abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 mei 2012 @ 07:38:17 #1
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_111612238
Wat is Postcrossing?

Het idee is dat je een kaartje stuurt (een echte) naar het adres dat je uit de database hebt gekregen en dat je vervolgens ook kaartjes terug gaat ontvangen uit de hele wereld. En het werkt echt, een klein groepje FOK!ers is ondertussen verslaafd geraakt.

Schrijf je in, doe mee en deel je verhalen en ervaringen! ^O^



De site van Postcrossing!

Maar hoe werkt het dan :?
Het doel van dit project is om mensen kaarten te laten versturen naar en ontvangen uit de hele wereld. De belangrijkste stelregel is: als je een kaart verzendt, krijg je er ten minste een terug van een willekeurige Postcrosser ergens op deze wereld!

Is dat niet erg veel werk? :?
Valt reuze mee!
Het werkt, in het kort, als volgt:

1. Je vraagt een adres aan via de website
2. Je stuurt de postkaart naar dat adres
3. Je wacht totdat je zelf een kaart ontvangt
4. Je registreert de ontvangen kaart via de website

De eerste stap is om iemands adres aan te vragen. Naar dit adres stuur je een postkaart. Je ontvangt dit adres per e-mail, tezamen met een 'postcard ID', bijvoorbeeld NL-12345 waardoor die postkaart een uniek registratienummer krijgt. Je stuurt de kaart op, en wanneer de geadresseerde deze ontvangt wordt het unieke ID-nummer door hem/haar geregistreerd op de website van Postcrossing. Daarmee wordt vervolgens jouw adres naar de eerstvolgende (buitenlandse) Postcrosser gestuurd die op zijn beurt weer een nieuw adres uit het systeem aanvraagt!

Op deze manier werkt het als een soort ketting, je krijgt na het sturen van een kaart, er ook een terug van een willekeurige Postcrosser, en wie weet stuurt de geadresseerde er zelf ook wel een terug als je je adres erop zet!

Er is wel een limiet: je kunt maar een beperkt aantal kaarten 'onderweg' hebben. Elke keer als een door jou verzonden kaart aankomt, kun je vervolgens een nieuw adres aanvragen. Hoe meer kaarten je verstuurd hebt, hoe meer kaarten je onderweg mag hebben!

Wat voor postzegels moet ik gebruiken :?
Voor kaarten binnen Europa plak je een zegel 'Europa 1' en voor kaarten buiten Europa een zegel 'Wereld 1'.

Tariefoverzicht vanaf juli 2010 :
100817_112545_tarieven.gif

Binnen het Europa-tarief vallen de volgende landen:

Albanië, Andorra, België, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Canarische Eilanden, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Faeröer Eilanden, Finland, Frankrijk (incl. Monaco), Gibraltar, Groenland, IJsland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kanaaleilanden, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Malta, Moldavië, Oekraïne, Oostenrijk, Polen, Portugal (incl. Azoren en Madeira), Roemenië, Rusland (incl. Aziatisch deel), San Marino, Servië en Montenegro, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Turkije (incl. Aziatisch deel), Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Wit-Rusland, Zwitserland en Zweden.

Alle overige landen vallen buiten het Europa-tarief.

Ik lees vanalles over 'taggen' of 'onofficiële kaarten', WTF :?

'Taggen' is ook een bezigheid die voorkomt uit het Postcrossen. Het werkt als volgt:

1. Je gaat naar het Postcrossing forum en zoekt een leuk tag-thema op (bijvoorbeeld theezakjes, giraffekaartjes, chocola, noem maar op...)
2. In dat topic 'tag' (tik, als in tikkertje) je degene boven je (de laatste poster in het topic) door een berichtje te posten en hem/haar een U2U (private message) te sturen met de vraag of hij/zij zijn/haar adres even naar je U2U't
3. Als je het adres terugkrijgt, stuur je datgene op waar het tag-topic over gaat (theezakje, giraffekaart, chocoladereep etc.)
4. Binnen de kortste keren word jij ook getagged, stuur je je adres door en krijg jij jouw theezakje, giraffekaart of chocoladereep!

In sommige tagtopics staat er een lijstje van wat degene wil (verlanglijstje). Je stuurt dan iets wat hij/zij wil en post op jouw beurt a) wie je getagd hebt en b) wat jij wil ontvangen. Dan wordt jij getagged door iemand die aan je 'verzoek' kan voldoen en krijg jij dus wat je vroeg!

Waar kan ik kaarten kopen?

Kaarten kopen kan op de meest uiteenlopende plaatsen:

• Bruna
• Musea
• HEMA
• V&D
• Bijenkorf
• Boekhandels
• Cadeauwinkels
• Souvenirwinkels

Ook kun je kaarten via Internet bestellen. Dit kan onder andere op de volgende sites:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke Fok!kers zijn ook Postcrossers :?
[*] inkie1010
[*] Muck
[*] QTPi
[*] Smittend
[*] Sonja27
[*] Vava
[*] Vonkenboer
[*] Wendytje
[*] Loqi
[*] iFries
[*] daantje1044
[*] charmed_angel
[*] Guppyfriend
[*] lyron
[*] Luthien87
[*] Lienzz
[*] tdrone
[*] Serinde
[*] snoekiesnoeksnoek
[*] Dandilion
[*] Bos81
[*] automatic_
[*] Stephanie1990
[*] RiesAmaris
[*] Finland
[*] Janeway
[*] DeLuna
[*] Poesopstokje
[*] Jum
[*] Kaasmuisje
[*] zoeperzazke
[*] KwadeAfdronk


Waar zijn de vorige deeltjes gebleven :?
Die zijn hier!

Heb je de laatste post? Open dan even een nieuw topic. De OP vind je hier!

Enkele voorbeelden van "mooie" en mooie kaartjes....!



http://www.postcrossing.com/postcards/PL-422381




http://www.postcrossing.com/postcards/BY-440451

versie 08-05-2012
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 16 mei 2012 @ 07:41:47 #2
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_111612280
Ik zie trouwens dat ik veel langer afwezig ben geweest, laatste kaartje in 2008 verstuurd :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_111612322
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 07:14 schreef Klonk het volgende:
eentje diep rusland in en eentje naar Denemarken, naar een dorpje wat ik goed ken omdat er familie woont :D
Dat is echt toevallig!
  woensdag 16 mei 2012 @ 07:48:28 #4
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_111612329
Het is echt om de hoek _O-

Kan zomaar zijn dat ik diegene ken :P

Hoop trouwens dat Afrika wat mee is gaan doen met postcrossing, 176 kaarten en nog niets naar dat continent...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_111612374
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 07:48 schreef Klonk het volgende:
Het is echt om de hoek _O-

Kan zomaar zijn dat ik diegene ken :P

Ben je dan gedeeltelijk deens?
  woensdag 16 mei 2012 @ 07:56:44 #6
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_111612407
Oom en tante zijn vanuit Nederland naar Denemarken gegaan en wij zijn daar ook nog regelmatig
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_111612435
Aha. Heb ooit eens twee jaar deens gedaan bij de volksuniversiteit maar is al veel van weggezakt. Vind het een geweldig vakantieland.
  woensdag 16 mei 2012 @ 11:30:26 #8
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_111618007
Ja, prachtig land, heb er vee vakanties in mijn jeugd doorgebracht :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_111618558


Zelfgemaakte kaart...
  woensdag 16 mei 2012 @ 12:03:49 #10
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_111619265
Waarom kan een Chinees of Japanees nou nooit gewoon aan de kerkstraat wonen maar altijd een adres voor nodig hebben die nog niet op een a4-tje past :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_111619306
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 12:03 schreef Klonk het volgende:
Waarom kan een Chinees of Japanees nou nooit gewoon aan de kerkstraat wonen maar altijd een adres voor nodig hebben die nog niet op een a4-tje past :')
Ja erg is dat he....
  woensdag 16 mei 2012 @ 12:07:02 #12
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_111619380
8 regels aan adresgegevens :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 16 mei 2012 @ 12:14:37 #13
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_111619636
Zo, de eerste 10 kaarten zijn geschreven en klaar om op de post te gaan, aardige verdeling
Polen, China, Japan, Taiwan, Ukraine, Amerika, Duitsland (en ik zie vanuit mijn werkkamer Duitsland liggen, als ik die kaart zelf breng ben ik voor half 4 weer thuis :P), Belarus, Denemarken en Rusland.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_111621438
Kreeg gister een kaart uit China, vond m al niet bijzonder, staat er op de achterkant: 'Have a nice day : ) ' Wat een fail zeg.......
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:11:53 #15
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_111621536
:D

Maakt me echt niets uit, vind het al leuk genoeg om een kaartje van ver weg te krijgen, heb zelf ook mooiere en minder mooie kaarten maar ik vind ze allemaal tof :Y
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_111621576
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:11 schreef Klonk het volgende:
:D

Maakt me echt niets uit, vind het al leuk genoeg om een kaartje van ver weg te krijgen, heb zelf ook mooiere en minder mooie kaarten maar ik vind ze allemaal tof :Y
Precies. Ik vind dat mensen niet te kieskeurig moeten zijn hoor, dan moet je maar privé penvrienden zoeken ipv via Postcrossing te werken.

Bovendien spreekt lang niet iedereen zo goed Engels, 'have a nice day' was voor die Chinees misschien al een hele prestatie. :P
  woensdag 16 mei 2012 @ 13:16:02 #17
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_111621699
Ik vind dat ook altijd zo erg als mensen eisen gaan stellen over wat voor een kaarten ze wel en niet willen hebben, en op de een of andere manier krijgen ze dan altijd toevallig een kaartje met iets erop wat ze niet willen hebben, geen flauw idee hoe dat kan O-)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_111621777
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 20:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Zo, pffff, ik liep even achter.... De kaartjes bleven maar aankomen, dus heb net 7 kaartjes moeten schrijven, ben weer bij!

Ik had vandaag dit kaartje uit Taiwan, best origineel, op bruin papier, hij heeft wel wat!
[ afbeelding ]

Ook recent binnen:

Twee leuke katten uit Amerika:
[ afbeelding ]

Een heel apart vintage kaartje uit China:
[ afbeelding ]

Terassen uit The Philippines:
[ afbeelding ]

Superlief uit China O+
[ afbeelding ]

Ohja, uit de categorie stomste kaarten, dat was voor mij zeker deze:
[ afbeelding ]
Op de afbeelding lijkt het nog wat (afbeelding door afzender geupload). Maar het was een geprint blaadje papier, compleet voorgetypt met standaardtekst, alleen met pen nog even de postcard-ID ingevuld en ter promotie van stierenvechten.... nah...... :{w
Wat een mooie allemaal O+

En die stierenvechten overtreft alle stomme kaarten...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_111621974
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:13 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Precies. Ik vind dat mensen niet te kieskeurig moeten zijn hoor, dan moet je maar privé penvrienden zoeken ipv via Postcrossing te werken.

Bovendien spreekt lang niet iedereen zo goed Engels, 'have a nice day' was voor die Chinees misschien al een hele prestatie. :P
Dat vind ik niet kieskeurig, je kan toch wel je naam eronder zetten......
pi_111623948
Ik heb ook liever dat er wat meer op staat dan ''Happy Postcrossing'' o.i.d.
Het is een kleine moeite toch? Ik probeer zelf ook altijd een leuk verhaaltje te verzinnen, desnoods de gebruikelijke 'Dit ben ik, hier woon ik, blabla'.
pi_111623982
Ik ben ook heel slecht in engels maar probeer er wel wat leuks van te maken....
  woensdag 16 mei 2012 @ 14:10:45 #22
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_111623997
Heb een standaardverhaaltje waar ik wat variatie in aan breng, de ruimte is beperkt dus meestal de naam en dan iets over het dorpje waar ik woon
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_111628677
Ik kreeg vandaag een Thank you/swap card uit Luxemburg, ik had haar een kaart gestuurd en zij vroeg of ik ook een kaart van haar wilde, dat wilde ik wel, dus gaf haar mijn adres. Komt deze vandaag binnen, is het een kaart waarvan ik eenzelfde exemplaar momenteel onderweg heb naar Wit-Rusland :D :D
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:06:54 #24
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111641241
Ik was jullie kwijt!
Ik heb vandaag leuke kaartjes gekocht :)
10 voor ¤3,50 dus dat vond ik wel meevallen!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_111641468
Ik heb weer zo´n leuk kaartje gehad! Ben er helemaal blij mee.. Uit Taiwan, 44 dagen over gedaan.



