quote:john lennon iz such an overrated untalented satanist scum. he sounds like an old lady getting raped by a big black guy and teh music is nuthin special just teh most basic chords u learn when u play instrument teh first time. hippies are dumb as fuk.god bless all good christians. shame on teh non-believers. god hav mercy on ur souls. peace.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nobody expects the Spanish Inquisition!Revenge is a dish best served coldHomo Sapiens non urinat in ventum
quote: Op woensdag 16 mei 2012 20:48 schreef iamredleader het volgende:De naam: Lior Nethanel Spreek uit als Lie-joor Nuttan-ell. Duurde even voordat ik kans had om rustig met de iPad te zitten na de besnijdenis was het heel druk, daarna met gezin naar huis en Jair had vanmiddag niet geslapen, en was natuurlijk over z'n toeren Lior maakt het prima, lijkt vooralsnog nergens last van te hebben Ik ga nu slapen, wie weet wat deze nacht me gaat brengen
quote: Op woensdag 16 mei 2012 23:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:Ja ik had ook wel willen kome, alleen net de boot gemist En nu door jou heb ik een punt egscoord in de AKQ en moet nu een vraag doen
quote: Op woensdag 16 mei 2012 23:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:ß en Quyxz_ zijn van jou leeftijd
quote: Op woensdag 16 mei 2012 23:29 schreef ß het volgende:[..]20 hier. Dan ben ik nu zeker de baby.
quote: Op woensdag 16 mei 2012 22:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:heb net weer een heel stel QI filmpjes zitten kijken