pi_111649416
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Blijkbaar kan ik dan niet lezen.
Sorry je hebt gelijk: de post is geedit :'). Desondanks blijft het gerucht rondzoemen bij sommige supporters die ''hoog in de pikorde'' staan.

Nogmaals: onwaarschijnlijk? ja. Onmogelijk? Niet perse.
Zeljko Petrovic-award
De babbelzieke user/user met de langste niet-rullevante posts.
1. Helpmefok (9)
  woensdag 16 mei 2012 @ 23:55:06 #152
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_111649440
Nadat Salomon Kalou enige tijd geleden in Nieuwsuur al zinspeelde op een hereniging van K2 bij Feyenoord over een paar jaar, daar gaf hij nu tegenover NUsport aan best ook eerder naar Feyenoord te willen. "Ik wil dolgraag weer bij Feyenoord spelen. Misschien over een paar jaar. Misschien eerder. Ze mogen me altijd bellen. Ze zijn de eerste op mijn lijstje."
Feyenoord Netwerk
De aanvaller mist het plezier in het spelletje een beetje. "Laat me de Champions League finale eerst winnen en dan denk ik aan Feyenoord. Ja, serieus! K2 komt terug in de Kuip. Echt waar, hoor."
Feyenoord Netwerk
NUsport heeft in haar nieuwe uitgave een uitgebreid interview met Kalou, een aanrader.

One taim one taim :D
RvP
Feyenoord
pi_111649442
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:51 schreef Dekatria het volgende:
Jongens jongens, jullie weten toch...

filmpje is een jaar oud pikkebaas.
Zeljko Petrovic-award
1. Helpmefok (9)
pi_111649473
quote:
10s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:55 schreef vandermar het volgende:
Nadat Salomon Kalou enige tijd geleden in Nieuwsuur al zinspeelde op een hereniging van K2 bij Feyenoord over een paar jaar, daar gaf hij nu tegenover NUsport aan best ook eerder naar Feyenoord te willen. "Ik wil dolgraag weer bij Feyenoord spelen. Misschien over een paar jaar. Misschien eerder. Ze mogen me altijd bellen. Ze zijn de eerste op mijn lijstje."
Feyenoord Netwerk
De aanvaller mist het plezier in het spelletje een beetje. "Laat me de Champions League finale eerst winnen en dan denk ik aan Feyenoord. Ja, serieus! K2 komt terug in de Kuip. Echt waar, hoor."
Feyenoord Netwerk
NUsport heeft in haar nieuwe uitgave een uitgebreid interview met Kalou, een aanrader.

En daar is demagoog II.
Zeljko Petrovic-award
1. Helpmefok (9)
  woensdag 16 mei 2012 @ 23:57:29 #155
78242 heiden6
ha sempre ragione
pi_111649571
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Sorry je hebt gelijk: de post is geedit :'). Desondanks blijft het gerucht rondzoemen bij sommige supporters die ''hoog in de pikorde'' staan.

Nogmaals: onwaarschijnlijk? ja. Onmogelijk? Niet perse.
:D

Ik dacht al, wtf? Hele topic teruggekeken. :')
Please continue.
The experiment requires that you continue.
It is absolutely essential that you continue.
You have no other choice, you must go on.
pi_111649611
Kalou is gewoon een enthousiaste Afrikaan, die roepen altijd dit soort dingen. :D

Kuijt is een lelijke palingvisser, en een demagoog natuurlijk
  woensdag 16 mei 2012 @ 23:59:13 #157
338915 zoekeenleven
Michiel mag het weten
pi_111649641
quote:
Feyenoord Netwerk
Feyenoord Netwerk

Ik vind je een toffe kerel Salomon, maar dit soort dingen moet je gewoon voor je houden.
Doorgaan met "kankeren" na waarschuwing. Vervelend en levert vier dan een ban op.
  Moderator donderdag 17 mei 2012 @ 00:12:47 #158
819 Gert
spreekt voor zich
pi_111650356
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:59 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik vind je een toffe kerel Salomon, maar dit soort dingen moet je gewoon voor je houden.
Ja? Toffe kerel? Gelul is het in ieder geval wel, want zodra het om pegels gaat is het over met de clubliefde bij figuren die dat soort teksten bezigen. Ook al zijn ze al lang en breed binnen.