Waar heb je je kaartjes gekocht automatic_? Mooi prijsje.
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:13:57 #26
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111641546
Linkje? Die vind ik mooi!!

Ja, in een één of ander gek winkeltje in de buurt. Ik wil wel even foto's maken? Er waren er een aantal met grappige teksten (en beterschap bladiebla) en ik heb ook wat vierkante kaartjes gekocht met o.a. Dieren. Ze hadden er echt veel!! Heb er meteen 20 meegenomen :@
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:23:35 #28
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111641990
Finland is binnen 5 dagen aangekomen!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_111642286
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:23 schreef automatic_ het volgende:
Finland is binnen 5 dagen aangekomen!
Grote kans dat je volgende kaart weer daar heen moet
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:37:36 #30
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111642676
De kaartjes met de tekst heb ik dubbel. Ze hadden daar echt veel leuke / grappige van :) Maar ze zijn niet allemaal geschikt voor PC. Ik vind die met dat handje wel leuk als iemand zwanger is en dat op haar profiel heeft staan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen ik de snoepjes kaart zag, moest ik aan Bos81 denken! Stel dat ik ook een kaart naar een kindje moet sturen ;) De vierkante kaarten zijn van http://www.anjokan-fotografie.nl Ik zie op de site al een aantal kaarten die ze in de winkel ook hadden :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_111642729
die badeendjes O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_111642733
Ze zijn inderdaad erg leuk zeg! Goeie koop..
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:38:59 #33
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111642735
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:29 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Grote kans dat je volgende kaart weer daar heen moet
Nope, Oekraïne :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:39:29 #34
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111642754
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:38 schreef Bos81 het volgende:
die badeendjes O+
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:38 schreef Trade het volgende:
Ze zijn inderdaad erg leuk zeg! Goeie koop..
Ja, leuk hè?! Ik moet er binnenkort weer heen, dus dan moet ik mijzelf echt inhouden denk ik _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_111642782
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:38 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nope, Oekraïne :P
Ja okee, als je nog niet zo veel kaarten onderweg mag hebben, heb je een iets grotere kans om niet Finland, VS, of Duitsland te trekken. Zodra je er 10 ofzo mag verzenden, zitten die drie er eigenlijk altijd wel tussen/...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:42:18 #36
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111642851
Hoe komt dat dan?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_111642867
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:42 schreef automatic_ het volgende:
Hoe komt dat dan?
Meeste users
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:45:07 #38
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111642960
Ooo oke :) Nou, ben benieuwd! :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_111643005
Pfff, de scnner staat hier nu even af te koelen voordat ik zo weer doorkan. In 2 dagen tijd even 98 kaarten gekocht voor 31 euro. Ik scan kaarten eigenlijk al voordat ik ze schrijf/stuur zodat ik altijd een overzzicht op mijn computer het staan van alles wat ik nog beschikbaar heb. Handig voor swaps/tags enzo. En ik vergat in het verleden echt heel vaak om een kaart te scannen voordat ik hem op de post deed. Dat is nu dus ook verleden tijd.

Verder weer 3 kaartjes gekregen (oei, die moet ik ook nog scannen, doe ik zo ook nog even). één daarvan was eigenlijk niet eens een kaart vind ik. Ik kan niet eens achterhalen wat de voorkant en wat de achterkant is. Aan de ene kant staat een stukje tekst over hoe ze heet, hoe oud ze is en dat ze mijn hond alle geluk en gezondheid wenst (en ik heb niet eens een hond :|) en aan de andere kant staan zowel mijn adres als dat van haarzelf.
Het lijkt eigenlijk wel een beetje op onze ouderwetse briefkaart. Maar dan uit Wit Rusland.
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:48:14 #40
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111643087
Hahaha _O- Wat apart!! Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet! :)

En wow... Alles scannen... :{ Respect! Wat een karwei! Maar wat je zegt, je bent er dan wel meteen vanaf :) Ik vind het inscannen ook mooier, maar ik weet eigenlijk niet meer of mijn scanner wel (goed) werkt & ik vind een foto maken 100x makkelijker/sneller :@
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_111643364
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:48 schreef automatic_ het volgende:
Hahaha _O- Wat apart!! Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet! :)

En wow... Alles scannen... :{ Respect! Wat een karwei! Maar wat je zegt, je bent er dan wel meteen vanaf :) Ik vind het inscannen ook mooier, maar ik weet eigenlijk niet meer of mijn scanner wel (goed) werkt & ik vind een foto maken 100x makkelijker/sneller :@
Foto maken is inderdaad wel iets sneller om te doen, maar de nabewerking is dan weer zo'n k*tklus. Ik ben nogal pietluttig en wil dus ook dat de afbeelding niet vertekend is. Bij een foto heb je al snel dat je niet evenwijdig aan de afbeelding zit (onderkant van de kaart is vaak breder dan de bovenkant) en dat vind ik niet mooi. Dus dan ben je veel langer met photoshop in de weer om alles weer recht te trekken.

Netto is scannen voor mij dus sneller en makkelijker ;)
  woensdag 16 mei 2012 @ 22:02:33 #42
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111643718
Ik merk trouwens wel dat ik het bij moet houden! Ik heb nu één kaart niet gedaan (zie ik in mijn overzicht) en ik weet niet meer welke ik er heen heb gestuurd _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_111643781
Ik scan ze ook liever. Alleen die vouwkaart die moest ik wel fotograferen.. ;)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_111643936
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:02 schreef automatic_ het volgende:
Ik merk trouwens wel dat ik het bij moet houden! Ik heb nu één kaart niet gedaan (zie ik in mijn overzicht) en ik weet niet meer welke ik er heen heb gestuurd _O-
Hopelijk upload de ontvanger de kaart
pi_111644516
Ik heb vandaag 8 kaartjes gekocht. :) 2 voor mezelf, de rest voor PC.
Leuke kaartjes hierboven!

Ik maakte altijd foto's vsn de kaartjes :P
pi_111645904
Ik maak ook foto's, heb geen scanner. Wat ik ook wel doe, is op internet speuren naar een mooie afbeelding van de kaart die ik verstuur, zodat ik die afbeelding kan opslaan en uploaden. Is vaak mooier dan een foto.

Mijn kaartje naar Duitsland is vandaag aangekomen en mijn nieuwe kaartje mag naar... Duitsland! Naar een of andere mevrouw die een maand lid is van Postcrossing, maar wel al flink wat eisen heeft. Normaal gesproken zie je dat vooral bij mensen die al wat langer meedoen.
pi_111655747
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 13:09 schreef soapie het volgende:
Kreeg gister een kaart uit China, vond m al niet bijzonder, staat er op de achterkant: 'Have a nice day : ) ' Wat een fail zeg.......
Misschien het enige Engels dat de afzender kent?
pi_111655774
Via de webshop van Landleven zag ik deze kaartenaanbieding:

http://www.levendehave.nl/webshop/957
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:28:52 #49
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_111658708
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:50 schreef Luthien87 het volgende:
Ik maak ook foto's, heb geen scanner. Wat ik ook wel doe, is op internet speuren naar een mooie afbeelding van de kaart die ik verstuur, zodat ik die afbeelding kan opslaan en uploaden. Is vaak mooier dan een foto.

Mijn kaartje naar Duitsland is vandaag aangekomen en mijn nieuwe kaartje mag naar... Duitsland! Naar een of andere mevrouw die een maand lid is van Postcrossing, maar wel al flink wat eisen heeft. Normaal gesproken zie je dat vooral bij mensen die al wat langer meedoen.
gewoon negeren die eisen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_111659078
quote:
14s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:28 schreef Klonk het volgende:

[..]

gewoon negeren die eisen
Heb ik ook gedaan. Ik ben al lang geleden opgehouden met het koste wat het kost voldoen aan de wensen van iedereen. Ze doen het maar met de kaarten die ik in huis heb, daar zit altijd wel wat leuks tussen :)
Alleen als het een uitdaging is (zoals een tijdje terug met een mevrouw die helemaal weg was van Anton Pieck maar nog nooit een kaart daarvan ontvangen had), wil ik het wel proberen.

Zojuist mijn kaartje in de VS aangekomen, en de nieuwe mag naar... de VS!
  donderdag 17 mei 2012 @ 15:48:20 #51
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_111667083
Nou ik dacht ik ga de boel ook even inscannen. Ik verklein ze dan altijd met schermafbeelding en daarna de boel van .tiff omzetten naar.jpeg. Is niet zoveel werk. Maar vandaag heeft de postcrossing website geen zin om mijn uploads te accepteren ofzo.. Ze zijn 400kb, jpeg en de website zegt dat het bestandstype niet goed is. Bah!


hmmm en als ik dan in voorvertoning zelf voor schermafbeelding kies en hij slaat hem direct als PNG op dan is het wel goed! Vreemd want ik heb echt nog nooit eerder problemen gehad met de eerste manier. Al moet ik zeggen dat de nieuwe manier eigenlijk wel sneller is :@

[ Bericht 36% gewijzigd door YskaFredriksson op 17-05-2012 15:55:31 ]
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  donderdag 17 mei 2012 @ 16:17:59 #52
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111668138
Uk en Rusland zijn binnen, Jeeeej!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_111672239
Ik sta op 0 !! *O*
pi_111682038
Zonet tot de ontdekking gekomen dat ik niet genoeg postzegels meer heb....
En ik ben zo'n type van, vandaag aangevraagd, vandaag op de bus.

Dus eerst nieuwe PCzegels besteld, en later deze week weer schrijven! *O*
Ga ik dit keer ook even een foto van maken, misschien wel leuk om te zien. :)
  vrijdag 18 mei 2012 @ 18:54:34 #55
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_111713542
Supermooi kaartje gekregen uit Wit-Rusland vandaag, heeft er maar vijf dagen over gedaan! Ze had het kaartje gestuurd omdat deze bij mijn favorieten stond, supersuperleuk! Ik was zelf compleet vergeten dat ik hem ooit als favoriet had aangegeven :D.



Edit: Oh, ze had hem al ingescand
http://www.postcrossing.com/postcards/BY-459616
Moah, vind mijn Photo Booth-foto veul stoerder :+
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 18:55:17 #56
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_111713578
Die is ook leuk O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_111714677
Oeeeh O+ Gefaved!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 21:33:44 #58
147091 janeway
live long and prosper
pi_111720884
Onwijs leuk ook een favje
pi_111733062
Ha, dinsdag een stapeltje kaarten op de bus gedaan, komt de Duitse kaart gewoon eerder aan dan de Nederlandse. :')
  Moderator zaterdag 19 mei 2012 @ 09:16:06 #60
155227 crew  Guppy
dus
pi_111733326
Hahaha, moet je nagaan hoe hard PostNL faalt! Of misschien heeft je ontvanger nog geen tijd gehad om te registeren ;)

Ik heb net 6 kaartjes geschreven, gaan zo op de post :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_111733477
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 09:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Hahaha, moet je nagaan hoe hard PostNL faalt! Of misschien heeft je ontvanger nog geen tijd gehad om te registeren ;)

Ik heb net 6 kaartjes geschreven, gaan zo op de post :Y
Als ik zie hoe de post hier de afgelopen dagen/weken is geweest, heb ik de neiging te zeggen dat het aan PostNL ligt. ;)
pi_111734413
Wiej, mijlpaal! 100 kaarten verstuurd en aangekomen!
Nu mag ik er 11 tegelijk sturen.
pi_111735447
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 09:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Hahaha, moet je nagaan hoe hard PostNL faalt!

Ja, ik heb een Nederlandse kaart nu al bijna 3 weken onderweg :'( :'( :'(
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator zaterdag 19 mei 2012 @ 11:24:28 #64
155227 crew  Guppy
dus
pi_111735495
Ik verstuur niet naar NL, vind ik niet zo leuk
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_111735798
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 11:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik verstuur niet naar NL, vind ik niet zo leuk
Ik normaal ook niet, maar ontvangen vind ik minder erg, dus als ik even 2 weken niets wil en ga verzenden zet ik de optie wel aan. Alleen ik was het deze keer vergeten en meteen de eerste de beste kaart die ik aanvroeg moest naar deze vrouw
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 19 mei 2012 @ 12:18:56 #66
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_111737021
Kennen jullie Klausdiemaus nog? Die kat die zo ontzettend veel kaartjes verstuurt en ontvangt?

