trouwens niet zie. :N
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator dinsdag 3 juli 2012 @ 22:31:53 #237
184769 crew  Deisyy
pi_113737062
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:17 schreef beequeen het volgende:

[..]

Shit, hij stond ineens op haar FB. Niet op de datum gelet, die ik trouwens niet zie. :N
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_113741624
Ik zag van de week een reclame op de achterkant van een krant met daarin een baby die sprekend op Vegas leek. Ik moet nog steeds uitzoeken of het d'r nou was.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_113741863
Is de relatie tussen Paris en Afrojack die er nooit geweest is nu echt over? Ben op vakantie geweest, vandaar dat ik niet uptodate ben.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 23:45:15 #240
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_113741869
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zag van de week een reclame op de achterkant van een krant met daarin een baby die sprekend op Vegas leek. Ik moet nog steeds uitzoeken of het d'r nou was.
Welke krant?
pi_113742267
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:45 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Welke krant?
De Volkskrant, zaterdageditie.

Zul je zien dat er geen enkele gelijkenis is. :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 23:56:26 #242
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_113742501
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:52 schreef Claudia_x het volgende:

De Volkskrant, zaterdageditie.

Zul je zien dat er geen enkele gelijkenis is. :')
Weet je nog voor welke reclame het was?
pi_113742522
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

De Volkskrant, zaterdageditie.

Zul je zien dat er geen enkele gelijkenis is. :')
De Achmea-reclame bedoel je? Ik heb de krant hier liggen en kan je inderdaad zeggen dat er geen enkele gelijkenis is.
pi_113742623
't Is zelfs een roodharige bleekneus, hè?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_113742651
Maar dat voorhoofd!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_113742784
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:59 schreef Claudia_x het volgende:
Maar dat voorhoofd!
Ja, dat is waar. Dit kind heeft ook een voorhoofd.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 juli 2012 @ 00:02:10 #247
163650 Greys
pi_113742823
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_113742883
Claudia :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 juli 2012 @ 00:07:44 #249
163650 Greys
pi_113743071
Ja maar wacht.. als je je ogen een beetje dicht knijpt en met je hoofd schuin dan...

Nee, dan nog niet. Sorry :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_113743122
En ik maar denken: Jaja. Rosalie Bakker. Hmhm. Ik weet wel beter.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_113801548
Ja hoor, Vegas doet de duckface nu al op foto's, ze is geslaagd voor de training.


Wat vindt Palma hiervan?

quote:
Palma Berkenbosch Meissie meisie wat lijkt ze op jou echt hoor zo kippevel van krijg TOP! X
Wat een taalkunstenares! Vooral ook 'Meissie' eerst met 2 s-en schrijven en dan direct nog eens met één s. _O_
  donderdag 5 juli 2012 @ 13:47:50 #252
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_113804006
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja hoor, Vegas doet de duckface nu al op foto's, ze is geslaagd voor de training.
[ afbeelding ]

Wat vindt Palma hiervan?

[..]

Wat een taalkunstenares! Vooral ook 'Meissie' eerst met 2 s-en schrijven en dan direct nog eens met één s. _O_
Ik vind die kleine hier toch wel een erg mooi babietje hoor. Wat een snoepie :)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_113804508
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 13:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik vind die kleine hier toch wel een erg mooi babietje hoor. Wat een snoepie :)
Het is een mooi kindje :Y
pi_113806593
Palma _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_113807103
Ik ben overigens benieuwd hoe snel ze haar kind bij een castingbureau inschrijft, ik vind het ook echt zo'n beauty-pageon-moeder :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_113818728
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja hoor, Vegas doet de duckface nu al op foto's, ze is geslaagd voor de training.
[ afbeelding ]

Wat vindt Palma hiervan?

[..]

Wat een taalkunstenares! Vooral ook 'Meissie' eerst met 2 s-en schrijven en dan direct nog eens met één s. _O_
palma!

Over krassende stemmen gesproken...leeft die schoorsteen nog?!
pi_113956601


:X
  maandag 9 juli 2012 @ 03:19:42 #258
326442 Grunge.
Corvus corax.
  maandag 9 juli 2012 @ 06:37:27 #259
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_113958773
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Categorie Lang leve Photoshop ....