Maar er zijn ook integere en bewonderingswaardige uitzonderingen. Dat Vlaar gewoon tegen zijn makelaar zegt dat-ie geen aanbiedingen hoeft te horen omdat hij volgend seizoen hoe dan ook weer bij Feyenoord wil spelen. Als dat echt zo is (moet je je tegenwoordig altijd afvragen) dan is dat echt een geweldig statement van een aanvoerder en gevoelsmens. _O_
"Mozes? Dat is toch zo'n eh.... o nee, dat is Mozārt."
pi_111650418
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:12 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja? Toffe kerel? Gelul is het in ieder geval wel, want zodra het om pegels gaat is het over met de clubliefde. Ook al zijn ze al lang en breed binnen.
Tja. Negertjes. Wat kan je zeggen.

Ik denk dat Fer Castaignos Wijnaldum Drenthe al genoeg zegt. :'). Zit in hun aard swa.

quote:
Maar er zijn ook integere en bewonderenswaardige uitzonderingen. Dat Vlaar gewoon tegen zijn makelaar zegt dat-ie geen aanbiedingen hoeft te horen omdat hij volgend seizoen hoe dan ook weer bij Feyenoord wil spelen. Als dat echt zo is (moet je je tegenwoordig altijd afvragen) dan is dat echt een geweldig statement van een gevoelsmens. _O_
Ik vind Vlaar sowieso baas.
Zeljko Petrovic-award
1. Helpmefok (9)
  donderdag 17 mei 2012 @ 00:17:14 #160
78242 heiden6
ha sempre ragione
pi_111650557
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:12 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja? Toffe kerel? Gelul is het in ieder geval wel, want zodra het om pegels gaat is het over met de clubliefde bij figuren die dat soort teksten bezigen. Ook al zijn ze al lang en breed binnen.

Maar er zijn ook integere en bewonderingswaardige uitzonderingen. Dat Vlaar gewoon tegen zijn makelaar zegt dat-ie geen aanbiedingen hoeft te horen omdat hij volgend seizoen hoe dan ook weer bij Feyenoord wil spelen. Als dat echt zo is (moet je je tegenwoordig altijd afvragen) dan is dat echt een geweldig statement van een gevoelsmens. _O_
Ik ben wel blij als hij nog een jaar blijft. Het is wel leuk BMI en De Vrij, maar die kunnen ook terugvallen, of geblesseerd raken, en daarnaast staat BMI nu linksback en hebben we daar alleen Nelom. Je moet juist Vlaar nog een jaar houden en dan staat er genoeg achter (Schenkeveld, evt. andere jeugdspelers, misschien nieuwe linksback). Anders kun je echt weer van voor af aan beginnen.

Eigenlijk geldt hetzelfde wel een beetje met El Ahmadi, maar die heeft een aflopend contract vooralsnog.
Please continue.
pi_111650638
quote:
Kalou ziet terugkeer naar Feyenoord wel zitten

Salomon Kalou is vastberaden om terug te keren bij Feyenoord. De aanvaller van Chelsea mist het plezier dat hij tijdens zijn periode in Rotterdam had.

''Ik wil dolgraag weer bij Feyenoord spelen. Misschien over een paar jaar. Misschien eerder. Ze mogen me altijd bellen. Ze zijn de eerste op mijn lijstje”, zegt Kalou in het nieuwe NUsport-magazine.

Het contract van de Ivoriaan in Londen loopt binnenkort af. Kalou maakte in 2006 de overstap van Feyenoord naar Chelsea.

“Maar ik mis de speeltuin. Toen genoot ik echt. Nu is het werk voor me, ik heb zes jaar keihard gewerkt, ik ben wijs geworden, ik weet wat goed voor me is.”

Kuijt

Kalou staat zaterdag met Chelsea in de finale van de Champions League tegen Bayern München. “Laat me die eerst winnen en dan denk ik aan Feyenoord. Ja, serieus!”

Dirk Kuijt, zijn vroegere aanvalsmaatje in De Kuip, sloot een rentree voor komend seizoen onlangs uit. Kalou spreekt veel met hem over Feyenoord.