Ik mocht net zijn eigenaar een kaartje sturen! Die vent heeft er echt een dagtaak aan volgens mij!

Ik ben er trouwens weer! *O* De afgelopen maand had ik het te druk om actief mee te doen; ik heb zo af en toe een kaartje verstuurd. Nu ben ik kaartjes aan het schrijven naar Canada, Amerika, Taiwan, Nederland en Duitsland. :)
A grand adventure has begun.
pi_111737638
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 12:18 schreef Keshet het volgende:
Kennen jullie Klausdiemaus nog? Die kat die zo ontzettend veel kaartjes verstuurt en ontvangt?

Ik mocht net zijn eigenaar een kaartje sturen! Die vent heeft er echt een dagtaak aan volgens mij!

Daar heb ik dit jaar een kaart van gehad :o Niet eens wetende dat hij dus ook achter Klaus zit
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 19 mei 2012 @ 12:47:00 #68
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_111737693
Ik herkende het adres. :D
A grand adventure has begun.
pi_111737739
Klausdiemaus alleen is al een van de meest actieve gebruikers per wereld. Maar dan zitten er ook nog meerdere accounts achter... jeetje, heeft die gast niets anders te doen? :P
  zaterdag 19 mei 2012 @ 12:52:58 #70
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_111737831
En dan het geld dat hij er aan uitgeeft ook!
Ik vind het erg leuk om te versturen maar 10 kaartjes per week vind ik bijvoorbeeld al veel.

Hoeveel versturen jullie er gemiddeld per week?
A grand adventure has begun.
pi_111737887
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 12:52 schreef Keshet het volgende:
En dan het geld dat hij er aan uitgeeft ook!
Ik vind het erg leuk om te versturen maar 10 kaartjes per week vind ik bijvoorbeeld al veel.

Hoeveel versturen jullie er gemiddeld per week?
gemiddeld denk ik 5. Ik probeer me er aan te houden om om de 2 weken kaarten te versturen tot aan mijn maximum traveling.

Maar iedere keer bij een hurray heb ik de neiging om een kaart aan te vragen. Tenminste als ik thuis ben, gelukkig ben ik regelmatig een weekend bij mijn vader en vandaar uit kan ik ook niets versturen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_111738618
Zo net weer 2 kaartjes geschreven. Tsjechië en USA, heb mij eigengemaakte kaartjes gebruikt, ben benieuwd wat ze ervan vinden.....
  zaterdag 19 mei 2012 @ 13:56:42 #73
342418 VKV
Plausibel
pi_111739596
Jeej, weer twee kaartjes binnen! :D
pi_111740532
7 adressen aangevraagd, en ze gaan naar: Rusland, Belarus, USA, Duitsland, China, Finland en de Oekraine.
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 16:05:54 #75
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111743541
Kaartje uit Finland binnen van een meisje van elf :)
En heb twee adressen aangevraagd; Rusland en USA. Mijn Duits kaartje is 15 dagen onderweg en zij is al 10 dagen niet online geweest.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_111751560
Pom, pom, pom A-I-A
Pom, pom, pom A-I-A



Gekregen uit Amerika

http://www.postcrossing.com/postcards/US-1683228
  zaterdag 19 mei 2012 @ 20:01:37 #77
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_111751810
Hahaha, Klaus, daar heb ik ook ooit eens een kaartje heengestuurd! Geweldig _O-.

Gisteren overigens weer een sloot adressen aangevraagd, maar veel spannends zat er niet tussen. Overmorgen maar even kaartjes halen, want ze willen bijna allemaal toeristenkaartjes en die heb ik niet meer in huis :+.

Misschien dat ik het hier al eens een keer verteld heb, maar van de mooiste kaartjes ga ik een HEMA-schoolagenda laten maken. Een paar staan al op de nominatielijst *;. Ik hoop er daarom ook nogal veel uit Rusland te mogen ontvangen O-).
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_111752560
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 19:55 schreef Trade het volgende:
Pom, pom, pom A-I-A
Pom, pom, pom A-I-A

[ afbeelding ]

Gekregen uit Amerika

http://www.postcrossing.com/postcards/US-1683228
Ik dacht eigenlijk meer aan Love is All :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_111752814
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 20:17 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk meer aan Love is All :@ :@
O ja, die ook!........... Thanks, nu heb ik die OOK in mijn hoofd ;)
pi_111753305
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 20:22 schreef Trade het volgende:

[..]

O ja, die ook!........... Thanks, nu heb ik die OOK in mijn hoofd ;)
Ik kan niet vaak genoeg naar Butterfly Ball luisteren. Geweldig nummer _O_

/slowchat
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_111754416
Die kikkers.. brr :X

Ik wil ook weer aanvragen.. :'( Eerst de postzegels maar afwachten..

Wat is trouwens jullie meest gefavede kaartje? Die je zelf hebt gestuurd bedoel ik.
De mijne, met wel 5 (!!!) nominaties :')

  zaterdag 19 mei 2012 @ 21:04:31 #82
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_111754993
Kom hier op een Oekraïnse zonder profielinfo ofzo. Hoe kan ik een beetje netjes zeggen dat ze iets moet neerzetten. Ze heeft er nog niet zoveel ontvangen, maar toch :P. Oh en eentje zonder naam, wel een gebruikersnaam, maar op de adreslijn vind ik de echte naam net iets chiquer dan een gebruikersnaam
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_111755202
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 20:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Die kikkers.. brr :X

Ik wil ook weer aanvragen.. :'( Eerst de postzegels maar afwachten..

Wat is trouwens jullie meest gefavede kaartje? Die je zelf hebt gestuurd bedoel ik.
De mijne, met wel 5 (!!!) nominaties :')

[ afbeelding ]
Dat is deze


5 favourites in totaal (in heb drie van deze kaarten verstuurd).
pi_111756088


10 maal gefaved :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 19 mei 2012 @ 21:28:12 #85
147091 janeway
live long and prosper
pi_111756126
Dat is deze die heeft er in totaal 34 maar ik smokkel dat zijn dan 7 verzonden kaarten met die afbeelding ofzo.


Mijn andere meest favokaart heeft er 15
pi_111756455
Oeeh die zijn inderdaad érg mooi! O+ Vooral die van SummerBreeze!
pi_111756967
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 21:04 schreef Finland. het volgende:
Kom hier op een Oekraïnse zonder profielinfo ofzo. Hoe kan ik een beetje netjes zeggen dat ze iets moet neerzetten. Ze heeft er nog niet zoveel ontvangen, maar toch :P. Oh en eentje zonder naam, wel een gebruikersnaam, maar op de adreslijn vind ik de echte naam net iets chiquer dan een gebruikersnaam
Hello,

Very nice of you that you're registered at Postcrossing. But if you want nice postcards or nice stories on it. It might be a good idea to tell something about you or you're preferations. You'll see that that will work out and you'll receive nicer postcards.

Happy Postcrossing.

Finland.

Zoiets? :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_111757451
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 21:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Oeeh die zijn inderdaad érg mooi! O+ Vooral die van SummerBreeze!
Ik heb er nog een stuk of 200 liggen. Hebbuh? ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 19 mei 2012 @ 21:53:57 #89
155227 crew  Guppy
dus
pi_111757588
10x gefavorite
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_111757605
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 21:41 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Hello,

Very nice of you that you're hou have registered an account at Postcrossing. But if you want nice postcards or nice stories on it. It it, it might be a good idea to tell something about you or you're preferations your wishes or favourites. You'll see that that will work out and you'll receive nicer postcards.

Happy Postcrossing.

Finland.

Zoiets? :@
Even wat foutjes eruit gehaald. Staat wat netter :P
pi_111758321
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 21:51 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ik heb er nog een stuk of 200 liggen. Hebbuh? ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaa graag! 10 is wel genoeg hoor ;) Wat wil je er voor hebben incl verz? :*
pi_111758360
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 21:54 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Even wat foutjes eruit gehaald. Staat wat netter :P
Ja, behalve de ''hou'' :+
pi_111758462
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 22:07 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Jaaaa graag! 10 is wel genoeg hoor ;) Wat wil je er voor hebben incl verz? :*
We pm-en wel ff
pi_111758503
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 22:08 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ja, behalve de ''hou'' :+
damn tikfout. Typen in het donker (en dan ook je eigen teksten niet nalezen :') ) is niet zo slim
pi_111758529
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 22:10 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

damn tikfout. Typen in het donker (en dan ook je eigen teksten niet nalezen :') ) is niet zo slim
:7
pi_111759967



Deze moest ik even voor SummerBreeze maken, kan ik ze gelijk hier even showen *)
Dit is mijn collectie, excl de Fryslân kaartjes, iDrukker en dubbelen.
pi_111761515
Ik vind dat kaartje met dat taartje erg leuk :)

Ik heb net 5 adressen aangevraagd. Voor 2 (een Fin en een Nederlands jongetje van 3 :P) heb ik nu geen kaarten op voorraad, dus ik heb een bestellinkje gedaan bij Funnycard :)

Deze 2 kunnen in elk geval vast op weg:

(Rusland)


(China)

Edit: En nog een drietal adressen aangevraagd. Nu zijn mijn postzegels op :P

Voor nummer 3 (Polen) heb ik een kaart die ik geborduurd heb (een molen in Delfts blauw), maar die moet ik nog in elkaar zetten.

En ik vind de kaartjes van Limoon gaaf! O+ Heb meteen wat kaartjes van Limoon voor mezelf in de bestelling gedaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door Herfstblad op 20-05-2012 00:23:31 ]
pi_111763677
Pingwing! O+


Uit f*cking Kazachstan!!!!! O+ 4 digits!
http://www.postcrossing.com/postcards/KZ-4703


http://www.postcrossing.com/postcards/AU-202499


http://www.postcrossing.com/postcards/LV-69602

O+ Super leuke kaartjes! Ook alle drie helemaal vol geschreven, dat vind ik nog het leukste!
pi_111763769
Heb me 5 mei aangemeld.. mijn eerste kaartje (naar USA, 11 dagen) is al aangekomen..
Liggen er nu al 2 klaar zonder postzegels (tjah ff vergeten dat ik ze nog niet had gehaald), maar er gaat er een naar USA en Rusland.

Oke ik heb volgens mij wat met ze op zaterdagavond aan te vragen en dan te bedenken dat ik pas maandag postzegels kan halen :P

Misschien een domme vraag wanneer ga je ze zelf krijgen en kan je zien als ze toevallig onderweg zijn??
  zaterdag 19 mei 2012 @ 23:35:40 #100
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_111763878
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 23:32 schreef Poesopstokje het volgende:
Pingwing! O+

[ afbeelding ]
Uit f*cking Kazachstan!!!!! O+ 4 digits!
http://www.postcrossing.com/postcards/KZ-4703

[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/AU-202499

[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/LV-69602

O+ Super leuke kaartjes! Ook alle drie helemaal vol geschreven, dat vind ik nog het leukste!
Jij geluksvogel

Kazachstan _O_

Ik ben benieuwd wat er morgen op me ligt te wachten. Kreeg vandaag een berichtje van iemand uit China die was vergeten het ID op te schrijven. Zijn land China is inmiddels al een paar duizend geregistreerde kaarten verder dan die hij mailde. Dus wie weet is die er ook. Zou pas mijn derde zijn uit CHina..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_111764242
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 23:34 schreef isillavendel het volgende:
Heb me 5 mei aangemeld.. mijn eerste kaartje (naar USA, 11 dagen) is al aangekomen..
Liggen er nu al 2 klaar zonder postzegels (tjah ff vergeten dat ik ze nog niet had gehaald), maar er gaat er een naar USA en Rusland.

