quote: Op woensdag 16 mei 2012 17:40 schreef Typisch het volgende:[..]Gerrard op zijn retour, Caroll die er weinig van bakte, Adam, Henderson, Skrtel. Allemaal spelers die dit seizoen niet bijzonder waren. En dat zijn dan de spelers die ik zo even kan bedenken.
quote: Op woensdag 16 mei 2012 17:41 schreef Helpmefok het volgende:I'M BACK BITCHES 1) Redenen waarom hier gebanned wordt 2) Nog liegen ook 3) Op-de-maat-van-"TIS-STIL-AAN-DE-OVERKANT":IK-HOU-VAN-DOL-FIJNE-SEKS, IK-HOU-VAN-DOL-FIJNE-SEKS, IK HOUUUUUUU VAN DOL-FIJNE-SEKS IK HOUUUUUUUU VAN DOL-FIJNE-SEKS.
quote: Op woensdag 16 mei 2012 17:42 schreef Caland het volgende:[..]Ben je daardoor gebanned? Deed zowat heel VBL aan mee.
quote: Op woensdag 16 mei 2012 17:43 schreef Helpmefok het volgende:[..]Nee ik ben gebanned om een .gif van een vrouw die een golfbal uit haar anus duwde.Hierbij waren echter de volgende elementen NIET te zien:1) Anus2) Vagina3) Borsten / TepelsMocht desondanks niet van de policy: dus had ik hem ZELF al geëdit. Onze lieve here vond het desondanks nodig me te bannen én beweerde dat HIJ het plaatje weggehaald had. Wat dus NIET waar is (zie ook dat topic, GGMM en Jojoortje steunen me )
quote: Op woensdag 16 mei 2012 17:44 schreef mrstylo het volgende:[..]Fok hielp je hier niet bij?
quote: Op woensdag 16 mei 2012 17:44 schreef Guidetti het volgende:[..]Ze delen echt belachelijke bans uit de laatste tijd. Ik was een week weg omdat ik op een normale manier opriep om De_Kromme te negeren met zijn getroll
quote: Op woensdag 16 mei 2012 17:45 schreef SjaakBauer het volgende:[..]Dat was toch zijn trollbui na ADO - Feijenoord? Heb toen ook genoeg DM's gehad dat ik geen discussie over momenten uit de wedstrijd mocht aangaan met hem
quote: Op woensdag 16 mei 2012 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:Ik ga ff trainen voor korfbal.Laters
quote: Op woensdag 16 mei 2012 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:Ik ga ff trainen voor voetbal.Laters
quote: Op woensdag 16 mei 2012 17:47 schreef Typisch het volgende:HMF gelijk all lights on him.