PP heeft zn beste tijd ook ernstig gehad hoor. Kijk het nu alleen nog maar als vulling en moet eerlijk zeggen dat ik het nou niet echt mis en ook niet echt 'moet nu verder kijken' momenten heeft.
Vond de season finale van GA matig. Mss omdat ie zo gehypt was. Wel sneu voor Lexie, maar dat was echt snel pats boem dood klaar en verder. Ik ben echt pro-Lexie en vond ik dit afgeraffeld en onwaardig bijna. Waar is die goede oude tijd dat je nog schreeuwend voor het scherm zat van 'NEEEEE niet de LVAD!!!' of 'OMG het is George!!' of praktisch de hele 'gunman finale'. Dat waren nog eens tijden.
En hebben ze allemaal geen mobiel bij zich? Heeft dat vliegtuig geen radio? Heeft dat vliegtuig geen vluchtplan? Heeft dat vliegtuig geen zwarte doos met transponder (die werkt zelfs 3 km onder water)? Zouden we even niet wat mensen waarschuwen als je een belangrijke operatie gepland hebt en een heel team artsen komt niet opdagen ipv de hele dag een voicemail inspreken? Echt ontzettend geloofwaardig.
En WTF was dat voor survivalvuur? Twee blaadjes aangestoken en hopen dat het de hele nacht blijft branden. Christina kan wel het hele vliegtuig leegplukken op zoek naar bruikbaar materiaal maar even wat stokjes (in a freaking pine forrest!) bij elkaar zoeken ho maar. Mss moet Shonda even een welverdiende vakantie nemen en d'r schrijfmachine opladen want dit gaat niet helemaal lekker zo.
Oh toch nog één

voor Christina, want die had heerlijke briljante opmerkingen. Vooral met die piloot. "I can't feel my legs...that's because I'm trapped, right? I'm gonna be okay, right? I'm not gonna be paralyzed, I'm gonna walk again, I'm gonna be okay? Right?" Pen in zn been. "I'm sorry".