Oke ik heb volgens mij wat met ze op zaterdagavond aan te vragen en dan te bedenken dat ik pas maandag postzegels kan halen :P

Misschien een domme vraag wanneer ga je ze zelf krijgen en kan je zien als ze toevallig onderweg zijn??
Heey welkom!
Je krijgt zelf kaartjes als jouw verstuurde zijn aangekomen. Zodra er een geregistreerd word, word jouw adres ''in de groep'' gegooid. Voor elk verstuurd (en aangekomen) kaartje krijg je een terug.
Je kunt niet zien of er een onderweg is, kwestie van brievenbus in de gaten houden!

@Bos81; nu ben ik eens aan de beurt! :6
  zondag 20 mei 2012 @ 08:07:02 #102
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111772883
Pinguïns O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_111773203
Mijn meest gefav'de solo kaartje is degene die RiesAmaris heeft ontworpen :P (16x)


Ook mijn eigen winter in Zeewolde kaartje, maar die is meerdere keren los gefav'd: (18x totaal)


En deze is 12 keer gefav'd:
I had a signature once. It was awful.
pi_111774086
Deze is 15 keer gefavourited:

  zondag 20 mei 2012 @ 10:57:51 #105
58711 soapie
Zeeperd
pi_111774533
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 21:09 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Dat is deze
[ afbeelding ]

5 favourites in totaal (in heb drie van deze kaarten verstuurd).
Die is echt gaaf!!!
  zondag 20 mei 2012 @ 11:13:46 #106
58711 soapie
Zeeperd
pi_111774807


7x gefaved...
  zondag 20 mei 2012 @ 11:17:13 #107
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111774877
Mooie kaarten :) Bij mij moet ik even kijken, maar ik ben vrij nieuw haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 20 mei 2012 @ 12:03:51 #108
58711 soapie
Zeeperd
pi_111775969
Eén van de eerste kaartjes die ik ontving,hij blijft echt zoooo gaaf en 9x gefaved....

pi_111776218
Bij mij is er maar één kaart gefaved, haha. Een zelfgemaakte (doe ik tegenwoordig niet meer):
pi_111776392
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 12:03 schreef soapie het volgende:
Eén van de eerste kaartjes die ik ontving,hij blijft echt zoooo gaaf en 9x gefaved....

[ afbeelding ]
Oeh, die heb ik ook gefaved! Superleuk, Volkswagenbusjes! :D
(Een stiekeme wens van mij is nog altijd om een keer in zo'n ding de wereld over te reizen :P)
  zondag 20 mei 2012 @ 12:25:18 #111
58711 soapie
Zeeperd
pi_111776614
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 12:17 schreef Luthien87 het volgende:

(Een stiekeme wens van mij is nog altijd om een keer in zo'n ding de wereld over te reizen :P)
Mine too!!! :D
  zondag 20 mei 2012 @ 12:38:03 #112
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_111777009
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 12:03 schreef soapie het volgende:
Eén van de eerste kaartjes die ik ontving,hij blijft echt zoooo gaaf en 9x gefaved....

[ afbeelding ]
Ooh als ik die zou krijgen dan zou ik echt heel blij zijn!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_111777063
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 10:57 schreef soapie het volgende:

[..]

Die is echt gaaf!!!
Ook tegen jou: een paar kopen/ruilen? ;) Ik heb er veel te veel (nu nog ongeveer 190) en wil er vanaf.
  zondag 20 mei 2012 @ 12:56:29 #114
58711 soapie
Zeeperd
pi_111777534
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 12:40 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ook tegen jou: een paar kopen/ruilen? ;) Ik heb er veel te veel (nu nog ongeveer 190) en wil er vanaf.
Dank je wel, maar heb nog een bak vol liggen die ik van mijn leven niet op krijg al stuur ik er 10 per dag... :D

Bedenk me nu pas dat ruilen natuurlijk wel zou kunnen, waar hou je van??

[ Bericht 2% gewijzigd door soapie op 20-05-2012 13:09:06 ]
  zondag 20 mei 2012 @ 13:03:07 #115
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111777751
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 12:56 schreef soapie het volgende:

[..]

Dank je wel, maar heb nog een bak vol liggen die ik van mijn leven niet op krijg al stuur ik er 10 per dag... :D
Hahaha. Open nog een paar accounts!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 20 mei 2012 @ 13:05:02 #116
58711 soapie
Zeeperd
pi_111777810
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2012 13:03 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hahaha. Open nog een paar accounts!
Nee dank je.... :) Geen Klaudiemaus voor mij....
pi_111778235
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 13:05 schreef soapie het volgende:

[..]

Nee dank je.... :) Geen Klaudiemaus voor mij....
Dat zou dan ook wel een beetje in de kosten gaan lopen qua postzegels...
  Moderator zondag 20 mei 2012 @ 13:17:37 #118
155227 crew  Guppy
dus
pi_111778265
Ik houd het ook bij 1 account. Het moet wel leuk blijven natuurlijk
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 20 mei 2012 @ 13:41:12 #119
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_111779087
Van mijn ontvangen kaarten zijn dit de meest gefavden

14 maal



http://www.postcrossing.com/postcards/JP-217012

11 maal:.



http://www.postcrossing.com/postcards/DE-1136521

9 maal:



http://www.postcrossing.com/postcards/RU-832576

en ja ik ben zo gek geweest om bij al mijn 117 gekregen kaarten te kijken naar het aantal gefavde.. :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_111781099
Mwah, je moet wat op je vrije zondag, toch, Bos? :P
  zondag 20 mei 2012 @ 14:45:52 #121
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_111781886
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 14:29 schreef Luthien87 het volgende:
Mwah, je moet wat op je vrije zondag, toch, Bos? :P
precies
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 20 mei 2012 @ 15:22:11 #122
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111783539
Dit is mijn meest favoriete :P


http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1167832 met 2 likes, hehe
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_111784183
Gisteren binnengehad uit Taiwan, heel bijzonder, heb hem gefav'd... het is geen zelfgetekende kaart, het is een geprint kaartje van een tekening, maar ik vind hem wel tof!


http://www.postcrossing.com/postcards/TW-548108
I had a signature once. It was awful.
  zondag 20 mei 2012 @ 16:01:15 #124
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111785257
Wat een leuke! :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_111786235
Die is leuk! :)
pi_111790016
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 12:56 schreef soapie het volgende:

[..]

Dank je wel, maar heb nog een bak vol liggen die ik van mijn leven niet op krijg al stuur ik er 10 per dag... :D

Bedenk me nu pas dat ruilen natuurlijk wel zou kunnen, waar hou je van??
Kleur, kinderfilmfiguren, disney, dat soort dingen.
  zondag 20 mei 2012 @ 18:58:05 #127
58711 soapie
Zeeperd
pi_111793374
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Kleur, kinderfilmfiguren, disney, dat soort dingen.
Het is niet veel soeps wat ik in die richting heb......



Die van Pocahontas zijn uit een postcardboekje.....
pi_111793455
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 18:58 schreef soapie het volgende:

[..]

Het is niet veel soeps wat ik in die richting heb......

[ afbeelding ]

Die van Pocahontas zijn uit een postcardboekje.....
ff per PM om topicvervuiling te voorkomen.
  zondag 20 mei 2012 @ 19:52:48 #129
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_111796533
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 20 mei 2012 @ 19:56:02 #130
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111796713
Leuk!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 20 mei 2012 @ 20:17:05 #131
147091 janeway
live long and prosper
pi_111798112
Leuke kaartjes weer..
Ik heb er vandaag 10 op de bus gedaan.. Ik had sommige adressen al 14 dagen geleden aangevraagd. Druk, vergeten enz.. Slordig maar ja..
Zoon zag me bezig en wilde ook een account.. Hij is 10 en heeft een kaartje onderweg naar finland.. Ik heb hem de tekst zelf laten schrijven (redelijk leesbaar) en het engels voor hem voorgekauwd hahaha.. Adres en nr maar zelf gedaan. Hoop dat de ontvanger het leuk vind..
pi_111798190
Wat is hier het maatschappelijk nut van?
We're slowly approaching inevitable death.
pi_111798223
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 20:17 schreef janeway het volgende:
Leuke kaartjes weer..
Ik heb er vandaag 10 op de bus gedaan.. Ik had sommige adressen al 14 dagen geleden aangevraagd. Druk, vergeten enz.. Slordig maar ja..
Zoon zag me bezig en wilde ook een account.. Hij is 10 en heeft een kaartje onderweg naar finland.. Ik heb hem de tekst zelf laten schrijven (redelijk leesbaar) en het engels voor hem voorgekauwd hahaha.. Adres en nr maar zelf gedaan. Hoop dat de ontvanger het leuk vind..
Zal toch vast wel? Ik vind het altijd wel leuk als een kind mij een kaartje stuurt :)
Moest er zelf ooit een schrijven naar een kindje van 3, dat vond ik dan wel weer te veel van het goede :P
pi_111798547
Wow Bos, je hondencollectie blijft helemaal tof O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 20 mei 2012 @ 20:23:16 #135
147091 janeway
live long and prosper
pi_111798658
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 20:17 schreef dustbrain het volgende:
Wat is hier het maatschappelijk nut van?
Niks.. Maar er zijn zoveel dingen zonder maatschappelijk nut. Dat weerhoudt mij er niet van om dit of andere nutteloze dingen leuk te vinden.
  zondag 20 mei 2012 @ 20:24:09 #136
147091 janeway
live long and prosper
pi_111798736
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 20:18 schreef Luthien87 het volgende:

[..]

Zal toch vast wel? Ik vind het altijd wel leuk als een kind mij een kaartje stuurt :)
Moest er zelf ooit een schrijven naar een kindje van 3, dat vond ik dan wel weer te veel van het goede :P
Hij vind het natuurlijk ook zelf leuk.. Hij koos er zelf echt voor om te doen. En om te schrijven..
Ik vind het altijd humor als ik zo'n kaartje krijg
  zondag 20 mei 2012 @ 21:59:03 #137
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_111805654
Kleine kinderen is natuurlijk de keuze van de ouders. Op zich vind ik het wel leuk hoor dat ze dat doen. Zo kunnen ze op een leuke speelse manier hun kind leren over de landen op de wereld en hun cultuur. Maar aan de andere kant kunnen ze dat ook via hun eigen account doen, maar ik vind het wel leuk hoor dat ze zo hun kind de wereld leren kennen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 20 mei 2012 @ 21:59:48 #138
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_111805708
quote:
14s.gif Op zondag 20 mei 2012 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
Wow Bos, je hondencollectie blijft helemaal tof O+
Ja, met deze ben ik ook erg blij mee, vooral die met de koffers...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 20 mei 2012 @ 22:02:21 #139
147091 janeway
live long and prosper
pi_111805887
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 21:59 schreef Bos81 het volgende:
Kleine kinderen is natuurlijk de keuze van de ouders. Op zich vind ik het wel leuk hoor dat ze dat doen. Zo kunnen ze op een leuke speelse manier hun kind leren over de landen op de wereld en hun cultuur. Maar aan de andere kant kunnen ze dat ook via hun eigen account doen, maar ik vind het wel leuk hoor dat ze zo hun kind de wereld leren kennen
nou ja 10 is niet meer zo heel klein hoor..en eng slim. Hij kan zelf lezen schrijven en doktert zelf uit in Engels wat ie wil zeggen.. Daar help ik hem dan wel mee anders snapt iemand aan de andere kant van de kaart echt niet wat ie bedoeld.. Hij leert engels van Discovery channel hahaha. En nog niet op school. En het zelf doen daar leert ie meer van en leeft het meer voor hem dan dat het op mijn account gaat.. Nu wacht ie op een kaart voor zichzelf.. Maakt het veel echter
  zondag 20 mei 2012 @ 22:03:34 #140
147091 janeway
live long and prosper
pi_111805981
foutje.. Ik wilde editten hierboven..
  zondag 20 mei 2012 @ 22:04:47 #141
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_111806084
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:02 schreef janeway het volgende:

[..]

nou ja 10 is niet meer zo heel klein hoor.. Hij kan zelf lezen schrijven en doktert zelf uit in Engels wat ie wil zeggen.. Daar help ik hem dan wel mee anders snapt iemand aan de andere kant van de kaart echt niet wat ie bedoeld.. Hij leert engels van Discovery channel hahaha. En nog niet op school. En het zelf doen daar leert ie meer van en leeft het meer voor hem dan dat het op mijn account gaat.. Nu wacht ie op een kaart voor zichzelf.. Maakt het veel echter
Ik heb het ook niet over jouw zoon, maar over de accounts van babies, peuters of kleuters ;)

inhakend hier op


quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 20:18 schreef Luthien87 het volgende:

[..]