[ afbeelding ]

.... categorie Wat Yolanthe kan kan ik ook

[ afbeelding ]

en tenslotte de categorie Als je meer wil zien kun je maar beter bij een buitenlandse club voetballen

[ afbeelding ]

Zou het licht uitgaan in New York als Amanda de stekker uit het stopcontact trekt?
Haar lichaam! Nog steeds mooi. :o
pi_113959928
quote:
6s.gif Op maandag 9 juli 2012 02:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]

:X
Ik hoop dat jij dit zo geshopt hebt, maar ik vrees dat dit zo rechtstreeks van haar Facebook komt...
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  maandag 9 juli 2012 @ 13:47:07 #262
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_113965988
quote:
6s.gif Op maandag 9 juli 2012 02:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]

:X
OMG. :'(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_113966001
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 10:19 schreef Kentoet het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij dit zo geshopt hebt, maar ik vrees dat dit zo rechtstreeks van haar Facebook komt...
Dat dus.
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 14:28:07 #264
184769 crew  Deisyy
pi_113967370
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat dus.
Verrek! Ik dacht dat je de foto geshopt had :D

"Kiss van Vegas" staat erbij :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_114091187
ik hoop niet dat Vegas dit haar nog te wachten staat in de toekomst


pi_114092295


ze heeft opeens een pukkel op haar wang? Is een hele serie foto's dit btw.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_114092684
Ik zag die foto ook en heb ook even geprobeerd door een rietje te drinken met mijn tong op die manier uitgestoken. Ik kan zeggen dat dat niet een succes was. :P
pi_114092814
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag die foto ook en heb ook even geprobeerd door een rietje te drinken met mijn tong op die manier uitgestoken. Ik kan zeggen dat dat niet een succes was. :P
ik ben niet de enige dus die dit ook geprobeerd heeft :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_114092889
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2012 01:06 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

ik ben niet de enige dus die dit ook geprobeerd heeft :')
Het gaat niet, hè?
pi_114093037
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juli 2012 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het gaat niet, hè?
nope....wordt een kliederboel met kwijl dat je mondhoek uitdruipt :D

Misschien had ik een gewoon rietje moeten gebruiken, ik het deed het nu met een pakje Wicky
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_114093059
De foto's volgen op Facebook :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_114095875
Maar lieve Scrutinizer en Mascara-Klodder, zien jullie dan niet dat ze dat rietje slechts in haar mond heeft gestoken en niet drinkt?
Don't you love her madly?
pi_114096491
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]

ze heeft opeens een pukkel op haar wang? Is een hele serie foto's dit btw.
Why so serious?
Go hard or go home
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 10:19:25 #274
184769 crew  Deisyy
pi_114098913
Ik dacht dat het een vlieg was :{
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_114098993
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag die foto ook en heb ook even geprobeerd door een rietje te drinken met mijn tong op die manier uitgestoken. Ik kan zeggen dat dat niet een succes was. :P
Ik heb wel vaker mensen gezien die op deze manier uit een rietje drinken, maar die zaten in een soort van inrichting, zeg maar.
  donderdag 12 juli 2012 @ 12:25:12 #276
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114102813
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:21 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik heb wel vaker mensen gezien die op deze manier uit een rietje drinken, maar die zaten in een soort van inrichting, zeg maar.
:D _O-
pi_114104066
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:21 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik heb wel vaker mensen gezien die op deze manier uit een rietje drinken, maar die zaten in een soort van inrichting, zeg maar.
Ik heb het hier ook leuk ingericht hoor. :P
pi_114354312
quote:
wo 18 jul 2012, 11:30
Afrojack klaar met Paris Hilton van onze redactie
AMSTERDAM - Afrojack doet er niet langer geheimzinnig over; de dj onthult dat hij geen contact meer heeft met Paris Hilton. "Er is tussen ons veel gebeurd. Echt heel veel."

"Ik draai er niet omheen. En ik zeg eerlijk: ik zie Paris niet meer", vertelt Afrojack, die in het echt Nick van de Wall heet, in Story. "Ik wil er niet veel over kwijt, omdat ik haar niet door het slijk wil halen."