“K2 komt terug in de Kuip. Echt waar, hoor. Laatst zei ik tegen hem na Liverpool-Chelsea: als je klaar bent om terug te keren, bel me en we gaan samen. Hij zei: geen probleem.”
pi_111650677
quote:
Feyenoord Netwerk
Feyenoord Netwerk

Ik vergeet steeds dat ie pas 26 is.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_111650716
Was trouwens wel echt tof geweest als Kuijt, Kalou en Drenthe deze zomer waren teruggekeerd.
Dan had je echt meegedaan om het kampioenschap. 11.gif
  donderdag 17 mei 2012 @ 00:20:44 #164
205321 Cara
Ironisch
pi_111650754
als we geld hadden hadden we dus drenthe, kalou en kuyt gehad. soms is het voetballeven zo simpel.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
Op dinsdag 14 mei 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed topic van Cara, wat een kwaliteitsuser is het ook.
  Moderator donderdag 17 mei 2012 @ 00:23:24 #165
819 Gert
spreekt voor zich
pi_111650881
quote:
[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/i1mg] Op donderdag 17 mei 2012 00:14 schreef Helpmefok het volgende:

Ik vind Vlaar sowieso baas.
Ik moet oppassen dat ik niet emo word met al die drank in m'n mik, maar ik zat in de kuip toen-ie los ging, en het was zo mooi en zuiver! En nóg mooier is dat-ie als een baas loopt te voetballen na de winterstop, z'n shit lijkt te hebben verwerkt. En dan zegt-ie ook nog tegen zijn manager: ik hoef geen nieuwe aanbiedingen te horen want ik blijf bij Feyenoord. Om even jouw idioom te gebruiken: GODVERDOMME!!! _O_ :D _O_
"Mozes? Dat is toch zo'n eh.... o nee, dat is Mozārt."
  donderdag 17 mei 2012 @ 00:25:53 #166
78242 heiden6
ha sempre ragione
pi_111651000
Vlaar is een fucking eindbaas.
Please continue.
pi_111652046
Zou toch wat zijn, Kalou, Drenthe, Castaignos... Ik blijf lekker dromen tot ze weer net als Kuyt uiteen spatten.
  donderdag 17 mei 2012 @ 00:50:09 #168
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_111652083
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:43 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het staat er wel als je goed terugleest.
Directe quote graag...
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 17 mei 2012 @ 00:57:18 #169
78242 heiden6
ha sempre ragione
pi_111652326
Ik snap dus echt niet dat ze nou bij Inter zo'n Castaignos halen, hem eerst een jaar lang reserve laten zijn en hem dan alsnog gaan verhuren. Als je hem nou meteen verhuurt had je er dit seizoen wat aan gehad... volgens mij is het pure paranoia, dat ze een enorme selectie willen hebben ook al speelt zo'n jongen dan maar een handjevol wedstrijden. Echt kortetermijndenken, maar ja, dat zie je bij al die clubs, dat krijg je als je het aan de trainer gaat vragen die maar moet hopen dat hij de kerst haalt, volgend seizoen bestaat pas in de volgende zomer. :{
Please continue.
pi_111652647
Als Kalou terug wil moet die pim blokland gaan lappen voor zn salaris voor 3 seizoenen dat haal je er zeker uit qua prijzen
Kalou heb ik 100x liever terug dan Kuijt _O_
  donderdag 17 mei 2012 @ 04:02:07 #171
329599 Typisch
that shit cray
pi_111655050
Drenthe-Kastanje-Kalou. :9~
Gaat niet gebeuren natuurlijk, maar donders..

Reis is transfervrij.
Prestatie contractje aanbieden?

[ Bericht 16% gewijzigd door Typisch op 17-05-2012 04:11:13 ]
When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.
pi_111655363
Kalou! Waarom wil iedereen op jonge leeftijd terug?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_111655457
quote:
14s.gif Op donderdag 17 mei 2012 04:02 schreef Typisch het volgende:
Drenthe-Kastanje-Kalou. :9~
Gaat niet gebeuren natuurlijk, maar donders..

Reis is transfervrij.
Prestatie contractje aanbieden?
Volgens mij kun je buiten EU-spelers geen contract als een prestatiecontract geven, daar zitten andere eisen aan.

En hij is nu zeker geen non-EU contract waard.
pi_111655544
Vlaar _O_
pi_111655989
Vlaar is beest.
Zeljko Petrovic-award
1. Helpmefok (9)

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')