Zal toch vast wel? Ik vind het altijd wel leuk als een kind mij een kaartje stuurt :)
Moest er zelf ooit een schrijven naar een kindje van 3, dat vond ik dan wel weer te veel van het goede :P
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 20 mei 2012 @ 22:07:22 #142
147091 janeway
live long and prosper
pi_111806323
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:04 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over jouw zoon, maar over de accounts van babies, peuters of kleuters ;)

inhakend hier op

[..]

Ja dat vind ik ook nonsens hahahaha. ik dacht ff dat je 10 nog heel klein vond
  zondag 20 mei 2012 @ 22:08:42 #143
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_111806434
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:07 schreef janeway het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook nonsens hahahaha. ik dacht ff dat je 10 nog heel klein vond
Nee met tien hebben ze echt wel een eigen willetje.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 20 mei 2012 @ 22:12:30 #144
147091 janeway
live long and prosper
pi_111806750
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:08 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Nee met tien hebben ze echt wel een eigen willetje.
Met 2 ook hahaha maar daar deed ik dan nooit zoveel mee.. En aangezien hij serieus heel slim is is dit weer een verbreding van zijn algemene kennis
pi_111807070
Hier dus wel een nonsensaccount voor mijn dochtertje van een half jaar. Er komen echt heel erg enthousiaste reacties op. En ik ben in haar profiel ook heel eerlijk geweest door niet te zeggen dat we in de toekomst de kaarten gaan gebruiken voor aardrijkskundelessen. Er staat gewoon netjes dat ik het als een hele leuke manier zie om mooie kaarten te verzamelen voor een fotolijstjesmuur in haar kamer.
pi_111808468
Geen maatschappelijk doel, wel leuk :) Ik vind het ook leuk om te doen voor/met kinderen. Ik had zoiets als dit vroeger prachtig gevonden. Ik speelde ook altijd zelf postbode door tekeningen bij de buren te gaan brengen :') (en nu ben ik er zelf 1, maar dat ter zijde).
Ik heb nu trouwens een adres voor een jongetje van 3. Heb in het verleden vaker aan jongere kinderen gestuurd geloof ik.

Ik probeerde eerder vanavond nog aan mijn moeder uit te leggen dat ik het leuk vind om uit landen waar ik nooit zal komen, post ontvang. Maar ze begreep het niet zo en vind het alleen maar geldverslindend. :')

Ik heb besloten om de kaarten op mijn slaapkamerdeur te gaan hangen. En dan vooral de mooiere kaarten.
  zondag 20 mei 2012 @ 23:09:04 #147
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111810660
Vroeger deden wij mee met sokken doorsturen haha. Dus ik vind dit ook zoiets. Mijn moeder vindt het ook leuk!!
Je kunt bij Xenos een handig ding kopen waar ze in kunnen. Ik heb die aan mijn deur hangen :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 20 mei 2012 @ 23:11:25 #148
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_111810836
En waarom zou iets een maatschappelijk doel of nut moeten hebben?
Dit is gewoon een hobby van ons..

En veel (lees de meeste) hobbies hebben niet echt een maatschappelijk doel.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 20 mei 2012 @ 23:14:02 #149
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_111811021
Ik heb hier helaas te weinig hangmogelijkheid, maar ik ga mocht ik ooit echt op mezelf wonen wel iets verzinnen om ze te showen en niet in mappen of dozen (tenzij te afzichtige kaarten. Ik ga echt geen teenknippende oma aan mijn bezoek laten zien :P )
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 20 mei 2012 @ 23:44:53 #150
150847 RiesAmaris
'Dracarys.'
pi_111812821
Zo, wat een hoop mooie faves komen hier voorbij zeg, nice! Heb er meteen een paar toegevoegd aan mijn faves O+
Dit is mijn populairste kaart:

http://www.postcrossing.com/postcards/NL-491781
Hij is 15 keer gefaved.

Op de tweede plaats staat deze kaart:

http://www.postcrossing.com/postcards/NL-807875
Deze is 9 keer gefaved.

Ik had afgelopen weekend wat tijd over, en heb nog wat kaarten opgehangen. Dit keer niet in het trapgat (daar hangen er al 50) maar aan de deur van mijn werkkamer:

Mijn zoontje wil ze allemaal aanraken, en ik vermoed ook van de deur af plukken, als hij de kans krijgt. Hij is erg gefascineerd, hij vindt ze prachtig O+
  maandag 21 mei 2012 @ 08:10:28 #151
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_111819175
en nu mag er een kaartje naar Hongarije, die had ik nog niet gehad. :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_111822425
Toch nog een aangevraagd deze mag naar wit-rusland...
  maandag 21 mei 2012 @ 12:49:23 #153
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_111826424
Een van de 10 kaarten is aangekomen,wonderbaarlijk genoeg niet de kaart die net over de grens naar Duitsland ging maar eentje naar Polen :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_111826974
Zo, ook maar weer begonnen! Mag nu een kaart naar Rusland sturen :)
  maandag 21 mei 2012 @ 13:41:26 #155
147091 janeway
live long and prosper
pi_111828449
Typisch is dat sommige kaarten die maar een korte afstand moeten veel later aankomen dan als ze een stuk verder weg moeten..

En wat zitten er leuke mensen op postcrossing..
In zoon zijn profiel heb ik aangegeven dat hij gek is van honkbal en marvell comics. En heb met hem uit wat verzonden kaarten uit de usa wat laten faven.. Was er een kaart van marvelcomics

Schrijft de verzender in een pm of hij een kaart mag op sturen naar hem, maar dan moet hij wel aan zijn moeder vragen of het mag.. Nu kan zoon de pm niet beantwoorden want er zijn nog geen kaarten geregistreerd van hem dus heb ik dat maar gedaan voor hem.. Maar wat onwijs leuk is dat dan toch..
  maandag 21 mei 2012 @ 16:25:53 #156
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111835292
Ik heb vandaag twee kaartjes gehad!

Eentje uit Thailand (heeft er maar 6 dagen over gedaan!!)

http://www.postcrossing.com/postcards/TH-104755

Eentje uit Belarus (heeft er 10 dagen over gedaan)

http://www.postcrossing.com/postcards/BY-457154
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_111845046
Ik kreeg er vandaag eentje uit China!

Ik heb altijd de gewoonte om even op het profiel te kijken van degene die mij een kaart heeft gestuurd. Zij heeft duidelijk ook inspiratie opgedaan op mijn profiel:

quote:
please do write a couple of lines in your own language on the postcard (and a translation going with it would be really awesome).
Exact dezelfde formulering als wat ik op mijn profiel heb staan. Het viel me op, maar ik vind het eigenlijk wel grappig :)
Ik doe ook wel eens ideetjes op op andermans profielen, maar om ze dan letterlijk te copy/pasten... nah :P
pi_111845410
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 21:41 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Hello,

Very nice of you that you're registered at Postcrossing. But if you want nice postcards or nice stories on it. It might be a good idea to tell something about you or you're preferations. You'll see that that will work out and you'll receive nicer postcards.

Happy Postcrossing.

Finland.

Zoiets? :@


[ Bericht 7% gewijzigd door Jum op 21-05-2012 20:06:39 (beetje late reactie, was weekend weg) ]
pi_111845596
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:04 schreef Jum het volgende:

[..]

beetje late reactie want ik ben een weekend weggeweest: het is your (want bezittelijk voornaamwoord) preferences. You're is jij bent. Perferations is een zelden gebruikt woord.
[ afbeelding ]
sorry, engels gestudeerd..
Spuit elf enzo. Kijk eens naar mijn post hier een stuk boven... in het vorige topic
pi_111845845
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:06 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Spuit elf enzo. Kijk eens naar mijn post hier een stuk boven... in het vorige topic
had hem al aangepast, maar ja, jij bent sneller dan mijn internetverbinding. :P
  maandag 21 mei 2012 @ 20:33:34 #161
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_111847320
wat slecht van me :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_111848216
ach jouw engels is altijd nog beter het nederlands van menig engelstaligen
pi_111851913
Net in tijden weer een postcrossing adres aangevraagd.
Naar Ukraine :D EK w/ een meisje genaamd Anna O+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_111854957
Dat kaartje uit Thailand is leuk! :)

Ik heb vanavond een deel van de kaarten op mijn slaapkamerdeur gehangen en de rest in een doos gedaan samen met nog een aantal lege. :)
pi_111856771
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 20:01 schreef Finland. het volgende:

Misschien dat ik het hier al eens een keer verteld heb, maar van de mooiste kaartjes ga ik een HEMA-schoolagenda laten maken.
Wat een leuk idee eigenlijk :D
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 21 mei 2012 @ 23:39:34 #166
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111858803
Ik lees net op Facebook dat een oud klasgenoot ook is begonnen, dankzij mij haha
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 22 mei 2012 @ 00:33:47 #167
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_111861188
Ik verwachtte helemaal geen post op maandag, maar toch een kaartje ontvangen vanuit Finland vandaag. Van voren is het inderdaad wel een leuk kaartje, maar in de achterkant had ze wel wat meer moeite mogen steken }:|.

Ja, ik weet dat ik een gegeven paard niet in de bek mag kijken, maar 'Hello and greetings from Finland. I hope this card tells something about how beauty Finland is. Happy Postcrossing! Take care!' vind ik erg minimaal.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  Moderator dinsdag 22 mei 2012 @ 07:03:48 #168
155227 crew  Guppy
dus
pi_111863644
Ach, ik heb kaartjes waarbij ze op de achterkant niet verder komen dan "Happy postcrossing" :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 22 mei 2012 @ 07:32:50 #169
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_111863887
Op een van mijn kaarten staat zelfs een voorgedrukte tekst, Beetje zo'n delftsblauwe tegeltjes tekst: Niet eens er iets bijgeschreven.. :') :')

Dat is ook niet echt leuk, zeker omdat ik het ook nog eens een matige en redelijk onware spreuk vind, maar dat terzijde.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 22 mei 2012 @ 08:32:29 #170
342418 VKV
Plausibel
pi_111864565
Ik heb gister naar aanleiding van een ontvangen kaart maar uit m'n profiel gehaald dat ik Duits kan :') Het handschrift was vrijwel onleesbaar en als je daar dan ook nog eens Duitse woorden uit moet ontcijferen... :P
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:13:56 #171
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111865308
Haha, dat is dan wel een uitdagng VKV! _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:16:10 #172
342418 VKV
Plausibel
pi_111865368
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:13 schreef automatic_ het volgende:
Haha, dat is dan wel een uitdagng VKV! _O-
Ze schreef de m en de n ondersteboven :') Toen ik daar eindelijk achter was, was het íets beter leesbaar :P
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:21:13 #173
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111865507
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:16 schreef VKV het volgende:

[..]

Ze schreef de m en de n ondersteboven :') Toen ik daar eindelijk achter was, was het íets beter leesbaar :P
Huh? Dat is plaatselijk Duits dan? :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:24:35 #174
342418 VKV
Plausibel
pi_111865594
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:21 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Huh? Dat is plaatselijk Duits dan? :D
Meh, ik denk gewoon een waardeloos handschrift :P
pi_111865752
waar laten jullie je ansichtkaarten drukken?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:32:06 #176
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111865796
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:24 schreef VKV het volgende:

[..]

