abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:06:21 #151
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_111722311
Een klein applausje trouwens voor Jessica Capshaw, die tijdens deze opnamens al hoogzwanger was!
pi_111723333
Ha, blijkbaar loont het om niet meer zo veel in dit topic te lezen :P. Ik ben nog even Grey's-fan als altijd, maar volg het nieuws en de previews niet meer (spoilers nooit gelezen), waardoor ik niet wist dat er iemand al zeker dood zou gaan. Ik was dan ook helemaal in shock bij Lexie. Ik bedoel, kom op, Lexie ;(! Ik zat dus wél hardop tegen de tv te gillen :').

Verder zaten er natuurlijk onnozelheden in, zoals dat vuurtje en de 5 lucifers die daaraan verspild worden, maar hey, daar is het Grey's voor. Wel mooi dat Christina er ook op wees dat ze toch wel belachelijk vaak in dit soort situaties zitten. Ik ben héél benieuwd hoe het nu verder gaat. De eerstkomende aflevering gaat óf fantastisch worden, juist omdat we nog halverwege de actie zitten, óf keihard tegenvallen. We gaan het zien.
pi_111723425
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:06 schreef babette21 het volgende:
Een klein applausje trouwens voor Jessica Capshaw, die tijdens deze opnamens al hoogzwanger was!
Ze hoefde niets te doen....alleen te zitten en die jas strategisch voor d'r buik houden :P
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:33:35 #154
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111723717
Mehhh! * Wihakayda houdt van lexie!!

En idd, dat vuurtje was echt te stom voor woorden :/
Jammer dat het deze keer geen 2eps was...
Vond de vorige season finale zoo veel beter, heb het zelfs droog gehouden nu... Meestal begin ik door de muziek, en de goeie muziek was deze helft niet echt aanwezig -O-

[ Bericht 11% gewijzigd door Wihakayda op 19-05-2012 10:59:25 ]
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:34:49 #155
331552 Wihakayda
Water/Vuur
pi_111723786
-quote ipv edit
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:43:16 #156
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_111724155
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:28 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Ze hoefde niets te doen....alleen te zitten en die jas strategisch voor d'r buik houden :P
En langdurig op de harde grond zitten, in een koud bos. Maar ik denk dat het 'zware' bij acteren 'm daarnaast vooral in het naar bovenhalen van heftige emoties is, en dat was nu toch wel aan de orde.
Ik vind 't gewoon knap hoe die zwangere actrices steeds maar doorgaan tot het laatste moment, om daarna ook in no time weer op de set te staan. Da's wel ff wat anders dan 4 maanden verlof! :)
pi_111724279
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:43 schreef babette21 het volgende:

[..]

En langdurig op de harde grond zitten, in een koud bos. Maar ik denk dat het 'zware' bij acteren 'm daarnaast vooral in het naar bovenhalen van heftige emoties is, en dat was nu toch wel aan de orde.
Ik vind 't gewoon knap hoe die zwangere actrices steeds maar doorgaan tot het laatste moment, om daarna ook in no time weer op de set te staan. Da's wel ff wat anders dan 4 maanden verlof! :)
Emoties zijn er zo met al die hormonen


En niks bijzonders aan dat men lang door gaat en snel terug is. Anders geen centen zoals hier in NL wel het geval is

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2012 22:46:32 ]
pi_111725074
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:06 schreef Ties89 het volgende:
Ja.. dat is zeker waar maar het klonk zo van.. : oke.... Voorruit dan maar..
Dat was best wel kansloos gedaan ja :')

'You can do without me.. buh bye (bijna laatste adem)'
-Nee hoor, je bent nodig
'Oh oke, hai (gaat wel weer)'
pi_111725265
ik vond het redelijk tegenvallen, komt vooral omdat het slechts een uurtje is. Schijtgrey's :(

gebroken hart.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 23:23:43 #160
207863 Obama
Barack Hussein
pi_111725943
Shit....vond Lexi het cutest.
pi_111726588
Lexie ;(!

Ik vond dat stukje dat Hunt/Altman versus Grey/Yang/Derek ook wel mooi gedaan. Ik snapte alleen niet waarom cardiogod Cristina het niet deed ipv. Meredith.
pi_111726621
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 23:40 schreef EllaN het volgende:
Lexie ;(!

Ik vond dat stukje dat Hunt/Altman versus Grey/Yang/Derek ook wel mooi gedaan. Ik snapte alleen niet waarom cardiogod Cristina het niet deed ipv. Meredith.
Auw aan d'r goede arm?
pi_111726696
Aah ja, wist niet wat haar goede arm was.
pi_111726943
Dat met Derek was ook wel gruwelijk zeg. Gatver :X
  zaterdag 19 mei 2012 @ 00:50:31 #165
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_111729376
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 01:22:52 #166
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_111730431
Dank voor de link!