Het feestbeest onthult dat er veel gebeurd is de afgelopen tijd. "Leuke, maar ook minder leuke dingen. Laat ik het hierop houden: we hebben het te druk om elkaar te zien. Jammer dat sommige dingen anders lopen dan je verwacht en hoopt."

Lauren Pope, de vermeende nieuwe vlam van Afrojack, komt niet ter sprake.
pi_114359359
Even gegoogled op Lauren Pope maar daarvan zijn weinig foto's die op FOK! gepost mogen worden. Jack heeft weer een classy vriendinnetje :')
  woensdag 18 juli 2012 @ 14:25:08 #280
123170 alors
zlata1234
pi_114361516
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Even gegoogled op Lauren Pope maar daarvan zijn weinig foto's die op FOK! gepost mogen worden. Jack heeft weer een classy vriendinnetje :')
Goeie achternaam dan wel :D
know'm sayin?
×
word? word.
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2012 @ 15:02:25 #281
135305 beequeen
Lost.
pi_114363516
Deze mag toch wel?

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:04:12 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114363631
quote:
6s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:02 schreef beequeen het volgende:
Deze mag toch wel?

[ afbeelding ]
Het is dat je op het plaatje ziet dat ze wat tegen hem zegt, maar met een beetje photoshop en in een andere houding.... :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:05:42 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114363714
Een deejay-ette die het overduidelijk van twee gekochte assets moet hebben.
Moving on up!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2012 @ 15:07:20 #284
135305 beequeen
Lost.
pi_114363797
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:04 schreef Leandra het volgende:

Het is dat je op het plaatje ziet dat ze wat tegen hem zegt, maar met een beetje photoshop en in een andere houding.... :X
:D

quote:
De nieuwe vlam van Nick van de Wall, beter bekend als Afrojack, zou de dj aan de partydrugs gebracht hebben.



Lauren Pope twitterde een foto van haar en Afrojack en schreef dat ze de partydrug lachgas bij hem had geïntroduceerd. De Nederlandse dj en het Engelse glamour model, die ook als dj werkt, vermaken zich prima samen op Mallorca. Er circuleren inmiddels al aardig wat fotos van de twee tortelduifjes.

Paris Hilton is momenteel ook in Spanje, maar lijkt definitief aan de kant gezet door Afrojack. Hoewel beiden nooit hebben bevestigd dat ze een relatie hebben wist RadarOnline eerder deze week te melden dat de twee uit elkaar gegroeid waren door Afrojacks drukke werkschema.
Bron: Televaag.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_114364188
Ik vraag me af of die tieten van haar wel Afrojet-proof zijn. Als de boel ontploft op grote hoogte ... dat geeft volgens mij heel veel troep.
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2012 @ 15:17:37 #286
135305 beequeen
Lost.
pi_114364346
quote:
11s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vraag me af of die tieten van haar wel Afrojet-proof zijn. Als de boel ontploft op grote hoogte ... dat geeft volgens mij heel veel troep.
Daar had Amanda toch ook geen last van? Of had hij dat ding toen nog niet?



Nieuw speeltje?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_114364438
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:17 schreef beequeen het volgende:

[..]

Daar had Amanda toch ook geen last van? Of had hij dat ding toen nog niet?
Ik denk dat dit een goedkopere variant is, deze zien er namelijk zelfs niet eens uit als borsten.
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2012 @ 15:25:12 #288
135305 beequeen
Lost.
pi_114364788
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:

Ik denk dat dit een goedkopere variant is, deze zien er namelijk zelfs niet eens uit als borsten.
Op de foto in de Televaag is het niet goed te zien, maar na wat googlen.... :X
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_114369326
Hij heeft een bijzondere smaak, die Afrojack.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_114371520
quote:
15s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:34 schreef Kentoet het volgende:
Hij heeft een bijzondere smaak, die Afrojack.
Jij had verwacht dat hij op klasse en stijl zou vallen? Het blijft een simpele jongen uit Spijkenisse.
De mensen om hem heen zijn ook niet erg slim, onderstaand filmpje geeft daar wel een goed beeld van:


Amerikanen het woord 'kankerflikker' leren rond 33:30. :')
pi_114372148
Op 34:30 dus :( Heb ik dus een minuut naar die kutmuziek geluisterd. Ik begrijp daar echt helemaal niets van, dat mensen staan te juichen omdat iemand een minuut geleden een knopje ingedrukt heeft en met z'n vinger in de lucht staat te wijzen.
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:11:34 #292
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_114374349
Lauren Pope is van The Only Way Is Essex, om haar DJ te noemen is wel heel ruim genomen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:13:49 #293
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_114374461


Met haar vorige vriendje nam ze een matching nosejob, onze lauren :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:14:34 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114374489
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:11 schreef Ripley het volgende:
Lauren Pope is van The Only Way Is Essex, om haar DJ te noemen is wel heel ruim genomen.
Hij heeft blijkbaar wel wat met Real Life Sletjes.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:15:41 #295
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114374557
Hoe romantisch! Zo staan de neusjes altijd dezelfde kant op. Tot het weer uit is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_114374757
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij heeft blijkbaar wel wat met Real Life Sletjes.
Hij kijkt zoveel tv dat-ie z'n vriendinnetje ook daarop uitzoekt? Lauren is om te zien een soort Paris met de 'verbeteringen' zoals Amanda die heeft of zou doen.
pi_114375184
Ik zou het trouwens wel grappig vinden als Paris binnenkort zou laten weten dat ze in verwachting is.
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2012 @ 18:47:58 #298
43556 miss_dynastie
pi_114376196
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:13 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]

Met haar vorige vriendje nam ze een matching nosejob, onze lauren :)
Hahahahaha _O-
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2012 @ 19:11:27 #299
135305 beequeen
Lost.
pi_114377346
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:13 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]

Met haar vorige vriendje nam ze een matching nosejob, onze lauren :)
Kirk, ook uit TOWIE en CBBUK.
Op zich geen onaardige vent, beetje simpel.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2012 @ 19:58:10 #300
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_114379827
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:11 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Jij had verwacht dat hij op klasse en stijl zou vallen? Het blijft een simpele jongen uit Spijkenisse.
De mensen om hem heen zijn ook niet erg slim, onderstaand filmpje geeft daar wel een goed beeld van:


Amerikanen het woord 'kankerflikker' leren rond 33:30. :')
Volgens mij staat de man van Doutzen Kroes er ook bij, of ben ik nou kippig. Op het moment dat die dikke loopt te 'kankerflikkeren' staat er een Sunnery James look-a-like naast hem. :P
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:15:22 #301
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_114422039
quote:
Paris Hilton bedrogen door Afrojack?

van onze redactie
AMSTERDAM - Zou het contact tussen Afrojack en Paris Hilton verwaterd zijn omdat de populaire dj vreemd is gegaan...?

Eerder deze week onthulde Afrojack, die in het echt Nick van de Wall heet, geen contact meer te hebben met de Amerikaanse blondine. "Ik draai er niet omheen. En ik zeg eerlijk: ik zie Paris niet meer", vertelt Afrojack in Story. "Ik wil er niet veel over kwijt, omdat ik haar niet door het slijk wil halen."

Dat Afrojack geen woorden aan de ‘breuk’ vuil wil maken zou kunnen duiden op een slippetje van de dj. Er zou veel gebeurd zijn de laatste tijd. "Leuke, maar ook minder leuke dingen. Laat ik het hierop houden: we hebben het te druk om elkaar te zien. Jammer dat sommige dingen anders lopen dan je verwacht en hoopt."

Dit verhaal zou ondersteund kunnen worden door een uiterst merkwaardige tweet vandaag van de steenrijke hotelerfgename. “Het is verschrikkelijk moeilijk om te vertrouwen. Helemaal als degenen die je het meest vertrouwd je juist verraden,” luidt het mysterieuze bericht van Paris.

Ook de felle kritiek van Afrojack op het magere dj-debuut van Hilton zou de realityster als een mes in de rug hebben kunnen ervaren.

Afrojack zou het momenteel erg gezellig hebben met Lauren Pope, een Engels glamour model.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')