Meh, ik denk gewoon een waardeloos handschrift :P
Haha oké!
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:30 schreef Miniem het volgende:
waar laten jullie je ansichtkaarten drukken?
Pas geleden heeft iemand dat nog gezegd, maar 1) wie en 2) waar / welk topic, dat weet ik niet meer _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_111867014
Ik heb onlangs een setje laten drukken bij de Aldi. Is wat goedkoper dan het Kruidvat en prima kwaliteit.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 10:26:53 #178
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_111867200
Ik denk dat ik een keer ga kijken of ik een keer een schilderij van mezelf (ben pas net bezig, dus nog niet veel schilderijen) op een postkaart kan krijgen :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:06:29 #179
147091 janeway
live long and prosper
pi_111868489
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:30 schreef Miniem het volgende:
waar laten jullie je ansichtkaarten drukken?
http://www.postkaarten.nl niet duur en goede kwaliteit
pi_111869302
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 10:26 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat ik een keer ga kijken of ik een keer een schilderij van mezelf (ben pas net bezig, dus nog niet veel schilderijen) op een postkaart kan krijgen :@
Joh, kun jij schilderen? :D Laat eens wat zien!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:30:56 #181
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111869421
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 10:20 schreef Kaasmuisje het volgende:
Ik heb onlangs een setje laten drukken bij de Aldi. Is wat goedkoper dan het Kruidvat en prima kwaliteit.
Dan druk je ze gewoon af als foto ofzo?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:16:58 #182
147091 janeway
live long and prosper
pi_111873336
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:30 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dan druk je ze gewoon af als foto ofzo?
Bij kruidvat heb je een ansichtkaart optie. Ik denk dat aldi dat dan ook wel heeft.. Iig heeft hema deze functie ook. Je moet alleen even kijken naar de kosten. Ik heb ze ook wel eens bij kruidvat laten drukken en ook die kwaliteit is ok.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:28:16 #183
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111873824
Ooooo wat leuk!!!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:47:02 #184
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_111874476
Japan aangekomen in 6 dagen :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_111880335
Oeps, net een kaart naar Taiwan op de post gedaan met een heel verhaal over Utrecht en de Domtoren erop geschreven, realiseer ik me net dat het helemaal geen Utrecht- maar een Amsterdam-kaart was. Foutje bedankt. :')
  dinsdag 22 mei 2012 @ 16:09:28 #186
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111880386
Hahahaha _O-

Mijn kaart naar Duitsland is binnen! :) En de volgende mag naar... Duitsland ;)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 22 mei 2012 @ 16:17:14 #187
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_111880725
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:28 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Joh, kun jij schilderen? :D Laat eens wat zien!
Ik ben echt niet goed hoor en pas 2 maanden bezig ofzo. Puur om even mijn hoofd te legen (ben autistisch dus heb hier vaak last van)

maar goed hier een paar voorbeelden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 22 mei 2012 @ 16:23:37 #188
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_111881043
Vandaag gekregen.



http://www.postcrossing.com/postcards/US-1675733

Wel een mooie foto, maar als ik op het dier google, lijkt het wel of het een soort Yeti is, dus een dier waarvan men niet zeker weet of het wel bestaat en het vooralsnog een Mythe is. Maar dat kan ik uit het verhaal achter op de kaart niet herleiden..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_111881926
Bos! Mede-autist! :D

Ik vind je schilderijen niet mooi, maar dat is niet persoonlijk ;) Ben niet zo van de verf enzo.
Maar als het je leuk lijkt, gewoon laten afdrukken hoor! :D
  dinsdag 22 mei 2012 @ 16:57:16 #190
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_111882569
Ik vind ze eigenlijk ook net iets te kleurrijk. Vanavond ga ik denk ik aan een wat somberder werk beginnen

einde Slowchat.. :P
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_111885036
Ik heb hier geloof ik de eerste kaart waar ik echt geen touw aan vast kan knopen, behalve het ID nummer. Alles wat erop staat is in cyrillische tekens en ik begrijp vooralsnog geen Witrussisch... Het is ook niet te ontcijferen, want het handschrift is ook niet al te best.

Maar goed, de kaart an sich (de voorkant) is dan wel weer aardig.

En ik mag mijn eerste kaartje naar Zweden schrijven! :)
pi_111886904
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:30 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dan druk je ze gewoon af als foto ofzo?
Nee, als ansichtkaart. De manier waarop e.e.a. in z'n werk gaat (qua maken ansichtkaart op het internet e.d.) is exact hetzelfde als bij het Kruidvat, maar goedkoper. Vandaar dat ik voor de Aldi heb gekozen. Er staat ook niet een irritant merkje achterop dat het van de Aldi is. Hoe dat bij het Kruidvat is weet ik niet. Kwaliteit is prima.
pi_111888469
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 22 mei 2012 @ 19:25:44 #194
58711 soapie
Zeeperd
pi_111888692
Ik had kaartjes laten drukken bij kruidvat, maar kreeg gewone foto's. Dus weet niet zeker of er een speciale knop voor is ofzo. Had 10 kaartjes voor ¤2,00 ofzo, was een actie.....
pi_111891178
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 18:43 schreef Kaasmuisje het volgende:

[..]

Nee, als ansichtkaart. De manier waarop e.e.a. in z'n werk gaat (qua maken ansichtkaart op het internet e.d.) is exact hetzelfde als bij het Kruidvat, maar goedkoper. Vandaar dat ik voor de Aldi heb gekozen. Er staat ook niet een irritant merkje achterop dat het van de Aldi is. Hoe dat bij het Kruidvat is weet ik niet. Kwaliteit is prima.
Bij ophalen in de winkel is kruidvat goedkoper dan Aldi. Heb net beide bestellingen naast elkaar gelegd.
  Moderator dinsdag 22 mei 2012 @ 20:22:27 #196
155227 crew  Guppy
dus
pi_111892457
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 16:17 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik ben echt niet goed hoor en pas 2 maanden bezig ofzo. Puur om even mijn hoofd te legen (ben autistisch dus heb hier vaak last van)

maar goed hier een paar voorbeelden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:@
Ik vind dat hondje leuk :Y het kopje is goed gelukt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:24:19 #197
147091 janeway
live long and prosper
pi_111892582
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 19:25 schreef soapie het volgende:
Ik had kaartjes laten drukken bij kruidvat, maar kreeg gewone foto's. Dus weet niet zeker of er een speciale knop voor is ofzo. Had 10 kaartjes voor ¤2,00 ofzo, was een actie.....
Dan heb je het niet helemaal goed gedaan.. Je kan gewoon ansichten bestellen bij kruidvat
Je moet bij foto, en dan wenskaarten en daar onder staat ansichtkaarten
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:36:22 #198
58711 soapie
Zeeperd
pi_111893529
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:24 schreef janeway het volgende:

[..]

Dan heb je het niet helemaal goed gedaan.. Je kan gewoon ansichten bestellen bij kruidvat
Je moet bij foto, en dan wenskaarten en daar onder staat ansichtkaarten
Dat dacht ik al.... Nou ja, ik verstuur ze gewoon, en dan kan ik altijd nog een keer echte kaarten bestellen...
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:38:55 #199
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_111893731
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:22 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik vind dat hondje leuk :Y het kopje is goed gelukt
Dat is eigenlijk een hoofd van een stokstaartje :@ Maar de rest mislukte dus maar een "hond" van gemaakt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_111894587
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:38 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk een hoofd van een stokstaartje :@ Maar de rest mislukte dus maar een "hond" van gemaakt.
_O- _O- _O-
  dinsdag 22 mei 2012 @ 22:20:42 #201
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111903175
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:38 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk een hoofd van een stokstaartje :@ Maar de rest mislukte dus maar een "hond" van gemaakt.
Hehe :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_111913929
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:03 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Bij ophalen in de winkel is kruidvat goedkoper dan Aldi. Heb net beide bestellingen naast elkaar gelegd.
Ik zag het net. Normaal gesproken is de Aldi goedkoper, maar Kruidvat heeft nu een aanbieding. Dat is mooi meegenomen toch!
  woensdag 23 mei 2012 @ 14:48:17 #203
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111927397
Ik heb een kaart uit Hongkong! Echt grappig. Er stond op dat de kaart niet "voldeed" aan mijn "eisen", dus heeft diegene er een stempel op gedaan van Winnie the Pooh, hehe _O-
Hij heeft er ook maar 6 dagen over gedaan :o
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 23 mei 2012 @ 15:28:37 #204
147091 janeway
live long and prosper
pi_111929038
Vandaag een kaartje uit Taiwan..
Echt een hele leuke.. Tijd geleden dat ik een hele hele leuke gehad heb..
Komt ie

http://www.postcrossing.com/postcards/TW-532721
pi_111930995
JAAAA mijn eerste is binnen... Na dagen steeds kijken als ik maar dacht dat de postbode er was :P
Van uit de USA (goh daar moest mijn eerste ook heen :P)...
Heeft er 7 dagen overgedaan :D


http://www.postcrossing.com/postcards/US-1685545
pi_111932464
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:14 schreef isillavendel het volgende:
JAAAA mijn eerste is binnen... Na dagen steeds kijken als ik maar dacht dat de postbode er was :P
Van uit de USA (goh daar moest mijn eerste ook heen :P)...
Heeft er 7 dagen overgedaan :D

[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/US-1685545
Hij is gaaf!
pi_111932645
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:14 schreef isillavendel het volgende:
JAAAA mijn eerste is binnen... Na dagen steeds kijken als ik maar dacht dat de postbode er was :P
Van uit de USA (goh daar moest mijn eerste ook heen :P)...
Heeft er 7 dagen overgedaan :D

[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/US-1685545
Leuk idd :D
Heb er net weer 3 verstuurd naar canada, duitsland en natuurlijk weer wit-rusland :P
pi_111933276
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:14 schreef isillavendel het volgende:
JAAAA mijn eerste is binnen... Na dagen steeds kijken als ik maar dacht dat de postbode er was :P
Van uit de USA (goh daar moest mijn eerste ook heen :P)...
Heeft er 7 dagen overgedaan :D

[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/US-1685545
Geweldig! O+

Eneeh SummerBreeze, zijn de kaartjes al binnen? De jouwe nog niet helaas..
pi_111933479


Gister gekregen uit Polen :)
pi_111933497
_O- beetje klein
  woensdag 23 mei 2012 @ 17:09:22 #211
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_111933620
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Leuk idd :D
Heb er net weer 3 verstuurd naar canada, duitsland en natuurlijk weer wit-rusland :P
weer Wit-Rusland? die heb ik van de ca 145 kaartjes slechts 5 keer getrokken.. Trek vaker China, Taiwan en Polen van landen buiten de Top 5 (NL Finland, RUs, Dui en VS)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_111933760
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 17:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Geweldig! O+

Eneeh SummerBreeze, zijn de kaartjes al binnen? De jouwe nog niet helaas..
Jep, helemaal vergeten te melden. Die werden vanmiddag in de bus geduwd.

En dat jij de mijne nog niet hebt had ik al wel verwacht. Bij de RoundRobin van FOK!Oud komt het door mij gestuurde boekje ook altijd laat aan. Het lijkt wel of ze hier in dit dorp de brievenbussen niet dagelijks legen ofzo.
pi_111933784
Belarus sent 14, received 18

Top 5 verstuurde kaarten:
1 Finland, 2 Duitsland,
3 USA,
4 Polen en
5 Belarus
pi_111933834
Vandaag weer 2 kaartjes binnen....


België


Duitsland

Eerste vind ik wel tof, 2e lijkt wel de 3 wijzen uit het oosten......
pi_111933886
volgens mij ook
pi_111933888
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 17:02 schreef Poesopstokje het volgende:

Eneeh SummerBreeze, zijn de kaartjes al binnen? De jouwe nog niet helaas..
En de mijne???? Ik heb die van jou ook nog niet binnen.....
pi_111933954
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 17:15 schreef soapie het volgende:

[..]

En de mijne???? Ik heb die van jou ook nog niet binnen.....
Zelfde verhaal als bij poesopstokje. Ik was al aan het terugzoeken welke gebruikersnaam er ookalweer bij de naam hoorde zodat ik het hier ff kon melden :)
  woensdag 23 mei 2012 @ 17:19:16 #218
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_111934046
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 17:14 schreef soapie het volgende:
Vandaag weer 2 kaartjes binnen....

[ afbeelding ]
België

[ afbeelding ]
Duitsland

Eerste vind ik wel tof, 2e lijkt wel de 3 wijzen uit het oosten......
Misschien is die tweede wel getekend door een kind of gehandicapte tbv een goed doel. Daar lijkt het zo op het eerste oog wel op..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_111934057
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 17:17 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Zelfde verhaal als bij poesopstokje. Ik was al aan het terugzoeken welke gebruikersnaam er ookalweer bij de naam hoorde zodat ik het hier ff kon melden :)
Mooi zo, hoop dat je het wat vind....
pi_111934090
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 17:19 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Misschien is die tweede wel getekend door een kind of gehandicapte tbv een goed doel. Daar lijkt het zo op het eerste oog wel op..
Dat zou idd wel eens kunnen, kan het alleen nergens vinden, achterkant is volgeplakt.....
pi_111934176
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 17:19 schreef soapie het volgende:

[..]