Shonda weet het altijd zo te brengen alsof ze vanaf de zijlijn zit toe te kijken alsof de show zichzelf schrijft, dat alles haar en de show maar overkomt. Oke het lijkt er in dit geval op dat Chyler zelf besloten heeft om te stoppen (zou ze voor de verandering weer eens zwanger zijn?), maar dan nog zijn er talloze manieren om met zo'n exit om te gaan. Maar nee, ook de Grote Schrijfster heeft met lede ogen toegekeken hoe Mark & Lexie elkaar uiteindelijk toch nét niet gevonden hebben. Moeilijk hoor... :')
pi_111732149
Shonda mag Mark wel even doden in 9.01. Dan hebben Lexie en Mark iig een happy end in heaven samen. Anders kan ik het haar niet zo snel vergeven hoor. Lexie :'( .
pi_111733254
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 03:14 schreef Tegan het volgende:
Shonda mag Mark wel even doden in 9.01. Dan hebben Lexie en Mark iig een happy end in heaven samen. Anders kan ik het haar niet zo snel vergeven hoor. Lexie :'( .
Helemaal mee eens. En het feit dat ze zegt dat ze andere plannen voor Mark/Lexie had maakt het nog erger ;(
pi_111733306
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 23:23 schreef Obama het volgende:
Shit....vond Lexi het cutest.
ik keek deze serie voor lexi en mc steamy... nu hoeven we hiervoor dus ook niet meer te kijken... wat een baggerbende zeg... laat meredith lekker dood gaan xD die speelt toch niet goed :9
pi_111733911
Nou, ik heb hem nog een keer gekeken, omdat ik dacht dat mijn gevoel van teleurstelling mogelijk te wijten was aan het feit dat ik de ep wat rommelig keek. Snel kijken won het van lekker op het gemakje kijken en dan zit je er gewoon minder lekker in, maar jezus, het was gewoon echt echt echt een hele slechte SF!!!

Ik vind het ook zo irritant dat er tegenwoordig altijd perse tot de SF gewacht moet worden tot de grote opruiming, je kunt toch ook gedurende het seizoen mensen laten vertrekken? Dit geeft me ook echt het gevoel of ze de eps echt per week schrijven en dat kan ik me toch ook niet voorstellen? Je maakt toch eerst de grove lijn per seizoen en dat vul je dan per aflevering in?

Ik had het ook graag andersom gezien. Teddy dood en Lexie weg :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_111734553
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 01:22 schreef babette21 het volgende:
Dank voor de link!

Shonda weet het altijd zo te brengen alsof ze vanaf de zijlijn zit toe te kijken alsof de show zichzelf schrijft, dat alles haar en de show maar overkomt. Oke het lijkt er in dit geval op dat Chyler zelf besloten heeft om te stoppen (zou ze voor de verandering weer eens zwanger zijn?), maar dan nog zijn er talloze manieren om met zo'n exit om te gaan. Maar nee, ook de Grote Schrijfster heeft met lede ogen toegekeken hoe Mark & Lexie elkaar uiteindelijk toch nét niet gevonden hebben. Moeilijk hoor... :')
Dat dus :') Ze schrijft het toch zelf, enige reden dat ze er zelf dus niks aan kan doen is als Chyler zelf heeft willen stoppen. Dan moet ze wel.. Maar ze moet niet zo moeilijk doen over keuzes e.d. die gemaakt moeten worden want die maakt ze zelf :P
pi_111735058
Als er nog iemand dood gaat dan denk ik dat dat Arizona is. Ik vond dat hele blije gedoe met Callie maar foreshadowing. En Arizona hoestte toch bloed op? Verder hebben we daar niks meer van gehoord. Als Arizona nou dood gaat zullen ze wel weer iets met Mark & Callie willen gaan doen. Omdat ze toch ook samen Sophia hebben. En samen een 'loved one' hebben verloren.

Ik weet het natuurlijk niet maar mijn gevoel zegt dat er zoiets zal gebeuren.
pi_111735166
Zoals ik het artikel lees heeft Chyler de keuze gemaakt en had Shonda juist in gedachten om ze weer bij elkaar te brengen. Ze zegt ook dat Julie er kwam met een reden.
Chyler heeft Shonda's verhaallijn voor mark en lexie gedwarsboomd. Helaas -O-
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 19 mei 2012 @ 11:22:20 #174
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_111735455
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 10:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou, ik heb hem nog een keer gekeken, omdat ik dacht dat mijn gevoel van teleurstelling mogelijk te wijten was aan het feit dat ik de ep wat rommelig keek. Snel kijken won het van lekker op het gemakje kijken en dan zit je er gewoon minder lekker in, maar jezus, het was gewoon echt echt echt een hele slechte SF!!!

Ik vind het ook zo irritant dat er tegenwoordig altijd perse tot de SF gewacht moet worden tot de grote opruiming, je kunt toch ook gedurende het seizoen mensen laten vertrekken? Dit geeft me ook echt het gevoel of ze de eps echt per week schrijven en dat kan ik me toch ook niet voorstellen? Je maakt toch eerst de grove lijn per seizoen en dat vul je dan per aflevering in?

Ik had het ook graag andersom gezien. Teddy dood en Lexie weg :@
Ze laten personages vaak vertrekken omdat de betreffende acteurs geen contract meer hebben na dat seizoen. Dan heeft t geen zin om ze halverwege eruit te schrijven want dan weten ze nog niet wie wel en wie niet een nieuw contract tekent.

Ik heb ook zon gevoel dat Arizona er nog aan gaat, maar ik hoop het van niet. Lexie is al erg genoeg. Moeten ze vooral nog een fan favorite eruit schrijven. Als ze nog iemand dood wil laten gaan moeten ze inderdaad voor Mark gaan. Naast t opvoeden van Sofia en scenes met Derek heeft hij nu opzich weinig te doen. Maar ze zal wel voor Arizona gaan. Christina en Meredith hebben al nieuw contract net als D ; dus dan blijven Mark en Arizona over. Of ze doelt nu op die piloot :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_111735532
Nee, van Mark moet ze afblijven ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')