dinsdag 15 mei 2012 @ 22:30:12 #76
70541 HostiMeister
Omnipotentie
pi_111603281
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:22 schreef marcotm het volgende:

[..]

Je bedoeld de opvattingen de ik samen met Pawan Sinha en henry markram deel?

Wat is dsat toch met dat macho gedrag binnen de dicipline. Deze discussie is toch al verwaarloosbaar want het he-le-maal niks met het nieuws te maken dat tweakers verkocht is.

Als jij t over spin wil hebben verwijs ik e naar de mogelijkheid daar een topic over te openen en daar je boom op te zetten.
Het is geen macho gedrag, het heeft meer te maken met alles aanvallen (terecht dan wel onterecht) wat buiten de geijkte valt. Jij praat veel poep die jezelf graag als absolute waarheid wil zien, terwijl die in mijn ogen incorrect is. Ik wil je graag van je hoge paard aftillen om je terug naar de werkelijkheid te halen, de werkelijkheid waar jouw geweldige hersenscheten geen keutel voorstellen.

Om in de woorden van Tyler Durden te spreken, 'You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. '
I kill pride
I hurt feelins
click clack bang bang
we in the Murda Bizness
pi_111603634
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:30 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Het is geen macho gedrag, het heeft meer te maken met alles aanvallen (terecht dan wel onterecht) wat buiten de geijkte valt. Jij praat veel poep die jezelf graag als absolute waarheid wil zien, terwijl die in mijn ogen incorrect is. Ik wil je graag van je hoge paard aftillen om je terug naar de werkelijkheid te halen, de werkelijkheid waar jouw geweldige hersenscheten geen keutel voorstellen.

Om in de woorden van Tyler Durden te spreken, 'You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. '
Daar kan ik me grotendeels vinden, afgezien dan die theorie van jou dat ik mezelf belangrijk zie. Mocht ik ooit zo groot worden dat ik anderen kan betalen mijn werk te doen zal ik automatisch achter de schermen verdwijenen. wat dat betreft, schat ik geld een stuk hoger n dan aanzien.

In fact, denk jij serieues dat iemand die met een blote onderbuik op zn youtube filmpjes tegen een boom aanpist zich ene drol aatrekt van wat mensen al dan niet over m denken?
pi_111644700
Ik ben altijd heel erg nieuwsgierig bij dit soort personen...

Wat is je doel hier achter ? Waarom doe je dit ? Ik zat net even te kijken.. maar je upload dagelijks filmpjes.. van 3 minuten tot aan wel een uur vol...
  donderdag 17 mei 2012 @ 00:38:59 #79
371039 dustbrain
Made out of atoms
pi_111651606
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 22:03 schreef Bucketlist het volgende:
Je hebt wel een dikke kop. Kan je geen review maken over sporten?
;(
When you point your finger you point three at yourself.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')