Mooi zo, hoop dat je het wat vind....
Zeker. Twee van de pocahontaskaarten staan nu in de kamer van mijn dochtertje.
pi_111934561
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 17:22 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Zeker. Twee van de pocahontaskaarten staan nu in de kamer van mijn dochtertje.
^O^ :D
pi_111935141
Ik kreeg een mailtje van iemand uit China of ik haar kaart al had gekregen... Kan je nou ergens dat nummer checken, kan het namelijk nergens vinden.....
pi_111935169
Nee, moet je even aan haar het nummer vragen. Of kijken bij je received cards
pi_111935275
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 17:44 schreef Jum het volgende:
Nee, moet je even aan haar het nummer vragen. Of kijken bij je received cards
Ik heb het nummer, maar waar kan ik dat checken dan??
Ik heb m niet gereceived omdat ik m nog niet heb gekregen....
  woensdag 23 mei 2012 @ 17:48:02 #226
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111935332
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 17:19 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Misschien is die tweede wel getekend door een kind of gehandicapte tbv een goed doel. Daar lijkt het zo op het eerste oog wel op..
Inderdaad. Ik heb ook getekende kaartjes van kinderen van basisscholen :Y
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_111935474
Oooh, ik heb net ietwat vinnig gereageerd op een vrouw die drie keer in d'r profiel had staan dat je je tekst echt moest printen omdat ze het anders niet kon lezen. (en het leek niet op medische gronden anders zet je niet iets als 'reading cursives sucks' neer)
Nou boehoe sniffy, ik heb geen printer dus ik print niet.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_111936607
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 17:46 schreef soapie het volgende:

[..]

Ik heb het nummer, maar waar kan ik dat checken dan??
Ik heb m niet gereceived omdat ik m nog niet heb gekregen....
Wat wou je checken dan? Als 'ie nog niet binnen is moet je gewoon wachten, simpele ansichtkaarten worden verder niet getracked door de post.
pi_111936639
quote:
11s.gif Op woensdag 23 mei 2012 17:52 schreef nectarientje het volgende:
Oooh, ik heb net ietwat vinnig gereageerd op een vrouw die drie keer in d'r profiel had staan dat je je tekst echt moest printen omdat ze het anders niet kon lezen. (en het leek niet op medische gronden anders zet je niet iets als 'reading cursives sucks' neer)
Nou boehoe sniffy, ik heb geen printer dus ik print niet.
Pff, voor zo iemand zou ik expres in mijn meest onleesbare hanenpoten schrijven. Maar ik kan sowieso slecht tegen postcrossing-eisen, ik vind het graag of niet hoor. :P
pi_111937443
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 18:21 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Wat wou je checken dan? Als 'ie nog niet binnen is moet je gewoon wachten, simpele ansichtkaarten worden verder niet getracked door de post.
Nieuwsgierig wat voor kaart het is, of ik hem toch niet over het hoofd gezien heb.....
pi_111937483
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 18:22 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Pff, voor zo iemand zou ik expres in mijn meest onleesbare hanenpoten schrijven. Maar ik kan sowieso slecht tegen postcrossing-eisen, ik vind het graag of niet hoor. :P
Idd, heb sowieso al hanepoten, dus die zou ze dan krijgen ook.... :6
pi_111939514
Mooi SummerBreeze! Ik wacht de mijne nog even af, zal morgen wel komen, leuk verjaardagscadeautje! :D

En die drie wijzen.. tja.. Ik heb gelukkig in m'n profiel staan dat ik geen religieuze kaartjes wens :+ Dat, en spinnen en poppen. Voor de rest heb ik geen eisen.
pi_111939843
Vandaag een bestelling van kaarten binnen, dus de 2 aangevraagde adressen voor kaarten kunnen morgen ook op de post.

Ik heb wel kaartideeen in mijn profiel, maar erbij gezet dat het geen echte eisen zijn, maar vrijblijvend.
  woensdag 23 mei 2012 @ 19:32:42 #234
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_111939915
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:23 schreef Poesopstokje het volgende:
Mooi SummerBreeze! Ik wacht de mijne nog even af, zal morgen wel komen, leuk verjaardagscadeautje! :D

En die drie wijzen.. tja.. Ik heb gelukkig in m'n profiel staan dat ik geen religieuze kaartjes wens :+ Dat, en spinnen en poppen. Voor de rest heb ik geen eisen.
Dus jij wilt wel tenenknippende oma's ontvangen :P :P
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 23 mei 2012 @ 20:03:09 #235
147091 janeway
live long and prosper
pi_111941472
Ja bah tenenknippende oma's, ik heb er nog wel eentje voor je hahahaha

Zoon zijn eerste kaartje is naar Finland is na 3 dagen al aangekomen..

http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1230124

Onwijs leuke hurray erbij, hij ook blij, en gelijk maar weer een kaartje aangevraagd... Nu naar rusland. Jong meisje wat van paarden houdt.. Hadden we nog een leuke voor liggen.. Zoon vond het ook leuk dus geregeld

[ Bericht 37% gewijzigd door janeway op 23-05-2012 20:14:35 ]
pi_111942284
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 19:32 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dus jij wilt wel tenenknippende oma's ontvangen :P :P
Ik hoop dat senders een beetje fatsoen hebben, en dat dus niet sturen :+
Ik wil geen zeikprofiel met ''dit wil ik persé'' en ''dit wil ik niet!!'' Het moet wel toegankelijk blijven ;) Maar mijn no-go list is ook gewoon érg ongewenst. Zulke kaartjes zou ik niet eens registreren.

@Janeway; wat heeft je zoon een leuke username :D
  woensdag 23 mei 2012 @ 20:30:41 #237
147091 janeway
live long and prosper
pi_111942993
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik hoop dat senders een beetje fatsoen hebben, en dat dus niet sturen :+
Ik wil geen zeikprofiel met ''dit wil ik persé'' en ''dit wil ik niet!!'' Het moet wel toegankelijk blijven ;) Maar mijn no-go list is ook gewoon érg ongewenst. Zulke kaartjes zou ik niet eens registreren.

@Janeway; wat heeft je zoon een leuke username :D
Ja leuk he, en hij heeft het zelf bedacht...
pi_111943273
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 20:30 schreef janeway het volgende:

[..]

Ja leuk he, en hij heeft het zelf bedacht...
Hihi, nou moest ik ook even kijken. Superleuk inderdaad! :)
pi_111944642
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 20:30 schreef janeway het volgende:

[..]

Ja leuk he, en hij heeft het zelf bedacht...
Ik heb z'n kaartje ook even gefaved! Vind ie vast wel leuk :D
  woensdag 23 mei 2012 @ 21:25:46 #240
147091 janeway
live long and prosper
pi_111945833
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 21:03 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik heb z'n kaartje ook even gefaved! Vind ie vast wel leuk :D
Heej tnx dat gaat ie idd wel leuk vinden
pi_111946074
Hier gaan morgen 2 kaartjes op de bus:


Naar Nederland


En Naar Finland
pi_111946453
Dit is wel een beetje weird... Ik krijg een kaart van een meisje uit Shanghai en ze schreef dat haar Engels erg slecht was, lief kaartje verder, niks mis mee. Nu kijk ik na het registreren op haar profiel... Ik zie dat dit het eerste kaartje is van haar dat ze gestuurd heeft.

Nu is dit mijn profiel:
http://www.postcrossing.com/user/zoeperzazke

En dit haar profiel:
http://www.postcrossing.com/user/Hei-Chan

Vergelijk die tekst even :D Grappig maar wel beetje maf... Ik heb er geen moeite mee verder hoor, maar het is toch gek om tegen te komen ;)
I had a signature once. It was awful.
pi_111947734
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 21:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Dit is wel een beetje weird... Ik krijg een kaart van een meisje uit Shanghai en ze schreef dat haar Engels erg slecht was, lief kaartje verder, niks mis mee. Nu kijk ik na het registreren op haar profiel... Ik zie dat dit het eerste kaartje is van haar dat ze gestuurd heeft.

Nu is dit mijn profiel:
http://www.postcrossing.com/user/zoeperzazke

En dit haar profiel:
http://www.postcrossing.com/user/Hei-Chan

Vergelijk die tekst even :D Grappig maar wel beetje maf... Ik heb er geen moeite mee verder hoor, maar het is toch gek om tegen te komen ;)
Hahaha :D Zie het maar als een compliment ;)
  woensdag 23 mei 2012 @ 22:51:05 #244
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111951014
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_111968425
quote:
Apart kaartje, hoort het zo of is hij uitgerekt? :@

@SummerBreeze; kaartjes zijn binnen! *O* Ik vind ze leuk O+ Bedankt!
pi_111969811
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:33 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Apart kaartje, hoort het zo of is hij uitgerekt? :@

@SummerBreeze; kaartjes zijn binnen! *O* Ik vind ze leuk O+ Bedankt!
Graag gedaan. En ik ben blij dat jij blij bent *O*

Soapie, zij ze daar ook al gearriveerd?
pi_111981622
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:12 schreef SummerBreeze het volgende:

Soapie, zij ze daar ook al gearriveerd?
Nee nog niet binnen, ik wacht geduldig af. :)
pi_111982873
Kaartje naar Polen is al aangekomen. *O* Maandag op de bus gedaan!
  donderdag 24 mei 2012 @ 20:27:54 #249
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111984321
Jalalalala!

Twee kaartjes vandaag!
Eén uit Korea, zij had erop geschreven "afscheid", hahaha. Heb even in de Hurray gezet dat ze de volgende keer beter "Groetjes" kan zetten :P


http://www.postcrossing.com/postcards/KR-38762

En USA

http://www.postcrossing.com/postcards/US-1690548
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 24 mei 2012 @ 20:28:14 #250
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111984332
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Apart kaartje, hoort het zo of is hij uitgerekt? :@
Het hoort zo _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_111984748
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 20:28 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Het hoort zo _O-
Vind m wel gaaf!!
pi_111986400
Ja ik ook hoor :D
Keek er alleen wat vreemd tegenaan.

Ik krijg voorlopig niks meer, sta nu gelijk in send/received.
Volgende week maar even weer 10 aanvragen, heb er nu niet zoveel zin in :@
  vrijdag 25 mei 2012 @ 00:36:01 #253
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112003315
In het echt is hij wel scherper hoor! :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 25 mei 2012 @ 06:58:23 #254
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_112005620
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 21:03 schreef Poesopstokje het volgende:
Ja ik ook hoor :D
Keek er alleen wat vreemd tegenaan.

Ik krijg voorlopig niks meer, sta nu gelijk in send/received.
Volgende week maar even weer 10 aanvragen, heb er nu niet zoveel zin in :@
Je kan best wel nog een kaartje krijgen hoor. ik heb ook een paar keer op meer received dan send gestaan.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_112007929
100 postkaarten besteld bij Vistaprint :7
Ben benieuwd.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_112008560
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 20:27 schreef automatic_ het volgende:
Jalalalala!

Twee kaartjes vandaag!
Eén uit Korea, zij had erop geschreven "afscheid", hahaha. Heb even in de Hurray gezet dat ze de volgende keer beter "Groetjes" kan zetten :P

[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/KR-38762

En USA
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/US-1690548
Allebei leuke kaartjes O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 10:38:14 #257
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_112009283
Er gaan vandaag weer kaartjes op de post naar Ierland, Finland en Wit-Rusland! *O*
A grand adventure has begun.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 17:38:19 #258
354103 Magica
gna gna
pi_112024480


Vandaag deze ontvangen uit Finland en eergister een uit rusland :)
  vrijdag 25 mei 2012 @ 22:56:19 #259
58711 soapie
Zeeperd
pi_112037126
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 17:15 schreef soapie het volgende:

[..]

En de mijne???? Ik heb die van jou ook nog niet binnen.....
Kaartjes zijn binnen. Zijn echt heel gaaf, onwijs bedankt!!!!!
pi_112037145
ik doe ook aan postcrossing hihihhihiiiii *O*
...
  zaterdag 26 mei 2012 @ 05:59:16 #261
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_112044090
Mijn eerste kaartje sinds mijn herstart binnen, uit Zwitserland en die had ik nog niet als land gehad, ikke blij :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_112044363
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 22:56 schreef soapie het volgende:

[..]

Kaartjes zijn binnen. Zijn echt heel gaaf, onwijs bedankt!!!!!
graag gedaan
  zaterdag 26 mei 2012 @ 12:07:55 #263
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112047587
Kaartje voor Polen geschreven. Meisje is vandaag jarig, dus daar maar iets over opgeschreven.

Ik vraag mijzelf altijd af wat mensen vinden van mijn handschrift, aangezien sommige handschriften zoooo slecht zijn _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 26 mei 2012 @ 12:30:58 #264
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_112047995
Mijn kaart naar iemand in Apeldoorn is al 21 dagen onderweg :') :') en ze is gewoon online geweest en zulks

Maandag of dinsdag toch maar voor 1 keer en nieuwe kaart sturen.. :') :')
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_112048029
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 12:07 schreef automatic_ het volgende:
Kaartje voor Polen geschreven. Meisje is vandaag jarig, dus daar maar iets over opgeschreven.

Ik vraag mijzelf altijd af wat mensen vinden van mijn handschrift, aangezien sommige handschriften zoooo slecht zijn _O-
Als ik iets niet kan lezen zeg ik gewoon dat het kaartje beschadigd is geraakt bij de post :+
  zaterdag 26 mei 2012 @ 12:37:30 #266
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_112048141
ik heb 1 keer in een Hurray moeten lezen dat mijn handschrift "very indistinct" is :'( :'( :'(
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_112048264
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 12:30 schreef Bos81 het volgende:
Mijn kaart naar iemand in Apeldoorn is al 21 dagen onderweg :') :') en ze is gewoon online geweest en zulks

Maandag of dinsdag toch maar voor 1 keer en nieuwe kaart sturen.. :') :')
Ik zou de moeite niet doen, of wil je een nieuwe sturen omdat je bang bent dat ze anders niks registreert? :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator zaterdag 26 mei 2012 @ 12:46:37 #268
155227 crew  Guppy
dus
pi_112048336
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 12:07 schreef automatic_ het volgende:
Kaartje voor Polen geschreven. Meisje is vandaag jarig, dus daar maar iets over opgeschreven.

Ik vraag mijzelf altijd af wat mensen vinden van mijn handschrift, aangezien sommige handschriften zoooo slecht zijn _O-
Ik krijg heel vaak complimenten op m'n handschrift :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 26 mei 2012 @ 12:52:27 #269
147091 janeway
live long and prosper
pi_112048460
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 12:46 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik krijg heel vaak complimenten op m'n handschrift :@
Ik las laatst dat ik een funny handschrift heb.. Hoe ik dat moet opvatten weet ik niet echt hahahaha..
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:12:56 #270
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_112050145
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 12:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zou de moeite niet doen, of wil je een nieuwe sturen omdat je bang bent dat ze anders niks registreert? :)
Neu dat niet. Ik laat kaarten gewoon expiren, maar een binnenlandse kaart die expired is wel erg... :') :')

Maar goed Post.nl he
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_112054673
:') Tsja, verbaast me niets. Ik krijg vaak genoeg gemopper van mensen, maar ja, ik kan er ook niets aandoen. Ik ben maar postbezorger.

Mijn binnenlandse kaart is gister aangekomen en gefav't (was een kaart van Jip& Janneke). :)
En daarnet nog even postzegels gehaald.

Ik ben trouwens benieuwd of mensen mijn handschrift kunnen lezen. Heb er totnutoe van Postcrossers geen opmerkingen over gehad. Vroeger op school kreeg ik altijd een 5, zo lelijk was het. :')
pi_112054921
paar kaarten die ik verzonden heb:










...
  zaterdag 26 mei 2012 @ 17:48:35 #273
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_112055884
Zitten erg leuke tussen Feniks
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_112055908
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 17:48 schreef Bos81 het volgende:
Zitten erg leuke tussen Feniks
tnx :P
...
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:12:06 #275
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112058235
Van mij zijn er weer twee onderweg naar Polen en Duitsland :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:33:49 #276
150847 RiesAmaris
'Dracarys.'
pi_112058860
Wat komen er weer een hoop leuke kaarten voorbij zeg! :D
Ik heb deze gister op de mat gehad:


http://www.postcrossing.com/postcards/CN-608218
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:36:30 #277
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112058951
Zijn ze daar aan het schaatsen?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:49:02 #278
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_112059369
*O* *O* Leeg profiel en er staat geen engels bij de talen. En toch al meer dan 60 kaarten. Daar ga ik echt geen moeite voor doen en die krijgt een stomme kaart, waar ik enkel happy postcrossing op zet *O* *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:50:24 #279
147091 janeway
live long and prosper
pi_112059428
Ik heb ook iemand blij gemaakt denk ik..
Ik registreer een kaart uit china.. Is dus na 78 dagen aangekomen..
Wel een leuk kaartje, moet hem nog ff scannen
Ondertussen gescanned

http://www.postcrossing.com/postcards/CN-559201

[ Bericht 51% gewijzigd door janeway op 26-05-2012 21:04:47 ]
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:27:08 #280
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112067638
Best apart!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Moderator zaterdag 26 mei 2012 @ 22:27:54 #281
155227 crew  Guppy
dus
pi_112067679
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:50 schreef janeway het volgende:
Ik heb ook iemand blij gemaakt denk ik..
Ik registreer een kaart uit china.. Is dus na 78 dagen aangekomen..
Wel een leuk kaartje, moet hem nog ff scannen
Ondertussen gescanned
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/CN-559201
Chinese papiersnijkunst O+ ik heb daar een boek over :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:40:19 #282
147091 janeway
live long and prosper
pi_112068329
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:27 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Chinese papiersnijkunst O+ ik heb daar een boek over :@
Ze schreef erover dat het een traditional scissor cut is..
pi_112090458
Die kaart hierboven is mooi :D

Ik ga deze 4 kaartjes versturen:

Deze kaartjes:

Duitsland


Polen


Oekranie


Portugal
pi_112116038
Die met die vogelhuisjes is leuk zeg! Die met die koe heb ik wel eens verstuurd aan iemand die gek op koeien was.
  Moderator maandag 28 mei 2012 @ 08:36:02 #285
155227 crew  Guppy
dus
pi_112116045
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:40 schreef janeway het volgende:

[..]

Ze schreef erover dat het een traditional scissor cut is..
Kan ook, het kan op vele manieren :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_112119601
Zoo net weer een aangevraagd, mag er een naar taiwan sturen.. Geschreven, nu straks ff op de bus doen...

Nu nog steeds wachten, Zijn er nu 4 onderweg :P, maar die moeten zeker wel ene paar deze week van aankomen.. USA is nu 8 dagen onderweg, vorige keer 10 dagen (misschien nu net wat langer door feestdagen). en Rusland en wit-rusland nog geen ervaring mee (8/7 dagen).
  maandag 28 mei 2012 @ 12:05:54 #287
58711 soapie
Zeeperd
pi_112119938
(Wit) Rusland duurt meestal wel 2a3 weken....
pi_112121170
Ik ben nieuw hier, nou ja op FOK! dan, niet bij Postcrossing. ;) Ik doe al ruim 3 jaar aan Postcrossing en vind het nog steeds tof. Het allerleukste vond ik echter mijn ´postcrossperiode´ in IJsland, toen stond ik opeens in de top 10 van users in IJsland die het meest verstuurd hadden, en werden al mijn kaarten waarvan een afbeelding in de wall kwam favoriet gemaakt. :D Maar goed, ik kom hier dus ook af en toe meekletsen. :)
  maandag 28 mei 2012 @ 12:45:13 #289
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_112121411
welkom dan takkfyrir :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator maandag 28 mei 2012 @ 12:45:49 #290
155227 crew  Guppy
dus
pi_112121443
Ik heb ook pas één kaartje uit IJsland :Y

Overigens sta ik al tijdenlang op 50 verschillende landen. Al heel lang niks nieuws meer gehad.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 28 mei 2012 @ 12:53:05 #291
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_112121740
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ook pas één kaartje uit IJsland :Y

Overigens sta ik al tijdenlang op 50 verschillende landen. Al heel lang niks nieuws meer gehad.
ik sta nu op 40 (waarvan 1 nog onderweg is). En net eindelijk een adres gekregen uit Canada. Al wel een kaart gekregen uit dat land, maar dit wordt mijn eerste daar heen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_112122182
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:45 schreef Bos81 het volgende:
welkom dan takkfyrir :)
Bedankt! :)

Ik heb naar 56 verschillende landen kaartjes gestuurd, en ook uit 56 landen kaartjes ontvangen. In totaal 63 verschillende landen, maar ik krijg de laatste tijd ook niets nieuws meer. Ik stuur veel naar Oost-Europa en ontvang ook veel uit Oost-Europa.

Mijn ontvangen kaart met de laagste ID-code komt uit Ethiopie, en ik vond het ook leuk om een kaartje van Åland te krijgen. Had er nog nooit van gehoord. :@
pi_112128725
Goh, hele mooie kaart uit de VS gekregen, klopt de ID niet! Allerlei combinaties gecombineerd, maar niks werkt. Dus nu maar een Unknown ID Request ingevuld, hoewel ik het wel raar vind dat dat zo moet. Ze zouden toch duidelijk in hun database moeten hebben staan aan wie ze zoal mijn adres hebben gegeven, en dat makkelijk kunnen koppelen? Maar goed.
  maandag 28 mei 2012 @ 15:59:59 #294
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112128817
Dat is jammer! Heb je geprobeerd om bijvoorbeeld een x aantal nummers (eindcijfers) te veranderen? Misschien heeft iemand er 4 tegelijk aangevraagd en de verkeerde erop geschreven?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_112129175
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:59 schreef automatic_ het volgende:
Dat is jammer! Heb je geprobeerd om bijvoorbeeld een x aantal nummers (eindcijfers) te veranderen? Misschien heeft iemand er 4 tegelijk aangevraagd en de verkeerde erop geschreven?
Het is al gelukt! Zag dat ze de code er twee keer op heeft geschreven, en bij de tweede was wat ik eerst had aangezien voor een vier toch wat duidelijker een negen... Gelukkig maar. :)

En het is nog een hele mooie kaart ook!


http://www.postcrossing.com/postcards/US-1691053
  maandag 28 mei 2012 @ 16:13:43 #296
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112129329
Stond er iets bijgeschreven als uitleg van de kaart?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_112130984
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:13 schreef automatic_ het volgende:
Stond er iets bijgeschreven als uitleg van de kaart?
Het is een Londense bibliotheek na een air raid tijdens de tweede wereldoorlog.
  Moderator maandag 28 mei 2012 @ 19:14:57 #298
155227 crew  Guppy
dus
pi_112135669
OMG OMG OMG!! :o

Ik registeer zojuist YT-19


http://www.postcrossing.com/postcards/YT-19

De negentiende kaart uit Mayotte, een eiland uit de Indische Oceaan :D Ik ben er zooo blij mee! Er zijn daar maar twee users en er is er maar eentje actief :o
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_112135837
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:14 schreef Guppyfriend het volgende:
OMG OMG OMG!! :o

Ik registeer zojuist YT-19

[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/YT-19

De negentiende kaart uit Mayotte, een eiland uit de Indische Oceaan :D Ik ben er zooo blij mee! Er zijn daar maar twee users en er is er maar eentje actief :o
Wow, wat vreselijk gaaf! :D
  maandag 28 mei 2012 @ 19:21:43 #300
58711 soapie
Zeeperd
pi_112135938
Gaaaaaaf!!!
pi_112135952
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:14 schreef Guppyfriend het volgende:
OMG OMG OMG!! :o

Ik registeer zojuist YT-19

[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/YT-19

De negentiende kaart uit Mayotte, een eiland uit de Indische Oceaan :D Ik ben er zooo blij mee! Er zijn daar maar twee users en er is er maar eentje actief :o
_O_
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')